quote:Op zondag 23 november 2008 19:28 schreef Superheld het volgende:
Ben ik de enige die een pleuris hekel heeft aan Pryor? Die hond scoort altijd uit de raarste posities tegen mij [ afbeelding ]
no offensive tegen Go ahead lamlulquote:Op zondag 23 november 2008 23:36 schreef sezten het volgende:
bij mij is Go ahead gepromoveertkandidaat nummer 1 voor een retourtje
12?quote:Op maandag 24 november 2008 08:21 schreef Kn0x het volgende:
Toch maar Vlug Posten...
Ondanks dat er nog maar 13 keer gepost kan worden.
Volgens mij krijg je daar geen nieuwsberichten meer over. In mijn Feyenoordspel werd het tenminste niet aangekondigd of zo.quote:Op maandag 24 november 2008 09:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe lang duurt het voordat het officieel is dat je kampioen bent geworden?
Gewoon in de winkel kopen, heb je daar geen gezeik meequote:Op maandag 24 november 2008 10:02 schreef Jorntje het volgende:
Ik ga maar beginnen met Feyenoord, denk ik. Even kijken naar de spelertjes enzo.
En dat na lang gekloot te hebben met Steam, pff.
Och, 4 uur na de release was hij al te omzeilen op vrij simpele manier,quote:Op maandag 24 november 2008 10:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gewoon in de winkel kopen, heb je daar geen gezeik mee
Van alle huidige spelers is die nog niet eens te beste op het moment in mijn game . maar hij blijft goed en bruikbaarquote:Op maandag 24 november 2008 09:23 schreef DaMart het volgende:
- Verhaegh van Vitesse gekocht voor 800.000 euro
Klik hier voor het officiele bericht.quote:Een nieuwe game, een nieuw updateseizoen met vandaag de eerste MU Data Update. Uiteraard is er veel gefixt in deze update: om te beginnen zijn er veel competitienamen verbeterd: je speelt in deze update nu met je topclub in de Champions League i.p.v. de European Cup. Ook zijn de UEFA Cup en Intertoto veranderd (waren EFA-Cup & Zomerbeker). Qua Nederlandse competitie speelt je vanaf nu écht in de Eredivisie of Jupiler League. Meer informatie en de downloadlink vind je bij 'Lees meer'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |