Haha, ja dat was ik!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:38 schreef pinquit het volgende:
tvp.
bij mij doet de site overigens niet raar (nóg niet*afklopt*)
ik blijf maar dingies toevoegen met die salestomm.
in het vorige topic vroeg iemand of je spullen uit de sale mocht retourneren, dat is wel zo hoor![]()
stel je voordan moest ik alles houden
![]()
daar heb ik geen geld voor hoor..
Het lijken wel verkleedklerenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:09 schreef alors het volgende:
http://www.nitrolicious.c(...)lookbook/#more-14865
Pft, ik had gehoopt dat die van mij ook voor dit weekend zou komen, want ik vier mn verjaardag dit weekend.. Heb al zo lang geen bestelling meer gehad, baal er echt van. Maar hij staat zelfs nog niet bij Track & Trace dus dat gaat nog wel even duren ben ik bang.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:58 schreef MaLo het volgende:
Mijn bestelling is onderweg en zelfs al gesorteerd dus hij komt morgen.
Kan ik dit weekend lekker al mijn nieuwe kleertjes aan.
En nu ga ik ff in de sale neuzen
Waar staat die naam dan op de bon? Bij staat m'n naam in het mailtje, niet op de bon! En we hebben 3 H&M's hierquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:02 schreef Syrena het volgende:
Heeft iemand van jullie al een bon ingeleverd in de winkel? Ik kreeg net een mail met een printbare bon voor 25% korting, waar mijn naam op staat. Gaan ze die checken?
Morgen ff naar M'tricht of Heerlen voor nog wat kerstkleding![]()
Uiteraard gisteren al een gilet en blouse gekocht voor 40 euro
Bij staat ie onderaan de bon. Als ik 'm print dus.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:38 schreef Klare het volgende:
[..]
Waar staat die naam dan op de bon? Bij staat m'n naam in het mailtje, niet op de bon! En we hebben 3 H&M's hier
Als je op de printversie klikt krijg je die ervoor met je naam eronder.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:38 schreef Klare het volgende:
[..]
Waar staat die naam dan op de bon? Bij staat m'n naam in het mailtje, niet op de bon! En we hebben 3 H&M's hier
Ah, zover was ik nog niet. Naja, ik kan me niet voorstellen dat ze je bon in een computer gaan invoeren om het te checken. Maar we zien wel, 25% is altijd mooi meegenomen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:28 schreef alors het volgende:
[..]
Als je op de printversie klikt krijg je die ervoor met je naam eronder.
Omdat ik de H&M winkels verschrikkelijk vind. Het is over het algemeen ontzettend druk, ik kan nooit vinden wat ik wil, en het is vaak ook nog een rotzooi. Ik weet welke maat ik heb, dus passen doe ik in de winkel ook niet. Daarnaast is de online shop vaak goedkoper, en als iets tegenvalt stuur ik het gewoon weer terug.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
Mijn vraag, waarom ga je niet gewoon naar de winkel. Dan kan je het tenminste passen? Kleren zal ik nooit op internet bestellen.. je weet nooit hoe het in het echt is.
In mijn woonplaats zit geen H&M dus dan is online bestellen veel handiger. Verder kan ik van shirtjes, truien en rokken goed inschatten of het past of niet. En past het niet, dan stuur ik het weer terug.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
Mijn vraag, waarom ga je niet gewoon naar de winkel. Dan kan je het tenminste passen? Kleren zal ik nooit op internet bestellen.. je weet nooit hoe het in het echt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen winkel in de stad, geen tijd want klein kind, en lekker voor 100en euro's kleding bestellen en heerlijk thuis passen voor mijn eigen spiegel en dan alles weer terugsturen en 1 ding houdenquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:51 schreef Linnie20v het volgende:
@ Chanty87: Gisteren de armbandjes ook al gezien in de winkel, wilde ze nog meenemen voor je maar had al een vermoeden dat je ze zelf alsnog zou vinden
Aww, toch lief dat je dat wilde doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben 'm nu ook gewoon weer in de online shop
Ik ga vanmiddag nog even snel de winkel in, kijken of ze de twee dingetjes in m'n bestelling (die voor half dec. staat) hebben. Scheelt wachten
シ
Omg die vind ik echttttttt leuk!quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:01 schreef Syrena het volgende:
Ik ben ook afgekickt van de online shop.
In de winkel gekocht:
[ afbeelding ]
En een blouse met streepjes voor eronder, paars(kon 'm niet vinden op de site)
Hoe bedoel je te kort? Kan vanavond eens een "aan" foto maken. Ik heb een 40 genomen, heb normaal 38 (die was ook uitverkocht trouwens). Mijn paarse blouse is hetzelfde model als de rode van Psych-case. Lekkere rekstofquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ben alleen bang dat dat giletje te kort is
Zal binnenkort wel eens even in de winkel kijken
Die heb ik ook gepast. Maat 34 zat wat te strak en 36 weer wat te losjes dus heb em niet genomen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:01 schreef Syrena het volgende:
Ik ben ook afgekickt van de online shop.
In de winkel gekocht:
[ afbeelding ]
En een blouse met streepjes voor eronder, paars(kon 'm niet vinden op de site)
Mooie lange ketting die je dubbel om je hals doet dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:40 schreef Syrena het volgende:
Hoe dragen jullie die blouses trouwens? Met giletje vind ik 'm erg leuk, maar zonder iets nogal saai. Maar ik wil dus niet elke keer dat gilet aantrekken. Bovendien heb ik de bleus ook nog in het zwart.
Ik heb wel een soort van sjaaltjes van bij de Action, maar dan weet ik niet waar en hoe ik die moet knopen![]()
Ik ben een accessoire-n00b.
Wat Jojoortje zegt staat heel leuk (ik heb die blouse in het wit). Ik draag hem of met gilet (ik heb twee verschillende gilets), of ik doe hem in m'n broek met een klein riempje om m'n middel. Dat laatste klinkt misschien heel duf maar ik vind het wel leuk staan, het haalt het nette erafquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:40 schreef Syrena het volgende:
Hoe dragen jullie die blouses trouwens? Met giletje vind ik 'm erg leuk, maar zonder iets nogal saai. Maar ik wil dus niet elke keer dat gilet aantrekken. Bovendien heb ik de bleus ook nog in het zwart.
Ik heb wel een soort van sjaaltjes van bij de Action, maar dan weet ik niet waar en hoe ik die moet knopen![]()
Goed idee die ketting!quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mooie lange ketting die je dubbel om je hals doet dan?
Oh ik vind oversized blouses zo leuk!quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:40 schreef Syrena het volgende:
Bedanktquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:55 schreef Jurk het volgende:
Voor de mama moet je je gewone maat aanhouden. Dus je kan gewoon een s nemen.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:56 schreef Nantes het volgende:
[..]
Oh ik vind oversized blouses zo leuk!
Vooral met ruiten.
Maar dan wel lekker nonchalant, met de bovenste knopen wat open.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Alleen die ene euro. Ik geef het altijd bij het postkantoor af.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:18 schreef vamperotica het volgende:
Even een vraagje.... Als ik mijn retourbestelling opp het postkantoor afgeef, betaal ik dan ook alleen maar die ene euro, of ook "gewone" bezorgkosten?
Ik vind blouse in broek bij mijzelf niet leuk staan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:26 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Idd leuk. Zo draag ik die witte ook altijd.
@ Syrena: Hoe stond het trouwens, die blouse in je broek?
Lauren Conrad is sowieso hot.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:56 schreef Nantes het volgende:
[..]
Oh ik vind oversized blouses zo leuk!
Vooral met ruiten.
Maar dan wel lekker nonchalant, met de bovenste knopen wat open.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Kee tnx....quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Alleen die ene euro. Ik geef het altijd bij het postkantoor af.
En ik mag toch hopen dat mijn bestelling maandag binnenkomt.
Nou ja het ging me meer om mijn knieën/heupen, maar een vriendin overtuigde me van het feit dat sleehakken dan net zo slecht zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:43 schreef pinquit het volgende:
ze zeggen dat je op sleehakken makkelijker loopt als je nooit hakken draagt. maar ik vind ze zo lelijk![]()
Ik vind het ook echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:43 schreef pinquit het volgende:
ze zeggen dat je op sleehakken makkelijker loopt als je nooit hakken draagt. maar ik vind ze zo lelijk![]()
Mooi!quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:26 schreef Noortje. het volgende:
Edit: laat maar, ik heb deze besteld:
[ afbeelding ]
Hopen dat ze op tijd binnenkomen, anders betaal ik voor niets verzendkosten (ze zijn voor kerstgala op school).
Wat doe je voor 'n kleren er op dan?quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:53 schreef Noortje. het volgende:
Ik niet
Maar die ik nu heb besteld zijn wel veul mooier.
Ze zijn voor onder dit jurkje:quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat doe je voor 'n kleren er op dan?
Ik krijg nu zo'n 'Sex and the city-gevoel'quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ze zijn voor onder dit jurkje:
[ afbeelding ]
maar dan in het zwart (moet overigens ook nog maar zien of die past, maar dat terzijde.).
En in het dagelijks leven gewoon een spijkerbroek, maar zo vaak ga ik ze niet dragen (zwakke knieën).
Jaaa! Daar moest ik ook aan denken toen die catalogus binnenkwam.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Door dit jurkje.. Kon geen betere afbeelding vinden
Hoe kom je daar dan aan?quote:Op zondag 30 november 2008 11:27 schreef Lauriette91 het volgende:
Lekker 6x 25% kortingsbonnen![]()
Vandaag even opmaken in 020.
Sleehakken vind ik idd niet mooi (lees lelijk).quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:43 schreef pinquit het volgende:
Ik heb een reactie terug. Waarschijnlijk heeft De Computer de bestelling zelf opgesplitst. Maar de verzendkosten zijn nu door de klantenservice uitgehaald dus probleem opgelostquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:52 schreef MaLo het volgende:
Nou wat is dit nou weer. Ik heb gister voor 15 euro een bestelling uit de sale gedaan. En aangegeven dat ik die samen met mijn bestelling uit de previewcatalogus in januari wil ontvangen.
Is mijn sale-bestelling nu al in behandeling genomen! Betaal ik 4,90 extra verzendkosten voor spullen die ik helemaal nog niet nodig heb!
Ik neem wel contact op met de klanenservice :![]()
Als je die broek retour stuurt dan ben je toch alleen 1 euro aan verzendkosten kwijt?quote:Op zondag 30 november 2008 14:22 schreef jakkop het volgende:
Grrrr! ik wil dit:
[ afbeelding ]
bestellen, maar het jasje is er niet meer in mijn maat. De broek wel, en die is in de sale. Maar nou heb ik het jasje recentelijk bij een H&M gezien, dus wil em wel gaan kopen. Maar stel dat het jasje straks al weg is, dan zit ik voor niks met die broek, waarvan de verzendkosten bijna meer zijn dan de broek zelf. Maar als ik wacht, en morgen het jasje kop, dan is misschien de broek al weg. Dillema's
Kijk morgen of een andere doordeweeke morgen rond een uur of 7 even op de site. Dan is alles weer aangevuldquote:Op zondag 30 november 2008 14:22 schreef jakkop het volgende:
Grrrr! ik wil dit:
[ afbeelding ]
bestellen, maar het jasje is er niet meer in mijn maat. De broek wel, en die is in de sale. Maar nou heb ik het jasje recentelijk bij een H&M gezien, dus wil em wel gaan kopen. Maar stel dat het jasje straks al weg is, dan zit ik voor niks met die broek, waarvan de verzendkosten bijna meer zijn dan de broek zelf. Maar als ik wacht, en morgen het jasje kop, dan is misschien de broek al weg. Dillema's
Oh, ik dacht dat je de verzendkosten sowieso betaald.quote:Op zondag 30 november 2008 15:19 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Als je die broek retour stuurt dan ben je toch alleen 1 euro aan verzendkosten kwijt?
Okee, dank voor de tipquote:Op zondag 30 november 2008 15:20 schreef alors het volgende:
[..]
Kijk morgen of een andere doordeweeke morgen rond een uur of 7 even op de site. Dan is alles weer aangevuld
quote:Op zondag 30 november 2008 15:25 schreef jakkop het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je de verzendkosten sowieso betaald.
[..]
Okee, dank voor de tip
Neuh, ik ben ook al twee jaar 'achttien'quote:Op maandag 1 december 2008 13:41 schreef jakkop het volgende:
Maakt het uit als de geboortedatum die je invult niet klopt?
Is dat nieuw? Ik heb namelijk vrijwel altijd dat ik de helft maar terugstuur, maar dat ik dan maar één euro heb betaald..quote:Op zondag 30 november 2008 16:57 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.
En ik wil godverdomme mijn schoenen op tijd hebben voor het kerstgala.quote:Op maandag 1 december 2008 14:05 schreef jakkop het volgende:
Mwah, de foto's overtuigen me nog niet.
Leuke Zara Home kloonquote:Op maandag 1 december 2008 14:03 schreef schatje het volgende:
Vanaf volgend jaar februari kun je ook huistextiel en accessoires bestellen in de H&M online shop.
H&M Home Collection - February 2009
H&M is venturing out into home textiles and accessories early 2009, move over IKEA! Sooner or later my life will be surrounded by H&M! Exciting!
Per the press release, the range will be exclusively available online and through a directional mail order catalogue, this is H&M’s first foray into the interiors arena and will offer shoppers the opportunity to stylishly transform every room of the home. The first collection will be available from February 2009 in the markets where distance selling is already established: Sweden, Norway, Denmark, Finland, Germany, Austria and the Netherlands. (Too bad US is not on the list yet, but I’m sure it will make way here soon if the outcome is good!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron
Ik ook!quote:
Iddquote:Op maandag 1 december 2008 18:34 schreef wizarddragon het volgende:
Ik zie het helemaal voor me: Met kortingscodes je hele interieur bijelkaar kopen of dat van een 4zit-set 1 stoel uit je bestelmandje wordt geflikkerd.
moet je ff kijken bij de foto's van interieur die binnenkort besteld kunnen worden... paar reactie omhoog geplaatst door Schatje (4e foto, is een kast en bad in één)quote:Op maandag 1 december 2008 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom weet ik niet wat een kastbad is?
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 30-11-2008 Zwolle , intern transport pakkettenquote:Op maandag 1 december 2008 13:50 schreef Noortje. het volgende:
"Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 29-11-2008"
![]()
En mijn schoenen komen ook pas half december. Dan zijn ze er de 16e vast nog niet hè?![]()
![]()
Als hij al in behandeling is: Mijn pagina > geleverde artikelen/retouren.quote:Op maandag 1 december 2008 21:10 schreef jakkop het volgende:
Ohja, kben een beetje een newbie hoor maar: waar komt dat leveringsgebeuren te staan? Gewoon bij je bestelling?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik denk nu al 3 maanden dat ik nog geld krijg van h&m...
Als ik kijk naar deze saldotabel is ook dat waar ik op uitkom...
Zie ik iets over het hoofd?
Ik heb namelijk niets van h&m gehoord...
[ afbeelding ]
Ze gooien in alle leuke truien wol/mohair(=evil)quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:09 schreef Enfermera het volgende:
Had ook 'n trui van Knitwear gekocht met kote mouwtjes en een grote kraag. Ik kan eigenlijk niet tegen wol (kriebelt!), hier zat wel wol in maar ik dacht dat ik er wel tegen kon. Helaas is de col niet zo wijd als ik dacht en kriebelt ie toch aardig in mijn nek, dus hij gaat terug.. Als er geen wol in had gezeten had ik 'm zeker gehouden, hij staat echt super. Maja.
Ja, vervelend is dat he! Je moet echt goed zoeken naar truien die geen wol/mohair/acryl bevatten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ze gooien in alle leuke truien wol/mohair(=evil)
H&M broeken zitten bij mij ook vaak raar bij de kruis!! Van die rare lijnen / vouwvormen / strepen en / of te veel ruimte.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:00 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb mijn bestelling binnen, en het jurkje is én te groot, én staat lelijk, de bontmuts (kan ik geen plaatje van vinden, was van de mannenafdeling iig) is echt fucking vet en krijg ik van Sinterklaas.
De wanten (maar dan in het wit) vind ik persoonlijk erg lelijk maar ze zijn voor een vriendin, dus als zij ze wel leuk vindt houd ik die ook.En de broek (maar dan in het zwart) zit ik nog over te twijfelen, die zit bij mijn kruis nogal vreemd, maar geen idee of ik het storend vind (zie je niet goed in de spiegel als het donker is).
Iig van een bestelling van ¤ 86,50 naar ¤ 32,70 max, dus komt goed uit.
De spijkerbroeken willen nog wel, en die capribroeken die je met een touwtje moet aansnoeren ook nog wel, maar de gewone broeken van H&M zitten mij ook voor geen ene meter. Terwijl die van Esprit bijna zonder uitzondering allemaal goed zittenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef Psych-case het volgende:
[..]
H&M broeken zitten bij mij ook vaak raar bij de kruis!! Van die rare lijnen / vouwvormen / strepen en / of te veel ruimte.
Ik heb ook nog een andere, niet skinny, die zit echt perfect!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef Psych-case het volgende:
[..]
H&M broeken zitten bij mij ook vaak raar bij de kruis!! Van die rare lijnen / vouwvormen / strepen en / of te veel ruimte.
Ja,ben ze al tegengekomenquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:52 schreef Chanty87 het volgende:
Iemand deze al gespot in de fysieke winkels?
[ afbeelding ]
Ik ben 4 (ja, VIER) filialen in geweest maar nergens te vinden
10cmquote:Op woensdag 3 december 2008 00:02 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ja,ben ze al tegengekomen
Ik vond ze erg groot!! Is ook iets van 15 centimeter geloof ik?
Ja die spijkerbroeken die zitten bij mij ook goed. Maar die nette broeken zitten nooit.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
De spijkerbroeken willen nog wel, en die capribroeken die je met een touwtje moet aansnoeren ook nog wel, maar de gewone broeken van H&M zitten mij ook voor geen ene meter. Terwijl die van Esprit bijna zonder uitzondering allemaal goed zitten.
Hoe vallen die bloesjes? Ik vind ze zo schattig, ik wil er ook éénquote:Op woensdag 3 december 2008 20:41 schreef Enfermera het volgende:
Er waren een paar dingen afgeprijsd/goedkoper, heb dus toch nog wat dingetjes besteld.![]()
Ik had deze bloesjes al in het wit en lichtroze, nu ook in deze kleuren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]ze zitten echt geweeeldig
En nog wat simpele shirtjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van allebei 2
Ik heb zelf meestal maatje XS en een niet al te grote boezem en hij zit echt perfect. Als je je armen omhoog doet zie je je buik wel, maar als je gewoon staat zit ie heel netjes, en ik heb meestal wel wat lagere broeken aan. Er zit wat stretch in, dat is ook wel fijn, ik vind ze echt supermooi zitten.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hoe vallen die bloesjes? Ik vind ze zo schattig, ik wil er ook één
Pfff...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef jakkop het volgende:
Je hebt geen artikelen die nog geleverd moeten worden.
hè?
Die heb ik ook besteld, ook in die kleurenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:41 schreef Enfermera het volgende:
Ik had deze bloesjes al in het wit en lichtroze, nu ook in deze kleuren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]ze zitten echt geweeeldig
En weet iemand of dit nog goed gaat komen?quote:
Yepquote:Op donderdag 4 december 2008 11:56 schreef Syrena het volgende:
Ik ben gesorteerd! Dan komt het toch morgen aan he?!
* Whiskers ookquote:
Niet alle kleuren zijn in de winkel te vinden en andersom....quote:Op donderdag 4 december 2008 13:27 schreef Lauriette91 het volgende:
Hoe kan het dat ik zojuist in de winkel een rood singlet aanpas in maat S.
En vervolgens op de website van dit singlet niet de rode zie?
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_TRI_LIN&modelnum=620281&originalmodelnum=620281&type=product
Oké, thanks voor je reactie.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:14 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Niet alle kleuren zijn in de winkel te vinden en andersom....
Dit geldt ook voor kledingstukken in het algemeen!!
lol!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:00 schreef Deliah het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld, ook in die kleuren.
Iddquote:Op donderdag 4 december 2008 14:23 schreef Lauriette91 het volgende:
Anderhalve maand om een haarspeld te leveren.
Bizar
Jaquote:Op donderdag 4 december 2008 16:14 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
@ Chanty, dat sucks....je wilde dat denk ik met kerst/nieuwjaar gebruiken??
Oh dan ga ik morgen mijn bestelling maar eens even wijzigen.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:20 schreef Enfermera het volgende:
@ Noortje:Die andere zachtroze is ook mooi, misschien is dat wat voor je? Of was je niet van plan ze te kopen? Ze zijn maar 7,90, vandaar dat ik er nog 2 besteld heb
Hmm, vind ze ook leuk maar denk niet dat het een goed idee is ivm mijn borstenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb zelf meestal maatje XS en een niet al te grote boezem en hij zit echt perfect. Als je je armen omhoog doet zie je je buik wel, maar als je gewoon staat zit ie heel netjes, en ik heb meestal wel wat lagere broeken aan. Er zit wat stretch in, dat is ook wel fijn, ik vind ze echt supermooi zitten.
Men neme een skinny vaalzwarte jeans en een gekleurd simpel vestje, en je kunt 'm heel vaak aan! Doe ik ook met een zwart feestelijk jurkje.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:30 schreef Dwoezel het volgende:
Weten jullie of ik twee verschillende retourpakketjes als één terug kan sturen? En dus ook maar één keer retourkosten hoef te betalen? Niet dat het me nou per se om die ene euro gaat, maar het is toch weer mooi meegenomen.
O, en ik twijfel zo over dit jurkje
[ afbeelding ]
Hij is echt heel mooi, maar wanneer heb je dat nou eigenlijk aan? Maar wel echt leuk. pfoeh, twijfel.
Gewoon zorgen dat je bijv. alleen het vestje in een kleurtje doet, en de rest zwart houdt. Of een mooi zwart vestje en een opvallende zilveren ketting. Maar geen gekleurde laarzen of schoenen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:29 schreef Dwoezel het volgende:
Dat is wel iets wat ik 'ns kan gaan uitproberen. Ik ben dan vaak bang dat het er zo overdressed uitziet, maar dat is misschien meer mijn gevoel dan dat het ook echt zo is. Ik ga 'ns proberen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:35 schreef Psych-case het volgende:
Over overdressed gesproken. Ik kreeg vroeger veel opmerkingen in de trant van 'ga je naar een feessie'. Nu zijn ze het gewend. Ik ga echt niet tot een feestmoment zitten wachten met al mijn mooie kleertjes! Ik heb geen zin om er als een grijze muis bij te lopen.
Haha herkenbaar!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:35 schreef Psych-case het volgende:
Over overdressed gesproken. Ik kreeg vroeger veel opmerkingen in de trant van 'ga je naar een feessie'. Nu zijn ze het gewend. Ik ga echt niet tot een feestmoment zitten wachten met al mijn mooie kleertjes! Ik heb geen zin om er als een grijze muis bij te lopen.
quote:
Ja en op een gegeven moment loop je tegen kledingstukken aan die je al 10 jaar hebt maar nog maar tijdens 2 gelegenheden gedragen hebt. Mijn kleding gaat altijd compleet verdragen weg! Het is zonde om goede dingen weg te doen omdat je voor jouw gevoel nooit de gelegenheid hebt gehad om ze te dragen, omdat andere mensen vinden dat je te overdressed bent. The hell with them!quote:Op zondag 7 december 2008 16:12 schreef MissJ het volgende:
[..]
Haha herkenbaar!
Ik loop er ook vaak zgn "overdressed" bij. Dwz vaak jurkjes of mooie blousjes / colbertjes. Nou véél liever dat, dan elke dag als een dooie saaie mus naar mijn werk gaan met elke dag dezelfde stijl
Je hebt namelijk van die paupers die er elke dag maar hetzelfde bij lopen en ook al 10 jaar exact hetzelfde kapsel hebben omdat ze bang zijn voor verandering.
Dát is pas triest!
Dus meiden, loop er elke dag bij alsof er iets te vieren valt!![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 16:26 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Je moet toch elke dag leven alsof het je laatste is? Stel je voor dat je dood wordt gevonden in een slobberig stom outfit!
Na hoe lang? En met korting?quote:Op maandag 8 december 2008 21:22 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn bestellinkje is in behandeling genomen
17/11, en geen kortingquote:Op maandag 8 december 2008 22:03 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Na hoe lang? En met korting?
Mijn bestelling staat echt al vanaf 10.11. Heb nu maar iets toegevoegd wat op voorraad is, daarbij staat half december. Achter de korting staat nu ook half december, daar stond eerst half november.
En hij is binnen! 1 december besteld dus, nu in huis.quote:Op zondag 7 december 2008 12:15 schreef jakkop het volgende:
Ik heb reactie van de klantenservice over de verdwenen bestelling!
Beste jakkop,
Bedankt voor je mail.
We hebben het voor je nagekeken en je colbert is verstuurd en zal in de loop van de week bij je geleverd worden. Veel plezier ermee.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Netjes!
Jawel, die hebben ze ook. Maar het was een foutje van de webshop en dus telt het niet....quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:57 schreef Klare het volgende:
[quote]Op dinsdag 9 december 2008 11:50 schreef Chanty87 het volgende:
Heb je geen bevestigingsmailtje waar de sale prijs nog instaat?
Ah bedoel je deze: 7848 Korting 10,- ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:19 schreef californiasunn het volgende:
hallo,
ik heb al vaker de 10euro kortingscode gebruikt en hij doet het nog steeds, is dit bij jullie ook?
is het eigenlijk legaal om deze code gewoon bij iedere bestelling te gebruiken?
Valt normaalquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:46 schreef Minnie_ het volgende:
Ik vond deze in de sale (maat M), maar wil eigenlijk weten hoe het zit. Valt het groot, klein etc.??
[ afbeelding ]
Ik heb ze in Rotterdam zien hangen en vanochtend waren ze ook in de Online Shop.quote:En ik wil deze armbandenset graag hebben in zilver, maar kan 'm in de shop niet vinden (in de H&M in Alkmaar hadden ze ook alleen de gouden set). Weet iemand waar de zilveren set wel te koop is?
[ afbeelding ]
Die kan je bij een van die eh, speciale dingen bovenin vinden. Bij het party gedoe denk ikquote:Op woensdag 10 december 2008 21:49 schreef Melissa86 het volgende:
[..]
Heeft iemand hier een artikel nr van??
Eindelijk? 2 dagen is voor H&M een recordquote:Op donderdag 11 december 2008 09:55 schreef californiasunn het volgende:
mijn bestelling is na 2 dagen (en1 kortingscode) eindelijk in behandeling genomen
quote:20% extra korting op de SALE
Op dit moment krijg je een extra korting van 20% op de grote kerst SALE in de Shop Online. Een mooie gelegenheid om alles te kopen wat je nodig hebt voor kerst en oudjaar. Vul bij je bestelling kortingcode 8358 in.
Bestel voor 17/12/2008 dan garanderen wij, mits je bestelling op voorraad is, dat deze vóór de kerstdagen geleverd wordt. Deze aanbieding geldt t/m 17/12/2008 en geldt uitsluitend voor nieuwe bestellingen.
Bij mij gaat dat altijd automatisch, zie ik bij mn saldo.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:56 schreef Addict89 het volgende:
Nee, die euro moet je overmaken naar H&M.
Dus gewoon met de accept giro die euro over maken en dan willen ze bij het postkantoor niks van me hebben?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:56 schreef Addict89 het volgende:
Nee, die euro moet je overmaken naar H&M.
Naar H&M maak je het bedrag van je bestelling - de dingen die je terugstuurt + 1 euro retourkosten over, bij het postkantoor hoef je niets te betalen.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:37 schreef Dasser het volgende:
[..]
Dus gewoon met de accept giro die euro over maken en dan willen ze bij het postkantoor niks van me hebben?
Als het goed is, staat het ook in een aantal landelijke kranten. Het gaat om een grijs wollen baby vestje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zag op nu.nl dat H&M een kindervestje terugroept, dus ik ging even op de site kijken, staat die mededeling er wel gelijk op de homepage, maar in het engels. Dat vind ik toch wel een beetje slordig.
Ja idd die Holiday zooi was altijd leukquote:Op zondag 14 december 2008 10:47 schreef Chanty87 het volgende:
Ik mis eigenlijk wel die Today aanbiedingen op de siteEn de leuke Kerst pyjama's/nachthempjes enzo.
Ik heb altijd 38 en deze 38 kon ik niet eens aan. Maar geloof dat ik in de winkel ooit 39 gepast heb en die waren dan weer te groot.quote:Op zondag 14 december 2008 16:05 schreef verregentmeisje het volgende:
Geen idee of deze vraag al is langsgekomen maar...
Weet iemand hoe deze ballerinas vallen?
[ afbeelding ]
Ik ben echt weer teveel aan het bestellen.. Misschien toch maar eens naar zo'n zelfhulpgroep gaan; Help, ik heb een H&M verslaving![]()
Oh dat is wel mooiquote:Op zondag 14 december 2008 18:10 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ik heb altijd 38 en deze 38 kon ik niet eens aan. Maar geloof dat ik in de winkel ooit 39 gepast heb en die waren dan weer te groot.
Dit wist ik serieus nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:40 schreef Addict89 het volgende:
Maandag t/m vrijdag, rond 7 uur 's ochtends.
oe dankje! Dat wordt dus een maat 36quote:Op woensdag 17 december 2008 11:17 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb 'm!
Geweldig lekkere bodywarmer!![]()
De maat hangt een beetje van je borstpartij af. Waar ik bij bloesjes meestal maat 40 heb bij H&M, kreeg ik de bodywarmer niet dicht in maat 40 (wel met een fleece er onder, maar je hebt er sowieso een trui of fleece onder lijkt mij). Maar afijn, ik heb dan ook een flinke borstpartij.
Ik zag ook de felbegeerde trenchcoat van 149 euro afgeprijsd met 50% in de sale.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:16 schreef jakkop het volgende:
Zag in een H&M nog een comme des garcons dingetje in de sale hangen. Was maximaal lelijk, niet gekocht dus.
Nou jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:03 schreef Lollifant het volgende:
Whiskers: Mijn bestelling zou ook afgelopen vrijdag afgeleverd zijn volgens track&trace, maar niks gehad![]()
Misschien maar eens informeren op het postkantoor ja.. alleen geen idee welke ik dan naartoe moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |