Allebei TI hequote:
Jeetje ik weet zo ongeveer wanneer jullie stufi komt maar moet ik dan ook nog weten wat TI betekentquote:
Nou weet ik nog niet waar TI voor staatquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:48 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik doe natuurlijk het hele gave TI variant dat Media & Kennistechnologie heet
Zou ik ook hebben gekozenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:48 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik doe natuurlijk het hele gave TI variant dat Media & Kennistechnologie heet
Das waarquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:54 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik geloof het wel, MKT bestaat nog niet zo heel lang
Jij ookquote:
Planquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
weet je je rooster al zodat ik met dochterlief ff warme chocomel kan komen drinken bij Kobus![]()
Mwa, dat je dr niet aandoenquote:
Waarom jij altijdquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga wel als eerste om ff te checken![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Das waar
Ben jij die dikke negerin die vorig jaar de voorlichting deed![]()
Owquote:
Hieperdepiep hoiquote:
Heb je daar deuren ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ga je dan met Milou in de zandbak![]()
Mwa, bang bang, ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan kinderen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
buiten niet eej kulleke
![]()
Je bent bang he...je hebt gezien hoe druk ze is![]()
Slaapsequote:
Ohhhh dan red je het ook best een uurtje met Milouquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, bang bang, ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan kinderen.
Damn wat kan ik slecht liegenNee druk maakt me niks uit, ik heb een drieling neefjes en die hebben volgens mij allemaal ADHD
Dus dat lukt wel
Eitjequote:Op donderdag 1 maart 2007 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhhh dan red je het ook best en uurtje met Milou![]()
Bart is mij gewend, dan is ieder kind een eitjequote:
Is die kerel al vertrokken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:05 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb weer in het DenHaag topic gepost... ik mis Admiraal_Anaal waarschijnlijk![]()
In de hoven zit geen modern meerquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dynabyte in de kruisstraat, BCC Zuidpoort, Hoven heb je it's en radio modern zitten btw
Waarheen zou hij dan gaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 07:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Bart is mij gewend, dan is ieder kind een eitje![]()
[..]
Is die kerel al vertrokken?
Owww ik was al heel lang niet in de Hoven geweest, kom niet verder dan de videotheek op de Papsouwselaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:40 schreef mirelia het volgende:
[..]
In de hoven zit geen modern meer
Verkapte tvp
Mmmhquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lijkt het wel op ja![]()
Zo lekker kaasfonduen![]()
MKT bestond ook al toen ik startte hoor. En ik heb er bewust niet voor gekozen, wat nog altijd als één van mijn beste beslissingen in mijn 22 jarige leven te boek staat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:54 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik geloof het wel, MKT bestaat nog niet zo heel lang
Wat is er mis met MKTquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:02 schreef m-kay het volgende:
[..]
MKT bestond ook al toen ik startte hoor. En ik heb er bewust niet voor gekozen, wat nog altijd als één van mijn beste beslissingen in mijn 22 jarige leven te boek staat..
Owja, waarom sta jij nog steeds niet in mijn msn?.
ST > MKTquote:
quote:
Waar moet je darten morgen dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:02 schreef Ienepien het volgende:
teeeeeeveeeeeepeeeeeeeeee
morgen darten en zaterdag eten in Breintje Beer!
STquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:10 schreef nixxx het volgende:
en squashis ook
![]()
bij de brasserskade.. waren vanavond twee vrouwen aan het spelen, jaartje of 33 .. echt heel mooi technisch enz.. maar toch vond ik er wat raars aan..Zwangere vrouwen zijn soms best welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Anyway, lekker om weer 's op een normale tijd te gaan tukken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |