abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 25 november 2008 @ 17:51:18 #201
236264 crew  capricia
pi_63512851
Deze al gelezen:
quote:
‘Beth Holloway had banden in Witte Huis’
Door PETER DE KNEGT

ROTTERDAM/CURACAO - ,,De VPRO vond mijn film ‘te Amerikaans’, RTL-televisie vond hem ‘te duur’. Dus breng ik mijn documentaire over de verdwijning van Natalee Holloway op Aruba maar zelf uit op DVD en via Internet.’’

Beth Holloway Twitty (l) en haar verdwenen dochter Natalee. FOTO'S AP
De op Curaçao woonachtige Renee Gielen (58) heeft zich net als de journalisten Peter R. de Vries van SBS en Greta van Susteren van Fox News jaren geleden vastgebeten in de geruchtmakende zaak.

Anders dan haar collega’s die tot op de dag van vandaag achter de rol van Joran van der Sloot proberen te komen, richt Gielen haar pijlen vooral op de rol van de moeder van Natalee, Beth Holloway. ,,Aan de hele zaak zit een kant die de wereld drieëneenhalf jaar lang niet gezien heeft. ‘’

Gielen betwist dat Natalee het brave 18 jaar oude meisje was, zoals haar moeder de wereld doet geloven, toen zijn in 2005 op Aruba verdween. ,,Haar verdwijning is een wegloop scenario. Maar dat beeld mocht nooit naar voren komen omdat dat niet paste in de Amerikaanse droom.’’

Gielen laat in haar documentaire uitgebreid de voormalig Arubaanse onderzoeksleider Dompig aan het woord over de beperkingen in zijn onderzoek.

,,Hij kreeg alle medewerking van de FBI naar haar zoektocht, maar de familie Holloway mocht hij niet onderzoeken. Daar werd hij letterlijk in gedwarsboomd. Dompigs grootste frustratie is dat hij denkt dat als de moeder had meegewerkt, de zaak allang was opgelost. De moeder heeft ook letterlijk van Dompig geëist dat als haar lichaam zou worden gevonden het niet medisch onderzocht mocht worden. Volgens hem had zij banden tot in het Witte huis.

Zij wilde kost wat kost haar verslavingen verdoezelen. Als de moeder zich zo had gedragen als de ouders van Marlies van der Kouwe waren er allang antwoorden gekomen.’’

Gielen hoopt met haar documentaire, waarin nogal wat beschuldigingen aan het adres van de moeder en (voormalige) stiefvader zijn gericht opnieuw ‘iets los te maken’. ,,Ik zeg niet dat de moeder met haar verdwijning heeft te maken, maar ze heeft zoals hoofdofficier Hans Mos zegt: ‘een rol gespeeld die niet positief was voor het onderzoek’.

Intussen rollen Peter R. de Vries en Gielen over de mogelijke toedracht met elkaar over straat. ,,Hij heeft mij knettergek en geschift genoemd. Ik zou ook een zonnesteek hebben opgelopen volgens hem. Maar volgens mij heeft hij zelf in zijn programma’s geknipt en geplakt en kloppen er bepaalde zaken van geen kant. Het is op die manier niet zo moeilijk iemand in een auto iets te ontfutselen. Als het waardevol was geweest, had het Openbaar Ministerie iets kunnen doen. Ook de uitzending over Thailand is volgens mij een truc van Joran, net als het interview met Fox News waarin hij beweert haar verkocht te hebben. Hans Mos vertelde mij ook over dat Fox interview en die zogenaamde nieuwe getuigen van De Vries. ,,Ik heb er allemaal niets aan, maar moet wel elke dag nieuwe tips nagaan.’’

Gielen denkt dat Joran voor De Vries een obsessie is geworden. ,,Hij voert een hetze tegen mij. Waarom? Ik heb geen complottheorie opgezet. Het zijn allemaal feiten over telefoontjes, geldstromen, vreemde opsporingsposters, een medisch vliegtuig dat landt, de mensen die ik gesproken heb....Mijn verhaal is geen sensatieverhaal. Peter heeft het over appels, ik over peren. Ik zou graag met hem bij Pauw en Witteman aan tafel zitten om daarover te praten. Als er wijn wordt gegooid moeten wel de stomerijkosten worden betaald.’ ‘

De documentairemaakster gelooft zelf dat de waarheid steeds dichterbij komt. ,,Ik denk zelf niet dat Joran Natalee iets heeft aangedaan. Ook zijn vader heeft geen rol gespeeld, die is erin geluisd door een machtige Arubaan die hij eens heeft dwarsgezeten als rechter in opleiding.’’
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:05:29 #202
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63514912
De Vries is weer knap asociaal bezig bij Boulevard. Eerst wil hij de kijkers nogmaals duidelijk maken dat Joran echt niet gelogen heeft toen hij zijn bekentenis deed tegen Van Eem. Vervolgens krijgt De Vries het uit zijn strot dat hij zo goed als zeker weet dat Joran Natalee vermoord heeft. HUH ???

Ik meen me te herinneren dat de bekentenis van Joran inhield dat hij vertelde dat ze met hem naar het strand was gegaaan en daar opeens beroerd werd (van drank en/of drugs) en daar ter plekke overleed. Dus waar in godnaam haalt De Vries het lef vandaan om nu voor de zoveelste keer weer op publieke tv te zeggen dat het zo goed als zeker is dat Joran Natalee heeft vermoord? Wat is het tovch een ongelooflijke klootzak (Van der Sloot is ook een klootzak, maar niet omdat hij iemand vermoord zou hebben, maar gewoon omdat het een smerig mannetje is).
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:08:19 #203
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63515016
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:40 schreef PDOA het volgende:
Natte Lie is gewoon overleden aan een fatale drugscocktail die Joranneman aan haar heeft gegeven. Aangezien het ventje niet de nor in wilde voor illegaal drugsbezit heeft die coño haar samen met zijn pata 'Dauri' in kleine stukjes gesneden en verkocht aan de lokale krokettenfabriek.

Dit lijkt me het meest aannemelijke verhaal.
Het meest aannemelijke is dat ze gewoon te veel gezopen en drugt gebruikt heeft en daar op het strand aan is overleden (dat vertelde hij ook in zijn 'bekentenis'). Joran is daar in paniek geraakt en heeft haar zelf in zee gedumpt of laten dumpen.
Maar te bewijzen valt het nooit, dus tot het tegendeel is bewezen blijft JvdS natuurlijk onschuldig.
pi_63515088
haha

die gast lapt zijn eigen pa erbij...

of het waar is of niet.

Wat een vuile rat is die Joran
I feel kinda Locrian today
pi_63515123
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:05 schreef scanman01 het volgende:
De Vries is weer knap asociaal bezig bij Boulevard. Eerst wil hij de kijkers nogmaals duidelijk maken dat Joran echt niet gelogen heeft toen hij zijn bekentenis deed tegen Van Eem. Vervolgens krijgt De Vries het uit zijn strot dat hij zo goed als zeker weet dat Joran Natalee vermoord heeft. HUH ???

Ik irriteer mij hier ook aan. Wel een expert op laten draven die verklaart dat het deel over NH die "schokkend", maar op natuurlijke wijze om het leven kwam en dan toch melden dat Joran haar wel vermoord zal hebben.

Het is met elkaar in tegenspraak, maar ach... het gekrenkte ego van PRdV door een glaasje wijn heeft geen moeite met dit soort tegenstrijdigheden kennelijk.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator dinsdag 25 november 2008 @ 19:15:24 #206
236264 crew  capricia
pi_63515270
NH heeft volgens Mountain Brook wel wat vaker gesnoept, en niet alleen van de alcohol.
Maar dat mag van Beth niet naar buiten komen...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_63515386
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:15 schreef capricia het volgende:
NH heeft volgens Mountain Brook wel wat vaker gesnoept, en niet alleen van de alcohol.
Maar dat mag van Beth niet naar buiten komen...
En ze is weggelopen zonder haar spullen mee te nemen.
pi_63518536
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik irriteer mij hier ook aan. Wel een expert op laten draven die verklaart dat het deel over NH die "schokkend", maar op natuurlijke wijze om het leven kwam en dan toch melden dat Joran haar wel vermoord zal hebben.

Het is met elkaar in tegenspraak, maar ach... het gekrenkte ego van PRdV door een glaasje wijn heeft geen moeite met dit soort tegenstrijdigheden kennelijk.
Da's idd ergerlijk. Als Joran's verhaal waar is, is hij onschuldig. Als Joran schuldig is, klopt zijn verhaal niet. En er is niemand die Peter dat eens voor de voeten gooit. Ben zo benieuwd hoe hij dat dan weer goed gaat praten
pi_63523110
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:05 schreef scanman01 het volgende:

Ik meen me te herinneren dat de bekentenis van Joran inhield dat hij vertelde dat ze met hem naar het strand was gegaaan en daar opeens beroerd werd (van drank en/of drugs) en daar ter plekke overleed. Dus waar in godnaam haalt De Vries het lef vandaan om nu voor de zoveelste keer weer op publieke tv te zeggen dat het zo goed als zeker is dat Joran Natalee heeft vermoord? Wat is het tovch een ongelooflijke klootzak (Van der Sloot is ook een klootzak, maar niet omdat hij iemand vermoord zou hebben, maar gewoon omdat het een smerig mannetje is).
Ik zag hem zelfs zeggen dat dit verhaal -wat Joran nu heeft verteld- onzin is. Ik dacht ff: HUH?? Dus een verhaal wat hij voor Peter zn camera's vertelt, en vervolgens ontkent, is WÉL WAAR.... en een verhaal wat hij voor de camera van FOX vertelt, en vervolgens ontkent, is NIET WAAR? Moet zeggen dat ik het niet uitgebreid heb gezien want was aan het werk, zal het zometeen nog even bekijken. Begrijp me goed... Joran vind ik geen engeltje, maar Peter is werkelijk een verschrikkelijke man.
pi_63523496
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:17 schreef yyentle het volgende:

[..]

En ze is weggelopen zonder haar spullen mee te nemen.
Blond hè
pi_63527764
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:00 schreef Daverz het volgende:

[..]

Ik zag hem zelfs zeggen dat dit verhaal -wat Joran nu heeft verteld- onzin is. Ik dacht ff: HUH?? Dus een verhaal wat hij voor Peter zn camera's vertelt, en vervolgens ontkent, is WÉL WAAR.... en een verhaal wat hij voor de camera van FOX vertelt, en vervolgens ontkent, is NIET WAAR? Moet zeggen dat ik het niet uitgebreid heb gezien want was aan het werk, zal het zometeen nog even bekijken. Begrijp me goed... Joran vind ik geen engeltje, maar Peter is werkelijk een verschrikkelijke man.
Joran wist dat ie een bekentenis aan het afleggen was deze keer, dat is nogal een verschil. Neemt niet weg dat Peter irritant bezig is.
Crazy wolken buiten, regen, wat een kut weer, ik bel je op telefoon ik wil je kut weer. Dan zeg je kutweer? Ik zeg ik maak een grapje dushi ja ik kut weer.
pi_63528754
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:50 schreef Polleeder het volgende:

Ben zo benieuwd hoe hij dat dan weer goed gaat praten
Zoals hij dat altijd doet: dan vertelt hij dat jij een grafmongool bent en te dom voor woorden, niets begrijpt van het strafrecht/de misdaad (dat presteerde hij zelfs tov Spong!) en het campingzenderpubliek (lees: JohnDope en aanverwanten) slikt dat vervolgens voor zoete koek.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 26 november 2008 @ 10:17:02 #213
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_63530091
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zoals hij dat altijd doet: dan vertelt hij dat jij een grafmongool bent en te dom voor woorden, niets begrijpt van het strafrecht/de misdaad (dat presteerde hij zelfs tov Spong!) en het campingzenderpubliek (lees: JohnDope en aanverwanten) slikt dat vervolgens voor zoete koek.
pi_63531033
die tape dattie met zn vader belt is ook zo nep als wat.

Echt sesamstraat taal
pi_63533259
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:33 schreef agter het volgende:

[..]

Ook als dat het leven van onschuldige mensen kapot maakt?
laten we het nou over 1 ding eens zijn... joran is verre van onschuldig probleem is dat het niet bewezen is op dit moment, waaraan hij precies schuldig is kan je over discussieren
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 26 november 2008 @ 13:22:04 #216
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63534531
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:26 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

laten we het nou over 1 ding eens zijn... joran is verre van onschuldig probleem is dat het niet bewezen is op dit moment, waaraan hij precies schuldig is kan je over discussieren
Ik weet niet iof hij schuldig IS .... ik weet wel dat hij op sommige gebieden schuldig LIJKT. Maar nog geen enkele rechtbank heeft een mogelijkheid gezien hem te veroordelen, dus dan zijn eventuele aanwezige 'bewijzen' héél erg mager. En als je zijn bekentenis aan Van Eem gelooft, dan is hij niet aan zo erg veel schuldig. Peter R wil ons graag doen geloven dat de bekentenis dus betekent dat hij haar vermoord heeft, maar dat slaat al helemáál nergens op. Wél is Joran sowieso schuldig aan asociaal gedrag, maar als iederen die asociaal gedrag vertoont de bak in moet zouden de nederlandse straten opeens een stuk leger zijn.
  woensdag 26 november 2008 @ 21:45:05 #217
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63547976

[ Bericht 100% gewijzigd door lipboutje op 26-11-2008 21:51:28 ]
xx 236-kl-78yu-MMklo-ccdfth21
  woensdag 26 november 2008 @ 21:50:33 #218
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63548205
Ik vindt dat het tijd wordt dat PrdV zich inmengt in onze discussie.
Steve Br. kun jij daar voor zorgen, weet nml dat jij wel Fok user bent!
xx 236-kl-78yu-MMklo-ccdfth21
pi_63553683
Ik snap dat inteview met foxnieuws echt niet. Waarom zou hij dat nou doen? Om de uitzendingen van Peter ongeloofwaardiger te maken?
  donderdag 27 november 2008 @ 00:53:00 #220
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63553839
Als ik moest kiezen tussen: een biertje drinken met Peter OF met Joran, dan wist ik het wel.

Gelukkig hoef ik niet te kiezen!
  donderdag 27 november 2008 @ 01:49:45 #221
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63554965
quote:
Op donderdag 27 november 2008 00:53 schreef bikkeltje2 het volgende:
Als ik moest kiezen tussen: een biertje drinken met Peter OF met Joran, dan wist ik het wel.
Ik ook wel. Absoluut met geen van twee.
  donderdag 27 november 2008 @ 02:02:09 #222
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63555094
Biertje?
pi_63555177
Als je met Peter drinkt heb je in ieder geval een alibi
  donderdag 27 november 2008 @ 02:13:59 #224
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63555200
..en voor je het weet geniet heel Nederland met je mee ... op TV!
pi_63758926
quote:
'Politie hielp Paul van der Sloot in Holloway-zaak'
ORANJESTAD - De Nederlander Jan van der Straten die in 2005 als politiecommissaris op Aruba op de Natalee Holloway-zaak werd gezet, heeft het onderzoek in de beginfase ernstig gehinderd. Dit om zijn vriend Paul van der Sloot te helpen bij het beschermen van zijn zoon Joran die ervan werd verdacht betrokken te zijn bij de verdwijning van de Amerikaanse.

Dit heeft de Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes donderdag bevestigd. De aantijging circuleerde al eerder op het eiland. De bewindsman is ermee naar buiten gekomen omdat Van der Straten deze week in de media kritiek uitte op het Arubaanse politiekorps.

Volgens Croes lijkt het erop dat de oud-politiecommissaris Joran en twee andere verdachten bewust pas na tien dagen oppakte, terwijlde eerste dagen cruciaal zijn bij een verdwijningszaak. In een gesprek hoorde de minister Van der Straten destijds zeggen: "Dit kan ik mijn vriend Paul niet aandoen"; Croes vindt het verdacht dat er toen veel telefoonverkeer was tussen Paul van der Sloot en onderzoeksleider Van der Straten. Van der Straten zou verder een ;tweederangs politieteam hebben ingezet, vlak na Natalees verdwijning. Dat was het flexiteam; een team dat ingezet wordt tijdens carnaval, licht Croes toe. Hij wil dat er een nieuw onderzoek komt naar de rol van Van der Straten en Van der Sloot: Als twee Nederlandse vrienden hebben Paul en Jan elkaar geholpen.

Ook op de Nederlandse regering uit de Arubaanse minister enige kritiek. Tot op de dag van vandaag krijgen we internationaal geen morele steun van Nederland, terwijl de Arubaanse naam wordt bezoedeld. In 2005 werd ons gevraagd zo goed mogelijk te verzwijgen dat Joran een Nederlander is. Hij moest zoveel mogelijk voorkomen als Arubaan. Dat heeft een Nederlandse minister -ik zeg niet wie- persoonlijk verzocht.
pi_63760821
En daar komt-ie nú pas mee, en ook nog alleen maar om zijn eigen straatje schoon te vegen omdat die van der Straten kritiek uitte? Dus anders had hij gewoon gezwegen (áls zijn vermoedens al juist zijn)? Echt een betrouwbare minister
pi_63774447
FOX News over uitlating Minister van Justitie Aruba Rudy Croes:
quote:
Cover-up at the Top?

Aruba's minister of justice reportedly claimed that the police commissioner hampered the investigation into Natalee Holloway's disappearance to protect his friend - suspect Joran van der Sloot's father.
http://www.foxnews.com/video/index.html?playerId=videolandingpage&streamingFormat=FLASH&referralObject=3265793&referralPlaylistId=df5603c3d11ca9a023b0070cfc5f297e279fd3a7

http://www.foxnews.com/video/index.html?playerId=videolandingpage&streamingFormat=FLASH&referralObject=3265797&referralPlaylistId=playlist
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  Moderator vrijdag 5 december 2008 @ 10:30:55 #228
236264 crew  capricia
pi_63777360
Zou niet zo slecht zijn als er vanuit NL eens een goed onderzoek komt naar de gang van zaken op Aruba.
Niet eens zozeer naar de verdwijning van NH zelf, maar naar de gang van zaken rond het onderzoek.
Als het echt allemaal klopt, dat het OM zo gehinderd is enzo, dan is het onderzoek daar gewoon een rommeltje.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 5 december 2008 @ 11:34:05 #229
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63778903
Blijft toch verwonderlijk hoe iemand er mee weg kan komen, er zelfs nog geld aan verdiend en zo ondertussen een BNN'er is geworden.
pi_63779209
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 11:34 schreef bikkeltje2 het volgende:
Blijft toch verwonderlijk hoe iemand er mee weg kan komen, er zelfs nog geld aan verdiend en zo ondertussen een BNN'er is geworden.
Krijgt hij een show op BNN ja?
Maar je vergeet er wel bij te zetten dat zich voorlopig nergens meer kan vertonen. Niet in Nederland, Thailand of Aruba. Veel geld zal hij er ook nog niet mee verdient hebben.
  zaterdag 6 december 2008 @ 10:01:51 #231
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_63800930
Waarom niet, hij is onschuldig en ik denk dat de meeste mensen wel met hem mee hebben geleefd en met hem meeleven. Het is toch een beetje klein duimpje (joran) tegen de reus (de vries, justitie en de hele amerikaanse media) Vooralsnog heft klein duimpje ze allemaal te kijk gezet. Er ligt voor Joran een grote toekomst in het verschiet als hij het slim aanpakt.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_63801250
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 10:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Waarom niet, hij is onschuldig en ik denk dat de meeste mensen wel met hem mee hebben geleefd en met hem meeleven. Het is toch een beetje klein duimpje (joran) tegen de reus (de vries, justitie en de hele amerikaanse media) Vooralsnog heft klein duimpje ze allemaal te kijk gezet. Er ligt voor Joran een grote toekomst in het verschiet als hij het slim aanpakt.
Als je het zo bekijkt...
Ik kijk naar die afleveringen van de Vries en krijg er geen medelijde mee hoor. Het is gewoon een triest gewetenloos ventje. Hij komt toch met zo'n triest verhaal bij die Patrick en hij wil toch geld verdienen door het leven kapot te maken van Thaise meisjes. Dat het vooral grootspraak is weet ik ook wel, maar je gaat toch niet meeleven met zo'n eikel.
pi_63869329
Hero Brinkman op FOX News over Aruba: 'Corrupt as Hell'

Dutch official make new allegations against Aruban law enforcement in Holloway case

[ Bericht 15% gewijzigd door Caesu op 09-12-2008 08:37:35 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  dinsdag 9 december 2008 @ 08:00:16 #234
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_63869508
Hero Brinkman...... die representeert het NL parlement ook echt goed..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_63869582
dat weten die FOX kijkers denk ik niet. die denken vast dat we ook een twee-partijen systeem hebben.
pi_63883513
Wat een belabberd Engels spreekt die gast.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_63893636
quote:
Bijleveld wil onderzoek Van der Straten
9 Dec, 2008, 14:38 (GMT -04:00)

WILLEMSTAD/DEN HAAG — Staatssecretaris Ank Bijleveld-Schouten (Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties, CDA) gaat ervan uit dat meteen een onderzoek wordt ingesteld door de Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes naar de, door hem zelf geuite, beschuldigingen van verhindering van het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway door politiecommissaris Jan van der Straten.
In een brief aan de Tweede Kamer schrijft Bijleveld vandaag: “Hoewel het me bevreemdt dat de beschuldiging nu pas wordt gedaan, ga ik er gelet op de ernst van de aantijging, van uit dat per ommegaande een onderzoek zal worden ingesteld door de Arubaanse minister van Justitie. Als minister van Justitie draagt de heer Croes daarvoor immers de verantwoordelijkheid.”
Bijleveld herkent zich overigens niet in de kritiek die Croes jegens Nederland heeft geuit. “Op alle mogelijke wijzen is door Nederland ondersteuning verleend aan het onder leiding van het Arubaanse Openbaar Ministerie uitgevoerde onderzoek evenals op het diplomatieke vlak.”
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_50325.php
pi_63895213
Croes die een onderzoek moet instellen naar zijn eigen politie-apparaat? Dat is zowat hetzelfde als Rijkman Groenink de wantoestanden bij ABN-AMRO destijds laten onderzoeken Daar zal vast niets opzienbarends uitkomen, de doofpot is groot genoeg
pi_63895275
Tsjaa Pol ik geloof dat die "subtiliteit" in de opmerking van Ank Bijleveld, de heren Caesu en j555 een beetje ontgaan is.
I stand with the happy Island.
  woensdag 10 december 2008 @ 01:24:38 #240
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63895668
subtiliteit of niet, ik ben zeer benieuwd of dat onderzoek er gaat komen.
Ik heb sterk het gevoel dat hier veel meer uit gaat voortkomen . . we zullen zien
pi_63896129
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:24 schreef bastibro het volgende:
subtiliteit of niet, ik ben zeer benieuwd of dat onderzoek er gaat komen.
Ik heb sterk het gevoel dat hier veel meer uit gaat voortkomen . . we zullen zien
Dat onderzoek zal er vermoedelijk dan ook wel komen (anders zou het wel een afgang zijn voor onze staatssecretaris), maar dan ben ik wel erg benieuwd hoe Croes het voor elkaar gaat krijgen om zijn beschuldigingen jegens Straat en Sloot hard te maken, en tegelijkertijd zélf buiten spel te blijven.
Immers, als het werkelijk waar is dat de zaak door toedoen van zijn functionarissen niet is opgelost, dan hangt hij óók omdat hij nooit heeft ingegrepen, terwijl hij hier blijkbaar al jaren van op de hoogte was (en er eigenlijk pas met z'n pensioen mee naar buiten had willen komen )
Maar waarschijnlijk hééft hij niet eens bewijs -met die impulsieve doch ondoordachte uitspraak lijkt hij mij ook niet één van de snuggerste- dus ik vrees dat alles wel weer met een sisser af zal lopen.
pi_63896958

http://awemainta.com/
quote:
'Aruba moet Nederlandse politiechef onderzoeken'
http://www.nieuws.nl/538538
quote:
The Aruban Justice Minister Rudy Croes must immediately institute an investigation into the former Dutch chief Jan van der Straten. Writes Secretary of Kingdom Relations Ank Bijleveld (CDA) to the Second Chamber.
http://www.sxmislandtime.com/index.php?option=com_content&view=article&id=4274
  donderdag 11 december 2008 @ 17:29:04 #243
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63937996
Ik snap werkelijk niet dat de Vries het steeds maar half afmaakt. Als alles met dat mensenhandel waar is, had hij heus gewacht tot Joran zo'n meisje op t vliegtuig had gezet, omdat ze hem dan kunnen inrekenen. Of in ieder geval meer hadden dan nu. Nu dit niet gebeurd is heb ik dan ook erge twijfels als in:" Oh, dit gaat toch niet gebeuren, kappen we het hier lekker af en we verdraaien wel wat dingen waardoor in ieder geval de hele mensheid denkt dat hij fout bezig is"

Anders zou je zo'n kans toch nóóit laten lopen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_63938226
deze zaak levert Peter R. veels teveel kijkcijfers en publiciteit op.
daarom spreidt hij het over veel verschillende uitzendingen.
hij komt dus stukje bij beetje met meer informatie totdat het net zich rond Joran en z'n pa helemaal sluit.
volgende keer zal het Paul van der Sloot/Jan van der Straten aspect wel aan bod komen.
hij zal wel moeten, want nu Minister van Justitie Rudy Croes er over begonnen is loopt hij het risico dat een andere misdaadjournalist er mee aan haal gaat.
pi_63940858
quote:
Staatssecretaris Bijleveld eist diepgaand onderzoek Aruba

Er moeten koppen rollen op Aruba. Staatssecretaris Ank Bijleveld van Koninkrijksrelaties wil een diepgravend onderzoek naar de rol van
oud-politiecommissaris Jan van der Straaten.

Hij zou het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway ernstig hebben gehinderd.
http://www.hartvannederla(...)aand_onderzoek_Aruba
pi_63941624
edit: verkeerde topic

// te laat, nou dan laat ik 'm ook hier maar staan.
quote:
Is dit een nieuwe ontwikkeling, en komt er dus nóg een onderzoek, of is dit gewoon hetzelfde bericht van gisteren, maar dan gerecycled door HvN, en gebracht op de suggestieve manier zoals we dat van SBS gewend zijn?

[ Bericht 82% gewijzigd door Polleeder op 11-12-2008 20:04:39 ]
pi_63941763
ja het is hetzelfde bericht, komt uit deze brief aan de Kamer:
http://www.minbzk.nl/actueel/116134/brief-aan-tweede_0

maar vandaag heeft Bijleveld dit nog eens herhaald in een Tweede Kamer commissie.

daardoor pikt meer media het nu op.
en Hart van Nederland heeft een interview met Bijleveld en het stukje van Brinkman op FOX News erbij gedaan.

http://www.volkskrant.nl/(...)tie_in_zaak-Holloway
http://www.ad.nl/binnenla(...)in_zaakHolloway.html
http://www.nrc.nl/binnenl(...)ijt_in_zaak-Holloway

interessant te noemen is ook dat er maandag een Rondetafelconferentie is op Curaçao tussen Nederland, Aruba en de Nederlandse Antillen met Balkenende als voorzitter.
Bijleveld gaat daar ook naar toe en ik neem aan ook Rudy Croes, de Minister van Justitie van Aruba.
pi_63942046
Okee bedankt, dan weet ik tenminste hoe serieus ik dat 'diepgravend' en 'koppen rollen' op moet vatten
pi_63942350
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat de Vries het steeds maar half afmaakt. Als alles met dat mensenhandel waar is, had hij heus gewacht tot Joran zo'n meisje op t vliegtuig had gezet, omdat ze hem dan kunnen inrekenen. Of in ieder geval meer hadden dan nu. Nu dit niet gebeurd is heb ik dan ook erge twijfels als in:" Oh, dit gaat toch niet gebeuren, kappen we het hier lekker af en we verdraaien wel wat dingen waardoor in ieder geval de hele mensheid denkt dat hij fout bezig is"

Anders zou je zo'n kans toch nóóit laten lopen?
De hype hierover is inmiddels al weer over hoor, maar nou ik tóch bezig ben..
Dit was inderdaad het maximale, dat Peter eruit wist te persen. Het was waarschijnlijk al snel duidelijk dat Joran niet de alom gevreesde vrouwenhandelaar was, die Peter hoopte, en tot overmaat van ramp zeiden de meisjes die Joran probeerde te strikken, ook nog eens 'nee', zonder enige verdere dwang van Joran. Da's een flinke domper, als je iemand van meedogenloze vrouwenhandel wilt beschuldigen

Omdat het anders zo zonde van alle kosten en moeite zou zijn, en omdat een Joran-aflevering sowieso garant staat voor hoge kijkcijfers, zend je dus maar uit wat je hebt, en vult de rest maar aan met vage getuigen, geestverwante 'deskundigen', en de nodige onbewezen insinuaties, in een poging om het programma tóch nog de door SBS zo gewenste smeuïgheid te geven. Vervolgens nog even een rondje langs zo veel mogelijk talkshows, de medewerking inroepen van een bevriende krant annex aandeelhouder, die óók niet vies is van wat suggestieve koppen op de voorpagina, en voila, een nieuwe kaskraker is geboren
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:26:44 #250
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63961180
Hai iedereen,

Omdat Joran niet meer zo een sensatie is als hij was, willen we ons nu gaan beperken tot het centrale Joran topic. Alle losse Joran topics worden hier ook al besproken, dus het is een beetje dubbelop. Als hij straks weer veel in het nieuws komt kunnen er weer aparte topics geopend worden
pi_63967267
Onderzoek naar beginfase zaak-Holloway
Gepubliceerd: vrijdag 12 december 2008 14:56 UTC
Laatst gewijzigd: vrijdag 12 december 2008 14:56 UTC

Oranjestad - De Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes laat een onafhankelijk onderzoek instellen naar het recherchewerk in de beginfase van de zaak-Holloway. Daarop was aangedrongen door staatssecretaris Bijleveld na kritiek van Croes op het politie-onderzoek.

Croes zei vorige week dat de Nederlandse commissaris Jan van der Straten het Holloway-onderzoek in de beginfase ernstig heeft gehinderd. Van der Straten zou dat hebben gedaan om zijn vriend Paul van der Sloot te helpen, de vader van hoofdverdachte Joran van der Sloot.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63967319
quote:
Onderzoek naar beginfase zaak-Holloway

Caribische redactie/ANP

De Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes laat een onafhankelijk onderzoek instellen naar het recherchewerk in de beginfase van de zaak-Holloway. Dat heeft de bewindsman vrijdag bevestigd. "De voorbereidingen zijn al getroffen.''

Minister Croes beschuldigde vorige week de Nederlandse politiecommissaris Jan van der Straten ervan de beginfase van het onderzoek naar de verdwenen Amerikaanse tiener in 2005 ernstig te hebben gehinderd. Van der Straten zou daarmee zijn vriend Paul van der Sloot hebben willen helpen bij het beschermen van diens zoon Joran, die ervan werd verdacht betrokken te zijn bij de verdwijning van de Amerikaanse.

Staatssecretaris Ank Bijleveld (Koninkrijksrelaties), die ervan uitgaat dat de beschuldiging niet klopt, zei donderdag dat ze direct een onderzoek naar het verwijt van de Arubaanse minister wil. Zij vindt het vreemd dat de minister nu pas met de aantijging komt. Nederland is bereid te helpen bij het onderzoek als dat nodig is. Croes laat echter weten het nieuwe onderzoek "beslist niet op haar instructie in te stellen. Ik heb geen aanwijzing van haar nodig.''

De PVV heeft er donderdag bij de vergadering van de vaste Kamercommissie Antilliaanse en Arubaanse Zaken (NAAZ) tevergeefs op aangedrongen dat de Nederlandse rijksrecherche de beschuldigingen onderzoekt. De partij stond met dit voorstel alleen in de Tweede Kamer. VVD'er Johan Remkes verklaarde tegen de motie te stemmen, omdat hij de Arubaanse minister niet 'als de meest betrouwbare inspiratiebron' beschouwde.

Croes had ook kritiek op de Nederlandse regering. Volgens de minister is destijds gevraagd zo goed mogelijk te verzwijgen dat Joran een Nederlander is. "Hij moest zoveel mogelijk voorkomen als Arubaan. Dat heeft een Nederlandse minister -ik zeg niet wie- persoonlijk verzocht'', aldus Croes.

Bijleveld zegt zich niet te herkennen in deze kritiek. Volgens haar heeft Nederland op alle mogelijke manieren ondersteuning verleend aan het onderzoek, dat onder leiding van justitie op Aruba werd uitgevoerd.

PVV-moties
Tijdens de vergadering van de commissie NAAZ diende de PVV nog een drietal andere moties in, die allemaal werden verworpen. PVV-woordvoerder Hero Brinkman wilde met de moties voorkomen dat Nederland zou bijdragen aan de schuldsanering op de Antillen of dat daarmee zou worden begonnen voordat de Algemene Rekenkamer zich hierover heeft uitgesproken. Ook de oproep van Brinkman om in Nederland een referendum te houden over de staatkundige hervorming vond geen gehoor in de Kamer.

Een motie van SP-Kamerlid Van Raak werd wel aangenomen. Daarin vraagt hij de Nederlandse regering om duidelijk te maken wat de toekomst is van de 'speciale economische zones', oftewel belastingparadijzen, op de BES-eilanden. Staatssecretaris Bijleveld komt in januari met nieuwe belastingwetten voor de eilanden. De SP is tegen belastingvoordelen voor bedrijven, die 'niet aan de samenleving bijdragen'.
http://antilliaans.caribi(...)_ANP-vdstraten-croes
pi_63968979
Lieve help, Johan 555,

Hadden daarom een aantal mensen zo'n lol?
Een onderzoek naar Jan v. Straten door Jan v. Straten van de landrecherche?
quote:
Not the Landsrechere Aruba lol
http://almanak.overheid.nl/2372/Landrecherche/
check who the commissioner is for the Landrecherche.

I think they send the "Rijksrecherche" it is a Dutch team and independent
http://www.refugeesunleashed.net/about17803-675.html

Grapje?

Oud nieuws?

[ Bericht 5% gewijzigd door yyentle op 12-12-2008 19:41:43 ]
  vrijdag 12 december 2008 @ 19:48:06 #254
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63969281
Zijn we verhuist?
pi_63969502
nee er was bonje vanmiddag weer met de 3 B trollen

morgen is ie weer open ha ha
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63969594
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:56 schreef johan555 het volgende:

Dat onderwerp over de Kalpoe broers is ook dichtgegooid.

Lijkt wel of je daar niet over mag praten.

Moet je zeker zo nu en dan een stukje in die rebound zetten tussen al die trollen.

Daar begin ik niet aan.

Nou ja, de politie gaat met wel ze praten, alles komt toch wel uit.
pi_63969825
luister hier hoe de Tweede Kamer de Minister van Justitie van Aruba uitlacht:

http://download.omroep.nl(...)20081212_44_1kHz.mp3

pi_63969842
dichtgegooid ? zomaar het hele topic eraf ?
pi_63970112
quote:
Nieuw onderzoek naar beginfase Holloway-zaak
12 Dec, 2008, 14:18 (GMT -04:00)

ORANJESTAD — Minister van Justitie Rudy Croes wil het onderste uit de kan over de eerste dagen na de verdwijning van Natalee Holloway in 2005. Volgend jaar komt daar een onafhankelijk onderzoek naar, bevestigde hij vanochtend. “De voorbereidingen zijn nu al aan de gang. Het een en ander is al geschied.”

Croes doelt op de vele reacties die hij heeft gekregen nadat hij vorige week de oude onderzoeksleider en politiecommissaris Jan van der Straten beschuldigde van vriendjespolitiek in de beginfase van het onderzoek naar het verdwenen Amerikaanse meisje. Het Nederlandse Kamerlid Hero Brinkman, van de extreemrechtse partij PVV, noemde Aruba vervolgens in een gesprek met de Amerikaanse nieuwszender FoxNews ‘corrupt as hell’. Ook vele andere media in Amerika stellen de uitlatingen van Croes ter discussie omdat ‘hij er nu pas mee kwam’.

De PVV drong deze week tevergeefs er op aan dat de Nederlandse rijksrecherche de beschuldigingen onderzoekt. De partij stond met dit voorstel alleen in de Tweede Kamer. De Nederlandse staatssecretaris van Koninkrijksrelaties Ank Bijleveld zei gisteren na Kamervragen wel dat minister Croes direct moet laten onderzoeken of zijn beschuldiging klopt dat Van der Straten op Aruba het onderzoek naar de verdwijning hinderde.

Bijleveld gaf aan dat ze Croes niet kan dwingen een onderzoek in te stellen, maar vond het vreemd dat de minister pas zoveel jaar later met de aantijging komt. Daarbij ging Bijleveld ervan uit dat de beschuldiging niet klopt. Nederland is bereid te helpen bij het onderzoek als dat nodig is, aldus Bijleveld.

Minister Croes wil geen bemoeienis van Nederland en heeft het onderzoek ‘beslist niet op haar instructie’ ingesteld. “Ik heb daarvoor ook geen aanwijzing van haar nodig.” Begin december had Croes ook kritiek geleverd op de rol van de Nederlandse regering in de zaak. Volgens hem moest Aruba in 2005 zo goed mogelijk verzwijgen dat Joran een Nederlander is. “Hij moest zoveel mogelijk overkomen als Arubaan. Dat heeft een Nederlandse minister - ik zeg niet wie - persoonlijk verzocht.” Bijleveld heeft geantwoord zich niet te herkennen in de kritiek. Nederland heeft volgens haar op alle mogelijke manieren ondersteuning heeft verleend aan het onderzoek dat onder leiding van justitie op Aruba werd uitgevoerd.
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_50435.php
pi_63970185
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef johan555 het volgende:
dichtgegooid ? zomaar het hele topic eraf ?
Ja, het zou in een later stadium (dat bepaalt FOK dus) eventueel wel weer eens open kunnen.

Vrijheid van meningsuiting op Fok.
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:33:38 #261
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63970605
quote:
Croes laat echter weten het nieuwe onderzoek "beslist niet op haar instructie in te stellen. Ik heb geen aanwijzing van haar nodig.
Weer zo`n goedkope uitspraak. Deze man ontbeert iedere denkbare klasse. Tsss wat een clown, met z`n befbaard

[ Bericht 8% gewijzigd door bastibro op 12-12-2008 20:50:45 ]
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:45:40 #262
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63970942
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:56 schreef johan555 het volgende:

Ik zag het ja Petje lacht zich nu een ongeluk, de lamlul is geslaagd in zijn opzet.
Ze kwamen daar alleen om te zieken, dat moet voor iedereen duidelijk zijn geweest.

Even na Petje kwam ineens deze bolsema die, heel opvallend, zich speciaal wende tot Johan en erg familair leek met Petje.

Ze wilden Gielen`s verhaaltjes aan de man brengen en Johan onderuit halen.
Jammer dat de mod`s dit niet doorzagen
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:49:11 #263
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63970991
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:07 schreef Caesu het volgende:
luister hier hoe de Tweede Kamer de Minister van Justitie van Aruba uitlacht:

http://download.omroep.nl(...)20081212_44_1kHz.mp3

[ afbeelding ]
Ja! En maar geld pompen in dat corrupte clowntje!
pi_63971202
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:45 schreef bastibro het volgende:

[..]

Ik zag het ja Petje lacht zich nu een ongeluk, de lamlul is geslaagd in zijn opzet.
Ze kwamen daar alleen om te zieken, dat moet voor iedereen duidelijk zijn geweest.

Even na Petje kwam ineens deze bolsema die, heel opvallend, zich speciaal wende tot Johan en erg familair leek met Petje.

Ze wilden Gielen`s verhaaltjes aan de man brengen en Johan onderuit halen.
Jammer dat de mod`s dit niet doorzagen
En iemand heeft er blijkbaar ook veel belang bij dat er niet over de Kalpoe broers wordt doorgepraat.

Je ziet het trouwens op al die fora, "gerespecteerde posters" die al van het begin af aan posten, leiden de aandacht af. Bij de refugees is een paar maanden geleden iemand moderator geworden, die negatieve stukken over VanderSloot verplaatste en weghaalde. De trollen dringen door tot de hoogste regionen. Dat staat vast. Ik weet niet of het hier ook gebeurt, maar ik heb zo'n mijn eigen ideeen erover.

Het is raar dat een topic, speciaal over de Kalpoe broers wordt gesloten.
  vrijdag 12 december 2008 @ 21:03:50 #265
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63971373
Hebben we hier te maken met `dwarse operators` of heeft die BrennieBrenn(of zoiets) nogal wat invloed hier?
pi_63971538
Klachten in Feedback graag, mensen. Laat dit geen tweede rebound-topic worden
pi_63971552
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:03 schreef bastibro het volgende:
Hebben we hier te maken met `dwarse operators` of heeft die BrennieBrenn(of zoiets) nogal wat invloed hier?

Er is overigens een nieuwe moderator die dat topic over de Kalpoe broers heeft gesloten.

Vreemd.

Net als bij de refugees, was ook een nieuwe moderator.
  vrijdag 12 december 2008 @ 21:14:22 #268
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63971687
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:09 schreef Polleeder het volgende:
Je hebt gelijk! Zand erover
  vrijdag 12 december 2008 @ 21:15:07 #269
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63971719
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:10 schreef yyentle het volgende:

[..]

Er is overigens een nieuwe moderator die dat topic over de Kalpoe broers heeft gesloten.

Vreemd.

Net als bij de refugees, was ook een nieuwe moderator.
  vrijdag 12 december 2008 @ 21:16:19 #270
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63971753
Is het niet laf van Nederland om weer een afwachtende houding aan te nemen en maar te wachten op Rudy`s onderzoek?
pi_63972233
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:48 schreef bastibro het volgende:
Zijn we verhuist?
tijdelijk ondergedoken ???
pi_63972244
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:16 schreef bastibro het volgende:
Is het niet laf van Nederland om weer een afwachtende houding aan te nemen en maar te wachten op Rudy`s onderzoek?
Ik vind dat ook vreemd hoor!

Het is duidelijk dat er een smerig spel is gespeeld met veel onschuldige mensen maar niemand lijkt er mee te zitten.
pi_63972394
wie gaat dit allemaal morgen copieren en zetten waar het hoort ???
pi_63972443
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:32 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ik vind dat ook vreemd hoor!

Het is duidelijk dat er een smerig spel is gespeeld met veel onschuldige mensen maar niemand lijkt er mee te zitten.
dat heet politiek , nu word het wat hoger gespeeld , de vraag is mag croes zijn eigen rotzooi opruimen of laat iemand hem zakken
pi_63972451
Ha ha duikkie
pi_63972479
Deepak en Satish Kalpoe: mededaders of onschuldig?

Als ik een stukje over de Kalpoes wil schrijven, plaats ik eerst deze link. Ik ben namelijk erg benieuwd wie die Steve Croes naar Deepak heeft gestuurd en heb daar toch nog wel iets over te melden.

Probleem opgelost.
pi_63972515
geen relclame maken he YYentle lol
pi_63972645
Ik denk dat de kalpoe's meer weten dan dat ze tot nu toe verteld hebben .
Maar of ze direct involved zijn weet ik niet
Ze zijn er denk ingeluisd of betrokken geraakt tegen huh zin in
pi_63972948
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:41 schreef yyentle het volgende:
Deepak en Satish Kalpoe: mededaders of onschuldig?

Als ik een stukje over de Kalpoes wil schrijven, plaats ik eerst deze link. Ik ben namelijk erg benieuwd wie die Steve Croes naar Deepak heeft gestuurd en heb daar toch nog wel iets over te melden.

Probleem opgelost.
zou me niet verbazen dat er wat blackmail bij zit. steve croes is natuurlijk gestuurt door de van der sloot aanhang, en verder is aruba een groot dorp iedereen houd iedereen in de gaten, zowel positief als negatief
pi_63973120
maar mijn mening over de broertjes kalpoe heb ik wel eens gegeven, ze zijn niet onschuldig. er is gewoon wat gebeurt in die auto, wat weten we niet maar genoeg om ze onder de duim te houden. de term mededaders is in dit geval moeilijk te beantwoorden , moeten we weten wat je onder mededaders versta. als je een criminele daad verzwijgt ben je toch al mededader ??
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:10:20 #281
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63973382
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:09 schreef Polleeder het volgende:
Dat dus. In elk topic staat wáárom het gesloten is, en het rebound topic heeft daar niets mee van doen. Als je vragen of klachten hebt kun je in FB of PM terecht.
pi_63973393
-edit- verder in Feedback & FAQ : meld misdaad anoniem dus.

Hier weer ontopic gaarne

[ Bericht 78% gewijzigd door Harajuku. op 12-12-2008 22:15:38 ]
pi_63973433
Hee gezellie, de hele ploeg in het Joran toppiik

Valt er eigenlijk nog wat nieuws te melden over Joran, zit ie nog feest te vieren in Cambodja of was z'n laatste sighting in Maleisie for real??

Vast staat in ieder geval dat noch Peterrrrr's noch Greta's programma maar een spat veranderd hebben aan de situatie en slechts Joran hebben geholpen door hem flink te betalen.
pi_63973480
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef johan555 het volgende:
Ik denk dat de kalpoe's meer weten dan dat ze tot nu toe verteld hebben .
Dat schreef Deepak ook in die mails.

Na de rechtszaak.
pi_63973633
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:11 schreef JoBuster het volgende:

Valt er eigenlijk nog wat nieuws te melden over Joran, zit ie nog feest te vieren in Cambodja of was z'n laatste sighting in Maleisie for real??

Vast staat in ieder geval dat noch Peterrrrr's noch Greta's programma maar een spat veranderd hebben aan de situatie en slechts Joran hebben geholpen door hem flink te betalen.
o heb je achtergrond info , ik geloof niet dat de actie van pter r de vries en greta een positieve beeldvorming rond het persoon joran heeft veroorzaakt.

JORAN zakt steeds dieper in de ellende, het mag op korte termijn hem geld opleveren , het zal een hoop geld en moeite kosten om nog iets van deze familie te maken, en ik durf te stellen dat zelfs joran's jongere broertjes er last van zullen hebben dat als je googled je niet los komt van de avonturen van joran en natalee
pi_63973650
Nieuw onderzoek naar beginfase Holloway-zaak
12 Dec, 2008, 14:18 (GMT -04:00)
Email dit artikel
Print dit artikel

ORANJESTAD — Minister van Justitie Rudy Croes wil het onderste uit de kan over de eerste dagen na de verdwijning van Natalee Holloway in 2005. Volgend jaar komt daar een onafhankelijk onderzoek naar, bevestigde hij vanochtend. “De voorbereidingen zijn nu al aan de gang. Het een en ander is al geschied.”
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:21:39 #287
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63973715
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:39 schreef duikkie het volgende:

[..]

dat heet politiek , nu word het wat hoger gespeeld , de vraag is mag croes zijn eigen rotzooi opruimen of laat iemand hem zakken
"Minister Croes wants no interference from the Netherlands." Het lijkt wel of hij bang is voor inmenging vanuit Nederland.
Wat ook kan zijn is dat hij bij zichzelf denkt: Ik kan het beter nu zelf doen voordat er strax uit Nederland een `aanwijzing`komt.
pi_63973731
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:13 schreef yyentle het volgende:

[..]

Dat schreef Deepak ook in die mails.

Na de rechtszaak.
ik hoop dat de kalpoe's er genoeg geld aan overhouden om samen met moeders en vader ?? van het eiland afkunnen. zodra dat mogelijk is zullen we het ware verhaal wel horen. dit alles alleen als deepak en/of satisch zich niet vergrepen hebben. want liegen deden deze jongens ook al tegen hun eigen moeder
pi_63973845
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef duikkie het volgende:

[..]

ik hoop dat de kalpoe's er genoeg geld aan overhouden om samen met moeders en vader ?? van het eiland afkunnen. zodra dat mogelijk is zullen we het ware verhaal wel horen. dit alles alleen als deepak en/of satisch zich niet vergrepen hebben. wat liegen deden deze jongens ook al tegen hun eigen moeder

Wat is de reden dat Jorans moeder tegen de Kalpoe's deed alsof ze niet wist dat Joran en Natalee bij het Marriot zijn uitgestapt?

Heb je daar een verklaring voor?
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:33:06 #290
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63974008
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:02 schreef duikkie het volgende:
maar mijn mening over de broertjes kalpoe heb ik wel eens gegeven, ze zijn niet onschuldig. er is gewoon wat gebeurt in die auto, wat weten we niet maar genoeg om ze onder de duim te houden. de term mededaders is in dit geval moeilijk te beantwoorden , moeten we weten wat je onder mededaders versta. als je een criminele daad verzwijgt ben je toch al mededader ??
Voor mij blijven ze mededaders. Ze houden hun mond stijf (ook tijdens de laatste verhoren) dicht.
Wanneer ze iets zouden zeggen dan zou de hele beerput opengaan IMO.
Er zijn daar vreselijke dingen gebeurd en dat moet de reden zijn dat alle betrokkenen offers brengen om de waarheid in de put te houden.
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:38:06 #291
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63974158
quote:
Vast staat in ieder geval dat noch Peterrrrr's noch Greta's programma maar een spat veranderd hebben aan de situatie en slechts Joran hebben geholpen door hem flink te betalen
.

Denk je dat de laatste ontwikkelingen daar los van staan dan?
Die zijn wel degelijk oa het gevolg van Urine`s gedragingen, die Aruba nou niet bepaald goed hebben gedaan.
pi_63974266
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:11 schreef JoBuster het volgende:

Joran kan élk moment gearresteerd worden, het bewijs hiervoor was allang geleverd
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:34 schreef johan555 het volgende:
Just in Dutch Hart van Nederland:

- Thai justice from the beginning have kept an eye on Joran;
- They are investigating all of the womenstrafficking stuff;
- They are now looking for the LAST PUZZLE PIECES;
- An arrest might be coming soon.
Als Hart van Nederland dat zegt, dan kán het niet anders of Joran is al onderweg naar de Bangkwang. 'There's something going on', jeweetzzzzz...
pi_63974285
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:19 schreef duikkie het volgende:
o heb je achtergrond info , ik geloof niet dat de actie van pter r de vries en greta een positieve beeldvorming rond het persoon joran heeft veroorzaakt.
Achtergrond info, nee hoor duikkie helemaal niet, ik ben niet zo'n interessant doener.
Inderdaad hebben de acties van Joran in de programma's van Greta en Peterrr niet geleid tot een positievere beeldvorming omtrent Joran maar daar was hij ook niet echt naar op zoek lijkt me, wel naar $$$$.

Beide programma's hebben echter absoluut niet bijgedragen aan het oplossen van deze zaak, sterker nog ze geven het OM alleen maar meer ammunitie om te zeggen; Joran is een leugenachtige mafkees, wij hebben geen bewijs van een misdaad dus hup in de Cold Case lade met deze zaak.
quote:
JORAN zakt steeds dieper in de ellende, het mag op korte termijn hem geld opleveren , het zal een hoop geld en moeite kosten om nog iets van deze familie te maken, en ik durf te stellen dat zelfs joran's jongere broertjes er last van zullen hebben dat als je googled je niet los komt van de avonturen van joran en natalee
Tsjaa dat het niet goed gaat met Joran lijkt me geen verrassing en dat deze zaak een wissel trekt op de hele familie is ook evident.
pi_63974492
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:41 schreef Polleeder het volgende:
Joran kan élk moment gearresteerd worden, het bewijs hiervoor was allang geleverd

Als Hart van Nederland dat zegt, dan kán het niet anders of Joran is al onderweg naar de Bangkwang. 'There's something going on', jeweetzzzzz...
LOL Pol, misschien moet je je nick maar in Bolleeder veranderen dan zijn we de 4B's met een eigen mening

But seriously, je hebt natuurlijk gelijk dat hele PrdV verhaal heeft nergens toe geleid al roept de campingzender nog zo hard.
Het heeft de reputatie van onze campingspeurder denk ik ook geen goed gedaan, de kritiek op hem is niet mals in de wat meer gerespecteerde media.
pi_63974620
Waarom adviseerde Jorans moeder Deepak en Satish direkt naar huis te rijden?

Waar was ze bang voor?

Dat ze aangehouden zouden worden en de waarheid zouden vertellen, waardoor de politie veel te vroeg dichter bij de waarheid zou komen?

Joran vertelde Patrick toch dat hij tegen Daury had gezegd dat Deepak en Satish ook wisten waar Natalee was uitgestapt. Dat moest ook even geregeld worden volgens Joran.

Was dat de reden dat hij Deepak belde?

Daury, toevallig met een bootje een paar meter verderop waar ze Natalee even naartoe droegen?
  zaterdag 13 december 2008 @ 00:44:38 #296
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63977643
-edit- bagger

[ Bericht 98% gewijzigd door Harajuku. op 13-12-2008 01:15:54 ]
  zaterdag 13 december 2008 @ 01:17:37 #297
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63978328
Ja, er missen wat reacties. Bagger en reacties daarop zijn weggehaald.

En maar weer ontopic!
  zaterdag 13 december 2008 @ 01:43:52 #298
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63978780
Toen alles nog goed leek te gaan

pi_63980971
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef duikkie het volgende:

[..]

ik hoop dat de kalpoe's er genoeg geld aan overhouden om samen met moeders en vader ?? van het eiland afkunnen. zodra dat mogelijk is zullen we het ware verhaal wel horen. dit alles alleen als deepak en/of satisch zich niet vergrepen hebben. want liegen deden deze jongens ook al tegen hun eigen moeder
Waarom zouden Deepak en Satish van het eiland afwillen?
De Kalpoe broers hebben zich niet aan het meisje vergrepen: dat ze de waarheid vertelden was allang duidelijk, ze zijn vrij snel vrijgelaten.
Het is dankzij de illegale getuige (geregeld door VdS?) dat ze later weer zijn opgepakt.

Hun verhalen komen nog wel.

Heeft mevrouw VanderSloot alle brieven en mails geschreven, al die dwaalsporen uitgezet, en alle beschuldigingen tegen iedereen bedacht? De familie was in 2005 ook al erg actief op fora, toch?

Waarom zou Jorans vader zijn baan verliezen als hij niets verkeerd heeft gedaan?
Een rechter in opleiding verliest zijn baan toch zeker niet omdat zijn zoon uit de bocht vliegt?
pi_63981077
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')