Als hij al in behandeling is: Mijn pagina > geleverde artikelen/retouren.quote:Op maandag 1 december 2008 21:10 schreef jakkop het volgende:
Ohja, kben een beetje een newbie hoor maar: waar komt dat leveringsgebeuren te staan? Gewoon bij je bestelling?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik denk nu al 3 maanden dat ik nog geld krijg van h&m...
Als ik kijk naar deze saldotabel is ook dat waar ik op uitkom...
Zie ik iets over het hoofd?
Ik heb namelijk niets van h&m gehoord...
[ afbeelding ]
Ze gooien in alle leuke truien wol/mohair(=evil)quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:09 schreef Enfermera het volgende:
Had ook 'n trui van Knitwear gekocht met kote mouwtjes en een grote kraag. Ik kan eigenlijk niet tegen wol (kriebelt!), hier zat wel wol in maar ik dacht dat ik er wel tegen kon. Helaas is de col niet zo wijd als ik dacht en kriebelt ie toch aardig in mijn nek, dus hij gaat terug.. Als er geen wol in had gezeten had ik 'm zeker gehouden, hij staat echt super. Maja.
Ja, vervelend is dat he! Je moet echt goed zoeken naar truien die geen wol/mohair/acryl bevatten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ze gooien in alle leuke truien wol/mohair(=evil)
H&M broeken zitten bij mij ook vaak raar bij de kruis!! Van die rare lijnen / vouwvormen / strepen en / of te veel ruimte.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:00 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb mijn bestelling binnen, en het jurkje is én te groot, én staat lelijk, de bontmuts (kan ik geen plaatje van vinden, was van de mannenafdeling iig) is echt fucking vet en krijg ik van Sinterklaas.
De wanten (maar dan in het wit) vind ik persoonlijk erg lelijk maar ze zijn voor een vriendin, dus als zij ze wel leuk vindt houd ik die ook.En de broek (maar dan in het zwart) zit ik nog over te twijfelen, die zit bij mijn kruis nogal vreemd, maar geen idee of ik het storend vind (zie je niet goed in de spiegel als het donker is).
Iig van een bestelling van ¤ 86,50 naar ¤ 32,70 max, dus komt goed uit.
De spijkerbroeken willen nog wel, en die capribroeken die je met een touwtje moet aansnoeren ook nog wel, maar de gewone broeken van H&M zitten mij ook voor geen ene meter. Terwijl die van Esprit bijna zonder uitzondering allemaal goed zittenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef Psych-case het volgende:
[..]
H&M broeken zitten bij mij ook vaak raar bij de kruis!! Van die rare lijnen / vouwvormen / strepen en / of te veel ruimte.
Ik heb ook nog een andere, niet skinny, die zit echt perfect!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef Psych-case het volgende:
[..]
H&M broeken zitten bij mij ook vaak raar bij de kruis!! Van die rare lijnen / vouwvormen / strepen en / of te veel ruimte.
Ja,ben ze al tegengekomenquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:52 schreef Chanty87 het volgende:
Iemand deze al gespot in de fysieke winkels?
[ afbeelding ]
Ik ben 4 (ja, VIER) filialen in geweest maar nergens te vinden
10cmquote:Op woensdag 3 december 2008 00:02 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ja,ben ze al tegengekomen
Ik vond ze erg groot!! Is ook iets van 15 centimeter geloof ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |