quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zoals ik zei er was geen hond, en de honden die er waren waren de hond aant uitlaten of vogels aant spotten
Vertel liever een keer een spannend verhaal over als hij níét bezopen isquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En Tom was dus afgelopen maandag strontbezopen, mooi verhaal, komt de volgende keer wel.![]()
Ik heb 'm vaak genoeg lam meegemaakt, maar dit was schitterend. Met z'n ex enzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vertel liever een keer een spannend verhaal over als hij níét bezopen is
I'll fix that, net als de OP.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:01 schreef m-kay het volgende:
Ik sta nog niet op het kaartje in de OP. Zelfde adres als BraveBart dus....
Maar deze is beroemdquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik vond de vorige leuker eigenlijk.
Die meid waar Dennis het toen nog over had?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb 'm vaak genoeg lam meegemaakt, maar dit was schitterend. Met z'n ex enzo![]()
Waarom kunnen mensen met een blije pinguin in de avatar langere TT's invoeren?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:03 schreef Misstique het volgende:
TT ff aangepast zodat iedereen zn weg hier naartoe kan vinden.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
DorstMaar ik heb geen zin om naar koelkast te lopen
![]()
of mij, dan haal ik het voor je.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je zo'n kleine op je bureau nemen
Knopjes.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom kunnen mensen met een blije pinguin in de avatar langere TT's invoeren? [afbeelding]
Lievvvquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
of mij, dan haal ik het voor je.
Jij past niet op mn bureauquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
of mij, dan haal ik het voor je.
Mij nemen ook.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
LievvvMaar ik loop wel...das goed voor de lijn enzo
![]()
David, alsjeblieftquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zou dat het zijn?Mag ik er ook een keer aanzitten?
Mwaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |