Jawel, maar die verslagen gaan gewoon door.quote:
zwaar leven heb jequote:Op maandag 19 maart 2007 14:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, maar die verslagen gaan gewoon door.
Ja, je klaagde er gisteren over. Maar omdat je nu in Delft zit zou je toch - net als ons - een witte week moeten hebben?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, maar die verslagen gaan gewoon door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Zeker als Jarno steeds onaangekondigd binnen komt hoppenquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, je klaagde er gisteren over. Maar omdat je nu in Delft zit zou je toch - net als ons - een witte week moeten hebben?Ja, niet dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ik heb gebeld en aangebeld...quote:Op maandag 19 maart 2007 14:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt. Zeker als Jarno steeds onaangekondigd binnen komt hoppen
Da's kut. Ik zal aan je denken op vakantiequote:
Niet gebeldquote:Op maandag 19 maart 2007 14:14 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb gebeld en aangebeld...
[..]
Da's kut. Ik zal aan je denken op vakantie![]()
Ow jawel. Je was niet bereikbaar... (het beruchte hoekje zonder ontvangstquote:Op maandag 19 maart 2007 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet gebeldAangebeld zou kunnen, dat hoor ik niet
Ja dank je, leuk enzo
Gvd, bestaat die echtquote:Op maandag 19 maart 2007 14:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ow jawel. Je was niet bereikbaar... (het beruchte hoekje zonder ontvangst)
Ik stuur wel een foto op van zonnige stranden en vrouwen in bikini oid![]()
Heeej hoest ermee? Nog darten van de week?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:24 schreef mirelia het volgende:
tvp
Heui een nieuwequote:Op maandag 19 maart 2007 14:43 schreef kurwa_mac het volgende:
Mijn stad Delft, Delft heerscht
Wie zal het zeggenquote:
Echwelquote:
Had je weer geen beltegoedquote:Op maandag 19 maart 2007 16:32 schreef admiraal_anaal het volgende:SOL misschien beetje laat maar had je me gister nodig?
ik kon ff niet smsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |