Hoe het met mijn toekomstplannen zit weet ik niet. Maar je moet gewoon een keer in Delft hebben gewoond.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben hier 11 jaar geleden komen wonen en ook niet meer weggegaan![]()
Komt FB nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Vrijdag 10 november vanaf 20.00 uur in café 28?
Ik kom zeker weten-mensjes:
1. McDavid
2. SeaOfLove
3. Autoreply
4. Bravebart
5. Likkende_Lassie
6. Oshiro
7. Agiath
8. Originele_Naam
9. mirelia
10. BitterMoon
11. admiraal_anaal
Ik kom misschien-mensjes:
1. Vicky
2. sheonlydreams86
3. FrauBitch
4. Dribbel_
Nope... ze moet werkenquote:
Jammerquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nope... ze moet werken![]()
Vicky, jammer dat je niet komt heb al een streepje door je naam gezet.
Hoe typisch Delftsquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Geloof dat ik de enige vrouw ben die komt![]()
Hm, hopelijk haal ik deze maand m'n rijbewijs nog wel hoor..quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:48 schreef Vicky het volgende:
Ik moet afzeggen voor de 10e. Gaan wat doen met collegatje die net weggegaan is..
Ik weet nog wel een leuk rijschooladresje..
Waar kom je eigenlijk vandaan dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:33 schreef warrel het volgende:
TVP!
Oeh! En mijn allereerste fipo![]()
[..]
Hoe het met mijn toekomstplannen zit weet ik niet. Maar je moet gewoon een keer in Delft hebben gewoond.
Whehehehe....zal ik maar gewoon voor het rokje zorgen vrijdag, durf te wedden dat ik mooiere benen heb dan Bravebartquote:
Als je nou niet zo miet doe je het lekker zelfquote:
Alledrie in rokquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je nou niet zo miet doe je het lekker zelf![]()
Joahquote:
Ik doe mijn best Sollequote:Op dinsdag 7 november 2006 16:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
weet niet of mirelia nog komt, anders ben ik ook nogeens de oudste![]()
jah er komt maar geen slotje op die anderequote:Op dinsdag 7 november 2006 17:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Adje Admiraal meld zich hier ook weer aangezien hij net in het verkeerde delft topic een tvp heeft geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |