quote:
quote:
Leer eens typenquote:
Was ist los, schöne fraulein? Gehst gut mit studieren? Jetzt geh ich ein Film kuchen! Tschüss!quote:
Ja en dan denk je niet van: Hé, zou hij een ß wel pakken?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:32 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik appeltje-c'de het van m-kay hoor..
Nee, daar ging het mis.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en dan denk je niet van: Hé, zou hij een ß wel pakken?
Oenk..quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:08 schreef m-kay het volgende:
[..]
Was ist los, schöne fraulein? Gehst gut mit studieren? Jetzt geh ich ein Film kuchen! Tschüss!!
Aahwquote:
Ga je een film koken?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:08 schreef m-kay het volgende:
[..]
Was ist los, schöne fraulein? Gehst gut mit studieren? Jetzt geh ich ein Film kuchen! Tschüss!!
Ja! Problemen mee?!quote:
Dat hangt van de film af. Als het Schindler's List was, zou ik zeggen dat je blind was. En als het Snakes on a Plane was, zou ik zeggen dat je een slechte smaak had.quote:
Bwhehehequote:
Laten we het er op houden dat de film goed was (The Shawshank Redemption) en mijn Duits wat minder.quote:Op zondag 14 december 2008 10:19 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Dat hangt van de film af. Als het Schindler's List was, zou ik zeggen dat je blind was. En als het Snakes on a Plane was, zou ik zeggen dat je een slechte smaak had.
Zet gewoon een hardcore nummer aan als wakker, daar slaap je onmogelijk doorheenquote:Op zondag 14 december 2008 10:20 schreef warrel het volgende:
[..]
Bwhehehe
Buuuh, een nieuwe dag, lekker leren
Wil er trouwens iemand mijn reserve wekker zijn morgen? Ik sliep vanmorgen een hele minuut door: 'Good morning, good morning loooooove. It's my my faforite love song, I waited all night longgggggg.... Good morning, good morning loooooove (en zo verder)'
Mja ik heb nog nooit gesnapt wat er nou zo spannend is aan die lichtjesavond. Hier op mijn kamer is het licht zat en bovendien lekker warmquote:Op dinsdag 16 december 2008 @ 21:32 schreef warrel het volgende:
Lichtjesavond.. En ik mis het allemaal. Ik mag de hele avond gaan zitten studeren terwijl ik nog na zit te boeren van de gyros-cola combinatie
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |