Die heb ik ook gepast. Maat 34 zat wat te strak en 36 weer wat te losjes dus heb em niet genomen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:01 schreef Syrena het volgende:
Ik ben ook afgekickt van de online shop.
In de winkel gekocht:
[ afbeelding ]
En een blouse met streepjes voor eronder, paars(kon 'm niet vinden op de site)
Mooie lange ketting die je dubbel om je hals doet dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:40 schreef Syrena het volgende:
Hoe dragen jullie die blouses trouwens? Met giletje vind ik 'm erg leuk, maar zonder iets nogal saai. Maar ik wil dus niet elke keer dat gilet aantrekken. Bovendien heb ik de bleus ook nog in het zwart.
Ik heb wel een soort van sjaaltjes van bij de Action, maar dan weet ik niet waar en hoe ik die moet knopen![]()
Ik ben een accessoire-n00b.
Wat Jojoortje zegt staat heel leuk (ik heb die blouse in het wit). Ik draag hem of met gilet (ik heb twee verschillende gilets), of ik doe hem in m'n broek met een klein riempje om m'n middel. Dat laatste klinkt misschien heel duf maar ik vind het wel leuk staan, het haalt het nette erafquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:40 schreef Syrena het volgende:
Hoe dragen jullie die blouses trouwens? Met giletje vind ik 'm erg leuk, maar zonder iets nogal saai. Maar ik wil dus niet elke keer dat gilet aantrekken. Bovendien heb ik de bleus ook nog in het zwart.
Ik heb wel een soort van sjaaltjes van bij de Action, maar dan weet ik niet waar en hoe ik die moet knopen![]()
Goed idee die ketting!quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mooie lange ketting die je dubbel om je hals doet dan?
Oh ik vind oversized blouses zo leuk!quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:40 schreef Syrena het volgende:
Bedanktquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:55 schreef Jurk het volgende:
Voor de mama moet je je gewone maat aanhouden. Dus je kan gewoon een s nemen.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:56 schreef Nantes het volgende:
[..]
Oh ik vind oversized blouses zo leuk!
Vooral met ruiten.
Maar dan wel lekker nonchalant, met de bovenste knopen wat open.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Alleen die ene euro. Ik geef het altijd bij het postkantoor af.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:18 schreef vamperotica het volgende:
Even een vraagje.... Als ik mijn retourbestelling opp het postkantoor afgeef, betaal ik dan ook alleen maar die ene euro, of ook "gewone" bezorgkosten?
Ik vind blouse in broek bij mijzelf niet leuk staan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:26 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Idd leuk. Zo draag ik die witte ook altijd.
@ Syrena: Hoe stond het trouwens, die blouse in je broek?
Lauren Conrad is sowieso hot.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:56 schreef Nantes het volgende:
[..]
Oh ik vind oversized blouses zo leuk!
Vooral met ruiten.
Maar dan wel lekker nonchalant, met de bovenste knopen wat open.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Kee tnx....quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Alleen die ene euro. Ik geef het altijd bij het postkantoor af.
En ik mag toch hopen dat mijn bestelling maandag binnenkomt.
Nou ja het ging me meer om mijn knieën/heupen, maar een vriendin overtuigde me van het feit dat sleehakken dan net zo slecht zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:43 schreef pinquit het volgende:
ze zeggen dat je op sleehakken makkelijker loopt als je nooit hakken draagt. maar ik vind ze zo lelijk![]()
Ik vind het ook echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:43 schreef pinquit het volgende:
ze zeggen dat je op sleehakken makkelijker loopt als je nooit hakken draagt. maar ik vind ze zo lelijk![]()
Mooi!quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:26 schreef Noortje. het volgende:
Edit: laat maar, ik heb deze besteld:
[ afbeelding ]
Hopen dat ze op tijd binnenkomen, anders betaal ik voor niets verzendkosten (ze zijn voor kerstgala op school).
Wat doe je voor 'n kleren er op dan?quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:53 schreef Noortje. het volgende:
Ik niet
Maar die ik nu heb besteld zijn wel veul mooier.
Ze zijn voor onder dit jurkje:quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat doe je voor 'n kleren er op dan?
Ik krijg nu zo'n 'Sex and the city-gevoel'quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ze zijn voor onder dit jurkje:
[ afbeelding ]
maar dan in het zwart (moet overigens ook nog maar zien of die past, maar dat terzijde.).
En in het dagelijks leven gewoon een spijkerbroek, maar zo vaak ga ik ze niet dragen (zwakke knieën).
Jaaa! Daar moest ik ook aan denken toen die catalogus binnenkwam.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Door dit jurkje.. Kon geen betere afbeelding vinden
Hoe kom je daar dan aan?quote:Op zondag 30 november 2008 11:27 schreef Lauriette91 het volgende:
Lekker 6x 25% kortingsbonnen![]()
Vandaag even opmaken in 020.
Sleehakken vind ik idd niet mooi (lees lelijk).quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:43 schreef pinquit het volgende:
Ik heb een reactie terug. Waarschijnlijk heeft De Computer de bestelling zelf opgesplitst. Maar de verzendkosten zijn nu door de klantenservice uitgehaald dus probleem opgelostquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:52 schreef MaLo het volgende:
Nou wat is dit nou weer. Ik heb gister voor 15 euro een bestelling uit de sale gedaan. En aangegeven dat ik die samen met mijn bestelling uit de previewcatalogus in januari wil ontvangen.
Is mijn sale-bestelling nu al in behandeling genomen! Betaal ik 4,90 extra verzendkosten voor spullen die ik helemaal nog niet nodig heb!
Ik neem wel contact op met de klanenservice :![]()
Als je die broek retour stuurt dan ben je toch alleen 1 euro aan verzendkosten kwijt?quote:Op zondag 30 november 2008 14:22 schreef jakkop het volgende:
Grrrr! ik wil dit:
[ afbeelding ]
bestellen, maar het jasje is er niet meer in mijn maat. De broek wel, en die is in de sale. Maar nou heb ik het jasje recentelijk bij een H&M gezien, dus wil em wel gaan kopen. Maar stel dat het jasje straks al weg is, dan zit ik voor niks met die broek, waarvan de verzendkosten bijna meer zijn dan de broek zelf. Maar als ik wacht, en morgen het jasje kop, dan is misschien de broek al weg. Dillema's
Kijk morgen of een andere doordeweeke morgen rond een uur of 7 even op de site. Dan is alles weer aangevuldquote:Op zondag 30 november 2008 14:22 schreef jakkop het volgende:
Grrrr! ik wil dit:
[ afbeelding ]
bestellen, maar het jasje is er niet meer in mijn maat. De broek wel, en die is in de sale. Maar nou heb ik het jasje recentelijk bij een H&M gezien, dus wil em wel gaan kopen. Maar stel dat het jasje straks al weg is, dan zit ik voor niks met die broek, waarvan de verzendkosten bijna meer zijn dan de broek zelf. Maar als ik wacht, en morgen het jasje kop, dan is misschien de broek al weg. Dillema's
Oh, ik dacht dat je de verzendkosten sowieso betaald.quote:Op zondag 30 november 2008 15:19 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Als je die broek retour stuurt dan ben je toch alleen 1 euro aan verzendkosten kwijt?
Okee, dank voor de tipquote:Op zondag 30 november 2008 15:20 schreef alors het volgende:
[..]
Kijk morgen of een andere doordeweeke morgen rond een uur of 7 even op de site. Dan is alles weer aangevuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |