quote:29/3 Australia
5/4 Malaysia
19/4 China
26/4 Bahrain
10/5 Spain
24/5 Monaco
7/6 Turkey
21/6 Great Britain
12/7 Germany
26/7 Hungary
23/8 Europe (Valencia)
30/8 Belgium
13/9 Italy
27/9 Singapore
4/10 Japan
18/10 Brazil
1/11 Abu Dhabi
quote:Op maandag 17 november 2008 21:06 schreef ElmarO het volgende:
Wat HQ's van vandaag.
1 [ link | 2 afbeelding ]
3 [ link | 4 afbeelding ]
5 [ link | 6 afbeelding ]
7 [ link | 8 afbeelding ]
9 [ link | 10 afbeelding ]
11 [ link | 12 afbeelding ]
13 [ link | 14 afbeelding ]
15 [ link | 16 afbeelding ]
3e is bij mij zwart, maar als je er op klikt zou je als het goed is de foto wel kunnen zien.
quote:Op maandag 17 november 2008 21:12 schreef sanger het volgende:
Wat zit er op de rechter sidepod van de Ferrari?
Ik ga even kijken. Maar hij heet toch echt Nelson Piquet jr. hoorquote:Op maandag 17 november 2008 21:20 schreef ElmarO het volgende:
...
@Sally, je kan van Nelshon Piquet jr. wel Nelshino Piquet maken. Komt dacht ik op hetzelfde neer en staat wat beter naar mijn idee. En onder Force India zit er één overbodige witregel.
Zou ook kunnen hoor.quote:Op maandag 17 november 2008 21:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga even kijken. Maar hij heet toch echt Nelson Piquet jr. hoorIn de wandelgangen Nelsinho (kleine Nelson)
Geen idee. Dat had Sinister gedaan. Heb daar verder niet zo opgelet. Was toen drukker bezig om de nummers voor de coureurs weer goed te zetten. Heb ook even het plaatje met de testdata veranderd. Is nu wat van betere kwaliteit.quote:Op maandag 17 november 2008 21:30 schreef Sally het volgende:
Yo Elmar, als je wat tegen me zegt over m'n OP, dan ga ik ervan uit dat ik het zelf mag veranderen hoorOok in de wiki
Heb de witregels tussen teams en coureurs en de kanshebbers weggehaald, nu hoort het iets meer bij elkaar.
En had het een reden dat bij FI de 'kanshebbers' cursief staan (stonden dus nu)?
En nu krijg ik mijn wijzigingen niet opgeslagen...quote:Op maandag 17 november 2008 21:30 schreef Sally het volgende:
Yo Elmar, als je wat tegen me zegt over m'n OP, dan ga ik ervan uit dat ik het zelf mag veranderen hoorOok in de wiki
Heb de witregels tussen teams en coureurs en de kanshebbers weggehaald, nu hoort het iets meer bij elkaar.
En had het een reden dat bij FI de 'kanshebbers' cursief staan (stonden dus nu)?
Ik was even bezig.quote:Op maandag 17 november 2008 21:35 schreef Sally het volgende:
[..]
En nu krijg ik mijn wijzigingen niet opgeslagen...
Gvd, nu iedereen ermee klaar dan?quote:
Inderdaad... en Senna in de Honda F1quote:Op maandag 17 november 2008 22:59 schreef bodylotion het volgende:
geen idee wat voor ding dat is op de sidepod van Ferrari
Ferrari mysterie opgelostquote:Op maandag 17 november 2008 23:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Inderdaad... en Senna in de Honda F1
Kijk es beter, vosssjequote:Op dinsdag 18 november 2008 00:10 schreef vosss het volgende:
@sanger: welk ding bedoel je dan?
Ik zie alleen de spiegel, maar ik neem aan dat je die niet bedoeld?!
Doe eens painten
quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:40 schreef vosss het volgende:
gheghe, ik zat voor de kijker thuis rechts te kijken en dacht al WTF, daar is toch niks te zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |