abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63677878
Je hebt gelijk!

Enig idee hoe lang het dan nog duurt voordat 'ie aankomt?
En iemand enig idee hoeveelste half december meestal is?
  maandag 1 december 2008 @ 20:56:22 #127
123170 alors
zlata1234
pi_63678551
Hij is er morgen
know'm sayin?
word? word.
pi_63678724
Tollllllllllllllllllllllll
pi_63679101
Ohja, kben een beetje een newbie hoor maar: waar komt dat leveringsgebeuren te staan? Gewoon bij je bestelling?
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_63687784
Ik denk nu al 3 maanden dat ik nog geld krijg van h&m...
Als ik kijk naar deze saldotabel is ook dat waar ik op uitkom...
Zie ik iets over het hoofd?
Ik heb namelijk niets van h&m gehoord...

[ Bericht 22% gewijzigd door melanie_the_miss op 02-12-2008 10:39:36 ]
Voices tell me I'm the shit.
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:04:30 #131
56471 pinquit
oh my lama!
pi_63688538
Jeej ik krijg vandaag al pakketje nr. 1 dat ging snel
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_63688593
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:10 schreef jakkop het volgende:
Ohja, kben een beetje een newbie hoor maar: waar komt dat leveringsgebeuren te staan? Gewoon bij je bestelling?
Als hij al in behandeling is: Mijn pagina > geleverde artikelen/retouren.
Alstie nog niet in behandeling is: bij Mijn pagina > nog niet geleverde artikelen.
pi_63689759
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 07:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik denk nu al 3 maanden dat ik nog geld krijg van h&m...
Als ik kijk naar deze saldotabel is ook dat waar ik op uitkom...
Zie ik iets over het hoofd?
Ik heb namelijk niets van h&m gehoord...
[ afbeelding ]

Je ziet toch dat als je die 2 optelt precies uitkomt op de aankoop in juli ?
Je hebt 40,50 betaald voor de spullen die je hebt gehouden, de overige spullen zijn teruggestuurd die samen 53,12 waren.

Als je geld terug krijgt heb je een tegoed staan van - ¤.,..
Er staat ook bij jou dat je een saldo hebt van ¤ 0,00 dus je krijgt niets en hoeft niets te betalen..

pi_63690466
OMG ik ben blond
pi_63693942
!
Noot noot.
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:41:29 #136
56471 pinquit
oh my lama!
pi_63697766
ik lees hier best vaak over dat er iets uit je bestelling is gemieterd. moet je dat zelf ontdekken of krijg je daar een wijzigingsmail van?
vandaag pakketje nr. 1 gekregen de helft houd ik. de andere helft gaat terug
pi_63698058
Iemand deze al gespot in de fysieke winkels?

Ik ben 4 (ja, VIER) filialen in geweest maar nergens te vinden
pi_63701723
Ik heb mijn bestelling binnen, en het jurkje is én te groot, én staat lelijk, de bontmuts (kan ik geen plaatje van vinden, was van de mannenafdeling iig) is echt fucking vet en krijg ik van Sinterklaas.

De wanten (maar dan in het wit) vind ik persoonlijk erg lelijk maar ze zijn voor een vriendin, dus als zij ze wel leuk vindt houd ik die ook. En de broek (maar dan in het zwart) zit ik nog over te twijfelen, die zit bij mijn kruis nogal vreemd, maar geen idee of ik het storend vind (zie je niet goed in de spiegel als het donker is).
Iig van een bestelling van ¤ 86,50 naar ¤ 32,70 max, dus komt goed uit.

[ Bericht 26% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 02-12-2008 18:08:46 ]
  dinsdag 2 december 2008 @ 18:09:08 #139
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63701944
Jeujjj vandaag mn pakketje ontvangen!!!
Bijna alle dingen zitten goed, vooral de pyjama's zijn geweldig Ook nog een huisbroek (zo'n losse zeg maar) gekocht van logg, vind ik meestal niet zo'n leuk merk maar deze broek is echt geweldig. Had 'm al in het groen, nu ook in het grijs
Heb een shirtje met lange mouwen die wat los zou moeten vallen, maar dat doet ie niet en zit niet zo mooi, die gaat terug.
Had ook 'n trui van Knitwear gekocht met kote mouwtjes en een grote kraag. Ik kan eigenlijk niet tegen wol (kriebelt!), hier zat wel wol in maar ik dacht dat ik er wel tegen kon. Helaas is de col niet zo wijd als ik dacht en kriebelt ie toch aardig in mijn nek, dus hij gaat terug.. Als er geen wol in had gezeten had ik 'm zeker gehouden, hij staat echt super. Maja.
Verder leuke witte coltrui (geen wol gelukkig ), een leuk shirtje voor de feestdagen (die met die speld voorop), een maillot in het bruin en een nieuwe sjaal Joepie!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_63703001
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:09 schreef Enfermera het volgende:

Had ook 'n trui van Knitwear gekocht met kote mouwtjes en een grote kraag. Ik kan eigenlijk niet tegen wol (kriebelt!), hier zat wel wol in maar ik dacht dat ik er wel tegen kon. Helaas is de col niet zo wijd als ik dacht en kriebelt ie toch aardig in mijn nek, dus hij gaat terug.. Als er geen wol in had gezeten had ik 'm zeker gehouden, hij staat echt super. Maja.
Ze gooien in alle leuke truien wol/mohair(=evil)
pi_63703258
ARGH, 4 dagen geleden wilde ik wat toevoegen aan mijn bestelling! Opeens in behandeling....
EN nu nog steeds, wat een onzin!
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:22:18 #142
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_63703918
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:51 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ze gooien in alle leuke truien wol/mohair(=evil)
Ja, vervelend is dat he! Je moet echt goed zoeken naar truien die geen wol/mohair/acryl bevatten.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:05:56 #143
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_63705448
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:00 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb mijn bestelling binnen, en het jurkje is én te groot, én staat lelijk, de bontmuts (kan ik geen plaatje van vinden, was van de mannenafdeling iig) is echt fucking vet en krijg ik van Sinterklaas.

De wanten (maar dan in het wit) vind ik persoonlijk erg lelijk maar ze zijn voor een vriendin, dus als zij ze wel leuk vindt houd ik die ook. En de broek (maar dan in het zwart) zit ik nog over te twijfelen, die zit bij mijn kruis nogal vreemd, maar geen idee of ik het storend vind (zie je niet goed in de spiegel als het donker is).
Iig van een bestelling van ¤ 86,50 naar ¤ 32,70 max, dus komt goed uit.
H&M broeken zitten bij mij ook vaak raar bij de kruis!! Van die rare lijnen / vouwvormen / strepen en / of te veel ruimte.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:08:47 #144
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_63705582
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef Psych-case het volgende:

[..]

H&M broeken zitten bij mij ook vaak raar bij de kruis!! Van die rare lijnen / vouwvormen / strepen en / of te veel ruimte.
De spijkerbroeken willen nog wel, en die capribroeken die je met een touwtje moet aansnoeren ook nog wel, maar de gewone broeken van H&M zitten mij ook voor geen ene meter. Terwijl die van Esprit bijna zonder uitzondering allemaal goed zitten .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:11:09 #145
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63705695
Echt he. Gelukkig kan ik nog wel tegen acryl, maar tegen gewone wol echt niet, ik word echt gek dan. Het zit in de familie; mijn moeder kan er ook niet tegen. Zachte lamswol kan ik wel tegen, maargoed, zie dat maar eens te vinden. En ik dacht dus dat ik nu wat leuks had, maar helaas. Als die kraag nou wijder was kon ik er nog een lang tshirt onder doen, dan voel je er ook niks van. Maar nu zat ie alsnog in mn nek te kriebelen *bibbert*

Mja, heb gelukkig wel andere leuke dingen Die witte lange trui met grote col is echt heeeerlijk, ik ga zo ff kijken of ie er nog in andere kleuren is
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 2 december 2008 @ 23:02:27 #146
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_63711829
Ik kom er net achter dat ik een trui in de verkeerde maat heb besteld en dat er nu wel een heel rare situatie gaat ontstaan:
Broek besteld van ¤9,90
Trui besteld van ¤24,90
Kortingscode van ¤10,0
verzendkosten ¤4,90
Totaal ¤29,70

Maar de trui gaat terug, die breng ik wel naar de winkel. Dus dan heb ik voor ¤4,80 die broek
an urge to help mankind overcomes me
pi_63712904
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ik heb ook nog een andere, niet skinny, die zit echt perfect!
Inderdaad te veel ruimte bij 't kruis. Net alsof ik zwanger moet zijn om die broek te passen zegmaar. En een maat kleiner was veulste klein.

Maargoed, ik moet dus nog even kijken, want verder istie wel geweldig.
pi_63713949
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:52 schreef Chanty87 het volgende:
Iemand deze al gespot in de fysieke winkels?

[ afbeelding ]

Ik ben 4 (ja, VIER) filialen in geweest maar nergens te vinden
Ja,ben ze al tegengekomen
Ik vond ze erg groot!! Is ook iets van 15 centimeter geloof ik?
pi_63717850
quote:
Op woensdag 3 december 2008 00:02 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Ja,ben ze al tegengekomen
Ik vond ze erg groot!! Is ook iets van 15 centimeter geloof ik?
10cm Omg, ik was gister in de half verbouwde H&M aan de Lijnbaan in R'dam, jezus wat een klotezooi! Ingang zit nu bij de kinderafdeling, moet je doorheen lopen en dan kom je bij Divided ofzo, echt verschrikkelijk onoverzichtelijk en ernstig ruimtegebrek bij de accessoires. Ik ging bijna gillend weg en zo druk was het nog niet eens
  woensdag 3 december 2008 @ 09:57:04 #150
56471 pinquit
oh my lama!
pi_63718599
mn volgende bestelling is alweer onderweg was even bang dat ze hem helemaal zouden omgooien, bij de 2e bestelling precies dezelfde kortingscodes als de dag ervoor gebruikt, bij alleen maar sale producten maar het is dus gewoon goed gegaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')