Gisteren met 8-1 gewonnen weerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Anyway, lekker om weer 's op een normale tijd te gaan rukken![]()
Jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
WTF? Die zwangere vrouwen zijn een plan![]()
Ik ook, tot half 8quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ah. Ja, ook mij deed het goed. Lekker lang slapen![]()
heb jij gewonnen met trukken ?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:47 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, die jeugd van de prehistorie he. Zelfs rukken doen ze anders![]()
Hoiquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:15 schreef warrel het volgende:
Iemand?! Ik wil zooo graag dansen vanavond!! En morgenochtend kan ik ook, maar ik wil nu zo graag dansen dat ik niet kan slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jamaarjamaar....ze was zo lekker om ff te nemenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:00 schreef Agiath het volgende:
tvp voor morgen, ik had SOL belooft weer te posten hier net
En autoreply, wtf, alexandra? Ik kan het nog steeds niet geloven, waarom kwam je er eigenlijk mee, zo van ej ken jij haar
Je wou gewoon ff opscheppen over bitches, geef toequote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
jamaarjamaar....ze was zo lekker om ff te nemen
kan je bij mijn roommate melden...maar rietveld dusquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:02 schreef Agiath het volgende:
En jullie hebben echt nummer 16 tm 20 overgeslagen
Welk STA topic wouden jullie overtreffen dan?
En oe! ik wil ook op die kaart, ik woon in dezelfde straat als seekfam, alleen dan nummer 114, waar kan ik dit doen dan?
bladiebladiebla dusquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je wou gewoon ff opscheppen over bitches, geef toe
Ook leuk, vroeg weggaan en niet veel zuipen bij de tri (primeur) omdat je een keer niet brak wil zijn voor de wedstrijd morgen, stap je uit in die regen, gaat waarschijnlijk dus niet door die hele wedstrijd
ben je helemaal confuus beebquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:06 schreef Agiath het volgende:
Ja nu word het verwarrend.... wat nou bladiebladieblaof zal ik mijn regenklacht maar in KLB droppen?
ik moet naar bed van ARquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:09 schreef oshiro het volgende:
Aangezien de leuke slowchats een beetje dood zijn gaan we zo maar verder
Geef em een mep, dan zegt ie wel andersquote:
Pokerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:10 schreef Agiath het volgende:
mwah het pokertopic loopt nog aardig rond dit tijdstip
maarja das niet zo leuk als hier![]()
ik mag geen mannen slaanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Geef em een mep, dan zegt ie wel anders![]()
pfff wat is er nou weer mis met poker, kan ik ook zeggen: motorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Poker.
Ik vind One van Metallica best een eng nummer eigenlijk
Doe toch maarquote:
Weet nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
pfff wat is er nou weer mis met poker, kan ik ook zeggen: motor
"Paid tha cost to be tha boss"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:11 schreef oshiro het volgende:
Ik vind One van Metallica best een eng nummer eigenlijk
jamaar jamaar ik deed het al voor de hypequote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:13 schreef oshiro het volgende:
[..]
Weet niet. Op een of andere manier ben ik allergisch voor alles wat gehyped wordt
.
(gunshot noises)quote:
In dat geval ben je een trendsetterquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:13 schreef Agiath het volgende:
[..]
jamaar jamaar ik deed het al voor de hype
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |