Haha, ja dat was ik!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:38 schreef pinquit het volgende:
tvp.
bij mij doet de site overigens niet raar (nóg niet*afklopt*)
ik blijf maar dingies toevoegen met die salestomm.
in het vorige topic vroeg iemand of je spullen uit de sale mocht retourneren, dat is wel zo hoor![]()
stel je voordan moest ik alles houden
![]()
daar heb ik geen geld voor hoor..
Het lijken wel verkleedklerenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:09 schreef alors het volgende:
http://www.nitrolicious.c(...)lookbook/#more-14865
Pft, ik had gehoopt dat die van mij ook voor dit weekend zou komen, want ik vier mn verjaardag dit weekend.. Heb al zo lang geen bestelling meer gehad, baal er echt van. Maar hij staat zelfs nog niet bij Track & Trace dus dat gaat nog wel even duren ben ik bang.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:58 schreef MaLo het volgende:
Mijn bestelling is onderweg en zelfs al gesorteerd dus hij komt morgen.
Kan ik dit weekend lekker al mijn nieuwe kleertjes aan.
En nu ga ik ff in de sale neuzen
Waar staat die naam dan op de bon? Bij staat m'n naam in het mailtje, niet op de bon! En we hebben 3 H&M's hierquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:02 schreef Syrena het volgende:
Heeft iemand van jullie al een bon ingeleverd in de winkel? Ik kreeg net een mail met een printbare bon voor 25% korting, waar mijn naam op staat. Gaan ze die checken?
Morgen ff naar M'tricht of Heerlen voor nog wat kerstkleding![]()
Uiteraard gisteren al een gilet en blouse gekocht voor 40 euro
Bij staat ie onderaan de bon. Als ik 'm print dus.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:38 schreef Klare het volgende:
[..]
Waar staat die naam dan op de bon? Bij staat m'n naam in het mailtje, niet op de bon! En we hebben 3 H&M's hier
Als je op de printversie klikt krijg je die ervoor met je naam eronder.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:38 schreef Klare het volgende:
[..]
Waar staat die naam dan op de bon? Bij staat m'n naam in het mailtje, niet op de bon! En we hebben 3 H&M's hier
Ah, zover was ik nog niet. Naja, ik kan me niet voorstellen dat ze je bon in een computer gaan invoeren om het te checken. Maar we zien wel, 25% is altijd mooi meegenomen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:28 schreef alors het volgende:
[..]
Als je op de printversie klikt krijg je die ervoor met je naam eronder.
Omdat ik de H&M winkels verschrikkelijk vind. Het is over het algemeen ontzettend druk, ik kan nooit vinden wat ik wil, en het is vaak ook nog een rotzooi. Ik weet welke maat ik heb, dus passen doe ik in de winkel ook niet. Daarnaast is de online shop vaak goedkoper, en als iets tegenvalt stuur ik het gewoon weer terug.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
Mijn vraag, waarom ga je niet gewoon naar de winkel. Dan kan je het tenminste passen? Kleren zal ik nooit op internet bestellen.. je weet nooit hoe het in het echt is.
In mijn woonplaats zit geen H&M dus dan is online bestellen veel handiger. Verder kan ik van shirtjes, truien en rokken goed inschatten of het past of niet. En past het niet, dan stuur ik het weer terug.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
Mijn vraag, waarom ga je niet gewoon naar de winkel. Dan kan je het tenminste passen? Kleren zal ik nooit op internet bestellen.. je weet nooit hoe het in het echt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen winkel in de stad, geen tijd want klein kind, en lekker voor 100en euro's kleding bestellen en heerlijk thuis passen voor mijn eigen spiegel en dan alles weer terugsturen en 1 ding houdenquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:51 schreef Linnie20v het volgende:
@ Chanty87: Gisteren de armbandjes ook al gezien in de winkel, wilde ze nog meenemen voor je maar had al een vermoeden dat je ze zelf alsnog zou vinden
Aww, toch lief dat je dat wilde doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben 'm nu ook gewoon weer in de online shop
Ik ga vanmiddag nog even snel de winkel in, kijken of ze de twee dingetjes in m'n bestelling (die voor half dec. staat) hebben. Scheelt wachten
シ
Omg die vind ik echttttttt leuk!quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:01 schreef Syrena het volgende:
Ik ben ook afgekickt van de online shop.
In de winkel gekocht:
[ afbeelding ]
En een blouse met streepjes voor eronder, paars(kon 'm niet vinden op de site)
Hoe bedoel je te kort? Kan vanavond eens een "aan" foto maken. Ik heb een 40 genomen, heb normaal 38 (die was ook uitverkocht trouwens). Mijn paarse blouse is hetzelfde model als de rode van Psych-case. Lekkere rekstofquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ben alleen bang dat dat giletje te kort is
Zal binnenkort wel eens even in de winkel kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |