Gewoon zorgen dat je bijv. alleen het vestje in een kleurtje doet, en de rest zwart houdt. Of een mooi zwart vestje en een opvallende zilveren ketting. Maar geen gekleurde laarzen of schoenen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:29 schreef Dwoezel het volgende:
Dat is wel iets wat ik 'ns kan gaan uitproberen. Ik ben dan vaak bang dat het er zo overdressed uitziet, maar dat is misschien meer mijn gevoel dan dat het ook echt zo is. Ik ga 'ns proberen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:35 schreef Psych-case het volgende:
Over overdressed gesproken. Ik kreeg vroeger veel opmerkingen in de trant van 'ga je naar een feessie'. Nu zijn ze het gewend. Ik ga echt niet tot een feestmoment zitten wachten met al mijn mooie kleertjes! Ik heb geen zin om er als een grijze muis bij te lopen.
Haha herkenbaar!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:35 schreef Psych-case het volgende:
Over overdressed gesproken. Ik kreeg vroeger veel opmerkingen in de trant van 'ga je naar een feessie'. Nu zijn ze het gewend. Ik ga echt niet tot een feestmoment zitten wachten met al mijn mooie kleertjes! Ik heb geen zin om er als een grijze muis bij te lopen.
quote:
Ja en op een gegeven moment loop je tegen kledingstukken aan die je al 10 jaar hebt maar nog maar tijdens 2 gelegenheden gedragen hebt. Mijn kleding gaat altijd compleet verdragen weg! Het is zonde om goede dingen weg te doen omdat je voor jouw gevoel nooit de gelegenheid hebt gehad om ze te dragen, omdat andere mensen vinden dat je te overdressed bent. The hell with them!quote:Op zondag 7 december 2008 16:12 schreef MissJ het volgende:
[..]
Haha herkenbaar!
Ik loop er ook vaak zgn "overdressed" bij. Dwz vaak jurkjes of mooie blousjes / colbertjes. Nou véél liever dat, dan elke dag als een dooie saaie mus naar mijn werk gaan met elke dag dezelfde stijl
Je hebt namelijk van die paupers die er elke dag maar hetzelfde bij lopen en ook al 10 jaar exact hetzelfde kapsel hebben omdat ze bang zijn voor verandering.
Dát is pas triest!
Dus meiden, loop er elke dag bij alsof er iets te vieren valt!![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 16:26 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Je moet toch elke dag leven alsof het je laatste is? Stel je voor dat je dood wordt gevonden in een slobberig stom outfit!
Na hoe lang? En met korting?quote:Op maandag 8 december 2008 21:22 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn bestellinkje is in behandeling genomen
17/11, en geen kortingquote:Op maandag 8 december 2008 22:03 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Na hoe lang? En met korting?
Mijn bestelling staat echt al vanaf 10.11. Heb nu maar iets toegevoegd wat op voorraad is, daarbij staat half december. Achter de korting staat nu ook half december, daar stond eerst half november.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |