Mogguhquote:Op zondag 4 januari 2009 17:49 schreef XtremeNL het volgende:
Eerste post in stadtopic van stad waar ik sinds kort op kamers zit
Eerstejaars natuurkundestudent die vlakbij de oostpoort woont reporting in.
Sowieso Beestenmarktquote:Op zondag 4 januari 2009 17:59 schreef XtremeNL het volgende:
Dank je.
Ik studeer wel, maar voorheen woonde ik te ver weg om er iets uit te voeren naast college volgen.
Wat zijn nou de place to be in Delft?
Greetings.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:59 schreef XtremeNL het volgende:
Dank je.
Ik studeer wel, maar voorheen woonde ik te ver weg om er iets uit te voeren naast college volgen.
Wat zijn nou de place to be in Delft?
Is die kuttent nog niet failliet dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:57 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Greetings.![]()
Speakers (vlakbij de Beestenmarkt) is zo'n beetje de bekendste discotheek/poppodium in Delft.
...En tevens de láátste plaats waar je graag uit wilt hangenquote:Op zondag 4 januari 2009 @ 18:57 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Greetings.![]()
Speakers (vlakbij de Beestenmarkt) is zo'n beetje de bekendste discotheek/poppodium in Delft.
Waar kan ik me melden?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
...En tevens de láátste plaats waar je graag uit wilt hangen
-edit-
tenzij je mix-drankjes zuipende medelander bent en met je kneiterlamme kop ganz vatsige sma'tjes wilt versieren...
Juist ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
-edit-
tenzij je mix-drankjes zuipende medelander bent en met je kneiterlamme kop ganz vatsige sma'tjes wilt versieren...
Jij laat toch negers het betere schuurwerk bij chickies opknappen.quote:
Gast, je woont in DELFT!quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 20:14 schreef XtremeNL het volgende:
Zijn er daar wel slanke geile minderjarige sletjes?
Mja.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef m-kay het volgende:
[..]
Jij laat toch negers het betere schuurwerk bij chickies opknappen..
Touchéquote:
Dat nog net niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
-edit-
Daar ben ik nog nooit geweest, ben ik nu zwanger?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:41 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Dat nog net niet.![]()
En volgens mij is Lorre de laatste plaats waar je dood gevonden wil worden.
Goed dat je het niveau wat opkrikt (bwhehe). Tot morgen vandaag 10.00!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:03 schreef warrel het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest, ben ik nu zwanger?
Jaaahaaaa, ik ben heus op tijd!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:58 schreef m-kay het volgende:
[..]
Goed dat je het niveau wat opkrikt (bwhehe). Tot morgen vandaag 10.00!
idd jahquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:57 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Meestal winkels die zich niet in Delft bevinden
maargoed wat is je smaak en hoeveel heb je te besteden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:55 schreef DeHovenier het volgende:
Binnenkort nieuwe kleren kopen
Welke winkels gaan jullie altijd heen?
Gewoon naar de V&D/C&A/WE gaan; prima prijs/kwaliteit verhoudingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef DeHovenier het volgende:
Geen idee wat m'n smaak is
Ik draag casual kleding met kleuren als beige, (licht/donker) bruin, donkerblauw, zwart, grijs, donkergroen, dat soort kleuren. Kleding die ik vaak draag zijn spijkerbroeken, truien en longsleeves.
Ik heb nog niet echt een budget vastgesteld. En ik ben nogal besluiteloos op het gebied van kleding uitzoeken, dus het duurt altijd erg lang voordat ik ook maar iets heb gekocht
Meestal ga ik naar de V&D en de C&A
Dan zit je gebakken in Delft, want die twee zitten nog geen 100 meter uit elkaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 16:05 schreef DeHovenier het volgende:
Meestal ga ik naar de V&D en de C&A
Dat dusquote:
Neeeee, van mcDavidquote:
Wat een schattig beestje was het tochquote:
Ik tentamineer helemaal niet. Maar ik heb het wel druk met de zaak.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neeeee, van mcDavid
Ja klopt, warrel is op wintersport en de rest zit te tentamenen denk ik
Hoe gaat het met de zaak?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:18 schreef mirelia het volgende:
[..]
Ik tentamineer helemaal niet. Maar ik heb het wel druk met de zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |