abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 november 2008 @ 15:32:07 #81
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_63429738
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 15:24 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat ik Enoh en Gabri ook ga verkopen . Ik heb er gewoon niets aan.
Op huurbasis dan? Voor Enoh kun je weinig krijgen geloof ik...
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_63429756
Dit vind ik knap:

Die opstelling van Ray ziet er goed uit ! Misschien ook maar eens proberen.
pi_63429824
pfft Ray, die uitslagen.. das niet werkelijk zo?
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_63429974
Hier nog een screentje. Wedstrijd tegen Arsenal (wel B-elftal helaas, maar dan nog leuk resultaat) .

Aissati is érg belangrijk en had 16 belangrijke passes. Alle tackles door elke speler werden gewonnen (!). Verder ownt Leonardo als een gek (13 keer man voorbij, 4 assists).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63430003
screentje van je teamtactiek plzz? :$
pi_63430107
jezus Ray, nice
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63430272
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 15:45 schreef sezten het volgende:
screentje van je teamtactiek plzz? :$
Ja, laat die teamtactics eens zien. Mijn huidige formatie werkt namelijk voor geen meter, ik heb wel maar 1 fatsoenlijke spits dus ik moet die variant van jou dan wel ietsje aanpassen...
Patat Friet
pi_63430300
Mijn team dat de dubbel won in het 2e seizoen:
  zaterdag 22 november 2008 @ 16:00:54 #89
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_63430334
quote:
Hierbij heb ik evenveel verdedigend als aanvallend ingestelde spelers. De meest belangrijke posities zijn de DMC-plek (Vertonghen) en de AMC-plek (Aissati). Zij zorgen ervoor dat het spel gaat lopen. Emanuelson en Silva moeten voor aanvallende impulsen zorgen en Leonardo en Suárez mogen zwerven. Huntelaar heb ik ingesteld als een soort van targetman; hij speelt minder aanvallend en moet de bal 'ophalen' en vasthouden. Sulejmani is de snelle spits en staat dieper.

Ik ben nu al tevreden met alle spelers, hiermee moet ik gewoon kampioen worden. Ik heb Sepp De Roover gehaald, omdat Silva de enige rechtsback is van de selectie. Voor links wil ik eigenlijk ook nog iemand zoeken, want Schilder vind ik geen optie als vervanger voor Urby. Misschien dat ik nog een spits haal, want Manucharyan vind ik niet veel.

dus je AML en AMR hebben free role, DML en DMR aanvallend ingesteld, KJH targetman, hold ball?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_63430336
Is Tuyp nou zo goed in FM?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_63430394
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 16:01 schreef Kerol het volgende:
Is Tuyp nou zo goed in FM?
Hij heeft goede spits eigenschappen maar komt voor de top ruim te kort.
Maar het is een zeer goedkope spits (Ik had hem voor 170.000) en hij zeurt niet zo veel.
pi_63430480
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 16:00 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

dus je AML en AMR hebben free role, DML en DMR aanvallend ingesteld, KJH targetman, hold ball?
Huntelaar.
Emanuelson.
Leonardo.

Mentaliteit van Huntelaar staat niet op aanval, omdat hij de schakel is tussen middenveld en aanval. Verder bal bijhouden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 22 november 2008 @ 16:25:43 #93
25957 Reddiablo
pi_63430821
volgens mij heb je nog legio veranderingen, als je met me wil sharen zou je me kunnen PM-en (hoeft niet hoor als je niet wil)

probeer hem nu met m'n uiterst succesvolle Salzburg, en ok - het moet wel even inwerken op m'n team, maar ik speel 1-1 en verlies 2-1, hoewel ik wel veel kansen creeer
www.3voor12denhaag.nl
pi_63430900
Ik zit nu in Juli 2010 en me contract loopt af om Juni 2011, dan heb ik 3 seizoenen met Real Madrid gehad.
Hoop dat het weer zo'n feest word.
pi_63431170
die tactiek van Ray (ongeveer dan, heb niet alles hetzelfde natuurlijk) werkt nog ook
3-0 van ADO waar ik anders nipt met 1-0 of 2-1 van zou winnen
pi_63431179
Bij mij blijven de spitsen de kansen missen... Heb al van alles geprobeerd maar alles gaat naast of op de keeper, zelfs 1op1 kansen die Makaay krijgt weet hij allemaal te missen.

Stond een tijdje op plek 1 maar nu 1 punt achter de koploper NEC.

Het transferwindow is bijna open dus ga maar eens een andere spits kopen.
The only thing I fear is my MoM
pi_63431401
Tactiek net ff geprobeerd en meteen resultaat...Gezapige 0-0 tegen Atletico met mijn Barca tot de 70e minuut. Uiteindelijk met fantastisch voetbal "slechts" 2-0 gewonnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63431533
Zoek nog steeds een goeie D C, heb op Fazio geboden ( $40,000,000 ) maar wouden ze ook al niet. :s
pi_63431561
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:03 schreef crinoc het volgende:
Zoek nog steeds een goeie D C, heb op Fazio geboden ( $40,000,000 ) maar wouden ze ook al niet. :s
Sakho en Henrique doen het bij mijn spel echt utizonderlijk goed.
  zaterdag 22 november 2008 @ 17:07:28 #100
25957 Reddiablo
pi_63431608
wat doe je met die 2 centrale backs, ultra defensief ofzo ? Want die spelen bij mij kut
www.3voor12denhaag.nl
pi_63431663
Om het spel wat beter te leren kennen, wilde ik bij een niet te moeilijke club beginnen. Veel mensen hier kiezen Ajax, maar omdat ik mijn volgende game met Telstar wil gaan spelen en ik de clubs Nederlandse competitie daarom niet te vaak wil tegenkomen, besloot ik een club uit een ander land te kiezen. Dit werd Anderlecht, een club die al een paar jaar wisselvallig presteert in een land dat langzaam de voetballadder afzakt. De club is geplaatst voor de 2e CL voorronde en speelt om de Super Cup.

Door iets te veel risico's in de laatste tien minuten werd ik uiteindelijk geklopt. Helaas, maar ik zat nog midden in de voorbereiding dus ik kon er niet echt mee zitten.

Geklopt worden door een dwerg uit Noorwegen is zuur. Misschien niet zo erg als verslagen worden door BATE, maar toch. Twee wedstrijden was ik beter, twee wedstrijden hadden mijn spitsen een offday. Die hebben ze trouwens al het gehele seizoen.

St Etienne is een erg zware loting (ik was geplaatst), en uiteindelijk was het ook mijn ondergang. Al heel snel uitgeschakeld in Europa helaas. De tweede wedstrijd was ik veel beter, maar een dubbel tellende goal in de verlenging deed mij de das om.

Zakelijke overwinning in de Belgische beker.

In de competitie gaat het redelijk. Na negen wedstrijden ongeslagen en zonder goal tegen (!) dolf ik mijn onderspit in Westerlo, waar ik ten onrechte met 1-0 verloor. Wederom slapende spitsen. Ik draai overigens wel mee bij de bovenste 2/3.

Tenslotte de transfers:

Veel huurlingen voor 0% salaris, vind ik altijd handig om achter de hand te hebben. Die Koreaan is wel een grappig spelertje wat nu in mijn u21 speelt en misschien een grote kan worden. Eden Hazard mag af en toe al zijn opwachting maken in het eerste, maar is met zijn 17 jaar ook daar nog niet klaar voor.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_63432577

-AJAX AMSTERDAM-
pi_63432983

pi_63433064
Haha ownd sjimz
pi_63433236
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:07 schreef Reddiablo het volgende:
wat doe je met die 2 centrale backs, ultra defensief ofzo ? Want die spelen bij mij kut
Dit dus:
http://www.raymania.nl/FM2009/vvl.png
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_63433256
quote:
Dat zijn niet de centrale backs.
pi_63433323
oh sorry ik lees te snel. Merk bij mij wel dat Puyol het inderdaad minder doet nu ik zo speel. Heb wel overal mijn eigen instellingen en opdrachten staan. Al met al is het niet te sprankelend. Win wel alles met 2 goals verschil maar op een uitzondering na altijd 1-0 voor rust en 2-0 eindstand haha
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:29:01 #108
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_63433378
Verdorie ben bij ajax ontslagen. Eerste seizoen ging geweldig maar ik heb nu teveel spelers verkocht en niet de juiste vervangers aangetrokken. Ik won bijna niets meer. Verloor bijvoorbeeld met 5 - 0 van PSV daar heb ik maar geen screen van gemaakt
pi_63433599
Als ik m'n nieuwe PC heb voor het eerst sinds jaren maar weer eens spel kopen denk ik.
Is het de moeite waard?FM 08 vond ik niet heel erg tof.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_63433640
Fazio, 44mil
Sakho, 55mil

Allemaal rejected -.-

edit; Weet iemand anders nog goeie D C ?
pi_63433661
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Als ik m'n nieuwe PC heb voor het eerst sinds jaren maar weer eens spel kopen denk ik.
Is het de moeite waard?FM 08 vond ik niet heel erg tof.
Ik vind FM09 zo veel leuker dan FM08.
pi_63434010
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vind FM09 zo veel leuker dan FM08.
Same here! en ik vond Fm08 al super

Beste skin imo voor FM09 op het moment: Flex09
http://community.sigames.com/showthread.php?t=67587
-AJAX AMSTERDAM-
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:04:44 #113
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_63434164
Ik ga NU beginnen met NAC, ik hou jullie op de hoogte .
><(({°>
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:16:01 #114
185115 Juk
Misschien
pi_63434489
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:40 schreef crinoc het volgende:
Fazio, 44mil
Sakho, 55mil

Allemaal rejected -.-

edit; Weet iemand anders nog goeie D C ?
Breno was in 08 wel een held.
The only thing I fear is my MoM
pi_63434685
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:04 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga NU beginnen met NAC, ik hou jullie op de hoogte .
Mooi
pi_63434948
Stats van Breno vind ik niet van jewelste.
__
Group fase ingedeeld en zit bij:
Real Madrid
Fiorentina
Paris Saint-Germain
Saturn

Dus moet tedoen zijn ..
pi_63434961
weet iemand nog een goeie tactiek voor 08
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_63435356
Crinoc; makkie!
Ajax kampioen! voorlaatste speeldag verspilt AZ 2 punten en win ikzelf thuis van heereveen, het gaat is daardoor 4 punten geworden

screens na afloop van de play-offs!
pi_63435484
Ligt het aan mij of is het scoren van goals in een keer een stuk moeilijker geworden?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_63435534
Ja vorige keer alles gewonnen, kwam in de Finale tegen Man Utd en toen verloren.. in de laatste min.
Dus moet nu ook wel lukken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')