Bij mij kwam hij pas bij 1,7 milquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft goede spits eigenschappen maar komt voor de top ruim te kort.
Maar het is een zeer goedkope spits (Ik had hem voor 170.000) en hij zeurt niet zo veel.
En het gaat maar door: 2-1 winnen bij Manchester City, 5-1 verliezen bij Blackburn en daarna weer met 2-0 winnen van Chelsea.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:44 schreef TvhN het volgende:
Het gaat tot nu toe wel aardig met m'n Fulham-game; 22 punten uit 12 wedstrijden. Ben alleen ongelofelijk wisselvallig...
Laatste vijf wedstrijden:
[ afbeelding ]
shustquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:41 schreef denthemen het volgende:
Weet iemand nog een goeie keeper die ik kan laten rijpen achter Stekelenburg?
Vermeer.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:41 schreef denthemen het volgende:
Weet iemand nog een goeie keeper die ik kan laten rijpen achter Stekelenburg?
Transfer Budget (Remaining) $302,511,151quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe komt iedereen aan zoveel geld bij ajax bv. Ik kom niet verder dan 3 miljoen, en soms 11.
Maakte geen goeie indruk toen hij Steek moest vervangenquote:
Zet Acosta nooit in de spits, die kan er de ballen niet vanquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:08 schreef Juk het volgende:
[ afbeelding ]
In deze opstelling (soms El Ahmadi voor Wijnaldum en dan een plekkie naar achteren) halen mijn spitsen elke keer een onvoldoende, terwijl ze wel vaak scoren (Makaay 7 uit 11).
Hebben meerdere mensen hier last van? En zo niet, wat doen jullie dan met de persoonlijke instellingen?
Cristaldoquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:44 schreef Kerol het volgende:
Weet iemand nog een goede talentvolle spits van 2 mil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |