Als je een beetje geduld heb komt daar ook wel een crack voor denk ik.quote:
In de voorbereiding in Nederland, ga niet 2 maanden klikkenquote:Op zondag 23 november 2008 21:14 schreef crinoc het volgende:
Waarom op vakantie gaan?
over crack gesproken...quote:Op zondag 23 november 2008 21:15 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als je een beetje geduld heb komt daar ook wel een crack voor denk ik.
Maarja crack is hier een verboden woord
Denk dat ze dan wel kunnen fluiten naar hun licentie als ze dat erin stoppen. Zou wel realistisch zijn. Of een gestaakte wedstrijd door rellen.quote:Op zondag 23 november 2008 21:21 schreef kweek89 het volgende:
[..]
over crack gesproken...
jammer dat er nooit een speler wordt gepakt voor crack of nandrolon ofzo
Ben ook benieuwd ja.quote:Op zondag 23 november 2008 21:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met seizoen 1 met Man U, alles gewonnen. Dus we zullen es zien.
quote:Op zondag 23 november 2008 21:41 schreef Svnn het volgende:
cl poule 3e geworden
nu uefa tegen lazio..
en dan dit..wtf
[ afbeelding ]
Is op diverse internet fora te lezen. Google het maar. Ik verzin het niet ofzo hoorquote:Op zondag 23 november 2008 21:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wanneer moet ik 't horen meneer Rotterdamse Waterval?
Ik heb zojuist 'n nieuw driejarig contract aangeboden gekregen á 130.000 per week. Ik verdien er inmiddels meer dan Ronaldo himself.quote:Op zondag 23 november 2008 21:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Is op diverse internet fora te lezen. Google het maar. Ik verzin het niet ofzo hoor
Goed nieuws.quote:Op zondag 23 november 2008 21:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb zojuist 'n nieuw driejarig contract aangeboden gekregen á 130.000 per week. Ik verdien er inmiddels meer dan Ronaldo himself.
Nu jij weer
quote:Op zondag 23 november 2008 21:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Goed nieuws.
Hoef ik 'm ook niet te kopen
Moet je Luque is opzoeken, die is langs de plastisch chirurg gegaanquote:
Dat is 't hem ook eigenlijk, dat ie eindelijk es bedenkt om 'n einde aan z'n voetbalcarriëre te maken. Die gast is 52 bij mij nuquote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef kweek89 het volgende:
ik snap hem niet ?:( behalve dat hij bejaard is
quote:Op zondag 23 november 2008 19:28 schreef Superheld het volgende:
Ben ik de enige die een pleuris hekel heeft aan Pryor? Die hond scoort altijd uit de raarste posities tegen mij [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |