Ik winquote:- Mobiel mag niet op een gemotoriseerd voertuig, maar (nog) wel op de fiets.
- Met losse handen rijden op de fiets was vroeger verboden, maar dit mag tegenwoordig wel mits de verkeerssituatie het toelaat.
Dat zie je toch niet aankomenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:34 schreef TNA het volgende:
Je had een filmpje moeten maken voor dumpert.
Artikel?quote:
quote:Ik al van
"Ik heb toch licht "
-Ja je fietst met losse handen
" ja? "
-Dat mag niet dat is onverantwoord!!!
" "
-Zo kan je niet remmen voor aankomend gevaar!
"Ik heb een achteruittraprem "
En jij zou stoer doorfietsenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:10 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Stoppen voor agenten te voet.
Ik reed een keer, in mijn jeugd,heel lang geleden, op de brommer zonder helm even naar de patatzaak om de hoek. Natuurlijk kom je dan een politieauto tegenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:10 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Stoppen voor agenten te voet.
Hij niet, ik welquote:Op donderdag 4 december 2008 21:43 schreef Roi het volgende:
Kijken of je nog zo lacht als je met je gebit op een stoeprandje valt.
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik reed een keer, in mijn jeugd,heel lang geleden, op de brommer zonder helm even naar de patatzaak om de hoek. Natuurlijk kom je dan een politieauto tegen![]()
Ik dacht toen slim te zijn, door met de brommer een steegje in te schieten. Uiteraard kon ik de buurt als mijn broekzak.
Maar tot mijn stomme verbazing sprong er toen een agent uit die politieauto en die rende achter mij aan die steeg in.
Ik was ontzettend melig en minderde wat gas, zodat hij bijna de achterkant van mijn brommer kon vastpakken.
Maar net als die het bijna had, gaf ik er wat gas bij zodat hij in het luchtledige greep.
Dit vond ik zo ontzettend grappig, dat ik echt met de slappe lach over mijn stuur heen hing.
En aangezien het een vrij lange steeg was, die overging in andere steegjes, kon ik dit trucje verschillende keren herhalen.![]()
Alleen door de hilariteit vergat ik dat er nog ergens een politiewagen rond reed.
Resultaat: ik klapte bijna tegen die politieauto op toen ik gierend van de lach de steeg uit kwam rijden.
De agenten konden niet meelachen
Vooral niet degene die hijgend, puffend en vloekend de steeg uit kwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |