quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:31 schreef GGMM het volgende:
Rommedahl op m'n eerste dag als coach verkocht! Oefenwedstrijden gespeeld, loopt nog niet super, moet ff een goede tactiek/opstelling hebben.
Heb m al meermalen aangeboden voor 0, werkt niet. Want wie wil nou zo'n salaris betalen voor een ouwe lul?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:55 schreef sezten het volgende:
Dan moet je goor aanbieden bij clubs voor 1K. Probeer anders RTL
(ps. wat is tvp?)
Dat had ik met Luque.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb m al meermalen aangeboden voor 0, werkt niet. Want wie wil nou zo'n salaris betalen voor een ouwe lul?
Marcelo is goedkoop in ieder geval, tochhquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:55 schreef Sjechov het volgende:
zijn er al short lijstjes met goedekope toppers in spee
terug vind postquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:55 schreef sezten het volgende:
Dan moet je goor aanbieden bij clubs voor 1K. Probeer anders RTL
(ps. wat is tvp?)
dat dusquote:
dankjequote:
Dat was in FM08 alquote:Op zaterdag 22 november 2008 04:17 schreef GGMM het volgende:
Best vet dat nieuwe spelers ook een gezicht krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HOE HEERLIJK BEN IK KAMPIOEN GEWORDEN:D als roda won waren die gewoon kampioen.. maar die speelde gelijk en ik verloor..
btw feyenoord en psv buiten play offs voor cl
Ik vind Genie Scout gebruikers ook nep maar iedereen zijn eigen speelplezierquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Genie Scout is voor DrDrentz zijn leven, hij kan niet zonder, ik wou met hem een wedstrijd doen, kon hij niet zonder Scout....
3 miljoen euro.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:36 schreef Egamer het volgende:
EINDELIJK de game binnen. Alleen zit ik nog te twijfelen om met Ajax te gaan (O+) of een andere subtopper. Dan zou ik voor Groningen kiezen. Ajax heeft vast heel veel geld om uit te geven? Daar hou ik niet zo veel van namelijk.
Ah, dat valt heel erg mee.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
3 miljoen euro.
Soms geeft het bestuur je extra geld als je vraagt en dan heb je iets van 11 miljoen euro uit te geven.
Sinds wanneer speel je 2 keer in de UEFA Cup tegen je tegenstander Bullet-Tooth?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Inmiddels halverwege mijn 2e seizoen met Groningen. We zijn al uitgeschakeld in de UEFA Cup, na St. Mirren makkelijk uitgeschakeld te hebben in de laatste voorronde kwam ik in een groep met Man.City, Leverkusen en Lokomotiv Sofia. Ik werd geslacht door City en tegen Leverkusen verloor ik 2 keer ongelukkig, alleen tegen Sofia wist ik 2 keer te winnen. In december kwam mijn nieuwe reserve keeper Josh Lambo over uit Amerika en die moest meteen in de basis beginnen omdat Sommer geblesseerd raakte. Dat deed hij niet onverdienstelijk, dus voorlopig zeer tevreden over hem.
In de competitie sta ik 3e achter Ajax en PSV na 16 wedstrijden. Verschil met de nummer 1 is 6 punten dus alles is nog mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |