Het is dat je het zelf zegtquote:
Okquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:17 schreef SeaOfLove het volgende:
nu even een polletje...die blijft tot 1 november staan en dan maak ik een 'officiële' lijst kee? oude poll vervalt
Mmh lastigquote:
hijs klikbaar dudequote:
Ja duhquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hijs klikbaar dude
-edit-
Sjah ik zou eigenlijk gewoon een foto van dr moeten posten ff, maar dat zal ze wel niet tof vinden
Hehe, jammer ARquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nope kon oude poll overzetten naar dit topic![]()
Dat was ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
maar zo moeilijk is het niet met die 3 stemmen een lijstje te maken...ik kom sowieso
wie is die andere?
en wie heeft als voorkeur de 10de?
Ik was diegene die altijd wel konquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
maar zo moeilijk is het niet met die 3 stemmen een lijstje te maken...ik kom sowieso
wie is die andere?
en wie heeft als voorkeur de 10de?
Doeiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef mcDavid het volgende:
Ik ben pitten. Tot de 10e allemaal he!
Juistquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik kom sowieso:
-Bravebart
-SeaOfLove
Ik kom de 10de:
-mcDavid
Weet ik nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
maar wat wil autoreply nu?
Gast, ik lig nog helemaal niet te pitten (chatten met Franse vriendinnetjes enzow...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik niet
ff kijken of hij nog wakker is
-edit- Nee, hij ligt al te pitten
Komt morgen wel
Ow hehe, sorry ik zag dat je licht uit was enzoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:49 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gast, ik lig nog helemaal niet te pitten (chatten met Franse vriendinnetjes enzow...)
Maargoed, ik ben er in principe gewoon bij, alhoewel vrijdag voor mij niet zo'n handige dag is![]()
Haha, wat een toegevoegde waarde steedsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:53 schreef fraubitch het volgende:
tvp
vergeef me mijn nietszeggende postsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, wat een toegevoegde waarde steeds![]()
Mede omdat er ook eneleke leuke users komen hequote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vergeef me mijn nietszeggende posts
ik kom niet uit delft ofzo maar wilt ivm de drinkmeet dit topic wel in de gaten houden
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vergeef me mijn nietszeggende posts
ik kom niet uit delft ofzo maar wilt ivm de drinkmeet dit topic wel in de gaten houden
iedereen die komt is leukquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Mede omdat er ook eneleke leuke users komen he
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
iedereen die komt is leukiedereen die ook vrouw is, is nog leuker
en als je fraubitch heet ben je de leukste
![]()
Hier ben ik het zeker mee eensquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
iedereen die komt is leukiedereen die ook vrouw is, is nog leuker
en als je fraubitch heet ben je de leukste
![]()
WOOOW, wie heeft die 3e foto gemaakt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Biertje drinken in Delft!
» vrijdag 10 november
» vrijdag 17 november
» ik kom sowieso
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vorig delen:
Delft
Delft #2
Delft #3
die heeft in de krant enzo gestaan vlgns mijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:12 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
WOOOW, wie heeft die 3e foto gemaakt?![]()
![]()
![]()
maar wanneer heb jij het liefste om een biertje te drinken? de 10de of 17de?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:24 schreef SNArky het volgende:
TVP
Nee, eigenlijk niet behalve als je een vrouw bentquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eigen gemaakte foto vanuit Ypenburg richting Delft
[afbeelding]
Mogen niet-delftenaren hier wel reageren?![]()
Als jij komt raken we sowieso in extase...rokje of geen rokjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan wel een rokje aan doen, weet alleen niet of iemand daar uberhaupt opgewonden van raakt
tuurlijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eigen gemaakte foto vanuit Ypenburg richting Delft
[afbeelding]
Mogen niet-delftenaren hier wel reageren?![]()
Op welke manier in extase?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als jij komt raken we sowieso in extase...rokje of geen rokje![]()
![]()
mijn pepper-spray rulezzzquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Op welke manier in extase?Want als het te ver gaat pak ik mijn teaser-gun uit mijn handtasje he
tuurlijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:38 schreef Vicky het volgende:
en exdelftenaren mogen toch ook reageren?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |