Weten we nog nietquote:
Dat gaan we natuurlijk gewoon niet doen, we blijven niet bezigquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:50 schreef m-kay het volgende:
Wat zit je nou weer mensen lekker te maken voor een housewarming! Dat kost alleen maar pieken natuurlijk!!
Omdat ze ons huis gaan slopen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom gaan jullie verhuizen dan?
quote:
Ik maak karamelappeltaartquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:50 schreef m-kay het volgende:
Wat zit je nou weer mensen lekker te maken voor een housewarming! Dat kost alleen maar pieken natuurlijk!!
We moeten zelf op zoekquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:41 schreef TheAgent het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar moeten jullie dan wel zelf op zoek naar andere woonruimte of krijgen jullie iets aangewezen?
Da's kut, lukt dat nog met het vinden van een kamer (of 2)?quote:
Oh jahoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Da's kut, lukt dat nog met het vinden van een kamer (of 2)?
Oh, dus vandaar dat ik crime scene linten zag en een kleine omweg naar school moest nemen.quote:9 februari 2009 14:57
Waardetransport rijdt op poller in Delft
DELFT - Waardetransport auto ziet poller over het hoofd in Delft en verliest delen van zijn motor. Politie zojuist gearriveerd.
Jezus, wat een klootvioolquote:Op maandag 9 februari 2009 22:14 schreef TheAgent het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Oh, dus vandaar dat ik crime scene linten zag en een kleine omweg naar school moest nemen.
D'r lag maandagavond ook een auto in de gracht bij David voor.quote:Op maandag 9 februari 2009 @ 22:14 schreef TheAgent het volgende:
[afbeelding]
[..]
Oh, dus vandaar dat ik crime scene linten zag en een kleine omweg naar school moest nemen.
Nee, iik ben niet zo technisch aangelegd en ik vind het ook niet interessantquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:28 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Moet het technisch zijn? Of weet je dat ook niet?
Not mequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat mannen die in Delft wonen TU studenten zijn (of zijn geweest)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |