quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zoals ik zei er was geen hond, en de honden die er waren waren de hond aant uitlaten of vogels aant spotten
Vertel liever een keer een spannend verhaal over als hij níét bezopen isquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En Tom was dus afgelopen maandag strontbezopen, mooi verhaal, komt de volgende keer wel.![]()
Ik heb 'm vaak genoeg lam meegemaakt, maar dit was schitterend. Met z'n ex enzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vertel liever een keer een spannend verhaal over als hij níét bezopen is
I'll fix that, net als de OP.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:01 schreef m-kay het volgende:
Ik sta nog niet op het kaartje in de OP. Zelfde adres als BraveBart dus....
Maar deze is beroemdquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik vond de vorige leuker eigenlijk.
Die meid waar Dennis het toen nog over had?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb 'm vaak genoeg lam meegemaakt, maar dit was schitterend. Met z'n ex enzo![]()
Waarom kunnen mensen met een blije pinguin in de avatar langere TT's invoeren?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:03 schreef Misstique het volgende:
TT ff aangepast zodat iedereen zn weg hier naartoe kan vinden.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
DorstMaar ik heb geen zin om naar koelkast te lopen
![]()
of mij, dan haal ik het voor je.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je zo'n kleine op je bureau nemen
Knopjes.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom kunnen mensen met een blije pinguin in de avatar langere TT's invoeren? [afbeelding]
Lievvvquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
of mij, dan haal ik het voor je.
Jij past niet op mn bureauquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
of mij, dan haal ik het voor je.
Mij nemen ook.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
LievvvMaar ik loop wel...das goed voor de lijn enzo
![]()
David, alsjeblieftquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zou dat het zijn?Mag ik er ook een keer aanzitten?
Mwaquote:
Hoi.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef SeaOfLove het volgende:
En toen was er nog maar 1.... en het is nieteens twaalf uur![]()
quote:
Whehehhehequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:53 schreef Bravebart het volgende:
Marco, weet je waar die trekknuffel () op je deur op lijkt ?
Dit huis heeft een reputatie hoog te houdenquote:
In ieder geval niet op Spongebob...hoezo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:53 schreef Bravebart het volgende:
Marco, weet je waar die trekknuffel () op je deur op lijkt ?
jajajajaja tuurlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dit huis heeft een reputatie hoog te houden![]()
Hij lijkt sprekend op mn oomquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:58 schreef m-kay het volgende:
[..]
In ieder geval niet op Spongebob...hoezo?
Jouw oom is de oma/pappa van het dochtertje van SOL? Nu ben ik confuus!quote:
Je zou maar wat slowchat missenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:09 schreef Originele_Naam het volgende:
keiharde en aangeschoten TVP
Zal ik mn bass wat zachter zettenquote:
Ow Vedran, drinkt toch niet meerquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:09 schreef Originele_Naam het volgende:
keiharde en aangeschoten TVP
Ik kan het tegelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:21 schreef SeaOfLove het volgende:
zo zijn jullie nu echt allemaal in een coma? Of weer aan het trollen in PUB![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
whehehhe dan trol ik ff verder in ONZ...mijn derde topicje van vanaaf![]()
Allebei TI hequote:
Jeetje ik weet zo ongeveer wanneer jullie stufi komt maar moet ik dan ook nog weten wat TI betekentquote:
Nou weet ik nog niet waar TI voor staatquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:48 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik doe natuurlijk het hele gave TI variant dat Media & Kennistechnologie heet
Zou ik ook hebben gekozenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:48 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik doe natuurlijk het hele gave TI variant dat Media & Kennistechnologie heet
Das waarquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:54 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik geloof het wel, MKT bestaat nog niet zo heel lang
Jij ookquote:
Planquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
weet je je rooster al zodat ik met dochterlief ff warme chocomel kan komen drinken bij Kobus![]()
Mwa, dat je dr niet aandoenquote:
Waarom jij altijdquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga wel als eerste om ff te checken![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Das waar
Ben jij die dikke negerin die vorig jaar de voorlichting deed![]()
Owquote:
Hieperdepiep hoiquote:
Heb je daar deuren ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ga je dan met Milou in de zandbak![]()
Mwa, bang bang, ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan kinderen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
buiten niet eej kulleke
![]()
Je bent bang he...je hebt gezien hoe druk ze is![]()
Slaapsequote:
Ohhhh dan red je het ook best een uurtje met Milouquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, bang bang, ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan kinderen.
Damn wat kan ik slecht liegenNee druk maakt me niks uit, ik heb een drieling neefjes en die hebben volgens mij allemaal ADHD
Dus dat lukt wel
Eitjequote:Op donderdag 1 maart 2007 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhhh dan red je het ook best en uurtje met Milou![]()
Bart is mij gewend, dan is ieder kind een eitjequote:
Is die kerel al vertrokken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:05 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb weer in het DenHaag topic gepost... ik mis Admiraal_Anaal waarschijnlijk![]()
In de hoven zit geen modern meerquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dynabyte in de kruisstraat, BCC Zuidpoort, Hoven heb je it's en radio modern zitten btw
Waarheen zou hij dan gaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 07:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Bart is mij gewend, dan is ieder kind een eitje![]()
[..]
Is die kerel al vertrokken?
Owww ik was al heel lang niet in de Hoven geweest, kom niet verder dan de videotheek op de Papsouwselaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:40 schreef mirelia het volgende:
[..]
In de hoven zit geen modern meer
Verkapte tvp
Mmmhquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lijkt het wel op ja![]()
Zo lekker kaasfonduen![]()
MKT bestond ook al toen ik startte hoor. En ik heb er bewust niet voor gekozen, wat nog altijd als één van mijn beste beslissingen in mijn 22 jarige leven te boek staat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:54 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik geloof het wel, MKT bestaat nog niet zo heel lang
Wat is er mis met MKTquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:02 schreef m-kay het volgende:
[..]
MKT bestond ook al toen ik startte hoor. En ik heb er bewust niet voor gekozen, wat nog altijd als één van mijn beste beslissingen in mijn 22 jarige leven te boek staat..
Owja, waarom sta jij nog steeds niet in mijn msn?.
ST > MKTquote:
quote:
Waar moet je darten morgen dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:02 schreef Ienepien het volgende:
teeeeeeveeeeeepeeeeeeeeee
morgen darten en zaterdag eten in Breintje Beer!
STquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:10 schreef nixxx het volgende:
en squashis ook
![]()
bij de brasserskade.. waren vanavond twee vrouwen aan het spelen, jaartje of 33 .. echt heel mooi technisch enz.. maar toch vond ik er wat raars aan..Zwangere vrouwen zijn soms best welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Anyway, lekker om weer 's op een normale tijd te gaan tukken![]()
Gisteren met 8-1 gewonnen weerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Anyway, lekker om weer 's op een normale tijd te gaan rukken![]()
Jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
WTF? Die zwangere vrouwen zijn een plan![]()
Ik ook, tot half 8quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ah. Ja, ook mij deed het goed. Lekker lang slapen![]()
heb jij gewonnen met trukken ?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:47 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, die jeugd van de prehistorie he. Zelfs rukken doen ze anders![]()
Hoiquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:15 schreef warrel het volgende:
Iemand?! Ik wil zooo graag dansen vanavond!! En morgenochtend kan ik ook, maar ik wil nu zo graag dansen dat ik niet kan slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jamaarjamaar....ze was zo lekker om ff te nemenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:00 schreef Agiath het volgende:
tvp voor morgen, ik had SOL belooft weer te posten hier net
En autoreply, wtf, alexandra? Ik kan het nog steeds niet geloven, waarom kwam je er eigenlijk mee, zo van ej ken jij haar
Je wou gewoon ff opscheppen over bitches, geef toequote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
jamaarjamaar....ze was zo lekker om ff te nemen
kan je bij mijn roommate melden...maar rietveld dusquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:02 schreef Agiath het volgende:
En jullie hebben echt nummer 16 tm 20 overgeslagen
Welk STA topic wouden jullie overtreffen dan?
En oe! ik wil ook op die kaart, ik woon in dezelfde straat als seekfam, alleen dan nummer 114, waar kan ik dit doen dan?
bladiebladiebla dusquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je wou gewoon ff opscheppen over bitches, geef toe
Ook leuk, vroeg weggaan en niet veel zuipen bij de tri (primeur) omdat je een keer niet brak wil zijn voor de wedstrijd morgen, stap je uit in die regen, gaat waarschijnlijk dus niet door die hele wedstrijd
ben je helemaal confuus beebquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:06 schreef Agiath het volgende:
Ja nu word het verwarrend.... wat nou bladiebladieblaof zal ik mijn regenklacht maar in KLB droppen?
ik moet naar bed van ARquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:09 schreef oshiro het volgende:
Aangezien de leuke slowchats een beetje dood zijn gaan we zo maar verder
Geef em een mep, dan zegt ie wel andersquote:
Pokerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:10 schreef Agiath het volgende:
mwah het pokertopic loopt nog aardig rond dit tijdstip
maarja das niet zo leuk als hier![]()
ik mag geen mannen slaanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Geef em een mep, dan zegt ie wel anders![]()
pfff wat is er nou weer mis met poker, kan ik ook zeggen: motorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Poker.
Ik vind One van Metallica best een eng nummer eigenlijk
Doe toch maarquote:
Weet nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
pfff wat is er nou weer mis met poker, kan ik ook zeggen: motor
"Paid tha cost to be tha boss"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:11 schreef oshiro het volgende:
Ik vind One van Metallica best een eng nummer eigenlijk
jamaar jamaar ik deed het al voor de hypequote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:13 schreef oshiro het volgende:
[..]
Weet niet. Op een of andere manier ben ik allergisch voor alles wat gehyped wordt
.
(gunshot noises)quote:
In dat geval ben je een trendsetterquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:13 schreef Agiath het volgende:
[..]
jamaar jamaar ik deed het al voor de hype
I am thinking it's a sign that the frecklesquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:15 schreef oshiro het volgende:
[..]
(gunshot noises)
"Stop it no! get you ass outta there! move it! go go go
move move!"
(bombs going off)
(Helicoptor noises)
I can't remember anything
Can't tell if this is true or dream
Deep down inside I feel the scream
This terrible silence stops me
Now that the war is through with me
I'm waking up, I cannot see
That there's not much left of me
Nothing is real but pain now
Hold my breath as I wish for death
Oh please god, wake me
Back in the womb it's much too real
In pumps life that I must feel
But can't look forward to reveal
Look to the time when I'll live
Fed through the tube that sticks in me
Just like a wartime novelty
Tied to machines that make me be
Cut this LIFE off from me
Oh please god, wake me
Now the world is gone I'm just one
Oh god, help me
Oh please god, help me
Darkness imprisoning me
All that I see
Absolute horror
I cannot live
I cannot die
Trapped in myself
Body my holding cell
Landmine has taken my sight
Taken my speech
Taken my hearing
Taken my arms
Taken my legs
Taken my soul
Left me with life in hell!
[..]
In dat geval ben je een trendsetter
quote:
The Postal Service - Such Great Heightsquote:
ah last.fm werkt nog gewoonquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:23 schreef oshiro het volgende:
[..]
The Postal Service - Such Great Heights
wtf jij post tering veel in dat pub scquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:25 schreef oshiro het volgende:
Hm, dit is zo ongeveer mijn 200e post in 24 uur.
Hotel Californiaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
ah last.fm werkt nog gewoon
"she's got al lot of pretty pretty boys, she calls friends"
Truequote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
wtf jij post tering veel in dat pub sc
Die solo van One vind ik ook niet mis trouwensquote:
zeker niet verkeerdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:29 schreef oshiro het volgende:
[..]
Die solo van One vind ik ook niet mis trouwens.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
zeker niet verkeerd
Nu luister ik die solo van dat vage liedje uit dat spel dat ik net in PUB SC poste
wel een vette solo an sichquote:
whehequote:
Hehe vroeg naar huis gaan en dan op fok postenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:45 schreef Agiath het volgende:
slaap ze
welk nummer?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:16 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Hehe vroeg naar huis gaan en dan op fok posten
Weet je trouwens hoe het origineel van dat ene nummer heet?
Ik denk het...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:42 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Die van de mars reclame schijnt een cover te zijn, was je toen al weg dan
Haiquote:
Deauiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:27 schreef Autoreply het volgende:
Goedenavond, wat een activiteit. Naja, ik ben dus dood nu, dus zo maar lekker tukken![]()
Ja / Nee,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:55 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Kwam je gisteren eigenlijk naar aanleiding van m'n sms-je? Of was je toch al in de buurt?
Best grappigquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:27 schreef mcDavid het volgende:
http://youtube.com/watch?v=JR_naKxLEPc
Je moet maar op het idee komen!
Ik zag het filmpje ook paar dagen geledenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:27 schreef mcDavid het volgende:
http://youtube.com/watch?v=JR_naKxLEPc
Je moet maar op het idee komen!
Wie regeld het dynamietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:35 schreef mcDavid het volgende:
Hadden we op het zweefvliegveld ook kunnen doen trouwens.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neem van mij aan: er staat genoeg materiaal in de werkplaats om een leuk bommetje te maken.
neh, vliegen is toch leuker. En daartoe is het gunstiger het veld heel te houden!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:39 schreef seekfaM het volgende:
[..]
, in de kassen werken, ( kalium ) en voordeel verpakking suiker, kan je met oud en nieuw ook best grappige dingen doen, maar dat ontploft niet
.
Voor de rest, oke kunnen we doen
Open eens een topicquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:49 schreef Bravebart het volgende:
Wij hebben met BT geleerd hoe je een redelijk krachtig biologisch wapen kan maken met simpele huis tuin en keuken spullenKost ongeveer 500 euro en daarmee kan je een paar vierkante kilometer compleet besmetten
Wel lachen, die gozer ging helemaal uitleggen hoeveel je van alles nodig hebtAlleen het proces om het te maken kunnen we nog niet, maar een beetje slimme terrorist kan dat makkelijk
Scary
Haha, dat heeft weinig zin. Je weet toch niet hoe je het moet makenquote:
Ach, nog even en dan weet je het wel, je weet iig wat je nodig hebtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, dat heeft weinig zin. Je weet toch niet hoe je het moet maken
In mn derde jaar moet ik een heel end komen. De reactorvaten die je nodig hebt kom jij alleen onmogelijk aanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:54 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ach, nog even en dan weet je het wel, je weet iig wat je nodig hebt, de rest helpt vast en zeker wel
Inderdaad, anders heb je weer een ban nest pas (quote:Op zondag 4 maart 2007 01:57 schreef Bravebart het volgende:
Trollen in PUB, heeeeeeeeeuj
Haha, beter niet![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 02:18 schreef Rank_1 het volgende:
[..]
Inderdaad, anders heb je weer een ban nest pas ()
Jij met je kutkloons ook altijdquote:
Gast check de PIquote:Op zondag 4 maart 2007 13:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gast, ik heb in m'n hele Fok!-leven maar twee kloons gehad...
bio wapens zuigen.. doe mij maar gewone explosievenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:49 schreef Bravebart het volgende:
Wij hebben met BT geleerd hoe je een redelijk krachtig biologisch wapen kan maken met simpele huis tuin en keuken spullenKost ongeveer 500 euro en daarmee kan je een paar vierkante kilometer compleet besmetten
Wel lachen, die gozer ging helemaal uitleggen hoeveel je van alles nodig hebtAlleen het proces om het te maken kunnen we nog niet, maar een beetje slimme terrorist kan dat makkelijk
Scary
Ach, de effecten doen het een stuk beter bij funnist home video's, maar voor de rest ben ik meer van de biologische wapensquote:Op zondag 4 maart 2007 14:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
bio wapens zuigen.. doe mij maar gewone explosieven
Ik weet waar je huis woontquote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef Originele_Naam het volgende:
ga weg kleine terroristen
Care.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:36 schreef mcDavid het volgende:
ZOAB
catalysis and reactor engineeringquote:
Conventional Area Rulingquote:
Ja, paar maanden geledenquote:
35 euro bij de Kijkshopquote:Op maandag 5 maart 2007 01:28 schreef warrel het volgende:
Ex-huisgenooterds die gasfornhuis meenemenPotverdorie!!! Heeft iemand nog een oud lief fornuisje?
![]()
Tisser Maartenquote:
Pffft heb hele berg administratie gedaan vanochtend...vind het wel weer genoeg voor vandaagquote:Op maandag 5 maart 2007 14:33 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tsjah, er moet ook nog gewerkt worden he![]()
Hm, het is nu vooral ook een principekwestiequote:Op maandag 5 maart 2007 01:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
35 euro bij de Kijkshop
Hebben wij nu ook
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:03 schreef Ienepien het volgende:
heej dat was mijn bijdrage voor vandaag!
Nou goed dan, nog een tje in de catageorie 'Schaamteloos':
Ik ga naar Take That!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is rationeel het voordeel daarvan? Krijg je er geld voor?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:05 schreef warrel het volgende:Gaaaaf
Ik ga vandaag iets goeds doen voor de mensheid. Behalve dat ik er voor ga zorgen dat dat arme gasfornuisje weer naar huis mag, ga ik bloed geven
(Hopelijk kookt 't niet meer zo als vanmorgen..)
Gaaf. Ik ga nu. Komen vanavond wat mensen eten en dat kondigen ze uiteraard aan als ik net boodschappen heb gedaanquote:Op maandag 5 maart 2007 15:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben al een uur bezig om eindelijk eens ff boodschappen te doen![]()
Je zit nog dichterbij de Plus dan ikquote:Op maandag 5 maart 2007 15:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben al een uur bezig om eindelijk eens ff boodschappen te doen![]()
Oeiii ik luister eik alleen radio als ik in de auto zit. En aangezien ik momenteel 0 vriendjes heb zit ik ook niet meer in de auto en luister ik dus ook geen radio meerquote:Op maandag 5 maart 2007 15:05 schreef Ienepien het volgende:
JAHAAAAAAAAA En als je Q-music opzet hoor je elk uur hun single. De tweede is ook alweer uit!
Koop er eentje.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oeiii ik luister eik alleen radio als ik in de auto zit. En aangezien ik momenteel 0 vriendjes heb zit ik ook niet meer in de auto en luister ik dus ook geen radio meer![]()
Haal voor mij ook gelijk ff wat boodschappen dan als je toch bezig bentquote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gaaf. Ik ga nu. Komen vanavond wat mensen eten en dat kondigen ze uiteraard aan als ik net boodschappen heb gedaan![]()
Feliquote:Op maandag 5 maart 2007 15:10 schreef Ienepien het volgende:
We hebben vrijdag trouwens met 7-2 gewonnen van Metaal!
WTF. Hoe ga ik dat ooit daar krijgen. Er moet ook nog een beetje gestudeerd worden enzo. Helaasquote:Op maandag 5 maart 2007 15:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Haal voor mij ook gelijk ff wat boodschappen dan als je toch bezig bent![]()
![]()
Bedenk me net dat ik wel af en toe radio luister, in de bus via mijn foon, maar dan luister ik eik altijd naar radio west ofzoquote:Op maandag 5 maart 2007 15:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Koop er eentje.
AR doet niet aan radio's, zowel auto als motor hebben er geen![]()
Wie het eerste terug is?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik wel af en toe radio luistewr, in de bus via mijn foon, maar dan luister ik eik altijd naar radio west ofzo.
Ik heb mijn jas al aan![]()
Dank je wel!quote:
No Smoking is ook een stomme kroeg. Café 28 daarentegen is helemaalquote:Op maandag 5 maart 2007 15:13 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dank je wel!
En nu willen ze ook in S&B komen gooien want ze vinden ons liev en No Smoking stom![]()
Zit in Voorburgquote:Op maandag 5 maart 2007 15:15 schreef Ienepien het volgende:
terineind fietsen? Toch alleen de straat oversteken?
Wie niet de afgelopen wekenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:16 schreef Ienepien het volgende:
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oh maar dan post je hier illegaal
Ben er ook weerquote:Op maandag 5 maart 2007 15:31 schreef Autoreply het volgende:
![]()
Al weer terug. Het heeft zo z'n voordelen buiten het centrum te wonen.![]()
http://maps.google.com/?ie=UTF8&z=19&ll=51.988083,4.344433&spn=0.001062,0.00294&t=h&om=1quote:Op maandag 5 maart 2007 15:52 schreef Sandertjee het volgende:
[..]
waars dat dan? komt me bekend voor
Misschien, maar dat mail ik dan wel ff privé weet je nogquote:Op maandag 5 maart 2007 15:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
Ga je de TT trouwens nog eer aan doen?
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Misschien, maar dat mail ik dan wel ff privé weet je nog![]()
bij die BP en C1000 enz dusquote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef Autoreply het volgende:
[..]
http://maps.google.com/?ie=UTF8&z=19&ll=51.988083,4.344433&spn=0.001062,0.00294&t=h&om=1
Daar![]()
Die smileyquote:
quote:
O, god.quote:
Herinneringen?quote:
Ik weet niet, vertel ?quote:
Niet onlinequote:
Ja nee, daar ligt het aanquote:Op maandag 5 maart 2007 16:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik zit op het TU-netwerk wat rechtstreeks aan surfnet hangt. Anders. En vooral véél sneller![]()
Jij speelt valsquote:Op maandag 5 maart 2007 16:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik zit op het TU-netwerk wat rechtstreeks aan surfnet hangt. Anders. En vooral véél sneller![]()
Kan je gelijk weer eens een KLB topic openenquote:
Jazeker. Het TU-netwerk staat los van internet. We hangen rechtstreeks aan de backbone van dat ding in Amsterdam... met een 100 gbit verbindingquote:
Oeiii das alweer ff geleden idd....de laatste was die van de bouwlampen geloof ik, die ik vorige week nog ff heb gekickedquote:Op maandag 5 maart 2007 16:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je gelijk weer eens een KLB topic openen
Dan nog. Het is een error in de msn servers/databases, dat staat compleet los van waar je aan hangtquote:Op maandag 5 maart 2007 16:14 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jazeker. Het TU-netwerk staat los van internet. We hangen rechtstreeks aan de backbone van dat ding in Amsterdam... met een 100 gbit verbinding![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oeiii das alweer ff geleden idd....de laatste was die van de bouwlampen geloof ik, die ik vorige week nog ff heb gekicked![]()
Ik neem aan dat die per isp plat gaat?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan nog. Het is een error in de msn servers/databases, dat staat compleet los van waar je aan hangt
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:15 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon beter geregeld. Net als met die supermarkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |