quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben DeHovenier, 21 jaar oud, geboren en getogen in Delft!
Game on!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef WensMeester het volgende:
Hey, een topic over Delft!! Daar leef ik ook!![]()
Ik ben William, 21 jaar (10 juli pas, maar toch, klinkt heel volwassen!) en woon ergens in de Wippolder! Al sinds me geboorte overigens. Enneuh, ik doet aan gamen fok!ken en een beetje naar school gaan...
Ja, of niet natuurlijk. Ik ben iemand die een hard werkende jongeman zn slaap wèl guntquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:17 schreef warrel het volgende:
[..]
Weet je hoe schattig
En trouwens, hij slaapt: je kan nu ook even een foto posten van hoe het er echt uit ziet
Ja en dat blijkt dus onzin te zijn, is nog niet zo lang geleden bewezenquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:31 schreef warrel het volgende:
Deze is ook tof, al is het geen zeehond:
Noord-Amerikaanse boskikker Rana sylvatica
Tijdens zijn winterslaap bestaat de Noord-Amerikaanse boskikker voor tweederde uit ijs. In tegenstelling tot de meeste andere levende wezens kan hij wel tegen bevriezing.
[ afbeelding ]
De Noord-Amerikaanse boskikker is bestand tegen bevriezing
Op ingenieuze wijze kan deze kikkersoort in zijn cellen een zodanige water- en suikerhuishouding regelen, dat er geen vorstschade optreedt. Essentieel daarin is dat ijsvorming alleen tussen de cellen plaatsvindt en dat door hoge suikerconcentraties te genereren de celinhoud zelf niet bevriest.
Vorstschade aan cellen ontstaat vooral omdat het water dat in de cellen zit bij bevriezen uitzet. Hierdoor scheurt de celwand en ontstaat er een lek. Bij het ontdooien van de cellen lopen ze vervolgens leeg.
Juist meisje! Om 8 uur op je werk zijn pwnd. Best gezellig hier.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, of niet natuurlijk. Ik ben iemand die een hard werkende jongeman zn slaap wèl gunt
Laten we het er maar niet over hebben hoe jij er soms bij ligt.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:34 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee.. Eigenlijk niet. m-kay wil er ook wel eens bij liggen als een zeehondje
Jij was echt niet om 8 uur op je werkquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:39 schreef m-kay het volgende:
[..]
Juist meisje! Om 8 uur op je werk zijn pwnd. Best gezellig hier..
So true. 7.59 was het.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij was echt niet om 8 uur op je werk
quote:
Nou, ik was het in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]Wie hoorde ik dan rond een uur of kwart over 8 rondsluipen
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:13 schreef m-kay het volgende:
[..]
Nou, ik was het in ieder geval niet.!
En als warrel het was...en als die jou dus NIET ging wakkermaken....oeiiiiiiiii![]()
7.48quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]Hoe laat ging jij weg dan? Misschien zat ik wel in een pre-wakkerword fase
Jaajaaa, precies ja.quote:
quote:
Neen, ik ga naar collegequote:Op vrijdag 5 december 2008 09:24 schreef m-kay het volgende:
[..].
Ga jij nu maar weer knippen plakken lijmen. Gekke IO-er in wording.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:21 schreef mcDavid het volgende:
Die snoodaard van een dribbel schijnt ze wel te pakken gekregen te hebben!
Agenten die écht niks te doen hebben
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:24 schreef m-kay het volgende:
Ga jij nu maar weer knippen plakken lijmen. Gekke IO-er in wording.
Ik was het niet hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:13 schreef m-kay het volgende:
[..]
Nou, ik was het in ieder geval niet.!
En als warrel het was...en als die jou dus NIET ging wakkermaken....oeiiiiiiiii![]()
Oh? Bron?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en dat blijkt dus onzin te zijn, is nog niet zo lang geleden bewezenHij kan door zn suikerhuishouding wel doorleven zonder hartslag, hersenfunctie en ademhaling, maar bevriezing overleeft zelfs hij niet
Dan lag Bartje weer te ijlen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:46 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik was het niet hoorIk heb vannacht heerlijk als een zeehondje liggen dromen. En zeehondje Lucifer was er ook bij
Alfa's doen niet aan bronnen, dus niet zeuren jijquote:
Dan was jij het waarschijnlijk toch en zat ik in een pre-wakker word fasequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |