Wat proberen jullie nou te bewijzen met het onder elkaars account posten?quote:
Och Bartie, laat die duifjes toch lekker.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat proberen jullie nou te bewijzen met het onder elkaars account posten?Dat jullie al tot het stadium in de relatie zijn gekomen dat jullie elkaars Fok-account mogen gebruiken? [ afbeelding ]
Sorryquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:17 schreef warrel het volgende:
[..]
Och Bartie, laat die duifjes toch lekker.
En.... rewind.... Ik lees niets over dat de voetballers van het Delftse team de scheidsrechter in elkaar slaat. Het is de tegenstander. Dus Delft =Tegenstander =
Dus, de tegenstander is slecht in het nieuws
...Dat ik te lui ben om uit te loggen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 @ 14:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat proberen jullie nou te bewijzen met het onder elkaars account posten?Dat jullie al tot het stadium in de relatie zijn gekomen dat jullie elkaars Fok-account mogen gebruiken? [afbeelding]
Alsof je dat nog moest bewijzenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
...Dat ik te lui ben om uit te loggen?
Oh ja, nee, echt! Onacceptabel!quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:45 schreef RenRen- het volgende:
Point taken
Ontbijtspullen staan nog op tafel hier
SPAMquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hey Delftse Beebs
Kunnen jullie helpen met stemmen op mijn schattige poepige lieve leuke Elmo avatar en hem op de 1e plaats zetten[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2
Nietquote:
Ajaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nieteen herinnering want jullie wilde allemaal al op mij stemmen alleen waren jullie het vergeten
daarom dit geheugensteuntje
![]()
Helaas ben je te laat want ik had al gestemdquote:Op woensdag 24 december 2008 @ 00:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nieteen herinnering want jullie wilde allemaal al op mij stemmen alleen waren jullie het vergeten
daarom dit geheugensteuntje
![]()
quote:
Van het zelfde! Ook aan de rest!quote:Op woensdag 31 december 2008 @ 09:41 schreef mascara-klodder het volgende:
fijne avond allemaal schatjens
Jullie ookquote:Op woensdag 31 december 2008 09:41 schreef mascara-klodder het volgende:
fijne avond allemaal schatjens
Ben jij 2 januari in Delft?quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jullie ook
[..]
Ben jij 2 januari in Delft?
Fancy a party with Ome Hans en Daan? (Zie CTTquote:
Ik zal eens kijken of het uitkomt.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fancy a party with Ome Hans en Daan? (Zie CTT)
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of het uitkomt..
Centraal Trance Topic (79): Stoneface & Terminalquote:Op woensdag 31 december 2008 15:48 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Wie zijn dat en wat voor feest is het?
Vlaardingen ligt dicht kan ik je vertellenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik hoorde dat er iemand uit Delft van plan was om naar Vlaardingen te schaatsen vandaag, dus de weg daarheen?
Meestal wel jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:54 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben ze niet bij kerkpolder een stuk grasland onder water gezet? Dat is ook natuurijs
Volgens mij is dr ook zo'n natuurijsbaan op de weg naar rijswijk! Zal ook wel open zijn dan!quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 16:54 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben ze niet bij kerkpolder een stuk grasland onder water gezet? Dat is ook natuurijs
Er zijn geen schaatsen in mijn maatquote:
Als dat dezelfde is als dat veld achter het ziekenhuis: daar zijn we geweestquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:54 schreef DeHovenier het volgende:
Het Kerkpolder gebied ligt wel globaal 'achter' het ziekenhuis jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:34 schreef warrel het volgende:
[..]
Als dat dezelfde is als dat veld achter het ziekenhuis: daar zijn we geweest
We gaan straks ook weer schaatsen, maar het dooit zoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:13 schreef Netsplitter het volgende:
Was gister ook weer knap druk in het Delfse Hout qua schaatsers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |