quote:Op donderdag 30 november 2006 19:16 schreef warrel het volgende:
Veel plezier! Ik ga me mentaal voorbereiden op morgen..![]()
![]()
En afplaktape kopen.
Ouders gaan míjn spullen verhuizen en ik reis met de trein, ik heb mijn autoplaatsje opgeofferd voor m'n moeder.. Ohnee, m'n autoplaatsje, wat doe je!![]()
Einz, ed..
En dan willen ze alles zo snel mogelijk doen, en dat dan over zo'n lang mogelijk tijdsbestek uitsmeren.
Oh, en als ik hoog moet verven moet ik op een stoel staan, maar dan willen ze niet nu al meubels verhuisen!? LOLLERROLF GODVERDOMME!![]()
Gelukkig krijg ik, omdat een stoel bij nader inzien natuurlijk véél te gevaarlijk is, nu een trapje mee. Alleen de onderste tree zit los.![]()
Hiep hoi!![]()
Ok, volgende Delftmeetquote:Op donderdag 30 november 2006 19:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En ik heb ookal geen licht op mijn fiets.
Ik kijk even hoe laat het wordt met darten en hoe ik me daarna voel. Als ik echt naar de klote ben dan laat ik me met de auto thuisbrengen.
Maar 80% kans dat ik wel even kom, ik had immers meer zin in jullie dan in darten.
zo dan...zit ff te sufkuttenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:21 schreef mirelia het volgende:
Gaat hard zo..alleen ik zou er deel 7 van maken![]()
Haha, ik hoop het maarquote:Op donderdag 30 november 2006 19:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Warrel veel succes morgen, ik benijd je niet. Hopelijk zal alles vlotter verlopen dan hoe jij het omschrijft
![]()
Ahhh das beter dat hij je komt helpenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:28 schreef warrel het volgende:
[..]
Haha, ik hoop het maarZondag gaat vriendlief helpen, en dan ben ik vast ook wat minder chagrijnig
![]()
![]()
Ik denk die gaat overland vliegen morgen!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:16 schreef warrel het volgende:
Veel plezier! Ik ga me mentaal voorbereiden op morgen.. En afplaktape kopen.
Ja, maar je neemt toch niet opquote:Op donderdag 30 november 2006 20:46 schreef Autoreply het volgende:
Goed, wij zijn weg, hoe je m'n nummer kunt vinden is in het vorige topic te vinden![]()
Yoquote:
AR heeft mij wel gebeld vanaafquote:Op donderdag 30 november 2006 20:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar je neemt toch niet op![]()
![]()
![]()
*meldtquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar vlgnd X ben ik er echtwel bij...Met een niet-kapotte-fiets of één van jullie biedt maar een slaapplekje aan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |