Hoe het met mijn toekomstplannen zit weet ik niet. Maar je moet gewoon een keer in Delft hebben gewoond.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben hier 11 jaar geleden komen wonen en ook niet meer weggegaan![]()
Komt FB nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Vrijdag 10 november vanaf 20.00 uur in café 28?
Ik kom zeker weten-mensjes:
1. McDavid
2. SeaOfLove
3. Autoreply
4. Bravebart
5. Likkende_Lassie
6. Oshiro
7. Agiath
8. Originele_Naam
9. mirelia
10. BitterMoon
11. admiraal_anaal
Ik kom misschien-mensjes:
1. Vicky
2. sheonlydreams86
3. FrauBitch
4. Dribbel_
Nope... ze moet werkenquote:
Jammerquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nope... ze moet werken![]()
Vicky, jammer dat je niet komt heb al een streepje door je naam gezet.
Hoe typisch Delftsquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Geloof dat ik de enige vrouw ben die komt![]()
Hm, hopelijk haal ik deze maand m'n rijbewijs nog wel hoor..quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:48 schreef Vicky het volgende:
Ik moet afzeggen voor de 10e. Gaan wat doen met collegatje die net weggegaan is..
Ik weet nog wel een leuk rijschooladresje..
Waar kom je eigenlijk vandaan dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:33 schreef warrel het volgende:
TVP!
Oeh! En mijn allereerste fipo![]()
[..]
Hoe het met mijn toekomstplannen zit weet ik niet. Maar je moet gewoon een keer in Delft hebben gewoond.
Whehehehe....zal ik maar gewoon voor het rokje zorgen vrijdag, durf te wedden dat ik mooiere benen heb dan Bravebartquote:
Als je nou niet zo miet doe je het lekker zelfquote:
Alledrie in rokquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je nou niet zo miet doe je het lekker zelf![]()
Joahquote:
Ik doe mijn best Sollequote:Op dinsdag 7 november 2006 16:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
weet niet of mirelia nog komt, anders ben ik ook nogeens de oudste![]()
jah er komt maar geen slotje op die anderequote:Op dinsdag 7 november 2006 17:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Adje Admiraal meld zich hier ook weer aangezien hij net in het verkeerde delft topic een tvp heeft geplaatst
Nou als jij je rokje aandoet weet je nooit wie je bespringt hèquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Word er nog geneukt op de komende meet?
Ja lekker; neem je wel verse condooms meequote:Op dinsdag 7 november 2006 17:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een beetje geduld zou jullie niet misstaan. We zijn niet 24/7 op ons forumpje aan het F5'en en soms moeten we ook wel eens eten enzo. Er gaat niemand dood als er een dubbel topic staat en er komt echt wel een mod voorbij die de boel weer in orde maakt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah er komt maar geen slotje op die andere![]()
Damn, niks tegen in te brengenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een beetje geduld zou jullie niet misstaan. We zijn niet 24/7 op ons forumpje aan het F5'en en soms moeten we ook wel eens eten enzo. Er gaat niemand dood als er een dubbel topic staat en er komt echt wel een mod voorbij die de boel weer in orde maakt.
Dat is braaf, Bart.quote:
quote:
Wil je MIJquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:09 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Nou als jij je rokje aandoet weet je nooit wie je bespringt hè
Wat is er mis met delft danquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja lekker; neem je wel verse condooms mee![]()
Ik geloof dat Delft zich hier niet helemaal voor leentTenzij je je naam letterlijk neemt
Voorspelling van wie met wiequote:
Niet eens gebanned; hulde voor Misstiquequote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een beetje geduld zou jullie niet misstaan. We zijn niet 24/7 op ons forumpje aan het F5'en en soms moeten we ook wel eens eten enzo. Er gaat niemand dood als er een dubbel topic staat en er komt echt wel een mod voorbij die de boel weer in orde maakt.
Goed plan, ik ben 1.5 maand geleden verhuisd en ik heb (nog) geen rijbewijs.. Dat was een hel, elke keer iemand regelen die met jou naar de IKEA wilquote:
Gelukkig is vrienlief gek op de Ikea en zijn zijn ouders wel lekker makkelijk met het uitlenen van de auto. Als ik m'n rijbewijs heb zal ik hoop offers moeten maken eer ik achter 't stuur van m'n vaders auto mag..quote:Op woensdag 8 november 2006 08:18 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Goed plan, ik ben 1.5 maand geleden verhuisd en ik heb (nog) geen rijbewijs.. Dat was een hel, elke keer iemand regelen die met jou naar de IKEA wil
In de Pootstraat, 2 minuutjes lopen achter het station. En ik maak me ook niet zo druk om het verven hoor. iPodje goed beschermd tegen het verf inpakken, vloer aftapen met opengeknipte vuilniszakken en kliederen met de latex!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:52 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Waar precies ga je wonen?
Ik heb bijna alles zelf geverfd terwijl ik gewoon fulltime studeer en een bijbaantje heb, het komt wel goed
Haha, daar wonen een paar vrienden van mij ookquote:Op woensdag 8 november 2006 21:17 schreef warrel het volgende:
[..]
In de Pootstraat, 2 minuutjes lopen achter het station. En ik maak me ook niet zo druk om het verven hoor. iPodje goed beschermd tegen het verf inpakken, vloer aftapen met opengeknipte vuilniszakken en kliederen met de latex!Als het goed is mag ik dan 's nachts slapen op een matrasje boven in de kamer van een huisgenootje aka vriendin
![]()
En als de witte verf d'r op zit, zo snel mogelijk een bed kopen bij de Ikea, en al m'n spullen uit m'n ouderlijk nest weghalen en ik woon er!En dan komen de muurschilderingen..
Ik heb er zo'n zin in, zo half december.. *droomt weg..![]()
Pak hem voor hij weer wegvliegtquote:
Café 28 toch ?quote:Op donderdag 9 november 2006 02:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar waar is die meeting nou eigenlijk, ik kom wel maar moet wel weten waar en hoelaat![]()
Weetikveelquote:Op donderdag 9 november 2006 02:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Cafe 28,okemaar waar zit dat
en hoelaat?
Ja, was een beetje het plan dacht ikquote:Op donderdag 9 november 2006 02:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
8 uur?
Whehehe...van die paar mensen die komenquote:Op donderdag 9 november 2006 02:12 schreef Bravebart het volgende:
Speciaal verzoek van FB
Of er maar veel foto's gemaakt mogen worden, neemt dus allen uwen fotockamerae danwel paeledt/ezael mee
- Einde dienstmededeling-
Nou en das toch juist lachenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Whehehe...van die paar mensen die komen![]()
Mijn camera is afgelopen zaterdag op de verjaardag van mijn dochter overleden![]()
Nope, zit in de vlouwstraat. Ik heb er btw absoluut geen problemen mee als we in de bar v/d Koornbeurs afspreken ipv 28...quote:Op donderdag 9 november 2006 08:52 schreef Autoreply het volgende:
Da's toch gewoon de bar van de Koornbeurs?
Niks van meegekregen....quote:Op donderdag 9 november 2006 11:03 schreef Netsplitter het volgende:
Wie weet er toevallig wat er gisteravond voor Delfia aan de hand was?
Tram kon niet verder rijden, bussen konden niet verder.....
Ik ook nietquote:Op donderdag 9 november 2006 11:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nope, zit in de vlouwstraat. Ik heb er btw absoluut geen problemen mee als we in de bar v/d Koornbeurs afspreken ipv 28...
Zullen we dan koornbeurs doen?quote:
Ghehe, weer iemand die zich schaamt voor onsquote:Op donderdag 9 november 2006 11:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zullen we dan koornbeurs doen?
Isse relaxter vlgns mij dan 28. (en ik ken tenminste niemand daar, dus ook geen roddels die me maandenlang gaan achtervolgen)
Moet ff kijken of dat gaat lukken....quote:Op donderdag 9 november 2006 11:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Niks van meegekregen....
Kom je ook een biertje drinken btw morgen?
Neeee niet schamen....maar ik kom met BitterMoon, en niemand hoeft te zien dat ik met hem ben. (isse mijn ex, en in 28 komt ook zo'n beetje heel de kroeg (en een oom en neefje) waar ik eerder bij gedart heb en sinds mijn 17de al kom)quote:Op donderdag 9 november 2006 11:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ghehe, weer iemand die zich schaamt voor ons![]()
![]()
Maar, is goed![]()
Zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 11:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet ff kijken of dat gaat lukken....
Dat doe je zaterdag maarquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:38 schreef Likkende_Lassie het volgende:
o o...... hoogstwaarschijnlijk zal ik vrijdag naar Drenthe gaan, dingen bespreken......
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Vrijdag 10 november vanaf 20.00 uur in café de Koornbeurs?
Ik kom zeker weten-mensjes:
1. McDavid
2. SeaOfLove
3. Autoreply
4. Bravebart
5. Likkende_Lassie
6. Oshiro
7. Agiath
8. Originele_Naam
9. mirelia
10. BitterMoon
11. admiraal_anaal
Ik kom misschien-mensjes:
1. Vicky
2. sheonlydreams86
3. FrauBitch
4. Dribbel_
5. netsplitter
Ok, ik snap hetquote:Op donderdag 9 november 2006 11:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Neeee niet schamen....maar ik kom met BitterMoon, en niemand hoeft te zien dat ik met hem ben. (isse mijn ex, en is 28 komt ook zo'n beetje heel de kroeg (en een oom en neefje) waar ik eerder bij gedart heb en sinds mijn 17de al kom)
Prima, Koornbeurs.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zullen we dan koornbeurs doen?
Isse relaxter vlgns mij dan 28. (en ik ken tenminste niemand daar, dus ook geen roddels die me maandenlang gaan achtervolgen)
Ik voeg jou wel bij, zie net dat jouw msn in je profiel staatquote:Op donderdag 9 november 2006 21:24 schreef seekfaM het volgende:
zal ik mij dan maar ook in het lijstje laten toevoegen?
En allemaal leuk en aardig SeaOfLove, wat mag dan je msn zijn
Wij (oshiro, BitterMoon en ik) ookquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:52 schreef Agiath het volgende:
Ik en Orginele_Naam komen iets later, rond 20:15/20:30
De kroeg van de Koornbeurs dan maar gewoon, goedkoop en gezellig. Een andere tent opzoeken kan altijd nog.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:32 schreef Agiath het volgende:
Waar gaan we nou heen, 28 toch, cafe de koornbeurs is toch gewoon underground? daar hoef ik niet heen
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:32 schreef Agiath het volgende:
Waar gaan we nou heen, 28 toch, cafe de koornbeurs is toch gewoon underground? daar hoef ik niet heen
quote:Mocht iemand tel-nr's zoeken, op m'n website is mijn nummer te vinden![]()
handig zo die buren hequote:Op vrijdag 10 november 2006 17:13 schreef seekfaM het volgende:
Agiath, kan je even langs lopen, dan loop ik wel even mee, naar de Koornbeurs is weer zo stom, om daar in je eentje langs tegaan
Als ik 't niet vergeet ookquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:25 schreef oshiro het volgende:
Koornbeurs is tof! En ik zal wel een camera-tje meenemen.
Nope oshiro en BitterMoon zijn tegen 20.00 uur bij mij om hun slaapspullen te dumpen, en dan gaan we richting stad.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:47 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat dacht je van huisgenoten![]()
Nog meer mensen die ff bij de KB eten?
Yepz kunnen daarna toch naar 28 gaan...eerst ff rustig indrinken bij Koornbeurs.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:19 schreef Autoreply het volgende:
http://www.delta.tudelft.nl/archief/j35/n28/1459
[..]
En ja, da's een verkapte hint om niet alles op het laatste moment om te gooien. Als het niets is kunnen we altijd gewoon naar de volgende kroeg gaan...
Koornbeurs eerst en daarna 28. Zo heeft iedereen zijn zinquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:07 schreef Originele_Naam het volgende:
Waar gaan we nou :S
Ahhh jammerquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:15 schreef Netsplitter het volgende:
Ik kan vanaaf niet.
Vrouwtje is vandaag thuis gekomen met migraine.
Dus moet m'n verzorgende plicht nakomen...
eetze! tot over een uurtje of 2quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:31 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben thuis
Dus ga zo alvast naar Koornbeurs met AR
Thnxquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eetze! tot over een uurtje of 2![]()
Kan je het dan even door gevenquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:14 schreef Originele_Naam het volgende:
Agiath is werken is om ongeveer 8 uur klaar. Ik ga wel effe daarna langs hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |