Het spel is wel realistisch met een blunderende Timmerquote:Op zondag 23 november 2008 17:21 schreef DaMart het volgende:
WTF!
Verdediger speel de bal terug naar mijn keeper. Keeper loopt naar de bal, gaat er naast staan. tegenstander loopt er vrolijk naartoe, keeper doet niets. Tegenstander pakt dankbaar de bal en loopt er rustig mee het doel in.
Driemaal raden wie er voortaan niet meer op doel staat.
Nee, dit was Neuer, volgens mijn technische staf de beste doelman van Schalkequote:Op zondag 23 november 2008 17:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het spel is wel realistisch met een blunderende Timmer![]()
Flex 09. http://community.sigames.com/showthread.php?t=67587quote:Op zondag 23 november 2008 14:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Welke skin is dat?
Edit: Heb het al.
Zitka deed bij mij net een Sinouhtjequote:Op zondag 23 november 2008 17:21 schreef DaMart het volgende:
WTF!
Verdediger speel de bal terug naar mijn keeper. Keeper loopt naar de bal, gaat er naast staan. tegenstander loopt er vrolijk naartoe, keeper doet niets. Tegenstander pakt dankbaar de bal en loopt er rustig mee het doel in.
Driemaal raden wie er voortaan niet meer op doel staat.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:27 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Flex 09. http://community.sigames.com/showthread.php?t=67587![]()
![]()
[ afbeelding ]
Me, me ,mequote:Op zondag 23 november 2008 17:38 schreef RayMania het volgende:
Heeft er iemand zin in een FM-challenge? Iedereen speelt twee seizoenen met dezelfde club en vervolgens krijg je voor elke gewonnen titel (of dingen als meeste goals, minste tegengoals, duurste transfer, etc) punten.
Vrij makkelijk zeg ik je.quote:Op zondag 23 november 2008 17:43 schreef RayMania het volgende:
Ik heb zin om met een Coca-Cola League 2-club te beginnen.
En dan promoveren tot de Premier League. Hoe vet is dat.
quote:
7* training + een licht trainingsschema speciaal voor Raffiequote:Op zondag 23 november 2008 17:34 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ie om de week geblesseerd raakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |