Hij speelt ook met $ hequote:Op zondag 23 november 2008 20:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
Progrebnyak voor 33 mln, Fazio 60 mln. Stelletje gekken, voor nog geen kwart van de prijs zijn ze in 't begin te halen.
I know, maar dan is 't nog veel te veelquote:Op zondag 23 november 2008 20:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij speelt ook met $ he
Niet met de euro.
Zo'n dollar teken vind ik mooierquote:Op zondag 23 november 2008 20:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
I know, maar dan is 't nog veel te veel
En ik heb geen antwoord op m'n vraag (3 topics terug) waarom 'ie met dollars werkt, dus sowieso stom
Hoeveel mogen ze kosten?quote:Op zondag 23 november 2008 20:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ben opnieuw begonnen. Weet echt niemand een talentvolle back? Moet er echt nog 1 hebben, heb Afellay en Salcido meteen verkocht.
Gekocht:
Tuia
Mota
Keirrison
Prudnikov
john goossens van aajakzzquote:
Dak kan dicht.quote:Op zondag 23 november 2008 19:00 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Hoezo mooi-weer-voetballers??
[ afbeelding ]
Pogrebnyak![]()
[ afbeelding ]
Heb nog geen écht talentvolle backs in m'n scoutingslijst staan voor die prijs. Ben zelf ook dringend op zoek naar backs die talentvol én betaalbaar zijn, maar dat is me nog niet gelukt...quote:
Krijg je van downloaden hequote:Op zondag 23 november 2008 21:06 schreef Jasza het volgende:
Nog meer mensen die niet op vakantie kunnen?
Zijn er dingen mis met de gedownloade dan?quote:Op zondag 23 november 2008 21:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Krijg je van downloaden he
ghehehehquote:Op zondag 23 november 2008 21:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Krijg je van downloaden he
Je wordt na 1 seizoen ontslagen ongeacht je resultaten en je kan niet op vakantie.quote:Op zondag 23 november 2008 21:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zijn er dingen mis met de gedownloade dan?![]()
En ik ga hem niet kopen met me 512 MB geheugen
edit edit:quote:
Hier ook ..quote:Op zondag 23 november 2008 21:06 schreef Jasza het volgende:
Nog meer mensen die niet op vakantie kunnen?
Wat een troepquote:Op zondag 23 november 2008 21:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je wordt na 1 seizoen ontslagen ongeacht je resultaten en je kan niet op vakantie.
Ik ben net klaar met seizoen 1 met Man U, alles gewonnen. Dus we zullen es zien.quote:Op zondag 23 november 2008 21:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je wordt na 1 seizoen ontslagen ongeacht je resultaten en je kan niet op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |