Ja wel redelijk eigenlijk, maar het mag altijd drukker worden natuurlijk hehe.quote:
Maar, hoe zijn de cijfers? Beetje als verwacht, beter, slechter?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:41 schreef mirelia het volgende:
[..]
Ja wel redelijk eigenlijk, maar het mag altijd drukker worden natuurlijk hehe.
Ah ok, dat is in ieder geval mooiquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:22 schreef mirelia het volgende:
Iets minder dan verwacht maar dat heeft diverse redenen.
De straat ligt al sinds mei open terwijl dat voor de bouwvak al klaar zou zijn. En dan een kredietcrisis eroverheen.
Maar we maken wel winst dus dat is dan weer positief.
Ben je al beursgenoteerd?quote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 21:22 schreef mirelia het volgende:
Iets minder dan verwacht maar dat heeft diverse redenen.
De straat ligt al sinds mei open terwijl dat voor de bouwvak al klaar zou zijn. En dan een kredietcrisis eroverheen.
Maar we maken wel winst dus dat is dan weer positief.
Haha dat staat voor volgend jaar in de planning.....na de opening van ons 20e filiaal ;-)quote:
Is het eindelijk zo ver?quote:Op zondag 25 januari 2009 09:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Zullen we een feli-topic openen voor Admiraal-Anaal?
Wezzlequote:
Nee, ken ik niet.quote:
Hoest nouquote:
Mooiquote:
Okquote:
Qouwettequote:Op zondag 25 januari 2009 23:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MooiJa, bij het station ook nog steeds
Niemand!quote:Op maandag 26 januari 2009 12:15 schreef warrel het volgende:
Oeeeeeeh, wie heeft mijn achterband zo mooi geplakt?!![]()
![]()
Niets aan geplakt hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:15 schreef warrel het volgende:
Oeeeeeeh, wie heeft mijn achterband zo mooi geplakt?!![]()
![]()
Holy shit dudequote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:46 schreef DeHovenier het volgende:
Een paar pics ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah okquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:06 schreef DeHovenier het volgende:
Noodzakelijk. Ik heb achter elk oor een implantaat zitten, maar eentje zit te dicht op mijn huid zodat het veel vaker ontsteekt als de ander. Dan groeit het littekenweefsel rondom het implantaat als een gek en bedekt het ding, en dat is niet goed
Gister tijdens de operatie heeft de arts wat littekenweefsel en wat bot weggehaald (dmv. schrapen en frezen) zodat de ruimte tussen het implantaat en m'n huid groter is. Zo kan ik het ding beter schoonhouden en zal het veel minder ontsteken.
Dat witte ding gaat er volgende week af
Is het niet Koornmarkt?quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 17:35 schreef Bravebart het volgende:
Whoi
Ons allen mcDavid (hij die gebanned is) is 13 feb. jarig, dus wie zin heeft om langs te komen (Korenmarkt enzo), is van harte welkom
![]()
Bedankt, mede namens de feeschtcommissie
Nee, Korenmarkt voor intimiquote:
Nu doe jij het ook renren, pas maar op!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat hij over externe scripts praatte. En toen werd Danny boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |