Kan er niks aan doen, het is zo in mijn game:quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sinds wanneer speel je 2 keer in de UEFA Cup tegen je tegenstander Bullet-Tooth?
Dat is de FM-versie van de Champions League!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, het is zo in mijn game:
[ afbeelding ]
Ow maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, het is zo in mijn game:
[ afbeelding ]
Dat is in het 2e seizoenquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sinds wanneer speel je 2 keer in de UEFA Cup tegen je tegenstander Bullet-Tooth?
Die herken ik nog uit het WK 1990 plakboekquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
Al iemand meer 'n ouwe bok in 't spel als speler meegemaakt?
Zie mijn bericht daarnaquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:47 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat is in het 2e seizoenDan zijn de CL en UEFA Cup omgegooid..
CL:
"Kleine kampioenen voorronde" van 4 rondes!
"Grote clubs voorronde" waarin de nederlandse afvaardiging(nummer 2 van eredivisie) 2 voorrondes moet spelen om de cl te halen.
UEFA Cup:
4 voorrondes, alle Nederlandse afgevaardigden moeten die voorrnde spelen om de groepsfase te bereiken. Groepsfase zijn 12(geloof ik) groepen van 4 teams waarbij je 2x tegen de andere 3 speelt.
Ik kwam 'm per toeval tegen, hij gaat nog aardig naar de hoek volgens mijquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die herken ik nog uit het WK 1990 plakboek![]()
Toen was hij daar de reserve doelman van Italie![]()
Hij was al in 1995 gestopt maar in 2008 dus weer begonnenquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik kwam 'm per toeval tegen, hij gaat nog aardig naar de hoek volgens mij
Misschien haal ik 'm wel, puur als stuntEn dan één keer laten invallen, meteen 'n record aan je broek
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:05 schreef sjimz het volgende:
Tacconi komt aankomend seizoen voor 2 seizoenen over naar mijn Ajax.
Als het einde contract is dan is hij bijna 55!
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kan de TT niet veranderd worden in "Tackelen met Tacconi" of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor hoe lang?quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Opa Tacconi komt ook naar Man U aan 't einde van 't seizoen
Dat had ik ook toen ik nog zeer aanvallend speelde.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb echt moeite met het creëren van kansen
Ik speel ook 4-4-2.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik nog zeer aanvallend speelde.
Nu speel ik gewoon 4-4-2 en de ene na de andere kans vliegt er in.
je bent een schat!quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:08 schreef K.Cav het volgende:
Er is 1 modifier uit![]()
Niet die FMM, met een mooie skin etc.
Maar hij werkt wel weer met een magische Heal knop![]()
http://rapidshare.com/files/164939482/FMEditorEN.rar
Uitpakken, exe starten, klikken op Load FM2009 en dan kun je op speler/club zoeken waarna er links alle opties weer staan om aan te passen.
Op huurbasis dan? Voor Enoh kun je weinig krijgen geloof ik...quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:24 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat ik Enoh en Gabri ook ga verkopen. Ik heb er gewoon niets aan.
Ja, laat die teamtactics eens zien. Mijn huidige formatie werkt namelijk voor geen meter, ik heb wel maar 1 fatsoenlijke spits dus ik moet die variant van jou dan wel ietsje aanpassen...quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:45 schreef sezten het volgende:
screentje van je teamtactiek plzz? :$
quote:Hierbij heb ik evenveel verdedigend als aanvallend ingestelde spelers. De meest belangrijke posities zijn de DMC-plek (Vertonghen) en de AMC-plek (Aissati). Zij zorgen ervoor dat het spel gaat lopen. Emanuelson en Silva moeten voor aanvallende impulsen zorgen en Leonardo en Suárez mogen zwerven. Huntelaar heb ik ingesteld als een soort van targetman; hij speelt minder aanvallend en moet de bal 'ophalen' en vasthouden. Sulejmani is de snelle spits en staat dieper.
Ik ben nu al tevreden met alle spelers, hiermee moet ik gewoon kampioen worden. Ik heb Sepp De Roover gehaald, omdat Silva de enige rechtsback is van de selectie. Voor links wil ik eigenlijk ook nog iemand zoeken, want Schilder vind ik geen optie als vervanger voor Urby. Misschien dat ik nog een spits haal, want Manucharyan vind ik niet veel.
Hij heeft goede spits eigenschappen maar komt voor de top ruim te kort.quote:
Huntelaar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:00 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
dus je AML en AMR hebben free role, DML en DMR aanvallend ingesteld, KJH targetman, hold ball?
Sakho en Henrique doen het bij mijn spel echt utizonderlijk goed.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:03 schreef crinoc het volgende:
Zoek nog steeds een goeie D C, heb op Fazio geboden ( $40,000,000 ) maar wouden ze ook al niet. :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |