Stuur je scouts gewoon de wereld rond en laat ze zoeken naar spelers van max 18 jaar oud bijvoorbeeld.quote:Op zondag 23 november 2008 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan je eigenlijk het beste scouten? Hebben mensen al tips en trucs waarmee ze bijvoorbeeld regens kunnen opsporen?
Rafael Carioca.quote:Op zondag 23 november 2008 12:47 schreef Kerol het volgende:
Iemand nog een paar leuke Verdedigende Middenvelders? Liefst talentjes.. Prijs maakt niet uit.
quote:Op zondag 23 november 2008 12:47 schreef Kerol het volgende:
Iemand nog een paar leuke Verdedigende Middenvelders? Liefst talentjes.. Prijs maakt niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was in de vorige editie ook al een aardig talentje.quote:Op zondag 23 november 2008 13:12 schreef Winski05 het volgende:
Ik heb net een zeer aardige AMC ontdekt: Celso Borges (Saprissa). Is pas 20 jaar, en heeft al erg goede stats. En het mooie is, hij komt in januari mijn elftal(Cambuur) versterken
[ afbeelding ]
*noteert..quote:Op zondag 23 november 2008 13:27 schreef crinoc het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij paar dingen beter, maar ook weer dingen iets minder..
maar hij is wel nice.
Welk team speel je? Ik merk namelijk wel dat als ik tegen een team speel dat eigenlijk een stuk beter is, ze me lijken te onderschatten, dan kom ik voor, maar als ik beetje minder fel ga spelen, ze meteen doorstoten en de echte kwaliteiten wel gaan gelden..quote:Op zondag 23 november 2008 13:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik kots nu al op 't spel
Sta ik in de CL-finale tegen Arsenal na 75 minuten comfortabel voor met 2-0 en ga iets behoudender spelen aangezien de druk wat hoger wordt. Ineens 4 doelpunten om m'n oren, geen pass komt meer aan en werkelijk alles zit tegen. Ik mag niet winnen, zo lijkt 't wel.
Ik heb 't afgesloten, die CL-finale speel ik nog wel 'n keer.
Tja ligt heel erg aan de positie natuurlijk en hoe je de speler wilt gebruiken. Je hebt bijvoorbeeld al veel verschillen tussen spitsen. Je hebt Targetmen, die vooral de bal vast moeten houden en kansen creeëren voor andere spelers, of echte afmakers die vooral bediend moeten worden, etc.quote:Op zondag 23 november 2008 13:52 schreef crinoc het volgende:
Waar moet je eigenlijk op letten bij een speler waar hij goed in is?
Natuurlijk kan een speler sommige dingen iets minder, maar dat maakt niet echt uit op bepaalde punten..
Want ik zie eigenlijk wel heel veel getallen maar niet alles 'hoeft' goed tezijn toch?
Welke skin is dat?quote:
Zoek nog een D C , en dan als zo'n Gatusso kerel.quote:Op zondag 23 november 2008 14:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tja ligt heel erg aan de positie natuurlijk en hoe je de speler wilt gebruiken. Je hebt bijvoorbeeld al veel verschillen tussen spitsen. Je hebt Targetmen, die vooral de bal vast moeten houden en kansen creeëren voor andere spelers, of echte afmakers die vooral bediend moeten worden, etc.
Dus ligt er natuurlijk aan wat voor speler je wilt hebben.
Bij elke positie zijn een aantal punten belangrijk. Een centrale verdediger heeft bijvoorbeeld hoge mandekking, springen, tackelen, kracht en positiespel nodig. Bij een winger is het handig als je speler hoge waarden heeft voor dribbelen, snelheid, voorzetten, etc.quote:Op zondag 23 november 2008 13:52 schreef crinoc het volgende:
Waar moet je eigenlijk op letten bij een speler waar hij goed in is?
Natuurlijk kan een speler sommige dingen iets minder, maar dat maakt niet echt uit op bepaalde punten..
Want ik zie eigenlijk wel heel veel getallen maar niet alles 'hoeft' goed tezijn toch?
Tja, je moet een boete dan ook echt alleen maar geven als je 100% zeker bent dat het zijn eigen schuld is. Gebeurt wel eens dat een speler onterecht een kaart krijgt, als je dan een boete geeft zullen ze 't er niet mee eens zijn..quote:Op zondag 23 november 2008 15:06 schreef DaMart het volgende:
Ik geef een speler een boete van een weeksalaris, omdat hij voor de tweede keer in 2 wedstrijden (competitie en CL) van het veld wordt gestuurd, en meteen krijg ik de halve selectie op mijn dak.
3 wedstrijden 4 goals, beter gemiddelde dan Makaay en Tomasson, dus het valt wel mee.quote:Op zondag 23 november 2008 00:13 schreef sezten het volgende:
[..]
Zet Acosta nooit in de spits, die kan er de ballen niet van
Het spel is wel realistisch met een blunderende Timmerquote:Op zondag 23 november 2008 17:21 schreef DaMart het volgende:
WTF!
Verdediger speel de bal terug naar mijn keeper. Keeper loopt naar de bal, gaat er naast staan. tegenstander loopt er vrolijk naartoe, keeper doet niets. Tegenstander pakt dankbaar de bal en loopt er rustig mee het doel in.
Driemaal raden wie er voortaan niet meer op doel staat.
Nee, dit was Neuer, volgens mijn technische staf de beste doelman van Schalkequote:Op zondag 23 november 2008 17:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het spel is wel realistisch met een blunderende Timmer![]()
Flex 09. http://community.sigames.com/showthread.php?t=67587quote:Op zondag 23 november 2008 14:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Welke skin is dat?
Edit: Heb het al.
Zitka deed bij mij net een Sinouhtjequote:Op zondag 23 november 2008 17:21 schreef DaMart het volgende:
WTF!
Verdediger speel de bal terug naar mijn keeper. Keeper loopt naar de bal, gaat er naast staan. tegenstander loopt er vrolijk naartoe, keeper doet niets. Tegenstander pakt dankbaar de bal en loopt er rustig mee het doel in.
Driemaal raden wie er voortaan niet meer op doel staat.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:27 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Flex 09. http://community.sigames.com/showthread.php?t=67587![]()
![]()
[ afbeelding ]
Me, me ,mequote:Op zondag 23 november 2008 17:38 schreef RayMania het volgende:
Heeft er iemand zin in een FM-challenge? Iedereen speelt twee seizoenen met dezelfde club en vervolgens krijg je voor elke gewonnen titel (of dingen als meeste goals, minste tegengoals, duurste transfer, etc) punten.
Vrij makkelijk zeg ik je.quote:Op zondag 23 november 2008 17:43 schreef RayMania het volgende:
Ik heb zin om met een Coca-Cola League 2-club te beginnen.
En dan promoveren tot de Premier League. Hoe vet is dat.
quote:
7* training + een licht trainingsschema speciaal voor Raffiequote:Op zondag 23 november 2008 17:34 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ie om de week geblesseerd raakt..
Het is nog z'n favoriete club ook volgens FM toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |