Eindelijk? 2 dagen is voor H&M een recordquote:Op donderdag 11 december 2008 09:55 schreef californiasunn het volgende:
mijn bestelling is na 2 dagen (en1 kortingscode) eindelijk in behandeling genomen

quote:20% extra korting op de SALE
Op dit moment krijg je een extra korting van 20% op de grote kerst SALE in de Shop Online. Een mooie gelegenheid om alles te kopen wat je nodig hebt voor kerst en oudjaar. Vul bij je bestelling kortingcode 8358 in.
Bestel voor 17/12/2008 dan garanderen wij, mits je bestelling op voorraad is, dat deze vóór de kerstdagen geleverd wordt. Deze aanbieding geldt t/m 17/12/2008 en geldt uitsluitend voor nieuwe bestellingen.

?
 ?

Bij mij gaat dat altijd automatisch, zie ik bij mn saldo.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:56 schreef Addict89 het volgende:
Nee, die euro moet je overmaken naar H&M.

Iemand enig idee hoe laat de webshop 's ochtends weer is aangevuld zodat ik een grotere kans heb om alsnog die trui te bestellen? Ik dacht zelf aan een uurtje of 7..
  Iemand enig idee hoe laat de webshop 's ochtends weer is aangevuld zodat ik een grotere kans heb om alsnog die trui te bestellen? Ik dacht zelf aan een uurtje of 7..   

Dus gewoon met de accept giro die euro over maken en dan willen ze bij het postkantoor niks van me hebben?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:56 schreef Addict89 het volgende:
Nee, die euro moet je overmaken naar H&M.

Naar H&M maak je het bedrag van je bestelling - de dingen die je terugstuurt + 1 euro retourkosten over, bij het postkantoor hoef je niets te betalen.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:37 schreef Dasser het volgende:
[..]
Dus gewoon met de accept giro die euro over maken en dan willen ze bij het postkantoor niks van me hebben?

) ga ik bestellen.
 ) ga ik bestellen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |