Ja die spijkerbroeken die zitten bij mij ook goed. Maar die nette broeken zitten nooit.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
De spijkerbroeken willen nog wel, en die capribroeken die je met een touwtje moet aansnoeren ook nog wel, maar de gewone broeken van H&M zitten mij ook voor geen ene meter. Terwijl die van Esprit bijna zonder uitzondering allemaal goed zitten.
Hoe vallen die bloesjes? Ik vind ze zo schattig, ik wil er ook éénquote:Op woensdag 3 december 2008 20:41 schreef Enfermera het volgende:
Er waren een paar dingen afgeprijsd/goedkoper, heb dus toch nog wat dingetjes besteld.![]()
Ik had deze bloesjes al in het wit en lichtroze, nu ook in deze kleuren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]ze zitten echt geweeeldig
En nog wat simpele shirtjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van allebei 2
Ik heb zelf meestal maatje XS en een niet al te grote boezem en hij zit echt perfect. Als je je armen omhoog doet zie je je buik wel, maar als je gewoon staat zit ie heel netjes, en ik heb meestal wel wat lagere broeken aan. Er zit wat stretch in, dat is ook wel fijn, ik vind ze echt supermooi zitten.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hoe vallen die bloesjes? Ik vind ze zo schattig, ik wil er ook één
Pfff...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef jakkop het volgende:
Je hebt geen artikelen die nog geleverd moeten worden.
hè?
Die heb ik ook besteld, ook in die kleurenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:41 schreef Enfermera het volgende:
Ik had deze bloesjes al in het wit en lichtroze, nu ook in deze kleuren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]ze zitten echt geweeeldig
En weet iemand of dit nog goed gaat komen?quote:
Yepquote:Op donderdag 4 december 2008 11:56 schreef Syrena het volgende:
Ik ben gesorteerd! Dan komt het toch morgen aan he?!
* Whiskers ookquote:
Niet alle kleuren zijn in de winkel te vinden en andersom....quote:Op donderdag 4 december 2008 13:27 schreef Lauriette91 het volgende:
Hoe kan het dat ik zojuist in de winkel een rood singlet aanpas in maat S.
En vervolgens op de website van dit singlet niet de rode zie?
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_TRI_LIN&modelnum=620281&originalmodelnum=620281&type=product
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |