Het is dat je het zelf zegtquote:
Okquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:17 schreef SeaOfLove het volgende:
nu even een polletje...die blijft tot 1 november staan en dan maak ik een 'officiële' lijst kee? oude poll vervalt
Mmh lastigquote:
hijs klikbaar dudequote:
Ja duhquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hijs klikbaar dude
-edit-
Sjah ik zou eigenlijk gewoon een foto van dr moeten posten ff, maar dat zal ze wel niet tof vinden
Hehe, jammer ARquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nope kon oude poll overzetten naar dit topic![]()
Dat was ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
maar zo moeilijk is het niet met die 3 stemmen een lijstje te maken...ik kom sowieso
wie is die andere?
en wie heeft als voorkeur de 10de?
Ik was diegene die altijd wel konquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
maar zo moeilijk is het niet met die 3 stemmen een lijstje te maken...ik kom sowieso
wie is die andere?
en wie heeft als voorkeur de 10de?
Doeiquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef mcDavid het volgende:
Ik ben pitten. Tot de 10e allemaal he!
Juistquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik kom sowieso:
-Bravebart
-SeaOfLove
Ik kom de 10de:
-mcDavid
Weet ik nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
maar wat wil autoreply nu?
Gast, ik lig nog helemaal niet te pitten (chatten met Franse vriendinnetjes enzow...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik niet
ff kijken of hij nog wakker is
-edit- Nee, hij ligt al te pitten
Komt morgen wel
Ow hehe, sorry ik zag dat je licht uit was enzoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:49 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gast, ik lig nog helemaal niet te pitten (chatten met Franse vriendinnetjes enzow...)
Maargoed, ik ben er in principe gewoon bij, alhoewel vrijdag voor mij niet zo'n handige dag is![]()
Haha, wat een toegevoegde waarde steedsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:53 schreef fraubitch het volgende:
tvp
vergeef me mijn nietszeggende postsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, wat een toegevoegde waarde steeds![]()
Mede omdat er ook eneleke leuke users komen hequote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vergeef me mijn nietszeggende posts
ik kom niet uit delft ofzo maar wilt ivm de drinkmeet dit topic wel in de gaten houden
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vergeef me mijn nietszeggende posts
ik kom niet uit delft ofzo maar wilt ivm de drinkmeet dit topic wel in de gaten houden
iedereen die komt is leukquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Mede omdat er ook eneleke leuke users komen he
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
iedereen die komt is leukiedereen die ook vrouw is, is nog leuker
en als je fraubitch heet ben je de leukste
![]()
Hier ben ik het zeker mee eensquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
iedereen die komt is leukiedereen die ook vrouw is, is nog leuker
en als je fraubitch heet ben je de leukste
![]()
WOOOW, wie heeft die 3e foto gemaakt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Biertje drinken in Delft!
» vrijdag 10 november
» vrijdag 17 november
» ik kom sowieso
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vorig delen:
Delft
Delft #2
Delft #3
die heeft in de krant enzo gestaan vlgns mijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:12 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
WOOOW, wie heeft die 3e foto gemaakt?![]()
![]()
![]()
maar wanneer heb jij het liefste om een biertje te drinken? de 10de of 17de?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:24 schreef SNArky het volgende:
TVP
Nee, eigenlijk niet behalve als je een vrouw bentquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eigen gemaakte foto vanuit Ypenburg richting Delft
[afbeelding]
Mogen niet-delftenaren hier wel reageren?![]()
Als jij komt raken we sowieso in extase...rokje of geen rokjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan wel een rokje aan doen, weet alleen niet of iemand daar uberhaupt opgewonden van raakt
tuurlijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[afbeelding]
Op welke manier in extase?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als jij komt raken we sowieso in extase...rokje of geen rokje![]()
![]()
mijn pepper-spray rulezzzquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Op welke manier in extase?Want als het te ver gaat pak ik mijn teaser-gun uit mijn handtasje he
tuurlijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:38 schreef Vicky het volgende:
en exdelftenaren mogen toch ook reageren?!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:38 schreef Vicky het volgende:
en exdelftenaren mogen toch ook reageren?!
Is dat een ondergaande zon of is het de glastuinbouw?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[afbeelding]
Ik lig hier voor een hele zware operatie die alleen maar in Adam gedaan kan wordenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
In A'Dam??/ How come? Zag van de week dat je vanuit ziekenhuis op MSN zat btw? Hoe is dat verlopen allemaal?
Och, we zullen de dorpelingen uit de omgeving ook maar adopteren jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:06 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hee dit topic nog niet gezien, woon zelf in ypenburg in t centrum, dussss ik neem aan dat ik ook wel aan 't bier mag in delft hè![]()
![]()
Oeeei das alweer een tijd geleden dat ik daar was. Paar jaar terug was ik er bijna elk weekend, en toen was er op een gegeven moment eigenlijk niks meer aanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:26 schreef Likkende_Lassie het volgende:![]()
Je zal wel moeten want t wordt anders niet echt druk denk ik?![]()
En wat gaan we doen dan, uit, waar? Was afgelopen weekend nog in speakers
Speakers... Daar noem je ook watquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:26 schreef Likkende_Lassie het volgende:![]()
Je zal wel moeten want t wordt anders niet echt druk denk ik?![]()
En wat gaan we doen dan, uit, waar? Was afgelopen weekend nog in speakers
Ook keer in tijdloos geweestquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Speakers... Daar noem je ook wat.
Iedere zich zelf respecterende delftenaar weet dat je daar vooral níét heen moet voor een leuke avond uit
Wel zeker jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ook keer in tijdloos geweest, eerder doelloos, was helemaal leeg.
En dan de kornbeurs...denk dat een bar gewoon leuker is
Het café van de Koornbeurs kan zéker gezellig zijn!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ook keer in tijdloos geweest, eerder doelloos, was helemaal leeg.
En dan de kornbeurs...denk dat een bar gewoon leuker is
Voor zover ik weet iig wel de eerste Delft-meet. Misschien dat een ander kliekje ooit hier verwaaid geraakt is...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:05 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Kijk beetje kunnen praten als we met zn allen gaan kan leuk zijn, kunnen nog altijd naar iets toegaan. Is dit de 1e meet in delft?
korenbeurs lijkt mij eigenlijk ook best leukquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:10 schreef mcDavid het volgende:
Maar nu ik er over nadenk is de KB ook wel een zeer puicke plek om de meet te beginnen.
Precies,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
korenbeurs lijkt mij eigenlijk ook best leukook weer een tijd geleden voor mij. En wat mcDavid zei: bierprijzen zijn relaxed daar
![]()
Yepz was eigenlijk begonnen gisteren dat ik met mcDavid en Oshiro een x zou gaan bieren, en toen hebben we het maar in het Delft-topic gegooid, wie weet dat er nog meer mensen zin hebben om mee te gaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:05 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Kijk beetje kunnen praten als we met zn allen gaan kan leuk zijn, kunnen nog altijd naar iets toegaan. Is dit de 1e meet in delft?
hoezo niet? spreken toch gewoon 's avonds af?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Precies,
En mochten we het niet tof vinden, adten we er een paar weg en gaan we ergens anders heen!
edit
alleen is de KB pas vanaf half 6 open.. da's misschien niet gunstig...
Ja lijkt mij ook t beste, rond uurtje of 8 ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hoezo niet? spreken toch gewoon 's avonds af?
Ja is goed!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hoezo niet? spreken toch gewoon 's avonds af?
Als je zelf dronken bent zijn gothics best grappig hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja is goed!
Alleen is er op vrijdag wel underground disco. Dus rond een uur of 10 begint het vol te stromen met gothics
Niet dat dat de pret drukt, overigens.
zou best kunnen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]hoi!
Jou had ik toch eerst ook op msn ofzo? Of ben ik nu in de war
daar in de buurt heb ik gewoond iddquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je de mama van amber bent weet ik het zeker!
Hugo de grootstraat toch?
* Vicky biert nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Hebben Vicky en admiraal-anaal ook zin om mee te bieren 10 of 17 november?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik kom sowieso, wat houd dat in, dit weekend al?
Lees dan, de 10e of de 17e. Dat is nog nader te bepalenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
10 of 17 november op een vrijdag...ik had je al bij de 10de gezet, of maakt het je niet uit?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wijn is ook viesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
een wijntje dan? ik drink ook geen bier nl...of anders gewoon een fris
![]()
Dan zet ik je op het 'misschien' lijstje , kee? Wat vrouwvolk zou ik best leuk vinden erbijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
wijn is ook vies
ik zie wel wat ik doe, hou er maar gen rekening mee... druk druk druk
dat studentengebral zal me ws. heel snel gaan vervelenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dan zet ik je op het 'misschien' lijstje , kee? Wat vrouwvolk zou ik best leuk vinden erbijKunnen we over de kinderen praten
Als al het studentengeklep begint te vervelen
![]()
Ik in principe ook niet echt hoor, maar aan de ene kant kijkt het me ook wel grappig zo'n gemixed gezelsschap. Tis een beetje aanpassen aan elkaar. En de studenten die ik op msn heb zijn erg leuk!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat studentengebral zal me ws. heel snel gaan vervelen
heb niets met studenten.. ja, ik ben geen fan van studenten...
jah mij ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:08 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Beetje elkaar leren kennen is altijd leuk toch? ben altijd wel in om nieuwe mensen te leren kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |