abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63103381
En we gaan verder
  maandag 10 november 2008 @ 15:31:43 #2
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63103614

ik denk dat Joran nu in een naburig land zit en we over eenm maand of 2 weer wat van hem horen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_63103932
joran vlucht niet, en is ook niet op de vlucht geslagen.
  maandag 10 november 2008 @ 15:41:27 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63103952
TerugVindJoran
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 10 november 2008 @ 15:53:07 #5
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_63104353
Laatste nieuwsberichten over Joran:
quote:
Thailand vraagt band uitzending Joran op

HILVERSUM - De Thaise justitie wil een band met de uitzending van Peter R. de Vries van zondag, waarop te zien is dat Joran van der Sloot voornemens is Thaise vrouwen naar Nederland te sturen voor exploitatie in de seksindustrie. De Thaise ambassade in Nederland heeft misdaadjournalist De Vries daarover benaderd.

“Men wil de uitzending laten vertalen, zodat justitie in Thailand er vanuit strafrechtelijk oogpunt naar kan kijken”, aldus De Vries maandag. “Ze hebben mij gezegd dat ze in actie zullen komen, omdat ze de aanpak van vrouwenhandel erg belangrijk vinden.” De Thaise ambassade was maandag niet bereikbaar voor commentaar.

Het Openbaar Ministerie in Nederland liet maandag weten vooralsnog geen stappen tegen Van der Sloot te ondernemen, omdat de uitzending daar te weinig aanknopingspunten voor biedt. Een woordvoerder van het landelijk parket wees erop dat de Thaise autoriteiten in actie zouden kunnen komen.

Peter R. de Vries zette de afgelopen maanden een tweede undercoveractie tegen de 21-jarige Van der Sloot op, omdat deze zich in zijn tegenwoordige verblijfplaats Thailand met vrouwenhandel bezig zou houden.

Joran van der Sloot legde in de zomer via msn contact met een man uit Zaandam, met wie hij communiceerde over Thaise vrouwen en de mogelijkheid hen te exploiteren. De Zaankanter reisde voor de undercoveractie met een medewerker van Peter R. de Vries af naar Thailand voor een aantal ontmoetingen met Van der Sloot.

Tot echte zaken kwam het daar niet. Van der Sloot nam wel duizend euro voorschot in ontvangst. Het optreden van Van der Sloot zou in juridische zin mogelijk als voorbereidingshandelingen voor mensenhandel kunnen worden gekwalificeerd.

Van der Sloots Nederlandse advocaat Bert de Rooij onthield zich maandag van commentaar.

Peter R. de Vries nam Van der Sloot begin dit jaar al op de korrel in de verdwijningszaak-Natalee Holloway. Tegenover ’undercover’ Patrick van der Eem biechtte Van der Sloot toen op dat de Amerikaanse in zijn bijzijn is gestorven en dat haar stoffelijk overschot door een vriend van Van der Sloot in zee is gedumpt. Justitie op Aruba beslist waarschijnlijk v(xa2)(xa2)r het eind van het jaar over het strafrechtelijke lot van Joran van der Sloot in die zaak
quote:
OM onderneemt nog geen stappen tegen Joran

ROTTERDAM - Het Openbaar Ministerie in Nederland onderneemt vooralsnog geen stappen tegen Joran van der Sloot naar aanleiding van de uitzending van het programma van Peter R. de Vries.

“Als er sprake is van strafbare feiten, moet daar echt nader onderzoek naar worden gedaan”, aldus een woordvoerder van het landelijk parket maandag. “Die strafbare feiten zijn op basis van de tv-uitzending niet vast te stellen.”

Peter R. de Vries zette de afgelopen maanden opnieuw een undercoveractie tegen Van der Sloot op, omdat deze zich in zijn tegenwoordige verblijfplaats Thailand met vrouwenhandel bezig zou houden. In de uitzending was onder meer te zien dat Van der Sloot voorstelt Thaise vrouwen tegen betaling naar Nederland te sturen, zodat deze in de seksindustrie te werk gesteld zouden kunnen worden.

Of de Nederlandse justitie een onderzoek zal instellen naar de mogelijk misdadige praktijken van de 21-jarige Van der Sloot, liet de woordvoerder in het midden. Hij wees erop dat ook de Thaise autoriteiten in actie zouden kunnen komen. “Of dat gaat gebeuren, weten wij op dit moment niet.”

Joran van der Sloot legde in de zomer via MSN contact met een man uit Zaandam, met wie hij communiceerde over Thaise vrouwen en de mogelijkheid hen te exploiteren. De Zaankanter reisde voor de undercover actie met een medewerker van Peter R. de Vries af naar Thailand voor een aantal ontmoetingen met Van der Sloot. Tot echte zaken kwam het daar niet. Van der Sloot nam wel duizend euro voorschot in ontvangst. Het optreden van Van der Sloot zou in juridische zin mogelijk als voorbereidingshandelingen voor mensenhandel kunnen worden gekwalificeerd.

Peter R. de Vries nam Van der Sloot begin dit jaar op de korrel in de verdwijningszaak-Natalee Holloway. Tegenover ’undercover’ Patrick van der Eem biechtte Van der Sloot toen op dat de Amerikaanse in zijn bijzijn is gestorven en dat haar stoffelijk overschot door een vriend van Van der Sloot in zee is gedumpt. Justitie op Aruba beslist waarschijnlijk v(xa2)(xa2)r het eind van het jaar over het strafrechtelijke lot van Joran van der Sloot in die zaak.
pi_63104421
zoals pim ook al zei, het is 100 procent zeker dat joran niet wegkomt.

Joran is gisteravond gewoon naar een feestje gegaan op dat eiland, en daarnaast hangen er mensen van de nationale inlichtingendienst rond zijn verblijfplaats/hotel, zodra hij weggaat word hij achtervolgd.
pi_63104534
Oftewel.
Joran is de lul en zit binnenkort in een cel in Thailand!
  maandag 10 november 2008 @ 16:02:14 #8
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63104665
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:54 schreef agter het volgende:
En toch ben ik benieuwd of Joran nog opgepakt wordt in Thailand.
In Bangkwan zal ie wel niet terecht komen.
Of zien we binnenkort zijn naam onderin dit artikel staan?
Wie weet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_63104806
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:58 schreef Lauriette91 het volgende:
Oftewel.
hoop van wel
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_63104822
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:58 schreef Lauriette91 het volgende:
Oftewel.
Met dank aan het vriendje van Cor van Hout
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_63105156
tvp
Make my day!
  maandag 10 november 2008 @ 16:21:44 #12
104137 RawneZZ
Wat kijk je?!
  maandag 10 november 2008 @ 16:27:13 #13
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63105319
quote:
Het viel me mee dat hij wist wat dat was.
  maandag 10 november 2008 @ 16:31:03 #14
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63105394
ik zou het zonde vinden als hij vast komt...
[..]
pi_63105629
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

het grappige is juist dat hij gaat uitleggen waar het voor staat, terwijl dat toch nooit meer geldt, lol is een begrip en geen afkorting meer
gr gr
  maandag 10 november 2008 @ 16:56:19 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63105936
Matige aflevering.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_63106199
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:43 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

het grappige is juist dat hij gaat uitleggen waar het voor staat, terwijl dat toch nooit meer geldt, lol is een begrip en geen afkorting meer
generatiekloof . Vond m met dat gesprek met Nathalie's mom wat gemaakt... Net of had ie t ingestudeerd . Verder is joran altijd wel interessant
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_63106384
"Met de bij het chatten gebruikelijke spelfouten", of iets in die trant zei hij ook nog, lol .
pi_63106682
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:14 schreef Rucebo het volgende:
"Met de bij het chatten gebruikelijke spelfouten", of iets in die trant zei hij ook nog, lol .
Ja Peter begon gelijk zo van ik zit nu weeer hiero en ja alles gaat goed hiero

hiero
gr gr
  maandag 10 november 2008 @ 17:35:41 #20
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63106889
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:27 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ja Peter begon gelijk zo van ik zit nu weeer hiero en ja alles gaat goed hiero

hiero
Ik dacht nog: dat kan toch niet, als Arjan dat niet deed dan valt het toch op dat het ineens een hele andere soort taal is en met veel fouten erin.
pi_63107192
quote:
Thaise justitie onderzoekt vrouwenhandel Joran
Uitgegeven: 10 november 2008 16:49
Laatst gewijzigd: 10 november 2008 16:57

DEN HAAG - De Thaise justitie onderzoekt of Joran van der Sloot zich schuldig heeft gemaakt aan vrouwenhandel dan wel de voorbereiding daarvan.
ANP

Aanleiding voor het onderzoek is de uitzending van het tv-programma van Peter R. de Vries van afgelopen zondag, waarin te zien is Van der Sloot voornemens is Thaise vrouwen naar Nederland te sturen voor exploitatie in de seksindustrie.

Dit heeft een woordvoerster van de Thaise ambassade in Nederland maandag bevestigd. Een band van de uitzending van De Vries is, voorzien van een vertaling in het Thais, inmiddels naar Bangkok verstuurd.

Getuigen

De politie is momenteel op zoek naar getuigen, aldus de woordvoerster. Of de 21-jarige Van der Sloot zal worden gearresteerd, kon zij nog niet zeggen.

Het is onduidelijk of Van der Sloot nog in Thailand is. Volgens Peter R. de Vries verblijft hij al enige dagen niet meer in de villa die hij in een buitenwijk van Bangkok bewoont.

Het Openbaar Ministerie in Nederland liet maandag weten vooralsnog geen stappen tegen Van der Sloot te ondernemen, omdat de uitzending Van de Vries daar te weinig aanknopingspunten voor biedt.
bron
  Redactie Frontpage maandag 10 november 2008 @ 17:49:07 #22
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63107216
Rancuneuze lul die de Vries. Joran heeft niks verkeerds gedaan met bewijs
pi_63107907
Volgens mij kan Joran beter in Nederland veroordeelt zijn voor het verdwijnen van dat lijk (niet de moord), dan dat hij nu opgepakt wordt in Thailand.

Peter R de Vries doet belangrijke dingen. Dit is dan wat minder belangrijk en meer een afrekening met Joran, maar hij heeft zat krediet met al die dingen die hij bereikt heeft. Het doel heiligt de middelen, ook al is het soms wat goedkope tv en moet hij zichzelf niet telkens veren in zijn reet steken.
pi_63107995
hij kan inderdaad beter voor nathaley veroordeeld worden.
pi_63108093
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Geweldig! Heb meer Quotes van het jaar gehoord in deze uitzending!!
pi_63108104
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die geloven dat Joran schuldig is of schuldig kan worden bevonden.

Dit was zo overduidelijk uitlokking, daar lusten de honden geen brood van.

Joran heeft een aantal keer gehad dat hij er niet serieus in wilde doorgaan maar toen werd er aangedrongen en kwamen ze wel 'ff naar Bangkok' of kwamen ze met geld over de brug waardoor Joran zich weer liet meeslepen in het spelletje.

Natuurlijk legt suggestieve Peter R. daar niet de nadruk op, die drijft liever in zijn sensatiezucht de emoties op en benadrukt continu hoe slecht Joran wel niet is, en dat hij zo respectloos over vrouwen denkt (alsof dat een misdaad is).

Vervolgens komt Joran in de reportage met 2 vrouwen aan die niet eens willen voor het bedrag dat genoemd wordt, en heel goed weten wat er te halen valt en wat er van ze verlangt wordt, en daarnaast was Joran volgens mij ook heel open en eerlijk tegen die 2 vrouwen.

Ik zie niet in wat hij in wezen fout heeft gedaan, temeer omdat hij uiteindelijk niemand op het vliegtuig heeft gezet, waardoor Joran met de stelling dat het allemaal grootspraak is geweest, er vanaf zou moeten kunnen komen (en terecht).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_63108779
Peter R. de Vries is te gast in DWDD.
pi_63108884
Hopelijk durven ze bij DWDD een beetje kritisch te zijn maar dat zal wel niet na die 'ruzie' over het niet nakomen van de afspraken tijdens het interview bij DWDD.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_63109026
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopelijk durven ze bij DWDD een beetje kritisch te zijn maar dat zal wel niet na die 'ruzie' over het niet nakomen van de afspraken tijdens het interview bij DWDD.
Peter is daarna toch al een keer geweest en toen was er ook niks aan de hand geloof ik. Het zal wel weinig nieuws zijn en vooral Peter zijn die nog eens gaat vertellen wat we eigenlijk gisteren al hebben gezien.
sig verwijderd door FA
  maandag 10 november 2008 @ 19:04:22 #30
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63109043
Werkt dus niet, uitzending gemist op sbs.nl
  maandag 10 november 2008 @ 19:06:33 #31
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_63109090
Geloof er geen zak van dat er ook maar iets ondernomen wordt.

Leuk voor de kijkcijfers.
AFC AJAX
pi_63109141
Waarschijnlijk durft niemand wat tegengas te geven zodadelijk in DWDD, maar ik ben benieuwd
٩๏̯͡๏)۶
pi_63109227
Ohja hij komt zo ook nog even bij Boulevard langs, maar dat zal ook wel weer een eenzijdige zelfbevlekking worden van Peterr
٩๏̯͡๏)۶
pi_63109748
Ik zit klaar voor DWDD.
Net op SBS dat meer dan de helft van de nederlanders wil dat Joran in Thailand gepakt wordt..
Zou dat echt zo zijn? Rancuneus volkje...
Make my day!
pi_63110378
Geen probleem mee. Geld aannemen, foto's leveren, meisjes meenemen. Reden genoeg voor een verhoor door onze thaise vrienden.

Het was makkelijk geweest om gewoon te zeggen, hey Arjan rot op idioot. Ik ga niet handelen in vrouwen.
  maandag 10 november 2008 @ 19:51:39 #36
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63110470
JJ is allang gevlucht, na het foontje van Tha Freez, blijf het niet meer herhalen.
xx 236-kl-78yu-MMklo-ccdfth21
pi_63111109
Denk ook dat Joran vlucht
pi_63111206
Nu op Ned. 3 Peter dus.
sig verwijderd door FA
pi_63111622
Ze maken er wel een tof gesprek van
pi_63111645
Tvp.
Striving to be more than average.
pi_63111762
Peter zit ook in Netwerk (nu op Ned. 2).
sig verwijderd door FA
pi_63111794
Nu in Netwerk (NL2) een reportage over de wijze van journalistiek bedrijven van Peter air.
pi_63111900
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Nu in Netwerk (NL2) een reportage over de wijze van journalistiek bedrijven van Peter air.
Goede reportage, btw!
Complimenten voor netwerk. Eindelijk worden er ook eens vraagteken bij de methodiek van Peter geplaatst.
Make my day!
pi_63112032
Peter Tak was in feb 2008 ook bij Netwerk en uitte dezelfde kritiek. Weet nu niet hoe serieus ik die man nog moet nemen. Hij hoort een beetje bij de anti-peter kliek. Maar goed, ik vind het zelf maar vreemd dat je volgens hem niets kan doen als je geld aanneemt, foto's levert en meisjes meeneemt. De enige stap die nog ontbreekt is het vliegtuig naar NL.
pi_63112040
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:32 schreef agter het volgende:

[..]

Goede reportage, btw!
Complimenten voor netwerk. Eindelijk worden er ook eens vraagteken bij de methodiek van Peter geplaatst.
ja vraagtekens.. gelukkig maar.. als het aan het OM ligt of die man van het Radboud dan moet je vooral vraagtekens plaatsen..

ik zou eerder vraagtekens plaatsen bij de feiten dat Nederland een dergelijk slap systeem heeft dat we die dames gewoon met open armen ontvangen en gasten als Joran lekker hun ding laten doen
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_63112107
Joran heeft geen meisjes geleverd omdat Peter Air het niet zover heeft laten komen zegt Peter Air bij Netwerk (bij P&W zei hij dat hij het niet zover heeft laten komen omdat hij dat de meisjes niet aan wilde doen).

Wat een doorzichtige manier om een smoes te bedenken bij het feit dat Joran zélf niemand op het vliegtuig heeft gezet, want wat waren de nadelen geweest voor die meisjes als ze wél naar Nederland waren gekomen?

Ten eerste had je dan hét sluitende bewijs gehad, toch redelijk belangrijk voor een goede journalistieke reportage, en ten tweede had je de meisjes geen schade berokkend wanneer je ze gewoon het geld had gegeven op schiphol en ze had verteld dat ze hadden geholpen met het pakken van een misdadiger, en als ze weer naar huis waren gestuurd. Ik neem aan dat Thaise meisjes geen trauma oplopen op Schiphol.
pi_63112135
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:36 schreef kawotski het volgende:

[..]

ja vraagtekens.. gelukkig maar.. als het aan het OM ligt of die man van het Radboud dan moet je vooral vraagtekens plaatsen..

ik zou eerder vraagtekens plaatsen bij de feiten dat Nederland een dergelijk slap systeem heeft dat we die dames gewoon met open armen ontvangen en gasten als Joran lekker hun ding laten doen
Dat zal moeilijk gaan...de eventuele strafbare feiten werden IN thailand gepleegd, niet in Nederland. Lijkt me dan ook logisch dat Thailand daarover gaat.
Dan had Peter een van de dames in NL moeten laten aankomen...
Maar kennelijk denk jij daar anders over?
Make my day!
pi_63112228
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:36 schreef nvgr het volgende:
Peter Tak was in feb 2008 ook bij Netwerk en uitte dezelfde kritiek. Weet nu niet hoe serieus ik die man nog moet nemen. Hij hoort een beetje bij de anti-peter kliek. Maar goed, ik vind het zelf maar vreemd dat je volgens hem niets kan doen als je geld aanneemt, foto's levert en meisjes meeneemt. De enige stap die nog ontbreekt is het vliegtuig naar NL.
En die laatste stap is nu net de allerbelangrijkste, en strafbare stap.

Nu kan Joran zich er vanaf maken met het argument dat het allemaal grootspraak is geweest. Wat trouwens nog heel aannemelijk is ook gezien zijn geschiedenis van bluf-gedrag en gezien de uitlokking in de reportage waarin Joran tot 2 of 3x toe werd overgehaald om door te gaan terwijl hij in eerste instantie aangaf dit toch niet te zien zitten.
  maandag 10 november 2008 @ 20:41:36 #49
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63112229
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
Nu op Ned. 3 Peter dus.
Hij vertelt gewoon hetzelfde verhaaltje als bij P&W: ik zit nu 30 jaar in het vak blabla.....
pi_63112271
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:39 schreef agter het volgende:

[..]

Dat zal moeilijk gaan...de eventuele strafbare feiten werden IN thailand gepleegd, niet in Nederland. Lijkt me dan ook logisch dat Thailand daarover gaat.
Dan had Peter een van de dames in NL moeten laten aankomen...
Maar kennelijk denk jij daar anders over?
nee, daar denk ik niet anders over, vandaar dat ik de meningen van justitie en alles wat daarvoor doorgaat ook totaal irrelevant vind zolang Joran zich in Thailand bevindt en Peter daar zijn verslag over doet.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  maandag 10 november 2008 @ 21:34:52 #51
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_63114112
Peterrrr....
Kansloos, al zou ik het niet erg vinden als Joran een paar weken in voorarrest mag zitten in Thailand...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_63116099
Bekijk deze YouTube-video

Check mijn zwaar relaxe remix.
gr gr
  maandag 10 november 2008 @ 22:33:55 #53
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63116260
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Check mijn zwaar relaxe remix.
OMG
  maandag 10 november 2008 @ 22:47:05 #54
104137 RawneZZ
Wat kijk je?!
pi_63116763
pi_63117398
geen prdv bij p&w
pi_63117563
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:04 schreef hoipim het volgende:
geen prdv bij p&w
Wel zijn leerling, Alberto

"There are always two of them. The master and the apprentice"
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_63118226
Hier uit blijkt dat hij toch niet echt in geld nood zit?? en dat hij het poker wel leuk vind..

http://www.pocketfives.com/scores/joran_sloot die gast is er best goed in!

Hier nog een paar dingen:
http://joranvandersloot.spaces.live.com/default.aspx

[ Bericht 25% gewijzigd door discobear op 10-11-2008 23:45:43 ]
pi_63118483
Hammerstein vs Stegemans (Andere SBS6 undercover man) bij P&W nu.

Stegemans verrassend sterk. Met complimenten van Hammerstein.

[ Bericht 65% gewijzigd door nvgr op 10-11-2008 23:52:51 ]
  † In Memoriam † maandag 10 november 2008 @ 23:56:41 #59
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_63118859
hehe, ik heb dat LOL fragment ook al vaker nagekeken toen ik de aflevering had opgenomen
:')
  † In Memoriam † maandag 10 november 2008 @ 23:58:06 #60
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_63118891
DUBBEL
:')
pi_63120489
Joran heeft 1000 euro aangenomen. Heeft hij later zelf ook bevestigd in het telefoongesprek. Joran heeft Peter bedreigt. Je kan hem dus gewoon oppakken voor belastingontduiking en bedreiging.

Daarnaast is hij gewoon keihard bezig fout te zijn. En ik snap niet dat men dat nog probeert te verdedigen. Hij had duidelijk wel de intentie om ze te ronselen voor de sexindustrie.
  Redactie Frontpage dinsdag 11 november 2008 @ 02:06:20 #62
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63120516
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 02:03 schreef dieselnoi het volgende:
Je kan hem dus gewoon oppakken voor belastingontduiking en bedreiging.
Belasting ontduiking? De aangifte is pas in april hoor.
pi_63120703
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:47 schreef RawneZZ het volgende:
[ afbeelding ]
pi_63120744
quote:
Joran heeft 1000 euro aangenomen. Heeft hij later zelf ook bevestigd in het telefoongesprek. Joran heeft Peter bedreigt. Je kan hem dus gewoon oppakken voor belastingontduiking en bedreiging.

Wettelijk gezien is er helemaal geen sprake van bedreiging, er wordt nl. niet voldaan aan alle vereisten van het desbetreffende wetsartikel. En mocht je dat belachelijk vinden, dan stuur ik een pizzabezorger naar je toe
  Redactie Frontpage dinsdag 11 november 2008 @ 02:56:08 #65
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63120754
Idd, hier op FOK! worden ergere verwensingen gezegd. En iedereen zegt wel eens, ik stuur een Joegoslaafg op die of die af, er is geen geld gegeven aan een huurmoordenaar. Niet eens contact gezocht.
  dinsdag 11 november 2008 @ 03:25:07 #66
6941 APK
Factual, I think.
pi_63120809
Ik heb een paar topics gemist sinds gisteren, maar is er al duidelijkheid over het visum voor die Thaise dames dat Joran wel even ging regelen waar volgens mij iemand in Nederland garant voor moet staan?

Hij was uren te laat op die afspraak omdat hij bij de ambassade was geweest.

Volgens mij kon Peter R. het bewijs niet rondkrijgen omdat Joran geen visa kon regelen en dus niet eens Thaise vrouwen naar nederland kon sturen.

Joran: Marginale prutser.
Peter R. : Walgelijk rancuneus mannetje.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 11 november 2008 @ 06:57:36 #67
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63121112
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:09 schreef kalinho het volgende:

[..]

Wel zijn leerling, Alberto

"There are always two of them. The master and the apprentice"
Always two there are. No more, no less. A master, and an apprentice.
[..]
  dinsdag 11 november 2008 @ 07:05:44 #68
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63121133
quote:

Daarnaast is hij gewoon keihard bezig fout te zijn. En ik snap niet dat men dat nog probeert te verdedigen. Hij had duidelijk wel de intentie om ze te ronselen voor de sexindustrie.
Belasting ontduiking? Hij zit in fucking Thailand

Die meiden waren zelf ook anders druk bezig zichzelf te ronselen in de sexindustrie
[..]
  dinsdag 11 november 2008 @ 08:57:19 #69
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_63121910
quote:
Joran ondergedoken op Remkes Island

Joran van der Sloot is m gepiept. Foetsie. Pleite. Weg. Meneer heeft de o zo prettige buitenwijk van studentenstad Bangkok verlaten en is ondergedoken. Gisteravond was op SBS6 te zien hoe Peter R de Vries triomfeerde met z'n Emmy Joran Taaise hoeren te koop aanbood voor weinig. Zulks is strafbaar in het land van de glimlach. En Joran is danook prompt en plotsklaps met de noorderzon vertrokken. De Thaise politie heeft de banden van SBS6 opgevraagd, en Joran zag de bui al hangen. Volgens ooggetuigen zat Joran in het vliegtuig naar het eilandje Koh Samui. Een best wel geil soort Ameland, dat we nog kennen als de favo hang-out van de sympathieke minister van Jenevers & Andere Binnenlandse Zaken Johan Remkes. U weet wel, die kundige bestuurder die al in 2006 riep dat het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway in no time afgerond zou zijn. Bij deze een negatief uitgaansadviesje voor alle Dames op Koh Samui. Als die vlotte knul in de bar voorstelt om nog even naar het strand te gaan. DOE. HET. NIET. (volledige uitzending in middels online)
...Aldus GeenStijl.nl
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:34:03 #70
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63123511

Joran van der Sloot, left, the prime suspect in the disappearance of American teen Natalee Holloway, center, was caught on camera by Dutch crime reporter Peter R. de Vries, right, allegedly arranging for Thai sex workers to be brought to Europe.
(Getty Images/AP Photo/Reuters)

[..]
  dinsdag 11 november 2008 @ 11:07:21 #71
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_63124295
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:34 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]

Joran van der Sloot, left, the prime suspect in the disappearance of American teen Natalee Holloway, center, was caught on camera by Dutch crime reporter Peter R. de Vries, right, allegedly arranging for Thai sex workers to be brought to Europe.
(Getty Images/AP Photo/Reuters)

Vautje
pi_63125170
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:39 schreef nvgr het volgende:
Hammerstein vs Stegemans (Andere SBS6 undercover man) bij P&W nu.

Stegemans verrassend sterk. Met complimenten van Hammerstein.
Stegemans was wel heel erg zijn grote voorbeeld De Vries aan het verdedigen. Hammerstein had gewoon gelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_63126491
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:45 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Stegemans was wel heel erg zijn grote voorbeeld De Vries aan het verdedigen. Hammerstein had gewoon gelijk.
Vond Hammerstein ook wel goed, maar Stegemans had ook goede punten. Vooral met die pedozaak heeft Stegemans een punt, omdat zijn werk ook gewoon maatschappelijk erg belangrijk was. Ook dat er gezegd werd dat dit misschien minder was van Peter en hij persoonlijk niet altijd oke is, maar zijn werk uit het verleden buitengewoon god en belangrijk was vind ik goed.
Die Emmy is natuurlijk ook de oscar van de tv, een hele grote prijs. Begrijpelijk dat hij hier erg trots op is, al is dat getriomfanteer ermee, zoals Geenstijl het terecht noemt wel genant af en toe.

Waar Peter voor mij veel krediet heeft verloren was bij die waardeloze poging in de politiek waarbij hij een minimaal aantal zetels wenste anders deed hij niet mee.

[ Bericht 4% gewijzigd door northernlight81 op 11-11-2008 13:25:45 ]
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:06:27 #74
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_63127138
quote:

Ik ben van mening dat het een schandalige heksenjacht gaande is op JOran. de Vries bespeelt op een ranzige manier de media, zodat hij door het publiek veroordeeld wordt. Als je nu eigenlijk kijkt wat er aan de hand is, dan heeft Joran NIETS fout gedaan. De enige die hij in gevaar brengt met zijn gevaarlijke spelletjes , is zichzelf. Als hij met echte mensenhandelaren te maken had gekregen , had hij waarschijnlijk niet meer geleefd nu.

Die zogenaamde 'mensenhandel' was voor JOran alleen maar een middel om wat geld los te krijgen voor zn pokerverslaving. Joran had het zo slecht voorbereid dat je meteen al zag dat er niets van terecht kon komen (wist niets van de visa regelingen, had de verkeerde meisjes uitgekozen ter keuring).

Bovendien wisten die meisjes dondersgoed dat het om bordeelwerk ging, dan kun je het eigenlijk niet eens mensenhandel noemen. Als die meisen naar NL willen omdat bordeelwerk in NL nu eenmaal beter verdient dan in Thailand, dan is daar niets mis mee, ook niet dat de tussenpersoon hier zijn onkosten+wat extra aan wil verdienen. Prostitutuee is een prima beroep, net als loodgieter, verpleegster, of winkeljuffrouw. Dus ook al zou het wel serieus zijn, dan nog is er niets mis mee zolang er sprake is van vrijwilligheid en dat er van uitbuiting (lees mishandeling, extreem lange werktijden etc..) Er is hier bovendien een tekort aan prostituees en in thailand is de markt nu eenmaal krap, waarom zou je die meiden deze kans misgunnen? Je kunt ook zeggen dat een uitzendbureau als "Randstad" aan mensenhandel doet als je zo gaat redeneren.

Ik denk verder dat Joran een doodgoeie vent is, die psychisch wat ondersteuning nodig heeft door die walgelijke filmpjes van meneer de Vries, die geen enkele andere reden heeft dan om via de media een persoonlijke vete uit te vechten om zijn mediageile ego te kunnen strelen..

[ Bericht 5% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 11-11-2008 13:15:41 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_63128871
Dat hele item stond ook bol van de suggestieve beweringen die niet te bewijzen waren.

De voornaamste was de bewering dat Joran die meisjes achter de ramen wilde zetten, dat is echt in de verste verte niet aangetoond .
pi_63132325
Joran wordt gewoon GEDEMONISEERD!!!
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:32:20 #77
232775 AngerManagement
Nergens voor nodig.
pi_63132524

Jorans moeder !!
Whatever one can conceive, one can achieve.
pi_63135010
is de aflevering nog ergens te zien behalve sbs.nl..

daar is ie niet meer te zien. (vanmiddag werkte het niet, en er stond dat hij maar tot 1700 te bekijken zou zijn.)

k wil toch wle eens zien wat dat ventje allemaal uitspookt
pi_63135316
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:09 schreef Robin__ het volgende:
is de aflevering nog ergens te zien behalve sbs.nl..

daar is ie niet meer te zien. (vanmiddag werkte het niet, en er stond dat hij maar tot 1700 te bekijken zou zijn.)

k wil toch wle eens zien wat dat ventje allemaal uitspookt
staat volgens mij wel op youtube, dan meot je hier ff tussenkijken

http://www.youtube.com/results?search_query=peter+joran&search_sort=video_date_uploaded
gr gr
pi_63136852
ah hij staat er idd wel in delen tussen.. had alleen even kort naar de lengte gekeken.. maar alles onder de 10 min natuurlijk.

qualiteit is ook niet echt je van het.. maargoed

thanks iig
pi_63138608
Weet er iemand hoe die club heet die zogenaamd zwaar bewaakt werd?
pi_63148739
Renée Gielen valt door de mand

Het onderzoeksteam van justitie meent bovendien dat de filmmaakster ‘geen kennis draagt van de inhoud van het onderzoeksdossier over Holloway’.

De documentaire ‘Natalee. The Unrevealed Timelines’ van de Curaçaose filmmaakster Renée Gielen die zaterdag op de Arubaanse tv in première ging, draagt niet bij aan een nieuwe denkwijze bij het OM. “Gezien de inhoud van dat dossier is het OM van oordeel dat de huidige onderzoeksrichting nog immer de juiste is. De bevindingen van Renée Gielen doen daaraan niet af”, aldus een reactie. Het onderzoeksteam van justitie meent bovendien dat de filmmaakster ‘geen kennis draagt van de inhoud van het onderzoeksdossier over Holloway’.

Gielen heeft met haar film aangegeven dat de Amerikaanse (FBI-) kant van de zaak en die van de rol van de familie Holloway, sterk onderbelicht zijn. Een feitenreconstructie van de aankomst van een (medisch) vliegtuig op de luchthaven Reina Beatrix, vlak na de verdwijning van Natalee, maakt de positie van de Amerikanen en de familie Holloway nog verdachter.

Het OM, dat vindt dat er in de documentaire een intrigerende vaststelling is van feiten, deelt juist deze reconstructie van Gielen niet. “Met het oog op de publicatie van de documentaire heeft het OM niet eerder verricht onderzoek gedaan bij de Aruba Airport Authority en gevraagd naar officiële gegevens over het exacte tijdstip van aankomst van de privéjet waarmee mevrouw Holloway destijds op Aruba arriveerde. Die heeft schriftelijk en aan de hand van computeruitdraaien aangetoond dat het toestel op 30 mei 2005 om 21.57 uur op Aruba is geland. Daarmee ontvalt de grond aan de suggestie in de documentaire dat mevrouw Holloway veel eerder die dag op Aruba is aangekomen”, aldus het OM.

Het OM streeft ernaar het heropende onderzoek tegen Joran van der Sloot uiterlijk 31 december 2008 af te ronden en dan een beslissing te nemen of hij wel of niet verder zal worden vervolgd.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  woensdag 12 november 2008 @ 02:02:38 #83
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_63148756
Ik heb de aflevering van afgelopen zondag niet kunnen zien. Is ie ergens online te zien? (zonder te downloaden)
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_63148958
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat het een schandalige heksenjacht gaande is op Joran. de Vries bespeelt op een ranzige manier de media, zodat hij door het publiek veroordeeld wordt. Als je nu eigenlijk kijkt wat er aan de hand is, dan heeft Joran NIETS fout gedaan. De enige die hij in gevaar brengt met zijn gevaarlijke spelletjes , is zichzelf. Als hij met echte mensenhandelaren te maken had gekregen , had hij waarschijnlijk niet meer geleefd nu.

Die zogenaamde 'mensenhandel' was voor Joran alleen maar een middel om wat geld los te krijgen voor zn pokerverslaving. Joran had het zo slecht voorbereid dat je meteen al zag dat er niets van terecht kon komen (wist niets van de visa regelingen, had de verkeerde meisjes uitgekozen ter keuring).

Bovendien wisten die meisjes dondersgoed dat het om bordeelwerk ging, dan kun je het eigenlijk niet eens mensenhandel noemen. Als die meisen naar NL willen omdat bordeelwerk in NL nu eenmaal beter verdient dan in Thailand, dan is daar niets mis mee, ook niet dat de tussenpersoon hier zijn onkosten+wat extra aan wil verdienen. Prostitutuee is een prima beroep, net als loodgieter, verpleegster, of winkeljuffrouw. Dus ook al zou het wel serieus zijn, dan nog is er niets mis mee zolang er sprake is van vrijwilligheid en dat er van uitbuiting (lees mishandeling, extreem lange werktijden etc..) Er is hier bovendien een tekort aan prostituees en in thailand is de markt nu eenmaal krap, waarom zou je die meiden deze kans misgunnen? Je kunt ook zeggen dat een uitzendbureau als "Randstad" aan mensenhandel doet als je zo gaat redeneren.

Ik denk verder dat Joran een doodgoeie vent is, die psychisch wat ondersteuning nodig heeft door die walgelijke filmpjes van meneer de Vries, die geen enkele andere reden heeft dan om via de media een persoonlijke vete uit te vechten om zijn mediageile ego te kunnen strelen..
Dit dus.

En bovendien:

- 'bedreiging' aan Peter R de Vries? Man, ik dacht vantevoren dat hij hem recht in zn gezicht gezegd had dat ie hem dood zou steken ofzo. Blijkt dat ie in een MSN gesprek( ) AAN IEMAND ANDERS ( ) had getypt dat ie wel een Thai op m af zou sturen. Nu weet ik dat Peter de Vries weinig internet-kennis heeft, maar dit soort dingen worden natuurlijk dagelijks gezegd overal op MSN, pure stoerheid.

- de 'documentaire' was echt té sensationeel en feiten aannemend die er niet waren. Zoals dat huis (wat ie idd misschien wel deelde met 5 anderen)

- 'toevallig' kreeg Peter een 'tip' over een NL-er die in de mensenhandel zat, en TOEVALLIG was dat Joran. Yeah right... alsof deze reportage uitgezonden was -zeker met dit uiterst magere resultaat aan feiten- als het een compleet vreemde uit Utrecht geweest was.

Werkelijk een verschrikkelijke, walgelijke man die met zn smerige grijns het leven van 1 enkel iemand probeert zuur te maken, koste wat het kost en zonder enige bewijzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Daverz op 12-11-2008 02:40:07 ]
  woensdag 12 november 2008 @ 07:57:10 #85
231094 melvddonk
Just have fun!
pi_63149694
Stel Joran zou een goede jongen zijn, wat ik overigens niet denk, dan is het voor Peter ook nogal logisch dat hij deze uitzending gemaakt heeft. Hij doet zijn werk gewoon en bovendien wéét hij dat mensen Joran van der Sloot interessant vinden. Hij weet dus ook dat er een heleboel kijkcijfers te halen vallen. Wie zou het dan niet doen? Bovendien vind ik het echt goed dat hij dit gedaan heeft, want wie weet hadden die meiden anders al wel in Nederland gezeten.

Ik hoop dat hij wordt opgepakt, vooral ook voor Beth Hollaway, en voor de rest van zijn leven de binnenkant van zijn cel in Thailand mag bewonderen.
pi_63151005
Geen nieuws uit Thailand?
Make my day!
pi_63151325
tvp
pi_63155172
quote:
Op woensdag 12 november 2008 07:57 schreef melvddonk het volgende:
Stel Joran zou een goede jongen zijn, wat ik overigens niet denk, dan is het voor Peter ook nogal logisch dat hij deze uitzending gemaakt heeft. Hij doet zijn werk gewoon en bovendien wéét hij dat mensen Joran van der Sloot interessant vinden. Hij weet dus ook dat er een heleboel kijkcijfers te halen vallen. Wie zou het dan niet doen? Bovendien vind ik het echt goed dat hij dit gedaan heeft, want wie weet hadden die meiden anders al wel in Nederland gezeten.
Juistem! Maar hij beweert dus dat het geen 'persoonlijke' vete is tegen Joran, dat het 'toevallig' was dat hij deze tip kreeg, en dat het hem niet om het succes ging. En dat is dus onzin. Zeg dan dat je het doet om de kijkcijfers, om het geld, whatever.. allemaal prima, maar beweer niet dat je dit ook gedaan had indien het een onbekende Nederlander betrof. (lees: een niet-Joran)
pi_63155374
quote:
Op woensdag 12 november 2008 02:02 schreef arneaux het volgende:
Ik heb de aflevering van afgelopen zondag niet kunnen zien. Is ie ergens online te zien? (zonder te downloaden)
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:21 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

staat volgens mij wel op youtube, dan meot je hier ff tussenkijken

http://www.youtube.com/results?search_query=peter+joran&search_sort=video_date_uploaded
gr gr
  woensdag 12 november 2008 @ 13:53:47 #90
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_63157851
Wat ik me al de hele tijd afvraag en wat ik nog nergens echt naar voren heb zien komen: zijn die bewaker-tipgever en Peter R.-medewerker eigenlijk niet net zo goed schuldig aan het beramen van 'mensensmokkel' als Joran? (En zouden zij er theoretisch ook niet voor vervolgd kunnen worden?)
  woensdag 12 november 2008 @ 14:21:26 #91
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63158728
in strikte zin van het woord natuurlijk wel, maar ze kunnen aantonen dat ze niet de intentie hebben gehad om daadwerklijk dit te doen.
[..]
pi_63159575
Ik denk dat de Thaise autoriteiten er ook geen zaak in zien. Peter had er meer werk van moeten maken. Joran die de meisjes aflevert op het vliegveld. En de operatie dan laten eindigen. In samenwerking met de Thaise autoriteiten.
pi_63159690
quote:
Op woensdag 12 november 2008 14:47 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat de Thaise autoriteiten er ook geen zaak in zien. Peter had er meer werk van moeten maken. Joran die de meisjes aflevert op het vliegveld. En de operatie dan laten eindigen. In samenwerking met de Thaise autoriteiten.
dat zou idd beter zijn geweest hadden ze hem ook meteen vast kunnen zetten. maar of de thaise regering er geen zaak in ziet daarvan ben ik niet zeker
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 12 november 2008 @ 14:52:20 #94
6941 APK
Factual, I think.
pi_63159713
quote:
Op woensdag 12 november 2008 14:47 schreef schatje het volgende:
Daar had Joran het netwerk niet voor, hij kon niet eens die vrouwen regelen.
pi_63159724
Ze weten ook wel dat het veel grootschaliger gebeurd, maar het zou ook echt iets voor zo'n land zijn om even een statement te willen maken en hem even een paar jaar in Bangkwang te zetten. Zou in ieder geval wel leuk zijn als ze het doen.
pi_63159800
quote:
Op woensdag 12 november 2008 14:52 schreef APK het volgende:

[..]

Daar had Joran het netwerk niet voor, hij kon niet eens die vrouwen regelen.
Ik heb het ook weer niet zo goed gevolgd, maar ik dacht dat Joran zei dat ie meer meiden ging regelen ofzo.
  woensdag 12 november 2008 @ 15:01:39 #97
6941 APK
Factual, I think.
pi_63159972
quote:
Op woensdag 12 november 2008 14:55 schreef schatje het volgende:

Ik heb het ook weer niet zo goed gevolgd, maar ik dacht dat Joran zei dat ie meer meiden ging regelen ofzo.
Dat was hij wel van plan en dat is volgens mij ook niet zo moeilijk, probleem is echter om voor die vrouwen een visum te krijgen.
Daar heb je een netwerk voor nodig dat via omkoping of een andere manier kan helpen om regelmatig nieuwe 'aanvoer' te verzorgen.

Maar volgens Peter R. was Joran al een halve mensenhandelaar omdat hij een keer met die Patrick in Utrecht langs die hoerenboten was gereden en hij een opmerking maakte dat hij iemand op Aruba kende die zo achter die ramen kon gaan staan.
pi_63168524
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:01 schreef APK het volgende:

[..]

Dat was hij wel van plan en dat is volgens mij ook niet zo moeilijk, probleem is echter om voor die vrouwen een visum te krijgen.
Daar heb je een netwerk voor nodig dat via omkoping of een andere manier kan helpen om regelmatig nieuwe 'aanvoer' te verzorgen.
Inderdaad. dat zijn maffiapraktijken. Niet het gepruts van een puber die in de war is

Alsof Peter r de Vries en de Thaise autoriteiten dat niet weten. wat een idioterie weer.
  woensdag 12 november 2008 @ 20:26:32 #99
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_63169450
tvp

Bon heb me antwoord al van 1 fokker

[ Bericht 45% gewijzigd door nils7 op 12-11-2008 20:56:11 ]
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_63170439
Ehm. Redelijk stom om het op Fok te zetten.
Misschien zit een vriendje van Joran hier & weet Joran dit plan over een uurtje en vertrouwd die de locals ook niet meer.
Maar, ik denk dat hij redelijk goed ondergedoken is & lekker in een hoekje aan het janken is

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2008 20:50:06 ]
pi_63188570
vond iemand anders het trouwens ook echt vervelend hoe peter ion deze aflevering veel psychologische manipulatie gebruikte om de kijker aan zijn kant te krijgen? bv het steeds nadrukkelijk noemen van de titels(prof.dr,) van die psychiaters die het allemaal met hem eens waren(wat ze zeiden kan elke zatlap je in een bar nog vertellen) expres een grote boekenkast op de achtergrond omdat dat intelligentie uitstraalt, de voice over die de hele tijd dingen die joran zegt verdraait en op zo'n manier neer zet waardoor hij nog slechter overkomt, het steeds benadrukken wat een goud leventje hij daar wel niet heeft en hoe mooi hij er mee weggekomen is, die "vriendin" om nogmaals te benadrukken dat peter gelijk had, en ook elke keer wanneer het over joran ging zag je een foto waarop hij met een boze blik keek, zo denken we echt dat hij het gedaan heeft ja... Ik vind peter een goede journalist hij heeft veel misdaden opgelost die de politie niet meer boeiden, maar dit soort ikwilnogeenemmygeileuitzendingen zijn vervelend. Joran is natuurlijk een enorme lul maar hij komt meer over als een jongen die verkeerd gehandelt heeft na die nathalee situatie(hiervoor mag hij van mij best een paar jaar zitten) en het is een patserige praatjesmaker maar wat hij in thailand deed was niks en puur uitgelokt door de Vries, die echt enorm aan het verdienen is aan dit gebeuren, hij zei in de eerste uitzending hoe schandalig het was dat hij munt sloeg uit hollaways dood maar peter doet precies hetzelfde nu, dat maakt hem een hypocriet in mijn ogen.
pi_63192908
Zo en nu hoor je weer 2 maanden geen reet over Joran, wanneer komt er nou een nieuwsbericht over waar hij nu is (niet meer in Thailand lijkt me) ofzo.
Crazy wolken buiten, regen, wat een kut weer, ik bel je op telefoon ik wil je kut weer. Dan zeg je kutweer? Ik zeg ik maak een grapje dushi ja ik kut weer.
  donderdag 13 november 2008 @ 17:09:43 #103
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_63195551
nog fokkers op Ko Samui toevallig waar hij toch als laatste was gespot??
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 13 november 2008 @ 17:14:24 #104
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_63195644
Ik lees hier dat ze hem hebben opgepakt.

Ik hoop voor hem dat hij op een eerlijke manier wordt behandeld. Maar ma de lastercampagne van de Vries vrees ik het ergste.
quote:
Dit bericht is geplaatst op 13-11-2008 om 01:01:00
Joran van der Sloot is vanmiddag opgepakt door de Thaise politie en achter slot en grendel gezet. Een oplettende politieagent zag hem...
Joran van der Sloot is deze middag door de Thaise autoriteiten gevangen genomen in de Thaise gevangenis 'Bangkwang' in Bangkok. Dit heeft de Thaise media zojuist bekend gemaakt (23:00 uur Thaise tijd). Na het bekijken van de videobeelden van Peter R. de Vries besloten de Thaise autoriteiten jacht te maken op van der Sloot.

Na de gouden tip van een hoteleigenaar op het eiland Koh Samui, die Joran zag lopen in de buurt van zijn hotel, kwam de Thaise politie in actie en rekende hem in. Momenteel wordt van der Sloot verhoort door de rechercheurs.

Een Thaise politieagent had de mogelijkheid om met zijn mobiele telefoon een foto te kunnen maken van de 21-jarige Arnhemmer terwijl hij de gevangenis werd ingeleid:

Thailand probeert al jaren iets te doen aan haar 'seksindustrie'-imago. Door een publiekelijk figuur als Joran van der Sloot aan te pakken lijken de Thai te denken dat ze hiermee de wereld kunnen laten zien dat ze geen trek meer hebben in 'farang' (Thaise woord voor buitenlanders) die in Thaise inwoners handelen.

Het lijkt er op dat het 'Bangkok Hilton', zoals de Thaise gevangenis al jaren wordt genoemd, dichter in de buurt komt voor van der Sloot dan sommige advocaten verwachtten.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_63195781
Als dat waar is dan is het niet mis, een googeltje op bangkwang leert ons:

Bangkwang is een gevangenis in Thailand. Het is een van de meest beruchte gevangenissen ter wereld. Het ligt ten noorden van Bangkok in Changwat Nonthaburi, nabij de rivier Chao Phraya. In Bangkwang, ook wel bekend onder de naam Bangkok Hilton en Big Tiger, zitten uitsluitend gevangenen die veroordeeld zijn voor een celstraf vanaf 25 jaar tot de doodstraf. Verreweg de meeste gevangenen zitten een straf uit voor drugssmokkel of moord

De omstandigheden in Bangkwang zijn uiterst belabberd. Totaal bevinden zich zo'n 9000 gevangenen waarvan 2500 westerlingen in het Bangkwang-complex waar slechts plaats is voor 3500

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bangkwang

Tevens TVP
pi_63195902
In Bangkwang zitten alleen mensen met een straf van boven de 25 jaar of zo dus dat lijkt me sterk.
BZB - Zeven Sloten
  donderdag 13 november 2008 @ 17:28:11 #107
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_63195980
is het fake dan? ik zie geen serieuze bronnen die het hebben gepubliceerd?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 13 november 2008 @ 17:51:30 #108
6941 APK
Factual, I think.
pi_63196545
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

is het fake dan? ik zie geen serieuze bronnen die het hebben gepubliceerd?
http://www.danweetjehetwel.nl/nieuws

Vage site, dit is het enige nieuwsbericht.

Edit:

Joran op de vlucht in Thailand

[ Bericht 32% gewijzigd door APK op 13-11-2008 18:00:18 ]
pi_63196990
Tussen 6 plankjes.. dat is de plek waar hij hoort.
  donderdag 13 november 2008 @ 18:16:48 #110
232775 AngerManagement
Nergens voor nodig.
pi_63197044
Dat ie opgepakt is is uiteraard een hoax. Een hele duidelijke zelfs
Whatever one can conceive, one can achieve.
pi_63197249
Die foto is gewoon gesoept.
Best jammer.
Hoop dat die echt achter slot en grendel komt.
pi_63197292
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:25 schreef Lauriette91 het volgende:
Die foto is gewoon gesoept.
Best jammer.
Hoop dat die echt achter slot en grendel komt.
Die foto lijkt sterk op de foto/beelden van toen hij in Aruba is opgepakt. Toen had 'ie zo'n zelfde hemd aan.
sig verwijderd door FA
pi_63229340
die foto/beelden zijn ook van toen hij in aruba is opgepakt. ik was daar in september nog geweest.. kleine rondleidig gekregen door een bevriende politie agent daar(familie) toen liet hij me een aantal plekken zien waar onder de plek waar die foto gemaakt is..

vrijdag 14 november 2008 @ 22:30:52 #114
6941 APK
Factual, I think.
pi_63233487
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:01 schreef discobear het volgende:
die foto/beelden zijn ook van toen hij in aruba is opgepakt. ik was daar in september nog geweest.. kleine rondleidig gekregen door een bevriende politie agent daar(familie) toen liet hij me een aantal plekken zien waar onder de plek waar die foto gemaakt is..

[ afbeelding ]
Held!
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:05:22 #115
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63234432
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:01 schreef discobear het volgende:

[ afbeelding ]
Mag ik je nu aanraken?
pi_63234818
Tvp.
Denk iedere keer dat er nieuws is, maar JvdS zit nog steeds ondergedoken dus.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:27:27 #117
6941 APK
Factual, I think.
pi_63235018
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:20 schreef Stali het volgende:

Denk iedere keer dat er nieuws is, maar JvdS zit nog steeds ondergedoken dus.
Zou ik ook doen als ik die ranzige Peter R. achter mij aan had.
pi_63235243
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:27 schreef APK het volgende:

[..]

Zou ik ook doen als ik die ranzige Peter R. achter mij aan had.
Nu ja, hij was gebeld, als J.v.d.S had ik meteen mijn kuierlatten naar huis genomen.

Ik hoop in ieder geval niet dat Joran v.d. Sloot ergens in het Thais gevang zit op grond van de suggestieve beelden van een rancuneuze Peter R. de Vries.
pi_63241329
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:20 schreef Yuin het volgende:
Als dat waar is dan is het niet mis, een googeltje op bangkwang leert ons:

Bangkwang is een gevangenis in Thailand. Het is een van de meest beruchte gevangenissen ter wereld. Het ligt ten noorden van Bangkok in Changwat Nonthaburi, nabij de rivier Chao Phraya. In Bangkwang, ook wel bekend onder de naam Bangkok Hilton en Big Tiger, zitten uitsluitend gevangenen die veroordeeld zijn voor een celstraf vanaf 25 jaar tot de doodstraf. Verreweg de meeste gevangenen zitten een straf uit voor drugssmokkel of moord

De omstandigheden in Bangkwang zijn uiterst belabberd. Totaal bevinden zich zo'n 9000 gevangenen waarvan 2500 westerlingen in het Bangkwang-complex waar slechts plaats is voor 3500

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bangkwang

Tevens TVP
In die gevangenis kun je ook van alles flikken om het daar gemakkelijker te maken. Moet je 't boek Levenslang in Thailand van Pedro Ruijzing maar 's lezen. Machiel Kuijt die er zat komt ook int boek voor trouwens.
Striving to be more than average.
  zondag 16 november 2008 @ 03:29:25 #120
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_63255387
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:36 schreef Stali het volgende:

[..]

Nu ja, hij was gebeld, als J.v.d.S had ik meteen mijn kuierlatten naar huis genomen.

Ik hoop in ieder geval niet dat Joran v.d. Sloot ergens in het Thais gevang zit op grond van de suggestieve beelden van een rancuneuze Peter R. de Vries.
Ik hoop het eigenlijk wel , iets beters verdient hij namelijk niet.

Het is ondertussen wel zeker dat hij nat heeft vermoord/gedumpt. Het feit dat hij nu ook nog in vrouwen wil handelen geeft hem een plaats in deze gevangenis. Een alternatief is een kogel door een nat fan, dan is dit mischien nog beter voor hem, hij leeft iig. Al zou ik liever dood zijn dan in deze gevangenis te komen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_63257445
quote:
Op zondag 16 november 2008 03:29 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik hoop het eigenlijk wel , iets beters verdient hij namelijk niet.

Het is ondertussen wel zeker dat hij nat heeft vermoord/gedumpt. Het feit dat hij nu ook nog in vrouwen wil handelen geeft hem een plaats in deze gevangenis. Een alternatief is een kogel door een nat fan, dan is dit mischien nog beter voor hem, hij leeft iig. Al zou ik liever dood zijn dan in deze gevangenis te komen.
Er is nogal een verschil tussen of je een lijk laat verdwijnen of dat je iemand vermoord.
Hoezo is het zeker dat hij haar vermoord heeft?
Het is niet eens zeker of ze wel vermoord is...
WIe weet heeft Nat wel een overdosis drug gebruikt...
Make my day!
pi_63259901
quote:
Op zondag 16 november 2008 10:45 schreef agter het volgende:

WIe weet heeft Nat wel een overdosis drug gebruikt...
Ik snapte niet dat het nooit aan sprake is gekomen dat Joran iets in haar drankje heeft kunnen doen. GHB is dus de verkrachtingsdrug en als je dat combineerd met flinke hoeveelheid alcohol kan je daarvan ook gaan schokken en schuimbekken enzo. Joran wilde dus neuken op het strand door GHB in haar drankje te doen en toen gebeurde dat trillen en de rest van zijn verhaal is waar.

Maar erg suggestief en nooit te bewijzen, want iemand anders kan dat hebben gedaan buiten zijn weten om.
pi_63261161
quote:
Op zondag 16 november 2008 13:08 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Ik snapte niet dat het nooit aan sprake is gekomen dat Joran iets in haar drankje heeft kunnen doen. GHB is dus de verkrachtingsdrug en als je dat combineerd met flinke hoeveelheid alcohol kan je daarvan ook gaan schokken en schuimbekken enzo. Joran wilde dus neuken op het strand door GHB in haar drankje te doen en toen gebeurde dat trillen en de rest van zijn verhaal is waar.

Maar erg suggestief en nooit te bewijzen, want iemand anders kan dat hebben gedaan buiten zijn weten om.
Tja, er zijn zoveel theorieen.
Volgens docter Phill is Natalee verkocht als sexslavin in zuid amerika. Hij is daar wezen kijken en vond daar naar eigen zeggen veel aanknopingspunten voor. Hele uitzendingen heeft hij daaraan besteed.
Helaas is het enige wat je kunt zeggen "No body, no case".

Zelf denk ik dat de confessie van Joran in de beroemde Peter R uitzending het dichtst bij de waarheid komt.
Dat schijnt het OM op Aruba ook te menen.
In die verklaring van Joran komt echter naar voren dat hij haar niet vermoord heeft...
Make my day!
pi_63261596
quote:
Volgens docter Phill is Natalee verkocht als sexslavin in zuid amerika
ZOMG!!! Ik ga emigreren!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_63261604
Meester Peter
gr gr
pi_63261752
Ik vraag me serieus af of er nog een tegenactie komt van de advocaat van Joran richting Meester Peter.
Tot nu toe nog geen aanwijzingen dat er een arrestatiebevel tegen Joran loopt in Thailand, toch?
Mag ik daaruit de conclusie trekken dat de Thaise overheid het 'bewijs' van Meester Peter te mager vond?
Make my day!
pi_63263990
quote:
Op zondag 16 november 2008 13:52 schreef agter het volgende:

[..]

Tja, er zijn zoveel theorieen.
Volgens docter Phill is Natalee verkocht als sexslavin in zuid amerika. Hij is daar wezen kijken en vond daar naar eigen zeggen veel aanknopingspunten voor. Hele uitzendingen heeft hij daaraan besteed.
Helaas is het enige wat je kunt zeggen "No body, no case".

Zelf denk ik dat de confessie van Joran in de beroemde Peter R uitzending het dichtst bij de waarheid komt.
Dat schijnt het OM op Aruba ook te menen.
In die verklaring van Joran komt echter naar voren dat hij haar niet vermoord heeft...
Maar dat bedoel ik ook, zij het niet dat er 1 belangrijk detail ontbreekt: waarom heeft hij geen ambulance gebeld als hij niks illegaals heeft gedaan? Hij is toch niet zo achterlijk dat hij een nog levend meisje in het water gaat dumpen, omdat hij anders denkt in de problemen te kunnen komen. Daarom denk ik wat er gebeurt zou kunnen zijn waarom hij dit wel deed. Dat trillen kan waar zijn en het gevolg zijn van en combi met alcohol en GHB, vandaar. Als hij dat lijk heeft laten verdwijnen heeft hij daar ook echt wel een reden voor.
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:08 schreef agter het volgende:
Mag ik daaruit de conclusie trekken dat de Thaise overheid het 'bewijs' van Meester Peter te mager vond?
Niet voordat de Thaise autoriteiten dit gezegd hebben . Uitzending is pas een week oud en moest nog vertaald worden. Dan zullen ze hem misschien eerst proberen te vinden voordat ze bekend maken dat hij gearresteerd is. Maar ik denk niet dat hij in Thailand gearresteerd gaat worden.
pi_63264491
quote:
Op zondag 16 november 2008 15:22 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Maar dat bedoel ik ook, zij het niet dat er 1 belangrijk detail ontbreekt: waarom heeft hij geen ambulance gebeld als hij niks illegaals heeft gedaan? Hij is toch niet zo achterlijk dat hij een nog levend meisje in het water gaat dumpen, omdat hij anders denkt in de problemen te kunnen komen. Daarom denk ik wat er gebeurt zou kunnen zijn waarom hij dit wel deed. Dat trillen kan waar zijn en het gevolg zijn van en combi met alcohol en GHB, vandaar. Als hij dat lijk heeft laten verdwijnen heeft hij daar ook echt wel een reden voor.
[..]

Niet voordat de Thaise autoriteiten dit gezegd hebben . Uitzending is pas een week oud en moest nog vertaald worden. Dan zullen ze hem misschien eerst proberen te vinden voordat ze bekend maken dat hij gearresteerd is. Maar ik denk niet dat hij in Thailand gearresteerd gaat worden.
Alles wat we op grond van Joran zijn eigen verklaring kunnen concluderen is dat Joran gewoon een grote klootzak is dat hij geen ambulance gebeld heeft toen Natelee daar lag... In plaats daarvan heeft hij zich druk gemaakt over hoe hij zich van het lijk moest ontdoen. En dat is het enige strafbare wat in zijn verklaring naar boven komt...zich van een lijk ontdoen. Daar staat echter zoweinig straf op, dat hij dat in voorarrest al uitgezeten heeft.
Het kan best iets met drugs te maken hebben (zoals jij stelt, waarom zou Joran zich willen ontdoen van het lijk?)...maar daar heb ik nog geen ondersteunend materiaal van gezien of gehoord. Als jij die hebt, dan wil ik het graag lezen!

En die zaak in Thailand...die beelden zijn inmiddels al een week oud. Als de Thaise regering het ECHT belangrijk vond, dan had ik verwacht dat het inmiddels al wel vertaald zou zijn.
Het feit dat er geen opsporingsbevel tegen Joran is uitgevaardigd (tot nu toe dan...) geeft mij het gevoel dat het te mager is om iets mee te doen.

Peter R had gewoon moeten wachten tot er daadwerkelijk een dame op het vliegtuig naar NL zat en onder valse voorwendselen zou zijn verhandeld.
Peter R heeft zijn eigen zaak geen goed gedaan door de acties zo vroegtijdig naar buiten te laten komen.
Daarom vraag ik me nu juist af wat het doel van Peter R nou geweest is...
Make my day!
pi_63265988
Niks te mager om niets mee te doen, in Thailand hebben ze daar schijt aan en is dat zeker wel genoeg reden om iemand op te pakken. Waarschijnlijk willen ze gewoon hun reputatie omhoog halen door te zeggen dat ze er iets mee willen doen maar zijn ze uiteindelijk gewoon te lui ofzo.
Crazy wolken buiten, regen, wat een kut weer, ik bel je op telefoon ik wil je kut weer. Dan zeg je kutweer? Ik zeg ik maak een grapje dushi ja ik kut weer.
pi_63266018
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:49 schreef Bellic het volgende:
Niks te mager om niets mee te doen, in Thailand hebben ze daar schijt aan en is dat zeker wel genoeg reden om iemand op te pakken. Waarschijnlijk willen ze gewoon hun reputatie omhoog halen door te zeggen dat ze er iets mee willen doen maar zijn ze uiteindelijk gewoon te lui ofzo.
Zijn er al berichten vanuit Thailand dat ze iets doen?
Make my day!
pi_63267804
Neeeee
pi_63272100
quote:
Op zondag 16 november 2008 15:43 schreef agter het volgende:

Alles wat we op grond van Joran zijn eigen verklaring kunnen concluderen is dat Joran gewoon een grote klootzak is dat hij geen ambulance gebeld heeft toen Natelee daar lag... In plaats daarvan heeft hij zich druk gemaakt over hoe hij zich van het lijk moest ontdoen. En dat is het enige strafbare wat in zijn verklaring naar boven komt...zich van een lijk ontdoen. Daar staat echter zoweinig straf op, dat hij dat in voorarrest al uitgezeten heeft.
Sterker nog: (eveneens afgaande op zijn eigen verklaring, anders is het eind zoek), meende ik dat hij, nadat hij in de gaten had dat Natalee niet meer leefde, alleen in paniek die vriend had gebeld en vroeg: "Wat moet ik doen, help mij", en dat die vriend, nadat die was aangekomen zei: "Maak je geen zorgen, ik regel het allemaal". Het was wellicht niet eens Jorans idee om het lijk te dumpen.

Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom 'iedereen' *alleen* Joran afschildert als het monster die aan de hoogste boom opgeknoopt moet worden, maar verder met geen woord rept over die vriend (Daury?) van hem. Persoonlijk vind ik het daadwérkelijk dumpen van een lijk vele malen erger. Er (evt.) om vragen is al bizar, maar iemand die in staat is om het ook daadwerkelijk te doen is nog veel gestoorder.
Jammer dat destijds dan ook niet meer moeite gedaan lijkt te zijn om die vriend op te sporen, dat zou veel onzekerheden hebben weggenomen. Maar misschien geeft het de wat minder kritische (SBS)-kijker juist een meer voldaan gevoel om Joran simpelweg overál maar de schuld van te kunnen geven, in plaats van om werkelijk de onderste steen bovengehaald te zien worden. Immers, een gemeenschappelijke zondebok waartegen wij ons allemaal lekker kunnen afzetten doet het altijd goed
quote:
Peter R had gewoon moeten wachten tot er daadwerkelijk een dame op het vliegtuig naar NL zat en onder valse voorwendselen zou zijn verhandeld.
Peter R heeft zijn eigen zaak geen goed gedaan door de acties zo vroegtijdig naar buiten te laten komen.
Als Peter daarop had moeten wachten, had hij zijn aflevering waarschijnlijk nooit kunnen maken. Joran is niet meer dan een wannabe-crimineel met een veel te grote bek, die zo dom is om zich wederom te laten beetnemen door Peter 'Banana Split' de Vries.
Hij werd al uitgelachen door de vrouwen die hij vrijwillig naar NL had willen sturen, en was (gelukkig) al helemaal niet in staat om vrouwen hiertoe te dwingen, laat staan dat hij bij machte zou zijn om de benodigde papieren etc. te kunnen regelen. Hilarisch was in dat opzicht ook die kop in onze immer objective kwaliteitskrant: 'Deze meisjes kunnen geen nee zeggen'. En wat zien we vervolgens?
quote:
Daarom vraag ik me nu juist af wat het doel van Peter R nou geweest is...
Waarschijnlijk was dit het maximale wat hij er uit kon halen. Het doel was zo'n 2,5 a 3 miljoen kijkers, en het werden er uiteindelijk zelfs iets meer
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:12:54 #133
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63305703
Joran zijn nieuwe uiterlijk
pi_63306072
Ik zie op interpol nog steeds geen opsporingsbevel voor Joran...of zou hij al gepakt zijn in Thailand?
Make my day!
  dinsdag 18 november 2008 @ 01:36:05 #135
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63306740
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:34 schreef agter het volgende:
Ik zie op interpol nog steeds geen opsporingsbevel voor Joran...of zou hij al gepakt zijn in Thailand?
zit al niet meer in thai,zit in germany
pi_63306750
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 01:36 schreef lipboutje het volgende:

[..]

Oh????
Make my day!
pi_63309549
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 01:36 schreef lipboutje het volgende:

[..]

Serieus?
pi_63311860
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:34 schreef agter het volgende:
Op basis waarvan zou Interpol dan een opsporingsbevel moeten laten uitgaan? Hij heeft juridisch gezien niets strafbaars gedaan, en Interpol houdt zich niet bezig met opsporingsbevellen vanwege de aangetaste eer of naam van Thailand hoor.
pi_63313000
Hij heeft juridisch genoeg verkeerde dingen gedaan.
Maar ze doen er niks mee.
pi_63320727
quote:
Vientiane was een leuke stad waar ook Joran van der Sloot zich prima vermaakt in de lokale barren!!
Kijk daar hebben we de eerste Joran sighting al weer binnen, hij zet momenteel de bloemetjes buiten in Vientiane, Laos.

Niets uitlevering, aanklacht of op de vlucht maar living it large in Vientiane.

bron: Rudy en Kim in Laos
I stand with the happy Island.
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:08:59 #141
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_63322281
Laos is lekker goedkoop, stukken goedkoper iig dan Thailand. slimme zet van Joran, kun je het toch redden ondanks financieel wat mindere tijden. Hopelijk laten ze hem daar wel met rust!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_63322362
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laos is lekker goedkoop, stukken goedkoper iig dan Thailand. slimme zet van Joran, kun je het toch redden ondanks financieel wat mindere tijden. Hopelijk laten ze hem daar wel met rust!
Ben je gek ofzo.
pi_63326585
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Op basis waarvan zou Interpol dan een opsporingsbevel moeten laten uitgaan? Hij heeft juridisch gezien niets strafbaars gedaan, en Interpol houdt zich niet bezig met opsporingsbevellen vanwege de aangetaste eer of naam van Thailand hoor.
Oh, van mij hoeft dat opsporingsbevel er niet te komen hoor!
Was alleen dat Peter R vertelde dat Joran dingen gedaan zou hebben die in Thailand strafbaar zouden zijn...En ook daarin blijkt Peter nu geen gelijk te hebben...
Make my day!
pi_63328747
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:05 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Kijk daar hebben we de eerste Joran sighting al weer binnen, hij zet momenteel de bloemetjes buiten in Vientiane, Laos.

Vientiane gaat gauw vervelen. Hij zal binnenkort met open armen in VangVieng worden ontvangen. Er zijn daar nog genoeg boeren die nog een AK47 onder hun bed hebben liggen en wel een zakcentje kunnen gebruiken. En anders moet die patser wel een hele lange adem hebben om niet plotseling bij een nachtelijke tube race te verzuipen.
  woensdag 19 november 2008 @ 00:38:19 #145
6941 APK
Factual, I think.
pi_63334440
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:29 schreef Buzz129 het volgende:

Vientiane gaat gauw vervelen. Hij zal binnenkort met open armen in VangVieng worden ontvangen. Er zijn daar nog genoeg boeren die nog een AK47 onder hun bed hebben liggen en wel een zakcentje kunnen gebruiken. En anders moet die patser wel een hele lange adem hebben om niet plotseling bij een nachtelijke tube race te verzuipen.
En dat ga jij even regelen?
Over patsers gesproken.
pi_63334721
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:30 schreef agter het volgende:

[..]

Oh, van mij hoeft dat opsporingsbevel er niet te komen hoor!
Was alleen dat Peter R vertelde dat Joran dingen gedaan zou hebben die in Thailand strafbaar zouden zijn...En ook daarin blijkt Peter nu geen gelijk te hebben...
What else is new? Die persoonlijke vete van Peter tegen Joran begint erg vervelend te worden. Ik hoop dat ie in zn volgende reportage over hem met feiten komt, maar dat is voor Peter nogal moeilijk. Hij is meer van de 'verzonnen feiten' op basis van het beeldmateriaal wat hij laat maken.

Zolang hij zich niet daarwerkelijk schuldig maakt aan een strafbaar feit, moet Peter hem met rust laten. Oh en btw: Peter, ik wil een mes tussen je ribben steken!

Zo.. kom ik nu ook in de promo van zondag waarin de voice-over zo mooi zegt dat ik hem 'keihard bedreig!' ?
  woensdag 19 november 2008 @ 02:48:45 #147
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63335833
Nou, hier in amerika is ie in ieder geval niet
  woensdag 19 november 2008 @ 02:54:20 #148
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63335845
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:05 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Beetje late quote, maar net geland,

Stukje uit rudy en kim
De eerste dag in Vientiane hebben we de stad wat bekeken. Tempels bezocht, markt bekeken en lekker rondgefietst. De tweede dag met een tuktuk richting het Buddha park. De tuktuk's die hier zijn hebben afzetlijsten bij zich waar "vaste prijzen" op staan die zeker 2,5 keer zoveel zijn dan wat je werkelijk moet betalen. Wij, goed voorbereid, kunnen om deze praktijken inmiddels wel lachen en zijn natuurlijk alleen voor een goede prijs met deze mannen mee gegaan.
's Middags richting Pha That Luang geweest. Een grote gouden tempel waar het festival plaatsvond. (zie fotos) Alles wordt groots gevierd met kraampjes, marktjes, kermis enz.
Voordat Kim naar binnen moest moesten we eerst een mooie laoskirt huren om de knieen netjes te bedekken: een mooi gezicht dat zelfs bij de lokale bevolking voor de nodige lachende gezichten zorgde.
Vientiane was een leuke stad waar ook Joran van der Sloot zich prima vermaakt in de lokale barren!!
  woensdag 19 november 2008 @ 02:57:44 #149
6941 APK
Factual, I think.
pi_63335850
quote:
Op woensdag 19 november 2008 02:54 schreef lipboutje het volgende:

[..]

Beetje late quote, maar net geland,

Stukje uit rudy en kim
De eerste dag in Vientiane hebben we de stad wat bekeken. Tempels bezocht, markt bekeken en lekker rondgefietst. De tweede dag met een tuktuk richting het Buddha park. De tuktuk's die hier zijn hebben afzetlijsten bij zich waar "vaste prijzen" op staan die zeker 2,5 keer zoveel zijn dan wat je werkelijk moet betalen. Wij, goed voorbereid, kunnen om deze praktijken inmiddels wel lachen en zijn natuurlijk alleen voor een goede prijs met deze mannen mee gegaan.
's Middags richting Pha That Luang geweest. Een grote gouden tempel waar het festival plaatsvond. (zie fotos) Alles wordt groots gevierd met kraampjes, marktjes, kermis enz.
Voordat Kim naar binnen moest moesten we eerst een mooie laoskirt huren om de knieen netjes te bedekken: een mooi gezicht dat zelfs bij de lokale bevolking voor de nodige lachende gezichten zorgde.
Dat stond er toch al?
Wat kan mij de toeristische rondtocht van Rudy en Kim schelen?
  woensdag 19 november 2008 @ 03:28:37 #150
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63335908
Het gejaag op JvdS wordt lachwekkend. Ook het gezeik van PRdV. Hij heeft volgens velen al zoveel geflikt, maar nog NOOIT genoeg om hem achter tralies te krijgen blijkbaar. En toch wil het overgrote deel hem zien boeten voor iets wat nooit of te nimmer valt te bewijzen (blijkbaar).
Joran van der Sloot is een behoorlijk irritant ventje met een enorme fantasie en een talent om alles aan elkaar te liegen. Hij is verdreven uit nederland vanwege het programma van De Vries. Als Joran zich hier vertoont loopt hij echt gevaar voor zijn leven. Ook in thailand zal het nu vrij lastig worden door de vage programma's van De Vries. En ja, ik noem ze vaag aangezien hij nog steeds niet vast zit en al die programma's dus voor geen enkel bewijs hebben gezorgd. Wel hebben ze ervoor gezorgd dat Van der Sloot's leven naar de kloten is, terwijl hij nog door geen enkele jury of rechter schuldig is bevonden. Wat is dit toch een klote-wereld dat mensen als De Vries er zomaar mee weg komen dat ze iemand volkomen vogelvrij verklaren zonder gegronde bewijzen.
Nederland
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 19 november 2008 @ 03:36:32 #151
6941 APK
Factual, I think.
pi_63335941
quote:
Op woensdag 19 november 2008 03:28 schreef scanman01 het volgende:

Nederland
Populisme vind je volgens mij in vrijwel elk land waar SBS6-achtige zenders slecht geinformeerde kijkers voeden met suggesties alsof het waarheden zijn.
  woensdag 19 november 2008 @ 04:12:50 #152
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63335998
Als Joran schuldig is aan vrouwenhandel (of voorbereiding), dan zijn die twee handlangers van die premiejager (PeterRde Vries) dat zeker OOK. Zij hebben immers in opdracht van Peter Bountyhunter een voorschot van 1000 euro gegeven om aan vrouwen te komen, een knetterhard bewijs! Ook uiteveren die handel, NSB'ers horen niet thuis in Nederland!
pi_63336044
quote:
Op woensdag 19 november 2008 04:12 schreef bikkeltje2 het volgende:
Als Joran schuldig is aan vrouwenhandel (of voorbereiding), dan zijn die twee handlangers van die premiejager (PeterRde Vries) dat zeker OOK. Zij hebben immers in opdracht van Peter Bountyhunter een voorschot van 1000 euro gegeven om aan vrouwen te komen, een knetterhard bewijs! Ook uiteveren die handel, NSB'ers horen niet thuis in Nederland!
't-is ook frappant idd, dat je Peter Plasman dáár niet over hoorde in de uitzending. Normaal verdedigt hij de grootste criminelen, maar bij Joran probeerde hij -ongetwijfeld tegen beter weten in- juist haarfijn uit te leggen op welke gronden Joran opgepakt zou kunnen worden, wijselijk achterwege latende dat de handlangers van de Vries waarschijnlijk op diezelfde gronden óók strafbaar zouden zijn
Waarom heeft die man zich eigenlijk daarvoor geleend? Zo hard zal hij toch niet om geld verlegen zitten, en om voldoende media-aandacht heeft-ie volgens mij ook niet te klagen.
  woensdag 19 november 2008 @ 04:54:58 #154
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63336049
overeenkomst tussen Koos Spee en Peter de Vries:

overdaad schaadt!
pi_63336067
quote:
Op woensdag 19 november 2008 04:54 schreef bikkeltje2 het volgende:
Ze zijn alletwee gek op verborgen camera's
pi_63336071
Ben wel jaloers op Joran. Ik wil ook wel een wijf in zee (laten) dumpen, de pooier in Bangkok uithangen en mensen hebben die me ondanks alles op internet blijven verdedigen.
pi_63345471
quote:
Op woensdag 19 november 2008 05:18 schreef DrDentz het volgende:
Ben wel jaloers op Joran. Ik wil ook wel een wijf in zee (laten) dumpen, de pooier in Bangkok uithangen en mensen hebben die me ondanks alles op internet blijven verdedigen.
Ik, en de meesten hier, verdedig hem niet als persoon, want het is een verschrikkelijk irritant ventje, maar wat ik wel wil verdedigen is het feit dat die dingen die jij noemt niet bewezen zijn en dat hij dus niet gestraft mag worden.
BZB - Zeven Sloten
pi_63362819
quote:
Op woensdag 19 november 2008 14:31 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Ik, en de meesten hier, verdedig hem niet als persoon, want het is een verschrikkelijk irritant ventje, maar wat ik wel wil verdedigen is het feit dat die dingen die jij noemt niet bewezen zijn en dat hij dus niet gestraft mag worden.
Eensch..Joran is gewoon een klootzak, en dat is ook het enige wat bewezen is...
En dat is niet strafbaar (soms helaas, meestal gelukkig).
Make my day!
pi_63363358
quote:
Op woensdag 19 november 2008 03:28 schreef scanman01 het volgende:
En toch wil het overgrote deel hem zien boeten voor iets wat nooit of te nimmer valt te bewijzen (blijkbaar).
Joran van der Sloot is een behoorlijk irritant ventje met een enorme fantasie en een talent om alles aan elkaar te liegen. Hij is verdreven uit nederland vanwege het programma van De Vries. Als Joran zich hier vertoont loopt hij echt gevaar voor zijn leven.
Juist, en dát neem ik Peter R het meeste kwalijk. Prima om zaken aan de kaak te stellen, prima om mensen in de val te lokken. Maar dan wél als er écht iets aan de hand is!

Nu heeft hij het leven verzuurd van iemand, zonder dat er bewijzen voor zijn. Tussen dat domme SBS-kijkende volk zitten ongetwijfeld genoeg mensen die absoluut geen enkel vraagteken bij de reportages van Peter R zetten, en tot erge dingen in staat zijn zodra zij Joran zouden zien. En dat is dus uitgelokt door Peter, en ik vind het eigenlijk belachelijk dat dit zomaar mag en kan.
pi_63363580
quote:
Op woensdag 19 november 2008 14:31 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Hij wordt ook vast niet gestraft, maar hij heeft terecht de publieke opinie tegen.
  donderdag 20 november 2008 @ 01:35:34 #161
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63363847
quote:
quote:
Op woensdag 19 november 2008 04:54 schreef bikkeltje2 het volgende:

Ze zijn alletwee gek op verborgen camera's
Die is steengoed! Een kniebuiging waard

Betreft Peter Rotzak de Vries: lastercampagne voeren is net zo'n rotstreek als wat Joran doet, en dan wordt het toch de pot verwijt de ketel. Lastercampagne voeren via de opinie zou naar mijn smaak wettelijk verboden moeten worden. Peter is en blijft een moderne bounty hunter en die zijn nooit echt populair geweest. Wie betaalt die Peter eigenlijk, dat kleine zielige patsertje!
pi_63364438
quote:
Op donderdag 20 november 2008 00:52 schreef Daverz het volgende:

[..]

Juist, en dát neem ik Peter R het meeste kwalijk. Prima om zaken aan de kaak te stellen, prima om mensen in de val te lokken. Maar dan wél als er écht iets aan de hand is!

Nu heeft hij het leven verzuurd van iemand, zonder dat er bewijzen voor zijn. Tussen dat domme SBS-kijkende volk zitten ongetwijfeld genoeg mensen die absoluut geen enkel vraagteken bij de reportages van Peter R zetten, en tot erge dingen in staat zijn zodra zij Joran zouden zien. En dat is dus uitgelokt door Peter, en ik vind het eigenlijk belachelijk dat dit zomaar mag en kan.
We hebben het ook over de uitzending van begin dit jaar. Dan heb je het over iets waar wel echt iets aan de hand is. En de bewijzen is wat Joran zelf heeft gezegd. Ik ben het er ook mee eens dat je niet zomaar privegesprekken kunt uitzenden en dat die uitzending geen bewijs is.

Maar zou jij als Peter R de Vries zijnde dit niet uit hebben gezonden (de eerste aflevering bedoel ik nog steeds)? Het is dubieus, maar ik zou dit wel doen.
  donderdag 20 november 2008 @ 03:02:38 #163
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63364458
Peter doet het voor het geld, de roem en alle andere ego gestreel. Niet om iemand te helpen of welke gerechtigheid dan ook. Ik zou hem in de oorlog niet mee hebben willen maken, de engerd.
pi_63364630
quote:
Op donderdag 20 november 2008 03:02 schreef bikkeltje2 het volgende:
Peter doet het voor het geld, de roem en alle andere ego gestreel. Niet om iemand te helpen of welke gerechtigheid dan ook. Ik zou hem in de oorlog niet mee hebben willen maken, de engerd.
Bijna iedereen doet zijn werk voor geld en eer. Een chirurg opereert jou echt niet als je niet verzekerd bent dus kan je, je ook afvragen welke gek zijn werk nog echt doet om andere te helpen ofzo.

En zonder succes zou dat programma van hem niet populair zijn en krijgt hij geen tips meer binnen. Maar bovenal is Peter ook een mens en jjij hebt geen enkele aanleiding om aan te nemen dat hij niks geeft om een vermist kindje ofzo, is bullshit. Vooral die laatste aflevering met Joran was vooral sensatie, ben ik met je eens, maar onzin te zeggen dat hij niks geeft om vermiste kinderen.

Maar als mijn kind is vermist heb ik liever iemand als de Vries die zogenaamd alleen voor de kijkcijfers resultaten behaald, dan jij die claimt meer om vermiste kinderen te geven, maar geen flikker doet (en ik ook niet btw). HET DOEL HEILIGT DE MIDDELEN!
  donderdag 20 november 2008 @ 03:37:19 #165
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63364654
Dat bedoel ik dus, als het doel de middelen heiligt dan is onze rechtsstaat kapot. En dat lijkt mij dus een verkeerde zaak.

Er zijn trouwens genoeg chirurgen die voor een habbekrats opereren, vooral in ontwikkelingslanden. Zou Peter daar iemand helpen als een kind vermist wordt?
pi_63365489
quote:
Op donderdag 20 november 2008 03:37 schreef bikkeltje2 het volgende:
Er zijn trouwens genoeg chirurgen die voor een habbekrats opereren, vooral in ontwikkelingslanden. Zou Peter daar iemand helpen als een kind vermist wordt?
Die chirurgen in het buitenland zijn er inderdaad wel ja.
Peter kan daar geen vermistte personen opsporen omdat de televisie het middel is wat noodzakelijk is voor hem. Patrick vd Eem zocht hem op in eerste instantie en al die moorden konden waarschijnlijk niet opgelost worden zonder de broodnodige tips. En het gaat mij meer om de manier van het verkrijgen van tips, bijvoorbeeld opsporing verzocht doet dit ook. Alleen politieberichten bereiken helaas niet genoeg mensen.
Dit staat denk ik los van de rechtstaat, omdat jij misschien gister getuigen bent geweest van een ontvoering zonder dat jij dit weet of je kent iemand die gezocht wordt. Het gaat niet om dezelfde informatie die justitie al had beter te verkopen zodat er toch een veroordeling uit komt. Het gaat juist om zaken die vast zitten en die hij door nieuwe informatie te vinden probeert om weer op gang te helpen.

Natuurlijk brengt hij ook justitiële dwalingen aan het licht en dat heeft dan wel te maken met de rechtsstaat, maar net als die Puttense moordzaak met die achterlijke sperma-sleep theorie (aangetroffen sperma was niet van die 2 die eerst veroordeeld werden) dan kun je niet zeggen dat hij de rechtsstaat kapot maakt, eerder dat hij het scherp houdt.
pi_63369748
De NH-case is toch ook op "opsporing verzocht" behandeld?
En had goede kijkcijfers in dat programma. Het is zelfs vertaald naar het Arubaans. Juist om tips e.d. binnen te krijgen.

Ik denk dat er een principieel verschil is tussen het willen oplossen van de zaak Natalee Holloway en de manier waarop er nu een "zaak Joran van der Sloot" van gemaakt is.
Als je Joran het leven onmogelijk maakt in NL, dan is daarmee de NH zaak nog niet opgelost.
Make my day!
pi_63370998
quote:
Op donderdag 20 november 2008 11:41 schreef agter het volgende:
De NH-case is toch ook op "opsporing verzocht" behandeld?
En had goede kijkcijfers in dat programma. Het is zelfs vertaald naar het Arubaans. Juist om tips e.d. binnen te krijgen.

Ik denk dat er een principieel verschil is tussen het willen oplossen van de zaak Natalee Holloway en de manier waarop er nu een "zaak Joran van der Sloot" van gemaakt is.
Als je Joran het leven onmogelijk maakt in NL, dan is daarmee de NH zaak nog niet opgelost.
Denk je dat, ik weet het wel zeker. Dat is het verschil tussen de publieke omroep en de commerciele. Peter maakt zijn uitzendingen zo spectaculair mogelijk om kijkers te trekken en soms is dat irritant en soms kan het ook niet door de beugel. Hammerstein gaf daar het perfecte voorbeeld van in P&W: dat hij de reactie van die moeder uitzond nadat Joran dat vingerstukje zei.
Maar al met al vind ik die uitznding zeker wel een bijdrage leveren. Het is een bekentenis, hoe ongeloofwaardig het misschien is.

Maar nogmaals, zonder die kijkcijfers die hij al jaren heeft krijgt hij geen tips en geen aandacht, waardoor hij zijn werk niet goed kan uitvoeren. Als ik precies dezelfde bewijzen en informatie had gevonden over die Puttense moordzaak was de zaak niet heropend. Dat komt ook door de enorme mediaaandacht dat ze echt niet anders konden. Zo zit dat hele justitiële gebeuren in elkaar, fouten toegeven doen ze niet aan.

Maar het belangrijkste, wat ik eerder ook al postte is dat als mijn kind vermist is ik veel liever Peter R de Vries heb die 'alleen voor de kijcijfers', volgens velen, wel iets bereikt dan een paar fokkers die het allemaal zo goed weten en zoveel meer om vermiste kinderen geven dat Peter, maar geen flikker doen. Of als Freek de Jonge die het ook allemaal zo walchelijk vind en zichzelf zo'n intelligente kunstnaar vind, maar die allen een beetje semi-lollig gaat doen in een theater. En helemaal niks tegen cabaretiers, fokkers of wie dan ook, maar sommige mensen schijnen niet in te zien dat die man gewoon enorm veel mensen heeft geholpen met iets wat voor die slachtoffers of nabestaanden belangrijker is dan menig fokker zich voor kan stellen.

Stel je voor dat je 10 jaar de cel in kan en dat iedereen denkt dat jij een 23 jarig meisje hebt verkracht en vermoord. En nu voor de ouders dan dat de echte dader alsnog gepakt is, maar dat weet je natuurlijk niet als die 2 andere nog vast zitten. Maar omdat hij wat arrogant is, veel kijkers trekt en af en toe er teveel amusement of spectakel van wil maken schijnen al die zaken niks meer uit te maken.
En hij had eerder ook echt geniale verborgen camera afleveringen. Vooral die van die driedubbele huurmoord die iemand vanuit de gevangenis wilde plegen. Kregen ze op de parkeerplaats bij de benzinepomp in mijn woonplaats nog zo'n Scorpion machinegeweer Waanzinnig gave aflevering was dat.
pi_63371174
Volkomen eens met de post van northernlight81.
Het gaat om het resultaat.
En die heeft PRdV meerdere malen behaald.
Dat de manier waarop sommige tegen het haar instrijken, so what.

Nu vallen somige fokkers over elkaar heen om PRdV te veroordelen om de werkwijze.
Dat hij er ook belang bij heeft staat buiten kijf.

In de meeste gevallen heiligt het doel de middelen.

Het enige wat telt zijn de resultaten...
pi_63372419
quote:
Op donderdag 20 november 2008 12:40 schreef Bommenlegger het volgende:
Volkomen eens met de post van northernlight81.
Het gaat om het resultaat.
En die heeft PRdV meerdere malen behaald.
Dat de manier waarop sommige tegen het haar instrijken, so what.

Nu vallen somige fokkers over elkaar heen om PRdV te veroordelen om de werkwijze.
Dat hij er ook belang bij heeft staat buiten kijf.

In de meeste gevallen heiligt het doel de middelen.

Ook als dat het leven van onschuldige mensen kapot maakt?
Make my day!
pi_63389167
quote:
Maar dat ís het nou juist. Behalve dat Peter heeft aangetoond dat Joran een misselijkmakende idioot is, heeft hij -i.t.t. bij eerdere zaken- in déze zaak verder geen resultaat geboekt. We weten nog stééds niet of de doodsoorzaak van Natalee moord, dan wel een ongeluk of wellicht zelfs 'natuurlijk' was. Als het een ongeluk was, weten we nog steeds niet of dat door toedoen van Joran of iemand anders is veroorzaakt, of dat het haar eigen schuld was. Sterker nog: We weten nog steeds niet eens zeker óf zij wel dood is. En mocht haar lijk inderdaad in zee gedumpt zijn, dan weten we nog steeds niet wie dat gedaan heeft, diegene is nooit aan de tand gevoeld, laat staan beschuldigd.

Dat Peter dat allemaal niet gelukt is, is op zich allemaal nog niet zo erg - het is een moeilijke zaak, maar ga dan niet zelfingenomen lopen roepen dat je de zaak 'opgelost' hebt, en ga zeker niet met insinuaties die je niet hard kunt maken, de zaak onnodig op de spits drijven. Vooral de onnodige kutopmerking tegen de huilende moeder van Natalee, die hoort dat haar dochter in zee gedumpt is: "Erg hé, misschien leefde ze op dat moment nog wel" was walgelijk, en is volgens mij slechts bedoeld om bij de kijker een nóg grotere afkeer jegens Joran teweeg te brengen, dan ze al hadden.
Louter voor pure sensatie, de gemiddelde SBS-kijker vindt zoiets waarschijnlijk prachtig, maar bij veel andere kijkers roept dit juist weerstand op, wat uiteindelijk kan leiden tot het 'Peter6000'-effect: Je gaat het opnemen voor de 'underdog', ook al is deze nog zo weerzinwekkend. Een veelvoorkomend verschijnsel bij Idols- en BB/DGK-achtige programma's . Peter (R) wil echter serieuze journalistiek bedrijven. Maar een serieuze misdaadverslaggever (die hij zegt te zijn), houdt zich bij de feiten en zendt dat uit, evt. voorzien van deskundig commentaar, en insinueert niet.

Peter beweert dat hij de zaak opgelost heeft, en baseert zich daarbij op de 'bekentenis' van Joran, die hij heeft losgepeuterd. Dan moet je dus geloven in de volledige waarheid van die bekentenis, want anders ben je gewoon vermoedens aan het spuien, en vermoedens hebben we allemaal, daar hoef je geen misdaadjournalist voor te zijn. Maar Peter houdt stug vol de zaak te hebben opgelost (zie o.a. z'n website), niet te twijfelen aan de betrouwbaarheid van Joran's bekentenis, en heeft zelfs deskundigen ingehuurd om dit te bevestigen. In dat geval moet hij ook stoppen met het verdacht blijven maken van Joran. Peter heeft dan immers bewezen, dat Joran *niet* schuldig is aan de dood van Natalee, en ook *niet* schuldig is aan de verdwijning van haar lijk. Dat blijkt onmiskenbaar uit de bekentenis van Joran, en die was vogens hem waarheidsgetrouw.

Maar waarschijnlijk was die bekentenis helaas nog niet smeuïg genoeg naar SBS-maatstaven. Nee, het is veel bevredigender om voetstoots aan te nemen dat Joran -of z'n vader, want die zal ook wel niet deugen- méér heeft gedaan, liefst zo gruwelijk mogelijk. De plotselinge dood van Natalee is zo onverkwikkelijk, daar móet een schuldige voor aangewezen worden. En als daar onvoldoende aanwijzingen voor zijn, dan moet dat maar geïnsinueerd worden, zodat de minder kritische kijker tóch met een voldaan gevoel kan uitroepen: 'Zie je nou wel, dat heb ik altijd al gedacht', om vervolgens met een voor zichzelf gerechtvaardigd gevoel -de ergste vermoedens zijn in hun beperkte gedachtengang nu immers 'bewezen'-, Joran aan de hoogste boom op te knopen, Peter vol ontzag de hemel in te prijzen, en met afschuw zijn gal te spuwen over het falende rechtssysteem, slappe wetsdienaars, corruptie, machtsmisbruik, you name it

Het is voor Peter het één of het ander. Ofwel de bekentenis van Joran is waar, en heeft Peter daarmee de zaak idd. opgelost: Niemand is schuldig aan de dood van Natalee, het was een tragisch noodlot. Joran kan wél worden verweten dat hij geen erkende hulp heeft ingeroepen, en hooguit beschuldigd worden voor medeplichtigheid aan het laten verdwijnen van haar lijk, maar daar heeft hij zijn straf (in voorarrest) dan al voor uitgezeten. Dat de wérkelijke dader (Daury?) dan nog steeds vrij rondloopt, nemen we in dat geval maar voor lief.
Of Joran's bekentenis is (ondanks alle opgetromelde 'deskundigen') tóch niet, of slechts selectief waar, maar dán heeft hij de zaak natuurlijk allerminst opgelost (ook niet-juridisch niet), en kunnen we alleen maar -tot er zich nieuwe feiten aandienen, of anders tot het einde der tijden- blijven speculeren over de (evt.) werkelijke toedracht van de dood van Natalee, de dader, de vindplaats van haar lijk, en Joran's aandeel daarin, waarbij het niet voor iedereen even eenvoudig is, om de wens niet tot vader van de gedachte te laten uitgroeien.
Ook ik heb mijn twijfels bij de plotselinge dood van N, en wil de mogelijkheid van evt. dood door schuld (wegens teveel drank/drugs bijv.) niet uitsluiten, maar zolang ik niet méér 'tastbare' aanknopingspunten heb dan alleen dat geraaskal in die auto, kan en wil ik niemand daar bij voorbaat al voor veroordelen.

Grrrr, nou ben ik er tóch weer ingetrapt
  donderdag 20 november 2008 @ 22:49:05 #172
6941 APK
Factual, I think.
pi_63389322
Polleeder.
pi_63390438
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:49 schreef APK het volgende:
Polleeder.
Dat dus Zo'n lap tekst doet me meestal verder scrollen, maar Polleeder heeft gelijk hier.
pi_63390768
Goed verhaal Polleeder..lekker kort ook
--
  donderdag 20 november 2008 @ 23:35:16 #175
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63390982
POL
pi_63392684
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:28 schreef mrBhimself het volgende:
Goed verhaal Polleeder..lekker kort ook
Jah, misschien ken je het wel, je wil eigenlijk alleen een korte reactie geven, maar er komen steeds meer punten bij. De reactie wordt steeds langer, en uiteindelijk ben je zover dat je het maar helemaal afmaakt en alles neerplempt ook, omdat het anders zo zonde is van de tijd die het al gekost heeft
  vrijdag 21 november 2008 @ 02:07:46 #177
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63393728
Maar Peter heeft vandaag wel weer een pedofiel van de straat geplukt.... dat dan weer wel.
Althans, als de politie de man idd gearresteerd heeft. Peter kwam het trots even melden in boulevard en zei er nog even bij dat het over een week of 2 wel op tv zal komen.
Wat is het toch een geweldenaar, die De Vries.
  vrijdag 21 november 2008 @ 02:27:34 #178
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63393936
Bounty hunter: het zal je beroep maar zijn. Nog erger, je zal er maar trots op zijn!

Ik hou niet van mijnsen die een mes in je rug steken of een kogel in je rug plaatsen. Dan verlaag je jezelf tot het niveau van de crimineel.
pi_63395223
quote:
Aruba
Weer ‘nieuwe tv-onthulingen’ Holloway-zaak
20 Nov, 2008, 14:03 (GMT -04:00)

ORANJESTAD — Nadat amper twee weken de Nederlandse journalist Peter R. De Vries met een nieuwe getuige in zijn tweede reportage over de vermiste tiener Natalee Holloway naar buiten kwam, komt aankomende maandag de Amerikaanse journalist Greta van Susteren met nieuwe onthullingen op televisie.

Het programma van FOX nieuws zegt nieuwe informatie uit te zenden die of tot de oplossing van de verdwijningszaak kan leiden of een ‘wild goose chase’ is, zo schrijft Van Susteren op haar webblog. De journalist zegt in juni opnames te hebben gemaakt van Joran van de Sloot in Thailand op het moment dat hij over de Holloway-zaak praat.
Van Susteren kondigde het programma gisteren aan in haar show waarin ze ook scherpe kritiek uitte op het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba en in het bijzonder op hoofdofficier Hans Mos. Ze stelt dat het OM geen interesse toont in de opnames en dat Mos niet bereid was om in het weekend naar Miami te vliegen om de band in ontvangst te nemen. Het OM reageerde vandaag in een persbericht met de mededeling dat het tv-stadion in juli het OM heeft benaderd. “Een producer van het programma heeft ons geïnformeerd over de inhoud.”

Het OM concludeerde dat deze informatie geen bewijswaarde heeft op dit moment. De producer beloofde vervolgens samen met Van Susteren naar Aruba af te reizen om de opnames te laten zien, maar dat is nooit gebeurd, zegt het OM. Op verzoeken van justitie om de band op te sturen, werd bovendien niet gereageerd. “De presentatrice is niet bereid om de band aan de politie af te staan. Er bleef alleen een take it or leave it voorstel over om elkaar in Miami te ontmoeten”, aldus het OM in het persbericht.

Van Susteren ontkent dit en vraagt het publiek om te oordelen wie een leugenaar is; zij of hoofdofficier Mos. Advocaten stelden gisteren in haar programma dat het OM lui is. Ook Jossy Mansur, hoofdredacteur van Diario, werd in de uitzending per telefoon naar zijn mening gevraagd. Hij wilde niet zo ver gaan, maar noemde het OM ‘onverschillig’ in de Holloway-zaak en was het met de programmagasten eens dat justitie er niet alles aan doet om de zaak op te lossen. Mansur suggereerde ‘druk van bovenaf’ op het OM om de zaak zo snel mogelijk af te sluiten.
In het programma was ook de vader van Natalee, Dave Holloway te horen, die zei het onbegrijpelijk te vinden dat het Arubaanse OM de getuige die verklaart op de avond van de verdwijning Joran in bemodderde kleren te hebben gezien, niet gelooft. Deze getuige heeft zoals eerder bekend, een leugendectortest in de VS afgelegd. Volgens Dave Holloway heeft het OM niet eens te moeite genomen om aanwijzingen van de getuige, dat Natalee mogelijk in de dam van Monserrat is gedumpt, te onderzoeken. In deze dam zou volgens Dave nooit zijn gezocht, maar in september liet het OM al weten dat de dam wel degelijk grondig is onderzocht.
http://www.amigoe.com/artman/publish/printer_49534.php

http://gretawire.foxnews.(...)st-2/comment-page-1/
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_63396246
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:44 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Grrrr, nou ben ik er tóch weer ingetrapt [ afbeelding ]
Ben ik wel mee eens en niet alleen de resultaten tellen natuurlijk, maar Peter gaat echt niet zover over de schreef wat dat betreft, alhoewel prive gesprekken opnemen en uitzenden op tv wel schending van privacy is.

Maar het gaat er mij meer om dat mensen Peter helemaal afzeiken alsof hij niks om de slachtoffers geeft en alleen om zijn prijzenkas en bankrekening geeft. Dit terwijl hij ongelofelijk veel goede dingen heef gedaan.

Dat een beetje spectaculair brengen doet hij ook al veel langer. Ik zag die aflevering terug met die huurmoorden en daar doen ze dat ook de hele tijd. Blijven herhalen hoe bijzonder de beelden zijn en dat ze die 3 dubbele moordaanslag hebben voorkomen enzo.
pi_63410667
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:33 schreef agter het volgende:

[..]

Hans Mos zei:
quote:
En wat ik nog erger vind, dat er allerlei suggesties door hem worden gedaan in de richting van anderen, die daar ook wel de wrange vruchten van geplukt hebben tot op heden.
http://www.peterrdevries.nl/
  zaterdag 22 november 2008 @ 10:43:06 #182
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_63424536
die van Susteren spoort niet, als ze echt bewijs zou hebben had ze die band echt wel opgestuurd. Ze wilde er natuurlijk een media spectakel van maken, terecht dat het OM daar niet op in is gegaan.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 25 november 2008 @ 01:17:12 #183
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63496218
Eigenlijk lijken Joran en Peter qua karakter best wel op elkaar:
- ze zijn allebei heel erg stoer en vinden zichzelf geweldig
- ze nemen het allebei niet zo seriues met de waarheid, een beetje verdraaien mag best en maar doorgaan met verdraaien
- ze houden nooit op
- ze gunnen elkaar helemaal niets
- ze geilen allebei op geld en roem
- stoere speelgoed (auto en motor) is erg belangrijk voor ze
- beste vermaak is leedvermaak
- etc.
pi_63496446
  dinsdag 25 november 2008 @ 01:45:19 #185
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63496491
- pot verwijt dat ie zwart ziet (maar wie is dan de pot?)
pi_63499038
Vanmorgen was op de radio dat Joran bij de Amerikaanse televisiezender Fox heeft verteld dat hij Nathalee op Aruba zou hebben verkocht aan een andere man.

Als dat waar is (wat Joran nu weer ontkent overigens) dan zou dat betekenen dat de bekentenis in het programma van PrdV helemaal niets voorsteld en dat PrdV niet kan blijven volhouden dat hij de zaak heeft opgelost, omdat deze stelling volledig is gebaseerd op de overtuiging dat Joran de waarheid sprak in de Range Rover.
pi_63499083
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Vanmorgen was op de radio dat Joran bij de Amerikaanse televisiezender Fox heeft verteld dat hij Nathalee op Aruba zou hebben verkocht aan een andere man.

Als dat waar is (wat Joran nu weer ontkent overigens) dan zou dat betekenen dat de bekentenis in het programma van PrdV helemaal niets voorsteld en dat PrdV niet kan blijven volhouden dat hij de zaak heeft opgelost, omdat deze stelling volledig is gebaseerd op de overtuiging dat Joran de waarheid sprak in de Range Rover.
Ai ai ai, daar gaat zijn Emmy
Pretentieus geneuzel.
pi_63499171
Ik geloof echt niet dat JvdS haar vermoord heeft , maar dat ie totaal niet spoort is nu toch wel duidelijk..
Wat een figuur zeg...
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:07:32 #189
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_63499485
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:49 schreef roooosje het volgende:

[..]

Ai ai ai, daar gaat zijn Emmy
En het geld dat hij van mevrouw Holloway heeft gekregen, mits zij het bonnetje nog heeft.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:44:21 #190
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_63500398
Geweldige actie van Joran. 2 ton opstrijken voor een interview en vervolgens opbellen dat het allemaal verzonnen is, meesterlijke zet! Koekje van eigen deeg voor Fox. Goed gedaan! Je moet toegeven hij heeft wel lef en hij doet het toch maar weer. Ik verheug me nu alweer op zijn volgende media optreden. Hij is niet voor niets zo goed in "pokeren".. !
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:19:47 #191
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63501341
Het wordt steeds gekker.
pi_63502843
Hoezo heeft ie 2 ton gekregen? Bron? Als het waar is is dat wel grappig ja.. vallen die 1000 euro van Peter bij in het niet
pi_63503791
Vanmorgen was peter bij edwin evers en zijn verklaring voor het nieuwe interview was dat joran nu gewoon allerlei indianenverhalen verspreidt, en dan naderhand zegt hij dt hij loog. Daardoor wil Joran doen alsof hij alles liegt. Op die manier lijkt het alsof hij de verklaring bij patrick ook verzonnen had. Maar dat was dus niet zo omdat hij daar met verborgen camera werd gefilmd en dat hij het verhaal alleen tegen zijn 'beste' vriend vertelde,

op zich zit er wel iets in die verklaring
gr gr
pi_63503925
Die Joran vd Sloot kijkt tijdens dat hele interview al alsof hij ieder moment in de lach kan schieten. .
pi_63504005
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Vanmorgen was peter bij edwin evers en zijn verklaring voor het nieuwe interview was dat joran nu gewoon allerlei indianenverhalen verspreidt, en dan naderhand zegt hij dt hij loog. Daardoor wil Joran doen alsof hij alles liegt. Op die manier lijkt het alsof hij de verklaring bij patrick ook verzonnen had. Maar dat was dus niet zo omdat hij daar met verborgen camera werd gefilmd en dat hij het verhaal alleen tegen zijn 'beste' vriend vertelde,
op zich zit er wel iets in die verklaring
Een crimivriend die zijn vader had kunnen zijn, waar tegen Joran vd Sloot opkeek en graag wilde imponeren.
pi_63505700
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:53 schreef Stali het volgende:

[..]

Een crimivriend die zijn vader had kunnen zijn, waar tegen Joran vd Sloot opkeek en graag wilde imponeren.
en daarom zei hij dat hij natalee alleen maar een beetje had gevingerd

als hij echt zo cool wilde doen had hij wel gezegd dat hij haar 3 keer van achter had gepaald.

[ Bericht 0% gewijzigd door Quyxz_ op 25-11-2008 19:14:44 (ff zij naar zei veranderd want dat was kansloossss) ]
gr gr
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:21:51 #197
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63506516
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:54 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

en daarom zij hij dat hij natalee alleen maar een beetje had gevingerd

als hij echt zo cool wilde doen had hij wel gezegd dat hij haar 3 keer van achter had gepaald.
Daarmee imponeer je een crimineel niet. Daarmee imponeer je een 'beste vriend' misschien ja.
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:24:39 #198
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63506604
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:52 schreef Apache4U het volgende:
Ik geloof echt niet dat JvdS haar vermoord heeft , maar dat ie totaal niet spoort is nu toch wel duidelijk..
Wat een figuur zeg...
Dat hij haar vermoord heeft gelooft toch al bijna niemand meer. De meesten willen toch zijn verklaring geloven dat ze beroerd werd op het strand vanwege drank/drugs en daar overleed? In die 'bekentenis' zegt hij volgens mij alleen de fout te hebben gemaakt het lijk in zee te hebben gedumpt ipv naar de politie te gaan.
pi_63508652
TVP
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63510740
Natte Lie is gewoon overleden aan een fatale drugscocktail die Joranneman aan haar heeft gegeven. Aangezien het ventje niet de nor in wilde voor illegaal drugsbezit heeft die coño haar samen met zijn pata 'Dauri' in kleine stukjes gesneden en verkocht aan de lokale krokettenfabriek.

Dit lijkt me het meest aannemelijke verhaal.
  Moderator dinsdag 25 november 2008 @ 17:51:18 #201
236264 crew  capricia
pi_63512851
Deze al gelezen:
quote:
‘Beth Holloway had banden in Witte Huis’
Door PETER DE KNEGT

ROTTERDAM/CURACAO - ,,De VPRO vond mijn film ‘te Amerikaans’, RTL-televisie vond hem ‘te duur’. Dus breng ik mijn documentaire over de verdwijning van Natalee Holloway op Aruba maar zelf uit op DVD en via Internet.’’

Beth Holloway Twitty (l) en haar verdwenen dochter Natalee. FOTO'S AP
De op Curaçao woonachtige Renee Gielen (58) heeft zich net als de journalisten Peter R. de Vries van SBS en Greta van Susteren van Fox News jaren geleden vastgebeten in de geruchtmakende zaak.

Anders dan haar collega’s die tot op de dag van vandaag achter de rol van Joran van der Sloot proberen te komen, richt Gielen haar pijlen vooral op de rol van de moeder van Natalee, Beth Holloway. ,,Aan de hele zaak zit een kant die de wereld drieëneenhalf jaar lang niet gezien heeft. ‘’

Gielen betwist dat Natalee het brave 18 jaar oude meisje was, zoals haar moeder de wereld doet geloven, toen zijn in 2005 op Aruba verdween. ,,Haar verdwijning is een wegloop scenario. Maar dat beeld mocht nooit naar voren komen omdat dat niet paste in de Amerikaanse droom.’’

Gielen laat in haar documentaire uitgebreid de voormalig Arubaanse onderzoeksleider Dompig aan het woord over de beperkingen in zijn onderzoek.

,,Hij kreeg alle medewerking van de FBI naar haar zoektocht, maar de familie Holloway mocht hij niet onderzoeken. Daar werd hij letterlijk in gedwarsboomd. Dompigs grootste frustratie is dat hij denkt dat als de moeder had meegewerkt, de zaak allang was opgelost. De moeder heeft ook letterlijk van Dompig geëist dat als haar lichaam zou worden gevonden het niet medisch onderzocht mocht worden. Volgens hem had zij banden tot in het Witte huis.

Zij wilde kost wat kost haar verslavingen verdoezelen. Als de moeder zich zo had gedragen als de ouders van Marlies van der Kouwe waren er allang antwoorden gekomen.’’

Gielen hoopt met haar documentaire, waarin nogal wat beschuldigingen aan het adres van de moeder en (voormalige) stiefvader zijn gericht opnieuw ‘iets los te maken’. ,,Ik zeg niet dat de moeder met haar verdwijning heeft te maken, maar ze heeft zoals hoofdofficier Hans Mos zegt: ‘een rol gespeeld die niet positief was voor het onderzoek’.

Intussen rollen Peter R. de Vries en Gielen over de mogelijke toedracht met elkaar over straat. ,,Hij heeft mij knettergek en geschift genoemd. Ik zou ook een zonnesteek hebben opgelopen volgens hem. Maar volgens mij heeft hij zelf in zijn programma’s geknipt en geplakt en kloppen er bepaalde zaken van geen kant. Het is op die manier niet zo moeilijk iemand in een auto iets te ontfutselen. Als het waardevol was geweest, had het Openbaar Ministerie iets kunnen doen. Ook de uitzending over Thailand is volgens mij een truc van Joran, net als het interview met Fox News waarin hij beweert haar verkocht te hebben. Hans Mos vertelde mij ook over dat Fox interview en die zogenaamde nieuwe getuigen van De Vries. ,,Ik heb er allemaal niets aan, maar moet wel elke dag nieuwe tips nagaan.’’

Gielen denkt dat Joran voor De Vries een obsessie is geworden. ,,Hij voert een hetze tegen mij. Waarom? Ik heb geen complottheorie opgezet. Het zijn allemaal feiten over telefoontjes, geldstromen, vreemde opsporingsposters, een medisch vliegtuig dat landt, de mensen die ik gesproken heb....Mijn verhaal is geen sensatieverhaal. Peter heeft het over appels, ik over peren. Ik zou graag met hem bij Pauw en Witteman aan tafel zitten om daarover te praten. Als er wijn wordt gegooid moeten wel de stomerijkosten worden betaald.’ ‘

De documentairemaakster gelooft zelf dat de waarheid steeds dichterbij komt. ,,Ik denk zelf niet dat Joran Natalee iets heeft aangedaan. Ook zijn vader heeft geen rol gespeeld, die is erin geluisd door een machtige Arubaan die hij eens heeft dwarsgezeten als rechter in opleiding.’’
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:05:29 #202
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63514912
De Vries is weer knap asociaal bezig bij Boulevard. Eerst wil hij de kijkers nogmaals duidelijk maken dat Joran echt niet gelogen heeft toen hij zijn bekentenis deed tegen Van Eem. Vervolgens krijgt De Vries het uit zijn strot dat hij zo goed als zeker weet dat Joran Natalee vermoord heeft. HUH ???

Ik meen me te herinneren dat de bekentenis van Joran inhield dat hij vertelde dat ze met hem naar het strand was gegaaan en daar opeens beroerd werd (van drank en/of drugs) en daar ter plekke overleed. Dus waar in godnaam haalt De Vries het lef vandaan om nu voor de zoveelste keer weer op publieke tv te zeggen dat het zo goed als zeker is dat Joran Natalee heeft vermoord? Wat is het tovch een ongelooflijke klootzak (Van der Sloot is ook een klootzak, maar niet omdat hij iemand vermoord zou hebben, maar gewoon omdat het een smerig mannetje is).
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:08:19 #203
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63515016
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:40 schreef PDOA het volgende:
Natte Lie is gewoon overleden aan een fatale drugscocktail die Joranneman aan haar heeft gegeven. Aangezien het ventje niet de nor in wilde voor illegaal drugsbezit heeft die coño haar samen met zijn pata 'Dauri' in kleine stukjes gesneden en verkocht aan de lokale krokettenfabriek.

Dit lijkt me het meest aannemelijke verhaal.
Het meest aannemelijke is dat ze gewoon te veel gezopen en drugt gebruikt heeft en daar op het strand aan is overleden (dat vertelde hij ook in zijn 'bekentenis'). Joran is daar in paniek geraakt en heeft haar zelf in zee gedumpt of laten dumpen.
Maar te bewijzen valt het nooit, dus tot het tegendeel is bewezen blijft JvdS natuurlijk onschuldig.
pi_63515088
haha

die gast lapt zijn eigen pa erbij...

of het waar is of niet.

Wat een vuile rat is die Joran
I feel kinda Locrian today
pi_63515123
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:05 schreef scanman01 het volgende:
De Vries is weer knap asociaal bezig bij Boulevard. Eerst wil hij de kijkers nogmaals duidelijk maken dat Joran echt niet gelogen heeft toen hij zijn bekentenis deed tegen Van Eem. Vervolgens krijgt De Vries het uit zijn strot dat hij zo goed als zeker weet dat Joran Natalee vermoord heeft. HUH ???

Ik irriteer mij hier ook aan. Wel een expert op laten draven die verklaart dat het deel over NH die "schokkend", maar op natuurlijke wijze om het leven kwam en dan toch melden dat Joran haar wel vermoord zal hebben.

Het is met elkaar in tegenspraak, maar ach... het gekrenkte ego van PRdV door een glaasje wijn heeft geen moeite met dit soort tegenstrijdigheden kennelijk.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator dinsdag 25 november 2008 @ 19:15:24 #206
236264 crew  capricia
pi_63515270
NH heeft volgens Mountain Brook wel wat vaker gesnoept, en niet alleen van de alcohol.
Maar dat mag van Beth niet naar buiten komen...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_63515386
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:15 schreef capricia het volgende:
NH heeft volgens Mountain Brook wel wat vaker gesnoept, en niet alleen van de alcohol.
Maar dat mag van Beth niet naar buiten komen...
En ze is weggelopen zonder haar spullen mee te nemen.
pi_63518536
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik irriteer mij hier ook aan. Wel een expert op laten draven die verklaart dat het deel over NH die "schokkend", maar op natuurlijke wijze om het leven kwam en dan toch melden dat Joran haar wel vermoord zal hebben.

Het is met elkaar in tegenspraak, maar ach... het gekrenkte ego van PRdV door een glaasje wijn heeft geen moeite met dit soort tegenstrijdigheden kennelijk.
Da's idd ergerlijk. Als Joran's verhaal waar is, is hij onschuldig. Als Joran schuldig is, klopt zijn verhaal niet. En er is niemand die Peter dat eens voor de voeten gooit. Ben zo benieuwd hoe hij dat dan weer goed gaat praten
pi_63523110
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:05 schreef scanman01 het volgende:

Ik meen me te herinneren dat de bekentenis van Joran inhield dat hij vertelde dat ze met hem naar het strand was gegaaan en daar opeens beroerd werd (van drank en/of drugs) en daar ter plekke overleed. Dus waar in godnaam haalt De Vries het lef vandaan om nu voor de zoveelste keer weer op publieke tv te zeggen dat het zo goed als zeker is dat Joran Natalee heeft vermoord? Wat is het tovch een ongelooflijke klootzak (Van der Sloot is ook een klootzak, maar niet omdat hij iemand vermoord zou hebben, maar gewoon omdat het een smerig mannetje is).
Ik zag hem zelfs zeggen dat dit verhaal -wat Joran nu heeft verteld- onzin is. Ik dacht ff: HUH?? Dus een verhaal wat hij voor Peter zn camera's vertelt, en vervolgens ontkent, is WÉL WAAR.... en een verhaal wat hij voor de camera van FOX vertelt, en vervolgens ontkent, is NIET WAAR? Moet zeggen dat ik het niet uitgebreid heb gezien want was aan het werk, zal het zometeen nog even bekijken. Begrijp me goed... Joran vind ik geen engeltje, maar Peter is werkelijk een verschrikkelijke man.
pi_63523496
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:17 schreef yyentle het volgende:

[..]

En ze is weggelopen zonder haar spullen mee te nemen.
Blond hè
pi_63527764
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:00 schreef Daverz het volgende:

[..]

Ik zag hem zelfs zeggen dat dit verhaal -wat Joran nu heeft verteld- onzin is. Ik dacht ff: HUH?? Dus een verhaal wat hij voor Peter zn camera's vertelt, en vervolgens ontkent, is WÉL WAAR.... en een verhaal wat hij voor de camera van FOX vertelt, en vervolgens ontkent, is NIET WAAR? Moet zeggen dat ik het niet uitgebreid heb gezien want was aan het werk, zal het zometeen nog even bekijken. Begrijp me goed... Joran vind ik geen engeltje, maar Peter is werkelijk een verschrikkelijke man.
Joran wist dat ie een bekentenis aan het afleggen was deze keer, dat is nogal een verschil. Neemt niet weg dat Peter irritant bezig is.
pi_63528754
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:50 schreef Polleeder het volgende:

Ben zo benieuwd hoe hij dat dan weer goed gaat praten
Zoals hij dat altijd doet: dan vertelt hij dat jij een grafmongool bent en te dom voor woorden, niets begrijpt van het strafrecht/de misdaad (dat presteerde hij zelfs tov Spong!) en het campingzenderpubliek (lees: JohnDope en aanverwanten) slikt dat vervolgens voor zoete koek.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 26 november 2008 @ 10:17:02 #213
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_63530091
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zoals hij dat altijd doet: dan vertelt hij dat jij een grafmongool bent en te dom voor woorden, niets begrijpt van het strafrecht/de misdaad (dat presteerde hij zelfs tov Spong!) en het campingzenderpubliek (lees: JohnDope en aanverwanten) slikt dat vervolgens voor zoete koek.
pi_63531033
die tape dattie met zn vader belt is ook zo nep als wat.

Echt sesamstraat taal
pi_63533259
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:33 schreef agter het volgende:

[..]

laten we het nou over 1 ding eens zijn... joran is verre van onschuldig probleem is dat het niet bewezen is op dit moment, waaraan hij precies schuldig is kan je over discussieren
  woensdag 26 november 2008 @ 13:22:04 #216
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63534531
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:26 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

laten we het nou over 1 ding eens zijn... joran is verre van onschuldig probleem is dat het niet bewezen is op dit moment, waaraan hij precies schuldig is kan je over discussieren
Ik weet niet iof hij schuldig IS .... ik weet wel dat hij op sommige gebieden schuldig LIJKT. Maar nog geen enkele rechtbank heeft een mogelijkheid gezien hem te veroordelen, dus dan zijn eventuele aanwezige 'bewijzen' héél erg mager. En als je zijn bekentenis aan Van Eem gelooft, dan is hij niet aan zo erg veel schuldig. Peter R wil ons graag doen geloven dat de bekentenis dus betekent dat hij haar vermoord heeft, maar dat slaat al helemáál nergens op. Wél is Joran sowieso schuldig aan asociaal gedrag, maar als iederen die asociaal gedrag vertoont de bak in moet zouden de nederlandse straten opeens een stuk leger zijn.
  woensdag 26 november 2008 @ 21:45:05 #217
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63547976

[ Bericht 100% gewijzigd door lipboutje op 26-11-2008 21:51:28 ]
  woensdag 26 november 2008 @ 21:50:33 #218
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63548205
Ik vindt dat het tijd wordt dat PrdV zich inmengt in onze discussie.
Steve Br. kun jij daar voor zorgen, weet nml dat jij wel Fok user bent!
pi_63553683
Ik snap dat inteview met foxnieuws echt niet. Waarom zou hij dat nou doen? Om de uitzendingen van Peter ongeloofwaardiger te maken?
  donderdag 27 november 2008 @ 00:53:00 #220
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63553839
Als ik moest kiezen tussen: een biertje drinken met Peter OF met Joran, dan wist ik het wel.

Gelukkig hoef ik niet te kiezen!
  donderdag 27 november 2008 @ 01:49:45 #221
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63554965
quote:
Op donderdag 27 november 2008 00:53 schreef bikkeltje2 het volgende:
Als ik moest kiezen tussen: een biertje drinken met Peter OF met Joran, dan wist ik het wel.
Ik ook wel. Absoluut met geen van twee.
  donderdag 27 november 2008 @ 02:02:09 #222
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63555094
Biertje?
pi_63555177
Als je met Peter drinkt heb je in ieder geval een alibi
  donderdag 27 november 2008 @ 02:13:59 #224
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63555200
..en voor je het weet geniet heel Nederland met je mee ... op TV!
pi_63758926
quote:
'Politie hielp Paul van der Sloot in Holloway-zaak'
ORANJESTAD - De Nederlander Jan van der Straten die in 2005 als politiecommissaris op Aruba op de Natalee Holloway-zaak werd gezet, heeft het onderzoek in de beginfase ernstig gehinderd. Dit om zijn vriend Paul van der Sloot te helpen bij het beschermen van zijn zoon Joran die ervan werd verdacht betrokken te zijn bij de verdwijning van de Amerikaanse.

Dit heeft de Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes donderdag bevestigd. De aantijging circuleerde al eerder op het eiland. De bewindsman is ermee naar buiten gekomen omdat Van der Straten deze week in de media kritiek uitte op het Arubaanse politiekorps.

Volgens Croes lijkt het erop dat de oud-politiecommissaris Joran en twee andere verdachten bewust pas na tien dagen oppakte, terwijlde eerste dagen cruciaal zijn bij een verdwijningszaak. In een gesprek hoorde de minister Van der Straten destijds zeggen: "Dit kan ik mijn vriend Paul niet aandoen"; Croes vindt het verdacht dat er toen veel telefoonverkeer was tussen Paul van der Sloot en onderzoeksleider Van der Straten. Van der Straten zou verder een ;tweederangs politieteam hebben ingezet, vlak na Natalees verdwijning. Dat was het flexiteam; een team dat ingezet wordt tijdens carnaval, licht Croes toe. Hij wil dat er een nieuw onderzoek komt naar de rol van Van der Straten en Van der Sloot: Als twee Nederlandse vrienden hebben Paul en Jan elkaar geholpen.

Ook op de Nederlandse regering uit de Arubaanse minister enige kritiek. Tot op de dag van vandaag krijgen we internationaal geen morele steun van Nederland, terwijl de Arubaanse naam wordt bezoedeld. In 2005 werd ons gevraagd zo goed mogelijk te verzwijgen dat Joran een Nederlander is. Hij moest zoveel mogelijk voorkomen als Arubaan. Dat heeft een Nederlandse minister -ik zeg niet wie- persoonlijk verzocht.
pi_63760821
En daar komt-ie nú pas mee, en ook nog alleen maar om zijn eigen straatje schoon te vegen omdat die van der Straten kritiek uitte? Dus anders had hij gewoon gezwegen (áls zijn vermoedens al juist zijn)? Echt een betrouwbare minister
pi_63774447
FOX News over uitlating Minister van Justitie Aruba Rudy Croes:
quote:
Cover-up at the Top?

Aruba's minister of justice reportedly claimed that the police commissioner hampered the investigation into Natalee Holloway's disappearance to protect his friend - suspect Joran van der Sloot's father.
http://www.foxnews.com/video/index.html?playerId=videolandingpage&streamingFormat=FLASH&referralObject=3265793&referralPlaylistId=df5603c3d11ca9a023b0070cfc5f297e279fd3a7

http://www.foxnews.com/video/index.html?playerId=videolandingpage&streamingFormat=FLASH&referralObject=3265797&referralPlaylistId=playlist
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  Moderator vrijdag 5 december 2008 @ 10:30:55 #228
236264 crew  capricia
pi_63777360
Zou niet zo slecht zijn als er vanuit NL eens een goed onderzoek komt naar de gang van zaken op Aruba.
Niet eens zozeer naar de verdwijning van NH zelf, maar naar de gang van zaken rond het onderzoek.
Als het echt allemaal klopt, dat het OM zo gehinderd is enzo, dan is het onderzoek daar gewoon een rommeltje.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 5 december 2008 @ 11:34:05 #229
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63778903
Blijft toch verwonderlijk hoe iemand er mee weg kan komen, er zelfs nog geld aan verdiend en zo ondertussen een BNN'er is geworden.
pi_63779209
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 11:34 schreef bikkeltje2 het volgende:
Blijft toch verwonderlijk hoe iemand er mee weg kan komen, er zelfs nog geld aan verdiend en zo ondertussen een BNN'er is geworden.
Krijgt hij een show op BNN ja?
Maar je vergeet er wel bij te zetten dat zich voorlopig nergens meer kan vertonen. Niet in Nederland, Thailand of Aruba. Veel geld zal hij er ook nog niet mee verdient hebben.
  zaterdag 6 december 2008 @ 10:01:51 #231
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_63800930
Waarom niet, hij is onschuldig en ik denk dat de meeste mensen wel met hem mee hebben geleefd en met hem meeleven. Het is toch een beetje klein duimpje (joran) tegen de reus (de vries, justitie en de hele amerikaanse media) Vooralsnog heft klein duimpje ze allemaal te kijk gezet. Er ligt voor Joran een grote toekomst in het verschiet als hij het slim aanpakt.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_63801250
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 10:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Waarom niet, hij is onschuldig en ik denk dat de meeste mensen wel met hem mee hebben geleefd en met hem meeleven. Het is toch een beetje klein duimpje (joran) tegen de reus (de vries, justitie en de hele amerikaanse media) Vooralsnog heft klein duimpje ze allemaal te kijk gezet. Er ligt voor Joran een grote toekomst in het verschiet als hij het slim aanpakt.
Als je het zo bekijkt...
Ik kijk naar die afleveringen van de Vries en krijg er geen medelijde mee hoor. Het is gewoon een triest gewetenloos ventje. Hij komt toch met zo'n triest verhaal bij die Patrick en hij wil toch geld verdienen door het leven kapot te maken van Thaise meisjes. Dat het vooral grootspraak is weet ik ook wel, maar je gaat toch niet meeleven met zo'n eikel.
pi_63869329
Hero Brinkman op FOX News over Aruba: 'Corrupt as Hell'

Dutch official make new allegations against Aruban law enforcement in Holloway case

[ Bericht 15% gewijzigd door Caesu op 09-12-2008 08:37:35 ]
  dinsdag 9 december 2008 @ 08:00:16 #234
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_63869508
Hero Brinkman...... die representeert het NL parlement ook echt goed..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_63869582
dat weten die FOX kijkers denk ik niet. die denken vast dat we ook een twee-partijen systeem hebben.
pi_63883513
Wat een belabberd Engels spreekt die gast.
BZB - Zeven Sloten
pi_63893636
quote:
Bijleveld wil onderzoek Van der Straten
9 Dec, 2008, 14:38 (GMT -04:00)

WILLEMSTAD/DEN HAAG — Staatssecretaris Ank Bijleveld-Schouten (Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties, CDA) gaat ervan uit dat meteen een onderzoek wordt ingesteld door de Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes naar de, door hem zelf geuite, beschuldigingen van verhindering van het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway door politiecommissaris Jan van der Straten.
In een brief aan de Tweede Kamer schrijft Bijleveld vandaag: “Hoewel het me bevreemdt dat de beschuldiging nu pas wordt gedaan, ga ik er gelet op de ernst van de aantijging, van uit dat per ommegaande een onderzoek zal worden ingesteld door de Arubaanse minister van Justitie. Als minister van Justitie draagt de heer Croes daarvoor immers de verantwoordelijkheid.”
Bijleveld herkent zich overigens niet in de kritiek die Croes jegens Nederland heeft geuit. “Op alle mogelijke wijzen is door Nederland ondersteuning verleend aan het onder leiding van het Arubaanse Openbaar Ministerie uitgevoerde onderzoek evenals op het diplomatieke vlak.”
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_50325.php
pi_63895213
Croes die een onderzoek moet instellen naar zijn eigen politie-apparaat? Dat is zowat hetzelfde als Rijkman Groenink de wantoestanden bij ABN-AMRO destijds laten onderzoeken Daar zal vast niets opzienbarends uitkomen, de doofpot is groot genoeg
pi_63895275
Tsjaa Pol ik geloof dat die "subtiliteit" in de opmerking van Ank Bijleveld, de heren Caesu en j555 een beetje ontgaan is.
  woensdag 10 december 2008 @ 01:24:38 #240
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63895668
subtiliteit of niet, ik ben zeer benieuwd of dat onderzoek er gaat komen.
Ik heb sterk het gevoel dat hier veel meer uit gaat voortkomen . . we zullen zien
pi_63896129
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:24 schreef bastibro het volgende:
subtiliteit of niet, ik ben zeer benieuwd of dat onderzoek er gaat komen.
Ik heb sterk het gevoel dat hier veel meer uit gaat voortkomen . . we zullen zien
Dat onderzoek zal er vermoedelijk dan ook wel komen (anders zou het wel een afgang zijn voor onze staatssecretaris), maar dan ben ik wel erg benieuwd hoe Croes het voor elkaar gaat krijgen om zijn beschuldigingen jegens Straat en Sloot hard te maken, en tegelijkertijd zélf buiten spel te blijven.
Immers, als het werkelijk waar is dat de zaak door toedoen van zijn functionarissen niet is opgelost, dan hangt hij óók omdat hij nooit heeft ingegrepen, terwijl hij hier blijkbaar al jaren van op de hoogte was (en er eigenlijk pas met z'n pensioen mee naar buiten had willen komen )
Maar waarschijnlijk hééft hij niet eens bewijs -met die impulsieve doch ondoordachte uitspraak lijkt hij mij ook niet één van de snuggerste- dus ik vrees dat alles wel weer met een sisser af zal lopen.
pi_63896958

http://awemainta.com/
quote:
'Aruba moet Nederlandse politiechef onderzoeken'
http://www.nieuws.nl/538538
quote:
The Aruban Justice Minister Rudy Croes must immediately institute an investigation into the former Dutch chief Jan van der Straten. Writes Secretary of Kingdom Relations Ank Bijleveld (CDA) to the Second Chamber.
http://www.sxmislandtime.com/index.php?option=com_content&view=article&id=4274
  donderdag 11 december 2008 @ 17:29:04 #243
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63937996
Ik snap werkelijk niet dat de Vries het steeds maar half afmaakt. Als alles met dat mensenhandel waar is, had hij heus gewacht tot Joran zo'n meisje op t vliegtuig had gezet, omdat ze hem dan kunnen inrekenen. Of in ieder geval meer hadden dan nu. Nu dit niet gebeurd is heb ik dan ook erge twijfels als in:" Oh, dit gaat toch niet gebeuren, kappen we het hier lekker af en we verdraaien wel wat dingen waardoor in ieder geval de hele mensheid denkt dat hij fout bezig is"

Anders zou je zo'n kans toch nóóit laten lopen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_63938226
deze zaak levert Peter R. veels teveel kijkcijfers en publiciteit op.
daarom spreidt hij het over veel verschillende uitzendingen.
hij komt dus stukje bij beetje met meer informatie totdat het net zich rond Joran en z'n pa helemaal sluit.
volgende keer zal het Paul van der Sloot/Jan van der Straten aspect wel aan bod komen.
hij zal wel moeten, want nu Minister van Justitie Rudy Croes er over begonnen is loopt hij het risico dat een andere misdaadjournalist er mee aan haal gaat.
pi_63940858
quote:
Staatssecretaris Bijleveld eist diepgaand onderzoek Aruba

Er moeten koppen rollen op Aruba. Staatssecretaris Ank Bijleveld van Koninkrijksrelaties wil een diepgravend onderzoek naar de rol van
oud-politiecommissaris Jan van der Straaten.

Hij zou het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway ernstig hebben gehinderd.
http://www.hartvannederla(...)aand_onderzoek_Aruba
pi_63941624
edit: verkeerde topic

// te laat, nou dan laat ik 'm ook hier maar staan.
quote:
Is dit een nieuwe ontwikkeling, en komt er dus nóg een onderzoek, of is dit gewoon hetzelfde bericht van gisteren, maar dan gerecycled door HvN, en gebracht op de suggestieve manier zoals we dat van SBS gewend zijn?

[ Bericht 82% gewijzigd door Polleeder op 11-12-2008 20:04:39 ]
pi_63941763
ja het is hetzelfde bericht, komt uit deze brief aan de Kamer:
http://www.minbzk.nl/actueel/116134/brief-aan-tweede_0

maar vandaag heeft Bijleveld dit nog eens herhaald in een Tweede Kamer commissie.

daardoor pikt meer media het nu op.
en Hart van Nederland heeft een interview met Bijleveld en het stukje van Brinkman op FOX News erbij gedaan.

http://www.volkskrant.nl/(...)tie_in_zaak-Holloway
http://www.ad.nl/binnenla(...)in_zaakHolloway.html
http://www.nrc.nl/binnenl(...)ijt_in_zaak-Holloway

interessant te noemen is ook dat er maandag een Rondetafelconferentie is op Curaçao tussen Nederland, Aruba en de Nederlandse Antillen met Balkenende als voorzitter.
Bijleveld gaat daar ook naar toe en ik neem aan ook Rudy Croes, de Minister van Justitie van Aruba.
pi_63942046
Okee bedankt, dan weet ik tenminste hoe serieus ik dat 'diepgravend' en 'koppen rollen' op moet vatten
pi_63942350
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat de Vries het steeds maar half afmaakt. Als alles met dat mensenhandel waar is, had hij heus gewacht tot Joran zo'n meisje op t vliegtuig had gezet, omdat ze hem dan kunnen inrekenen. Of in ieder geval meer hadden dan nu. Nu dit niet gebeurd is heb ik dan ook erge twijfels als in:" Oh, dit gaat toch niet gebeuren, kappen we het hier lekker af en we verdraaien wel wat dingen waardoor in ieder geval de hele mensheid denkt dat hij fout bezig is"

Anders zou je zo'n kans toch nóóit laten lopen?
De hype hierover is inmiddels al weer over hoor, maar nou ik tóch bezig ben..
Dit was inderdaad het maximale, dat Peter eruit wist te persen. Het was waarschijnlijk al snel duidelijk dat Joran niet de alom gevreesde vrouwenhandelaar was, die Peter hoopte, en tot overmaat van ramp zeiden de meisjes die Joran probeerde te strikken, ook nog eens 'nee', zonder enige verdere dwang van Joran. Da's een flinke domper, als je iemand van meedogenloze vrouwenhandel wilt beschuldigen

Omdat het anders zo zonde van alle kosten en moeite zou zijn, en omdat een Joran-aflevering sowieso garant staat voor hoge kijkcijfers, zend je dus maar uit wat je hebt, en vult de rest maar aan met vage getuigen, geestverwante 'deskundigen', en de nodige onbewezen insinuaties, in een poging om het programma tóch nog de door SBS zo gewenste smeuïgheid te geven. Vervolgens nog even een rondje langs zo veel mogelijk talkshows, de medewerking inroepen van een bevriende krant annex aandeelhouder, die óók niet vies is van wat suggestieve koppen op de voorpagina, en voila, een nieuwe kaskraker is geboren
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:26:44 #250
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63961180
Hai iedereen,

Omdat Joran niet meer zo een sensatie is als hij was, willen we ons nu gaan beperken tot het centrale Joran topic. Alle losse Joran topics worden hier ook al besproken, dus het is een beetje dubbelop. Als hij straks weer veel in het nieuws komt kunnen er weer aparte topics geopend worden
pi_63967267
Onderzoek naar beginfase zaak-Holloway
Gepubliceerd: vrijdag 12 december 2008 14:56 UTC
Laatst gewijzigd: vrijdag 12 december 2008 14:56 UTC

Oranjestad - De Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes laat een onafhankelijk onderzoek instellen naar het recherchewerk in de beginfase van de zaak-Holloway. Daarop was aangedrongen door staatssecretaris Bijleveld na kritiek van Croes op het politie-onderzoek.

Croes zei vorige week dat de Nederlandse commissaris Jan van der Straten het Holloway-onderzoek in de beginfase ernstig heeft gehinderd. Van der Straten zou dat hebben gedaan om zijn vriend Paul van der Sloot te helpen, de vader van hoofdverdachte Joran van der Sloot.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63967319
quote:
Onderzoek naar beginfase zaak-Holloway

Caribische redactie/ANP

De Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes laat een onafhankelijk onderzoek instellen naar het recherchewerk in de beginfase van de zaak-Holloway. Dat heeft de bewindsman vrijdag bevestigd. "De voorbereidingen zijn al getroffen.''

Minister Croes beschuldigde vorige week de Nederlandse politiecommissaris Jan van der Straten ervan de beginfase van het onderzoek naar de verdwenen Amerikaanse tiener in 2005 ernstig te hebben gehinderd. Van der Straten zou daarmee zijn vriend Paul van der Sloot hebben willen helpen bij het beschermen van diens zoon Joran, die ervan werd verdacht betrokken te zijn bij de verdwijning van de Amerikaanse.

Staatssecretaris Ank Bijleveld (Koninkrijksrelaties), die ervan uitgaat dat de beschuldiging niet klopt, zei donderdag dat ze direct een onderzoek naar het verwijt van de Arubaanse minister wil. Zij vindt het vreemd dat de minister nu pas met de aantijging komt. Nederland is bereid te helpen bij het onderzoek als dat nodig is. Croes laat echter weten het nieuwe onderzoek "beslist niet op haar instructie in te stellen. Ik heb geen aanwijzing van haar nodig.''

De PVV heeft er donderdag bij de vergadering van de vaste Kamercommissie Antilliaanse en Arubaanse Zaken (NAAZ) tevergeefs op aangedrongen dat de Nederlandse rijksrecherche de beschuldigingen onderzoekt. De partij stond met dit voorstel alleen in de Tweede Kamer. VVD'er Johan Remkes verklaarde tegen de motie te stemmen, omdat hij de Arubaanse minister niet 'als de meest betrouwbare inspiratiebron' beschouwde.

Croes had ook kritiek op de Nederlandse regering. Volgens de minister is destijds gevraagd zo goed mogelijk te verzwijgen dat Joran een Nederlander is. "Hij moest zoveel mogelijk voorkomen als Arubaan. Dat heeft een Nederlandse minister -ik zeg niet wie- persoonlijk verzocht'', aldus Croes.

Bijleveld zegt zich niet te herkennen in deze kritiek. Volgens haar heeft Nederland op alle mogelijke manieren ondersteuning verleend aan het onderzoek, dat onder leiding van justitie op Aruba werd uitgevoerd.

PVV-moties
Tijdens de vergadering van de commissie NAAZ diende de PVV nog een drietal andere moties in, die allemaal werden verworpen. PVV-woordvoerder Hero Brinkman wilde met de moties voorkomen dat Nederland zou bijdragen aan de schuldsanering op de Antillen of dat daarmee zou worden begonnen voordat de Algemene Rekenkamer zich hierover heeft uitgesproken. Ook de oproep van Brinkman om in Nederland een referendum te houden over de staatkundige hervorming vond geen gehoor in de Kamer.

Een motie van SP-Kamerlid Van Raak werd wel aangenomen. Daarin vraagt hij de Nederlandse regering om duidelijk te maken wat de toekomst is van de 'speciale economische zones', oftewel belastingparadijzen, op de BES-eilanden. Staatssecretaris Bijleveld komt in januari met nieuwe belastingwetten voor de eilanden. De SP is tegen belastingvoordelen voor bedrijven, die 'niet aan de samenleving bijdragen'.
http://antilliaans.caribi(...)_ANP-vdstraten-croes
pi_63968979
Lieve help, Johan 555,

Hadden daarom een aantal mensen zo'n lol?
Een onderzoek naar Jan v. Straten door Jan v. Straten van de landrecherche?
quote:
Not the Landsrechere Aruba lol
http://almanak.overheid.nl/2372/Landrecherche/
check who the commissioner is for the Landrecherche.

I think they send the "Rijksrecherche" it is a Dutch team and independent
http://www.refugeesunleashed.net/about17803-675.html

Grapje?

Oud nieuws?

[ Bericht 5% gewijzigd door yyentle op 12-12-2008 19:41:43 ]
  vrijdag 12 december 2008 @ 19:48:06 #254
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63969281
Zijn we verhuist?
pi_63969502
nee er was bonje vanmiddag weer met de 3 B trollen

morgen is ie weer open ha ha
pi_63969594
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:56 schreef johan555 het volgende:

Dat onderwerp over de Kalpoe broers is ook dichtgegooid.

Lijkt wel of je daar niet over mag praten.

Moet je zeker zo nu en dan een stukje in die rebound zetten tussen al die trollen.

Daar begin ik niet aan.

Nou ja, de politie gaat met wel ze praten, alles komt toch wel uit.
pi_63969825
luister hier hoe de Tweede Kamer de Minister van Justitie van Aruba uitlacht:

http://download.omroep.nl(...)20081212_44_1kHz.mp3

pi_63969842
dichtgegooid ? zomaar het hele topic eraf ?
pi_63970112
quote:
Nieuw onderzoek naar beginfase Holloway-zaak
12 Dec, 2008, 14:18 (GMT -04:00)

ORANJESTAD — Minister van Justitie Rudy Croes wil het onderste uit de kan over de eerste dagen na de verdwijning van Natalee Holloway in 2005. Volgend jaar komt daar een onafhankelijk onderzoek naar, bevestigde hij vanochtend. “De voorbereidingen zijn nu al aan de gang. Het een en ander is al geschied.”

Croes doelt op de vele reacties die hij heeft gekregen nadat hij vorige week de oude onderzoeksleider en politiecommissaris Jan van der Straten beschuldigde van vriendjespolitiek in de beginfase van het onderzoek naar het verdwenen Amerikaanse meisje. Het Nederlandse Kamerlid Hero Brinkman, van de extreemrechtse partij PVV, noemde Aruba vervolgens in een gesprek met de Amerikaanse nieuwszender FoxNews ‘corrupt as hell’. Ook vele andere media in Amerika stellen de uitlatingen van Croes ter discussie omdat ‘hij er nu pas mee kwam’.

De PVV drong deze week tevergeefs er op aan dat de Nederlandse rijksrecherche de beschuldigingen onderzoekt. De partij stond met dit voorstel alleen in de Tweede Kamer. De Nederlandse staatssecretaris van Koninkrijksrelaties Ank Bijleveld zei gisteren na Kamervragen wel dat minister Croes direct moet laten onderzoeken of zijn beschuldiging klopt dat Van der Straten op Aruba het onderzoek naar de verdwijning hinderde.

Bijleveld gaf aan dat ze Croes niet kan dwingen een onderzoek in te stellen, maar vond het vreemd dat de minister pas zoveel jaar later met de aantijging komt. Daarbij ging Bijleveld ervan uit dat de beschuldiging niet klopt. Nederland is bereid te helpen bij het onderzoek als dat nodig is, aldus Bijleveld.

Minister Croes wil geen bemoeienis van Nederland en heeft het onderzoek ‘beslist niet op haar instructie’ ingesteld. “Ik heb daarvoor ook geen aanwijzing van haar nodig.” Begin december had Croes ook kritiek geleverd op de rol van de Nederlandse regering in de zaak. Volgens hem moest Aruba in 2005 zo goed mogelijk verzwijgen dat Joran een Nederlander is. “Hij moest zoveel mogelijk overkomen als Arubaan. Dat heeft een Nederlandse minister - ik zeg niet wie - persoonlijk verzocht.” Bijleveld heeft geantwoord zich niet te herkennen in de kritiek. Nederland heeft volgens haar op alle mogelijke manieren ondersteuning heeft verleend aan het onderzoek dat onder leiding van justitie op Aruba werd uitgevoerd.
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_50435.php
pi_63970185
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef johan555 het volgende:
dichtgegooid ? zomaar het hele topic eraf ?
Ja, het zou in een later stadium (dat bepaalt FOK dus) eventueel wel weer eens open kunnen.

Vrijheid van meningsuiting op Fok.
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:33:38 #261
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63970605
quote:
Croes laat echter weten het nieuwe onderzoek "beslist niet op haar instructie in te stellen. Ik heb geen aanwijzing van haar nodig.
Weer zo`n goedkope uitspraak. Deze man ontbeert iedere denkbare klasse. Tsss wat een clown, met z`n befbaard

[ Bericht 8% gewijzigd door bastibro op 12-12-2008 20:50:45 ]
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:45:40 #262
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63970942
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:56 schreef johan555 het volgende:

Ik zag het ja Petje lacht zich nu een ongeluk, de lamlul is geslaagd in zijn opzet.
Ze kwamen daar alleen om te zieken, dat moet voor iedereen duidelijk zijn geweest.

Even na Petje kwam ineens deze bolsema die, heel opvallend, zich speciaal wende tot Johan en erg familair leek met Petje.

Ze wilden Gielen`s verhaaltjes aan de man brengen en Johan onderuit halen.
Jammer dat de mod`s dit niet doorzagen
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:49:11 #263
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63970991
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:07 schreef Caesu het volgende:
luister hier hoe de Tweede Kamer de Minister van Justitie van Aruba uitlacht:

http://download.omroep.nl(...)20081212_44_1kHz.mp3

[ afbeelding ]
Ja! En maar geld pompen in dat corrupte clowntje!
pi_63971202
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:45 schreef bastibro het volgende:

[..]

Ik zag het ja Petje lacht zich nu een ongeluk, de lamlul is geslaagd in zijn opzet.
Ze kwamen daar alleen om te zieken, dat moet voor iedereen duidelijk zijn geweest.

Even na Petje kwam ineens deze bolsema die, heel opvallend, zich speciaal wende tot Johan en erg familair leek met Petje.

Ze wilden Gielen`s verhaaltjes aan de man brengen en Johan onderuit halen.
Jammer dat de mod`s dit niet doorzagen
En iemand heeft er blijkbaar ook veel belang bij dat er niet over de Kalpoe broers wordt doorgepraat.

Je ziet het trouwens op al die fora, "gerespecteerde posters" die al van het begin af aan posten, leiden de aandacht af. Bij de refugees is een paar maanden geleden iemand moderator geworden, die negatieve stukken over VanderSloot verplaatste en weghaalde. De trollen dringen door tot de hoogste regionen. Dat staat vast. Ik weet niet of het hier ook gebeurt, maar ik heb zo'n mijn eigen ideeen erover.

Het is raar dat een topic, speciaal over de Kalpoe broers wordt gesloten.
  vrijdag 12 december 2008 @ 21:03:50 #265
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63971373
Hebben we hier te maken met `dwarse operators` of heeft die BrennieBrenn(of zoiets) nogal wat invloed hier?
pi_63971538
Klachten in Feedback graag, mensen. Laat dit geen tweede rebound-topic worden
pi_63971552
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:03 schreef bastibro het volgende:
Hebben we hier te maken met `dwarse operators` of heeft die BrennieBrenn(of zoiets) nogal wat invloed hier?

Er is overigens een nieuwe moderator die dat topic over de Kalpoe broers heeft gesloten.

Vreemd.

Net als bij de refugees, was ook een nieuwe moderator.
  vrijdag 12 december 2008 @ 21:14:22 #268
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63971687
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:09 schreef Polleeder het volgende:
Je hebt gelijk! Zand erover
  vrijdag 12 december 2008 @ 21:15:07 #269
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63971719
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:10 schreef yyentle het volgende:

[..]

Er is overigens een nieuwe moderator die dat topic over de Kalpoe broers heeft gesloten.

Vreemd.

Net als bij de refugees, was ook een nieuwe moderator.
  vrijdag 12 december 2008 @ 21:16:19 #270
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63971753
Is het niet laf van Nederland om weer een afwachtende houding aan te nemen en maar te wachten op Rudy`s onderzoek?
pi_63972233
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:48 schreef bastibro het volgende:
Zijn we verhuist?
tijdelijk ondergedoken ???
pi_63972244
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:16 schreef bastibro het volgende:
Is het niet laf van Nederland om weer een afwachtende houding aan te nemen en maar te wachten op Rudy`s onderzoek?
Ik vind dat ook vreemd hoor!

Het is duidelijk dat er een smerig spel is gespeeld met veel onschuldige mensen maar niemand lijkt er mee te zitten.
pi_63972394
wie gaat dit allemaal morgen copieren en zetten waar het hoort ???
pi_63972443
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:32 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ik vind dat ook vreemd hoor!

Het is duidelijk dat er een smerig spel is gespeeld met veel onschuldige mensen maar niemand lijkt er mee te zitten.
dat heet politiek , nu word het wat hoger gespeeld , de vraag is mag croes zijn eigen rotzooi opruimen of laat iemand hem zakken
pi_63972451
Ha ha duikkie
pi_63972479
Deepak en Satish Kalpoe: mededaders of onschuldig?

Als ik een stukje over de Kalpoes wil schrijven, plaats ik eerst deze link. Ik ben namelijk erg benieuwd wie die Steve Croes naar Deepak heeft gestuurd en heb daar toch nog wel iets over te melden.

Probleem opgelost.
pi_63972515
geen relclame maken he YYentle lol
pi_63972645
Ik denk dat de kalpoe's meer weten dan dat ze tot nu toe verteld hebben .
Maar of ze direct involved zijn weet ik niet
Ze zijn er denk ingeluisd of betrokken geraakt tegen huh zin in
pi_63972948
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:41 schreef yyentle het volgende:
Deepak en Satish Kalpoe: mededaders of onschuldig?

Als ik een stukje over de Kalpoes wil schrijven, plaats ik eerst deze link. Ik ben namelijk erg benieuwd wie die Steve Croes naar Deepak heeft gestuurd en heb daar toch nog wel iets over te melden.

Probleem opgelost.
zou me niet verbazen dat er wat blackmail bij zit. steve croes is natuurlijk gestuurt door de van der sloot aanhang, en verder is aruba een groot dorp iedereen houd iedereen in de gaten, zowel positief als negatief
pi_63973120
maar mijn mening over de broertjes kalpoe heb ik wel eens gegeven, ze zijn niet onschuldig. er is gewoon wat gebeurt in die auto, wat weten we niet maar genoeg om ze onder de duim te houden. de term mededaders is in dit geval moeilijk te beantwoorden , moeten we weten wat je onder mededaders versta. als je een criminele daad verzwijgt ben je toch al mededader ??
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:10:20 #281
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63973382
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:09 schreef Polleeder het volgende:
Dat dus. In elk topic staat wáárom het gesloten is, en het rebound topic heeft daar niets mee van doen. Als je vragen of klachten hebt kun je in FB of PM terecht.
pi_63973393
-edit- verder in Feedback & FAQ : meld misdaad anoniem dus.

Hier weer ontopic gaarne

[ Bericht 78% gewijzigd door Harajuku. op 12-12-2008 22:15:38 ]
pi_63973433
Hee gezellie, de hele ploeg in het Joran toppiik

Valt er eigenlijk nog wat nieuws te melden over Joran, zit ie nog feest te vieren in Cambodja of was z'n laatste sighting in Maleisie for real??

Vast staat in ieder geval dat noch Peterrrrr's noch Greta's programma maar een spat veranderd hebben aan de situatie en slechts Joran hebben geholpen door hem flink te betalen.
pi_63973480
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef johan555 het volgende:
Ik denk dat de kalpoe's meer weten dan dat ze tot nu toe verteld hebben .
Dat schreef Deepak ook in die mails.

Na de rechtszaak.
pi_63973633
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:11 schreef JoBuster het volgende:

Valt er eigenlijk nog wat nieuws te melden over Joran, zit ie nog feest te vieren in Cambodja of was z'n laatste sighting in Maleisie for real??

Vast staat in ieder geval dat noch Peterrrrr's noch Greta's programma maar een spat veranderd hebben aan de situatie en slechts Joran hebben geholpen door hem flink te betalen.
o heb je achtergrond info , ik geloof niet dat de actie van pter r de vries en greta een positieve beeldvorming rond het persoon joran heeft veroorzaakt.

JORAN zakt steeds dieper in de ellende, het mag op korte termijn hem geld opleveren , het zal een hoop geld en moeite kosten om nog iets van deze familie te maken, en ik durf te stellen dat zelfs joran's jongere broertjes er last van zullen hebben dat als je googled je niet los komt van de avonturen van joran en natalee
pi_63973650
Nieuw onderzoek naar beginfase Holloway-zaak
12 Dec, 2008, 14:18 (GMT -04:00)
Email dit artikel
Print dit artikel

ORANJESTAD — Minister van Justitie Rudy Croes wil het onderste uit de kan over de eerste dagen na de verdwijning van Natalee Holloway in 2005. Volgend jaar komt daar een onafhankelijk onderzoek naar, bevestigde hij vanochtend. “De voorbereidingen zijn nu al aan de gang. Het een en ander is al geschied.”
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:21:39 #287
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63973715
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:39 schreef duikkie het volgende:

[..]

dat heet politiek , nu word het wat hoger gespeeld , de vraag is mag croes zijn eigen rotzooi opruimen of laat iemand hem zakken
"Minister Croes wants no interference from the Netherlands." Het lijkt wel of hij bang is voor inmenging vanuit Nederland.
Wat ook kan zijn is dat hij bij zichzelf denkt: Ik kan het beter nu zelf doen voordat er strax uit Nederland een `aanwijzing`komt.
pi_63973731
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:13 schreef yyentle het volgende:

[..]

Dat schreef Deepak ook in die mails.

Na de rechtszaak.
ik hoop dat de kalpoe's er genoeg geld aan overhouden om samen met moeders en vader ?? van het eiland afkunnen. zodra dat mogelijk is zullen we het ware verhaal wel horen. dit alles alleen als deepak en/of satisch zich niet vergrepen hebben. want liegen deden deze jongens ook al tegen hun eigen moeder
pi_63973845
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef duikkie het volgende:

[..]

ik hoop dat de kalpoe's er genoeg geld aan overhouden om samen met moeders en vader ?? van het eiland afkunnen. zodra dat mogelijk is zullen we het ware verhaal wel horen. dit alles alleen als deepak en/of satisch zich niet vergrepen hebben. wat liegen deden deze jongens ook al tegen hun eigen moeder

Wat is de reden dat Jorans moeder tegen de Kalpoe's deed alsof ze niet wist dat Joran en Natalee bij het Marriot zijn uitgestapt?

Heb je daar een verklaring voor?
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:33:06 #290
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63974008
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:02 schreef duikkie het volgende:
maar mijn mening over de broertjes kalpoe heb ik wel eens gegeven, ze zijn niet onschuldig. er is gewoon wat gebeurt in die auto, wat weten we niet maar genoeg om ze onder de duim te houden. de term mededaders is in dit geval moeilijk te beantwoorden , moeten we weten wat je onder mededaders versta. als je een criminele daad verzwijgt ben je toch al mededader ??
Voor mij blijven ze mededaders. Ze houden hun mond stijf (ook tijdens de laatste verhoren) dicht.
Wanneer ze iets zouden zeggen dan zou de hele beerput opengaan IMO.
Er zijn daar vreselijke dingen gebeurd en dat moet de reden zijn dat alle betrokkenen offers brengen om de waarheid in de put te houden.
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:38:06 #291
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63974158
quote:
Vast staat in ieder geval dat noch Peterrrrr's noch Greta's programma maar een spat veranderd hebben aan de situatie en slechts Joran hebben geholpen door hem flink te betalen
.

Denk je dat de laatste ontwikkelingen daar los van staan dan?
Die zijn wel degelijk oa het gevolg van Urine`s gedragingen, die Aruba nou niet bepaald goed hebben gedaan.
pi_63974266
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:11 schreef JoBuster het volgende:

Joran kan élk moment gearresteerd worden, het bewijs hiervoor was allang geleverd
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:34 schreef johan555 het volgende:
Just in Dutch Hart van Nederland:

- Thai justice from the beginning have kept an eye on Joran;
- They are investigating all of the womenstrafficking stuff;
- They are now looking for the LAST PUZZLE PIECES;
- An arrest might be coming soon.
Als Hart van Nederland dat zegt, dan kán het niet anders of Joran is al onderweg naar de Bangkwang. 'There's something going on', jeweetzzzzz...
pi_63974285
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:19 schreef duikkie het volgende:
o heb je achtergrond info , ik geloof niet dat de actie van pter r de vries en greta een positieve beeldvorming rond het persoon joran heeft veroorzaakt.
Achtergrond info, nee hoor duikkie helemaal niet, ik ben niet zo'n interessant doener.
Inderdaad hebben de acties van Joran in de programma's van Greta en Peterrr niet geleid tot een positievere beeldvorming omtrent Joran maar daar was hij ook niet echt naar op zoek lijkt me, wel naar $$$$.

Beide programma's hebben echter absoluut niet bijgedragen aan het oplossen van deze zaak, sterker nog ze geven het OM alleen maar meer ammunitie om te zeggen; Joran is een leugenachtige mafkees, wij hebben geen bewijs van een misdaad dus hup in de Cold Case lade met deze zaak.
quote:
JORAN zakt steeds dieper in de ellende, het mag op korte termijn hem geld opleveren , het zal een hoop geld en moeite kosten om nog iets van deze familie te maken, en ik durf te stellen dat zelfs joran's jongere broertjes er last van zullen hebben dat als je googled je niet los komt van de avonturen van joran en natalee
Tsjaa dat het niet goed gaat met Joran lijkt me geen verrassing en dat deze zaak een wissel trekt op de hele familie is ook evident.
pi_63974492
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:41 schreef Polleeder het volgende:
Joran kan élk moment gearresteerd worden, het bewijs hiervoor was allang geleverd

Als Hart van Nederland dat zegt, dan kán het niet anders of Joran is al onderweg naar de Bangkwang. 'There's something going on', jeweetzzzzz...
LOL Pol, misschien moet je je nick maar in Bolleeder veranderen dan zijn we de 4B's met een eigen mening

But seriously, je hebt natuurlijk gelijk dat hele PrdV verhaal heeft nergens toe geleid al roept de campingzender nog zo hard.
Het heeft de reputatie van onze campingspeurder denk ik ook geen goed gedaan, de kritiek op hem is niet mals in de wat meer gerespecteerde media.
pi_63974620
Waarom adviseerde Jorans moeder Deepak en Satish direkt naar huis te rijden?

Waar was ze bang voor?

Dat ze aangehouden zouden worden en de waarheid zouden vertellen, waardoor de politie veel te vroeg dichter bij de waarheid zou komen?

Joran vertelde Patrick toch dat hij tegen Daury had gezegd dat Deepak en Satish ook wisten waar Natalee was uitgestapt. Dat moest ook even geregeld worden volgens Joran.

Was dat de reden dat hij Deepak belde?

Daury, toevallig met een bootje een paar meter verderop waar ze Natalee even naartoe droegen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')