quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:31 schreef GGMM het volgende:
Rommedahl op m'n eerste dag als coach verkocht! Oefenwedstrijden gespeeld, loopt nog niet super, moet ff een goede tactiek/opstelling hebben.
Heb m al meermalen aangeboden voor 0, werkt niet. Want wie wil nou zo'n salaris betalen voor een ouwe lul?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:55 schreef sezten het volgende:
Dan moet je goor aanbieden bij clubs voor 1K. Probeer anders RTL
(ps. wat is tvp?)
Dat had ik met Luque.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb m al meermalen aangeboden voor 0, werkt niet. Want wie wil nou zo'n salaris betalen voor een ouwe lul?
Marcelo is goedkoop in ieder geval, tochhquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:55 schreef Sjechov het volgende:
zijn er al short lijstjes met goedekope toppers in spee
terug vind postquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:55 schreef sezten het volgende:
Dan moet je goor aanbieden bij clubs voor 1K. Probeer anders RTL
(ps. wat is tvp?)
dat dusquote:
dankjequote:
Dat was in FM08 alquote:Op zaterdag 22 november 2008 04:17 schreef GGMM het volgende:
Best vet dat nieuwe spelers ook een gezicht krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HOE HEERLIJK BEN IK KAMPIOEN GEWORDEN:D als roda won waren die gewoon kampioen.. maar die speelde gelijk en ik verloor..
btw feyenoord en psv buiten play offs voor cl
Ik vind Genie Scout gebruikers ook nep maar iedereen zijn eigen speelplezierquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Genie Scout is voor DrDrentz zijn leven, hij kan niet zonder, ik wou met hem een wedstrijd doen, kon hij niet zonder Scout....
3 miljoen euro.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:36 schreef Egamer het volgende:
EINDELIJK de game binnen. Alleen zit ik nog te twijfelen om met Ajax te gaan (O+) of een andere subtopper. Dan zou ik voor Groningen kiezen. Ajax heeft vast heel veel geld om uit te geven? Daar hou ik niet zo veel van namelijk.
Ah, dat valt heel erg mee.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
3 miljoen euro.
Soms geeft het bestuur je extra geld als je vraagt en dan heb je iets van 11 miljoen euro uit te geven.
Sinds wanneer speel je 2 keer in de UEFA Cup tegen je tegenstander Bullet-Tooth?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Inmiddels halverwege mijn 2e seizoen met Groningen. We zijn al uitgeschakeld in de UEFA Cup, na St. Mirren makkelijk uitgeschakeld te hebben in de laatste voorronde kwam ik in een groep met Man.City, Leverkusen en Lokomotiv Sofia. Ik werd geslacht door City en tegen Leverkusen verloor ik 2 keer ongelukkig, alleen tegen Sofia wist ik 2 keer te winnen. In december kwam mijn nieuwe reserve keeper Josh Lambo over uit Amerika en die moest meteen in de basis beginnen omdat Sommer geblesseerd raakte. Dat deed hij niet onverdienstelijk, dus voorlopig zeer tevreden over hem.
In de competitie sta ik 3e achter Ajax en PSV na 16 wedstrijden. Verschil met de nummer 1 is 6 punten dus alles is nog mogelijk.
Kan er niks aan doen, het is zo in mijn game:quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sinds wanneer speel je 2 keer in de UEFA Cup tegen je tegenstander Bullet-Tooth?
Dat is de FM-versie van de Champions League!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, het is zo in mijn game:
[ afbeelding ]
Ow maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, het is zo in mijn game:
[ afbeelding ]
Dat is in het 2e seizoenquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sinds wanneer speel je 2 keer in de UEFA Cup tegen je tegenstander Bullet-Tooth?
Die herken ik nog uit het WK 1990 plakboekquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
Al iemand meer 'n ouwe bok in 't spel als speler meegemaakt?
Zie mijn bericht daarnaquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:47 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat is in het 2e seizoenDan zijn de CL en UEFA Cup omgegooid..
CL:
"Kleine kampioenen voorronde" van 4 rondes!
"Grote clubs voorronde" waarin de nederlandse afvaardiging(nummer 2 van eredivisie) 2 voorrondes moet spelen om de cl te halen.
UEFA Cup:
4 voorrondes, alle Nederlandse afgevaardigden moeten die voorrnde spelen om de groepsfase te bereiken. Groepsfase zijn 12(geloof ik) groepen van 4 teams waarbij je 2x tegen de andere 3 speelt.
Ik kwam 'm per toeval tegen, hij gaat nog aardig naar de hoek volgens mijquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die herken ik nog uit het WK 1990 plakboek![]()
Toen was hij daar de reserve doelman van Italie![]()
Hij was al in 1995 gestopt maar in 2008 dus weer begonnenquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik kwam 'm per toeval tegen, hij gaat nog aardig naar de hoek volgens mij
Misschien haal ik 'm wel, puur als stuntEn dan één keer laten invallen, meteen 'n record aan je broek
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:05 schreef sjimz het volgende:
Tacconi komt aankomend seizoen voor 2 seizoenen over naar mijn Ajax.
Als het einde contract is dan is hij bijna 55!
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kan de TT niet veranderd worden in "Tackelen met Tacconi" of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor hoe lang?quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Opa Tacconi komt ook naar Man U aan 't einde van 't seizoen
Dat had ik ook toen ik nog zeer aanvallend speelde.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb echt moeite met het creëren van kansen
Ik speel ook 4-4-2.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik nog zeer aanvallend speelde.
Nu speel ik gewoon 4-4-2 en de ene na de andere kans vliegt er in.
je bent een schat!quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:08 schreef K.Cav het volgende:
Er is 1 modifier uit![]()
Niet die FMM, met een mooie skin etc.
Maar hij werkt wel weer met een magische Heal knop![]()
http://rapidshare.com/files/164939482/FMEditorEN.rar
Uitpakken, exe starten, klikken op Load FM2009 en dan kun je op speler/club zoeken waarna er links alle opties weer staan om aan te passen.
Op huurbasis dan? Voor Enoh kun je weinig krijgen geloof ik...quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:24 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat ik Enoh en Gabri ook ga verkopen. Ik heb er gewoon niets aan.
Ja, laat die teamtactics eens zien. Mijn huidige formatie werkt namelijk voor geen meter, ik heb wel maar 1 fatsoenlijke spits dus ik moet die variant van jou dan wel ietsje aanpassen...quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:45 schreef sezten het volgende:
screentje van je teamtactiek plzz? :$
quote:Hierbij heb ik evenveel verdedigend als aanvallend ingestelde spelers. De meest belangrijke posities zijn de DMC-plek (Vertonghen) en de AMC-plek (Aissati). Zij zorgen ervoor dat het spel gaat lopen. Emanuelson en Silva moeten voor aanvallende impulsen zorgen en Leonardo en Suárez mogen zwerven. Huntelaar heb ik ingesteld als een soort van targetman; hij speelt minder aanvallend en moet de bal 'ophalen' en vasthouden. Sulejmani is de snelle spits en staat dieper.
Ik ben nu al tevreden met alle spelers, hiermee moet ik gewoon kampioen worden. Ik heb Sepp De Roover gehaald, omdat Silva de enige rechtsback is van de selectie. Voor links wil ik eigenlijk ook nog iemand zoeken, want Schilder vind ik geen optie als vervanger voor Urby. Misschien dat ik nog een spits haal, want Manucharyan vind ik niet veel.
Hij heeft goede spits eigenschappen maar komt voor de top ruim te kort.quote:
Huntelaar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:00 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
dus je AML en AMR hebben free role, DML en DMR aanvallend ingesteld, KJH targetman, hold ball?
Sakho en Henrique doen het bij mijn spel echt utizonderlijk goed.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:03 schreef crinoc het volgende:
Zoek nog steeds een goeie D C, heb op Fazio geboden ( $40,000,000 ) maar wouden ze ook al niet. :s
Dit dus:quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:07 schreef Reddiablo het volgende:
wat doe je met die 2 centrale backs, ultra defensief ofzo ? Want die spelen bij mij kut
Dat zijn niet de centrale backs.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit dus:
http://www.raymania.nl/FM2009/vvl.png
Ik vind FM09 zo veel leuker dan FM08.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Als ik m'n nieuwe PC heb voor het eerst sinds jaren maar weer eens spel kopen denk ik.
Is het de moeite waard?FM 08 vond ik niet heel erg tof.
Same here! en ik vond Fm08 al superquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind FM09 zo veel leuker dan FM08.
Breno was in 08 wel een held.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:40 schreef crinoc het volgende:
Fazio, 44mil
Sakho, 55mil
Allemaal rejected -.-
edit; Weet iemand anders nog goeie D C ?
Mooiquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:04 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga NU beginnen met NAC, ik hou jullie op de hoogte.
Heb ik ook last van. Maar net kwam GBA op bezoek (de koploper op dat moment), en die gingen met een 4-0 nederlaag met de staart tussen de benen naar huis.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Ligt het aan mij of is het scoren van goals in een keer een stuk moeilijker geworden?
Ik ben bezig met Rodaquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:04 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga NU beginnen met NAC, ik hou jullie op de hoogte.
Bij mij kwam hij pas bij 1,7 milquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft goede spits eigenschappen maar komt voor de top ruim te kort.
Maar het is een zeer goedkope spits (Ik had hem voor 170.000) en hij zeurt niet zo veel.
En het gaat maar door: 2-1 winnen bij Manchester City, 5-1 verliezen bij Blackburn en daarna weer met 2-0 winnen van Chelsea.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:44 schreef TvhN het volgende:
Het gaat tot nu toe wel aardig met m'n Fulham-game; 22 punten uit 12 wedstrijden. Ben alleen ongelofelijk wisselvallig...
Laatste vijf wedstrijden:
[ afbeelding ]
shustquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:41 schreef denthemen het volgende:
Weet iemand nog een goeie keeper die ik kan laten rijpen achter Stekelenburg?
Vermeer.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:41 schreef denthemen het volgende:
Weet iemand nog een goeie keeper die ik kan laten rijpen achter Stekelenburg?
Transfer Budget (Remaining) $302,511,151quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe komt iedereen aan zoveel geld bij ajax bv. Ik kom niet verder dan 3 miljoen, en soms 11.
Maakte geen goeie indruk toen hij Steek moest vervangenquote:
Zet Acosta nooit in de spits, die kan er de ballen niet vanquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:08 schreef Juk het volgende:
[ afbeelding ]
In deze opstelling (soms El Ahmadi voor Wijnaldum en dan een plekkie naar achteren) halen mijn spitsen elke keer een onvoldoende, terwijl ze wel vaak scoren (Makaay 7 uit 11).
Hebben meerdere mensen hier last van? En zo niet, wat doen jullie dan met de persoonlijke instellingen?
Cristaldoquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:44 schreef Kerol het volgende:
Weet iemand nog een goede talentvolle spits van 2 mil?
Een groot aantal "Geuzennamen" zit in het spel.quote:Op zondag 23 november 2008 11:32 schreef Mr-Sander het volgende:
Haha
Net zo'n nieuwsbericht:
Midfielder Jason Culina's 66th minute strike proved the only consolation for Boeren.
Boeren
Stuur je scouts gewoon de wereld rond en laat ze zoeken naar spelers van max 18 jaar oud bijvoorbeeld.quote:Op zondag 23 november 2008 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan je eigenlijk het beste scouten? Hebben mensen al tips en trucs waarmee ze bijvoorbeeld regens kunnen opsporen?
Rafael Carioca.quote:Op zondag 23 november 2008 12:47 schreef Kerol het volgende:
Iemand nog een paar leuke Verdedigende Middenvelders? Liefst talentjes.. Prijs maakt niet uit.
quote:Op zondag 23 november 2008 12:47 schreef Kerol het volgende:
Iemand nog een paar leuke Verdedigende Middenvelders? Liefst talentjes.. Prijs maakt niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was in de vorige editie ook al een aardig talentje.quote:Op zondag 23 november 2008 13:12 schreef Winski05 het volgende:
Ik heb net een zeer aardige AMC ontdekt: Celso Borges (Saprissa). Is pas 20 jaar, en heeft al erg goede stats. En het mooie is, hij komt in januari mijn elftal(Cambuur) versterken
[ afbeelding ]
*noteert..quote:Op zondag 23 november 2008 13:27 schreef crinoc het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij paar dingen beter, maar ook weer dingen iets minder..
maar hij is wel nice.
Welk team speel je? Ik merk namelijk wel dat als ik tegen een team speel dat eigenlijk een stuk beter is, ze me lijken te onderschatten, dan kom ik voor, maar als ik beetje minder fel ga spelen, ze meteen doorstoten en de echte kwaliteiten wel gaan gelden..quote:Op zondag 23 november 2008 13:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik kots nu al op 't spel
Sta ik in de CL-finale tegen Arsenal na 75 minuten comfortabel voor met 2-0 en ga iets behoudender spelen aangezien de druk wat hoger wordt. Ineens 4 doelpunten om m'n oren, geen pass komt meer aan en werkelijk alles zit tegen. Ik mag niet winnen, zo lijkt 't wel.
Ik heb 't afgesloten, die CL-finale speel ik nog wel 'n keer.
Tja ligt heel erg aan de positie natuurlijk en hoe je de speler wilt gebruiken. Je hebt bijvoorbeeld al veel verschillen tussen spitsen. Je hebt Targetmen, die vooral de bal vast moeten houden en kansen creeëren voor andere spelers, of echte afmakers die vooral bediend moeten worden, etc.quote:Op zondag 23 november 2008 13:52 schreef crinoc het volgende:
Waar moet je eigenlijk op letten bij een speler waar hij goed in is?
Natuurlijk kan een speler sommige dingen iets minder, maar dat maakt niet echt uit op bepaalde punten..
Want ik zie eigenlijk wel heel veel getallen maar niet alles 'hoeft' goed tezijn toch?
Welke skin is dat?quote:
Zoek nog een D C , en dan als zo'n Gatusso kerel.quote:Op zondag 23 november 2008 14:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tja ligt heel erg aan de positie natuurlijk en hoe je de speler wilt gebruiken. Je hebt bijvoorbeeld al veel verschillen tussen spitsen. Je hebt Targetmen, die vooral de bal vast moeten houden en kansen creeëren voor andere spelers, of echte afmakers die vooral bediend moeten worden, etc.
Dus ligt er natuurlijk aan wat voor speler je wilt hebben.
Bij elke positie zijn een aantal punten belangrijk. Een centrale verdediger heeft bijvoorbeeld hoge mandekking, springen, tackelen, kracht en positiespel nodig. Bij een winger is het handig als je speler hoge waarden heeft voor dribbelen, snelheid, voorzetten, etc.quote:Op zondag 23 november 2008 13:52 schreef crinoc het volgende:
Waar moet je eigenlijk op letten bij een speler waar hij goed in is?
Natuurlijk kan een speler sommige dingen iets minder, maar dat maakt niet echt uit op bepaalde punten..
Want ik zie eigenlijk wel heel veel getallen maar niet alles 'hoeft' goed tezijn toch?
Tja, je moet een boete dan ook echt alleen maar geven als je 100% zeker bent dat het zijn eigen schuld is. Gebeurt wel eens dat een speler onterecht een kaart krijgt, als je dan een boete geeft zullen ze 't er niet mee eens zijn..quote:Op zondag 23 november 2008 15:06 schreef DaMart het volgende:
Ik geef een speler een boete van een weeksalaris, omdat hij voor de tweede keer in 2 wedstrijden (competitie en CL) van het veld wordt gestuurd, en meteen krijg ik de halve selectie op mijn dak.
3 wedstrijden 4 goals, beter gemiddelde dan Makaay en Tomasson, dus het valt wel mee.quote:Op zondag 23 november 2008 00:13 schreef sezten het volgende:
[..]
Zet Acosta nooit in de spits, die kan er de ballen niet van
Het spel is wel realistisch met een blunderende Timmerquote:Op zondag 23 november 2008 17:21 schreef DaMart het volgende:
WTF!
Verdediger speel de bal terug naar mijn keeper. Keeper loopt naar de bal, gaat er naast staan. tegenstander loopt er vrolijk naartoe, keeper doet niets. Tegenstander pakt dankbaar de bal en loopt er rustig mee het doel in.
Driemaal raden wie er voortaan niet meer op doel staat.
Nee, dit was Neuer, volgens mijn technische staf de beste doelman van Schalkequote:Op zondag 23 november 2008 17:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het spel is wel realistisch met een blunderende Timmer![]()
Flex 09. http://community.sigames.com/showthread.php?t=67587quote:Op zondag 23 november 2008 14:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Welke skin is dat?
Edit: Heb het al.
Zitka deed bij mij net een Sinouhtjequote:Op zondag 23 november 2008 17:21 schreef DaMart het volgende:
WTF!
Verdediger speel de bal terug naar mijn keeper. Keeper loopt naar de bal, gaat er naast staan. tegenstander loopt er vrolijk naartoe, keeper doet niets. Tegenstander pakt dankbaar de bal en loopt er rustig mee het doel in.
Driemaal raden wie er voortaan niet meer op doel staat.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:27 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Flex 09. http://community.sigames.com/showthread.php?t=67587![]()
![]()
[ afbeelding ]
Me, me ,mequote:Op zondag 23 november 2008 17:38 schreef RayMania het volgende:
Heeft er iemand zin in een FM-challenge? Iedereen speelt twee seizoenen met dezelfde club en vervolgens krijg je voor elke gewonnen titel (of dingen als meeste goals, minste tegengoals, duurste transfer, etc) punten.
Vrij makkelijk zeg ik je.quote:Op zondag 23 november 2008 17:43 schreef RayMania het volgende:
Ik heb zin om met een Coca-Cola League 2-club te beginnen.
En dan promoveren tot de Premier League. Hoe vet is dat.
quote:
7* training + een licht trainingsschema speciaal voor Raffiequote:Op zondag 23 november 2008 17:34 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ie om de week geblesseerd raakt..
Het is nog z'n favoriete club ook volgens FM toch?quote:
Welke tactiek? Iemand een bestandje?quote:Op zondag 23 november 2008 18:37 schreef Scorpie het volgende:
RayMania: je tactiek ownt zwaar6 wedstrijden, 5 gewonnen en 1 zware verliespot, met Roda. Sta nu 3e
quote:Op zondag 23 november 2008 18:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Welke tactiek? Iemand een bestandje?
hehequote:Op zondag 23 november 2008 18:38 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
Let ook op het weer, stelletje mooi-weer-voetballers
Ik ben ook wel benieuwd, draai namelijk zeer moeizaam met me Rodaquote:Op zondag 23 november 2008 18:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Welke tactiek? Iemand een bestandje?
5 achterin en 5 voorin zetten, zie mijn vorige post. Daar haal ik nu veel punten mee.quote:Op zondag 23 november 2008 18:55 schreef Razer het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd, draai namelijk zeer moeizaam met me Roda
Hoezo mooi-weer-voetballers??quote:Op zondag 23 november 2008 18:38 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
Let ook op het weer, stelletje mooi-weer-voetballers
Zou je je tactics bestandje misschien ergens willen uploaden? De link in je vorige post, dan kom ik gewoon bij de startpost van dit topic uitquote:Op zondag 23 november 2008 18:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
5 achterin en 5 voorin zetten, zie mijn vorige post. Daar haal ik nu veel punten mee.
Gewoon zelf maken, luie gast.quote:Op zondag 23 november 2008 19:01 schreef Razer het volgende:
[..]
Zou je je tactics bestandje misschien ergens willen uploaden? De link in je vorige post, dan kom ik gewoon bij de startpost van dit topic uit
Ik kijk ook of ik iets zelf kan vinden, was alleen benieuwd naar wat het wasquote:Op zondag 23 november 2008 18:52 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
hehe![]()
Btw... De fun van FM is imo juist om ZELF een tactiek te vinden waarmee je succesvol wordt!![]()
Niks aan dat kopiëren![]()
Heb er al stuk of 4 geprobeerd, maar me spitsen scoren altijd lage punten en als ik win is het maar met één doelpunt verschilquote:
Hij speelt ook met $ hequote:Op zondag 23 november 2008 20:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
Progrebnyak voor 33 mln, Fazio 60 mln. Stelletje gekken, voor nog geen kwart van de prijs zijn ze in 't begin te halen.
I know, maar dan is 't nog veel te veelquote:Op zondag 23 november 2008 20:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij speelt ook met $ he
Niet met de euro.
Zo'n dollar teken vind ik mooierquote:Op zondag 23 november 2008 20:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
I know, maar dan is 't nog veel te veel
En ik heb geen antwoord op m'n vraag (3 topics terug) waarom 'ie met dollars werkt, dus sowieso stom
Hoeveel mogen ze kosten?quote:Op zondag 23 november 2008 20:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ben opnieuw begonnen. Weet echt niemand een talentvolle back? Moet er echt nog 1 hebben, heb Afellay en Salcido meteen verkocht.
Gekocht:
Tuia
Mota
Keirrison
Prudnikov
john goossens van aajakzzquote:
Dak kan dicht.quote:Op zondag 23 november 2008 19:00 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Hoezo mooi-weer-voetballers??
[ afbeelding ]
Pogrebnyak![]()
[ afbeelding ]
Heb nog geen écht talentvolle backs in m'n scoutingslijst staan voor die prijs. Ben zelf ook dringend op zoek naar backs die talentvol én betaalbaar zijn, maar dat is me nog niet gelukt...quote:
Krijg je van downloaden hequote:Op zondag 23 november 2008 21:06 schreef Jasza het volgende:
Nog meer mensen die niet op vakantie kunnen?
Zijn er dingen mis met de gedownloade dan?quote:Op zondag 23 november 2008 21:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Krijg je van downloaden he
ghehehehquote:Op zondag 23 november 2008 21:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Krijg je van downloaden he
Je wordt na 1 seizoen ontslagen ongeacht je resultaten en je kan niet op vakantie.quote:Op zondag 23 november 2008 21:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zijn er dingen mis met de gedownloade dan?![]()
En ik ga hem niet kopen met me 512 MB geheugen
edit edit:quote:
Hier ook ..quote:Op zondag 23 november 2008 21:06 schreef Jasza het volgende:
Nog meer mensen die niet op vakantie kunnen?
Wat een troepquote:Op zondag 23 november 2008 21:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je wordt na 1 seizoen ontslagen ongeacht je resultaten en je kan niet op vakantie.
Ik ben net klaar met seizoen 1 met Man U, alles gewonnen. Dus we zullen es zien.quote:Op zondag 23 november 2008 21:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je wordt na 1 seizoen ontslagen ongeacht je resultaten en je kan niet op vakantie.
Als je een beetje geduld heb komt daar ook wel een crack voor denk ik.quote:
In de voorbereiding in Nederland, ga niet 2 maanden klikkenquote:Op zondag 23 november 2008 21:14 schreef crinoc het volgende:
Waarom op vakantie gaan?
over crack gesproken...quote:Op zondag 23 november 2008 21:15 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als je een beetje geduld heb komt daar ook wel een crack voor denk ik.
Maarja crack is hier een verboden woord
Denk dat ze dan wel kunnen fluiten naar hun licentie als ze dat erin stoppen. Zou wel realistisch zijn. Of een gestaakte wedstrijd door rellen.quote:Op zondag 23 november 2008 21:21 schreef kweek89 het volgende:
[..]
over crack gesproken...
jammer dat er nooit een speler wordt gepakt voor crack of nandrolon ofzo
Ben ook benieuwd ja.quote:Op zondag 23 november 2008 21:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met seizoen 1 met Man U, alles gewonnen. Dus we zullen es zien.
quote:Op zondag 23 november 2008 21:41 schreef Svnn het volgende:
cl poule 3e geworden
nu uefa tegen lazio..
en dan dit..wtf
[ afbeelding ]
Is op diverse internet fora te lezen. Google het maar. Ik verzin het niet ofzo hoorquote:Op zondag 23 november 2008 21:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wanneer moet ik 't horen meneer Rotterdamse Waterval?
Ik heb zojuist 'n nieuw driejarig contract aangeboden gekregen á 130.000 per week. Ik verdien er inmiddels meer dan Ronaldo himself.quote:Op zondag 23 november 2008 21:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Is op diverse internet fora te lezen. Google het maar. Ik verzin het niet ofzo hoor
Goed nieuws.quote:Op zondag 23 november 2008 21:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb zojuist 'n nieuw driejarig contract aangeboden gekregen á 130.000 per week. Ik verdien er inmiddels meer dan Ronaldo himself.
Nu jij weer
quote:Op zondag 23 november 2008 21:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Goed nieuws.
Hoef ik 'm ook niet te kopen
Moet je Luque is opzoeken, die is langs de plastisch chirurg gegaanquote:
Dat is 't hem ook eigenlijk, dat ie eindelijk es bedenkt om 'n einde aan z'n voetbalcarriëre te maken. Die gast is 52 bij mij nuquote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef kweek89 het volgende:
ik snap hem niet ?:( behalve dat hij bejaard is
quote:Op zondag 23 november 2008 19:28 schreef Superheld het volgende:
Ben ik de enige die een pleuris hekel heeft aan Pryor? Die hond scoort altijd uit de raarste posities tegen mij [ afbeelding ]
no offensive tegen Go ahead lamlulquote:Op zondag 23 november 2008 23:36 schreef sezten het volgende:
bij mij is Go ahead gepromoveertkandidaat nummer 1 voor een retourtje
12?quote:Op maandag 24 november 2008 08:21 schreef Kn0x het volgende:
Toch maar Vlug Posten...
Ondanks dat er nog maar 13 keer gepost kan worden.
Volgens mij krijg je daar geen nieuwsberichten meer over. In mijn Feyenoordspel werd het tenminste niet aangekondigd of zo.quote:Op maandag 24 november 2008 09:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe lang duurt het voordat het officieel is dat je kampioen bent geworden?
Gewoon in de winkel kopen, heb je daar geen gezeik meequote:Op maandag 24 november 2008 10:02 schreef Jorntje het volgende:
Ik ga maar beginnen met Feyenoord, denk ik. Even kijken naar de spelertjes enzo.
En dat na lang gekloot te hebben met Steam, pff.
Och, 4 uur na de release was hij al te omzeilen op vrij simpele manier,quote:Op maandag 24 november 2008 10:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gewoon in de winkel kopen, heb je daar geen gezeik mee
Van alle huidige spelers is die nog niet eens te beste op het moment in mijn game . maar hij blijft goed en bruikbaarquote:Op maandag 24 november 2008 09:23 schreef DaMart het volgende:
- Verhaegh van Vitesse gekocht voor 800.000 euro
Klik hier voor het officiele bericht.quote:Een nieuwe game, een nieuw updateseizoen met vandaag de eerste MU Data Update. Uiteraard is er veel gefixt in deze update: om te beginnen zijn er veel competitienamen verbeterd: je speelt in deze update nu met je topclub in de Champions League i.p.v. de European Cup. Ook zijn de UEFA Cup en Intertoto veranderd (waren EFA-Cup & Zomerbeker). Qua Nederlandse competitie speelt je vanaf nu écht in de Eredivisie of Jupiler League. Meer informatie en de downloadlink vind je bij 'Lees meer'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |