quote:
quote:
Leer eens typenquote:
Was ist los, schöne fraulein? Gehst gut mit studieren? Jetzt geh ich ein Film kuchen! Tschüss!quote:
Ja en dan denk je niet van: Hé, zou hij een ß wel pakken?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:32 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik appeltje-c'de het van m-kay hoor..
Nee, daar ging het mis.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en dan denk je niet van: Hé, zou hij een ß wel pakken?
Oenk..quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:08 schreef m-kay het volgende:
[..]
Was ist los, schöne fraulein? Gehst gut mit studieren? Jetzt geh ich ein Film kuchen! Tschüss!!
Aahwquote:
Ga je een film koken?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:08 schreef m-kay het volgende:
[..]
Was ist los, schöne fraulein? Gehst gut mit studieren? Jetzt geh ich ein Film kuchen! Tschüss!!
Ja! Problemen mee?!quote:
Dat hangt van de film af. Als het Schindler's List was, zou ik zeggen dat je blind was. En als het Snakes on a Plane was, zou ik zeggen dat je een slechte smaak had.quote:
Bwhehehequote:
Laten we het er op houden dat de film goed was (The Shawshank Redemption) en mijn Duits wat minder.quote:Op zondag 14 december 2008 10:19 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Dat hangt van de film af. Als het Schindler's List was, zou ik zeggen dat je blind was. En als het Snakes on a Plane was, zou ik zeggen dat je een slechte smaak had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |