Als het goed is, staat het ook in een aantal landelijke kranten. Het gaat om een grijs wollen baby vestje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zag op nu.nl dat H&M een kindervestje terugroept, dus ik ging even op de site kijken, staat die mededeling er wel gelijk op de homepage, maar in het engels. Dat vind ik toch wel een beetje slordig.
Ja idd die Holiday zooi was altijd leukquote:Op zondag 14 december 2008 10:47 schreef Chanty87 het volgende:
Ik mis eigenlijk wel die Today aanbiedingen op de siteEn de leuke Kerst pyjama's/nachthempjes enzo.
Ik heb altijd 38 en deze 38 kon ik niet eens aan. Maar geloof dat ik in de winkel ooit 39 gepast heb en die waren dan weer te groot.quote:Op zondag 14 december 2008 16:05 schreef verregentmeisje het volgende:
Geen idee of deze vraag al is langsgekomen maar...
Weet iemand hoe deze ballerinas vallen?
[ afbeelding ]
Ik ben echt weer teveel aan het bestellen.. Misschien toch maar eens naar zo'n zelfhulpgroep gaan; Help, ik heb een H&M verslaving![]()
Oh dat is wel mooiquote:Op zondag 14 december 2008 18:10 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ik heb altijd 38 en deze 38 kon ik niet eens aan. Maar geloof dat ik in de winkel ooit 39 gepast heb en die waren dan weer te groot.
Dit wist ik serieus nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:40 schreef Addict89 het volgende:
Maandag t/m vrijdag, rond 7 uur 's ochtends.
oe dankje! Dat wordt dus een maat 36quote:Op woensdag 17 december 2008 11:17 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb 'm!
Geweldig lekkere bodywarmer!![]()
De maat hangt een beetje van je borstpartij af. Waar ik bij bloesjes meestal maat 40 heb bij H&M, kreeg ik de bodywarmer niet dicht in maat 40 (wel met een fleece er onder, maar je hebt er sowieso een trui of fleece onder lijkt mij). Maar afijn, ik heb dan ook een flinke borstpartij.
Ik zag ook de felbegeerde trenchcoat van 149 euro afgeprijsd met 50% in de sale.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:16 schreef jakkop het volgende:
Zag in een H&M nog een comme des garcons dingetje in de sale hangen. Was maximaal lelijk, niet gekocht dus.
Nou jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:03 schreef Lollifant het volgende:
Whiskers: Mijn bestelling zou ook afgelopen vrijdag afgeleverd zijn volgens track&trace, maar niks gehad![]()
Misschien maar eens informeren op het postkantoor ja.. alleen geen idee welke ik dan naartoe moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |