zou me niet verbazen dat er wat blackmail bij zit. steve croes is natuurlijk gestuurt door de van der sloot aanhang, en verder is aruba een groot dorp iedereen houd iedereen in de gaten, zowel positief als negatiefquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:41 schreef yyentle het volgende:
Deepak en Satish Kalpoe: mededaders of onschuldig?
Als ik een stukje over de Kalpoes wil schrijven, plaats ik eerst deze link. Ik ben namelijk erg benieuwd wie die Steve Croes naar Deepak heeft gestuurd en heb daar toch nog wel iets over te melden.
Probleem opgelost.
Dat dus. In elk topic staat wáárom het gesloten is, en het rebound topic heeft daar niets mee van doen. Als je vragen of klachten hebt kun je in FB of PM terecht.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:09 schreef Polleeder het volgende:
Klachten in Feedback graag, mensen. Laat dit geen tweede rebound-topic worden
Dat schreef Deepak ook in die mails.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef johan555 het volgende:
Ik denk dat de kalpoe's meer weten dan dat ze tot nu toe verteld hebben .
o heb je achtergrond info , ik geloof niet dat de actie van pter r de vries en greta een positieve beeldvorming rond het persoon joran heeft veroorzaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:11 schreef JoBuster het volgende:
Hee gezellie, de hele ploeg in het Joran toppiik![]()
Valt er eigenlijk nog wat nieuws te melden over Joran, zit ie nog feest te vieren in Cambodja of was z'n laatste sighting in Maleisie for real??
Vast staat in ieder geval dat noch Peterrrrr's noch Greta's programma maar een spat veranderd hebben aan de situatie en slechts Joran hebben geholpen door hem flink te betalen.
"Minister Croes wants no interference from the Netherlands." Het lijkt wel of hij bang is voor inmenging vanuit Nederland.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:39 schreef duikkie het volgende:
[..]
dat heet politiek, nu word het wat hoger gespeeld , de vraag is mag croes zijn eigen rotzooi opruimen of laat iemand hem zakken
ik hoop dat de kalpoe's er genoeg geld aan overhouden om samen met moeders en vader ?? van het eiland afkunnen. zodra dat mogelijk is zullen we het ware verhaal wel horen. dit alles alleen als deepak en/of satisch zich niet vergrepen hebben. want liegen deden deze jongens ook al tegen hun eigen moederquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:13 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dat schreef Deepak ook in die mails.
Na de rechtszaak.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik hoop dat de kalpoe's er genoeg geld aan overhouden om samen met moeders en vader ?? van het eiland afkunnen. zodra dat mogelijk is zullen we het ware verhaal wel horen. dit alles alleen als deepak en/of satisch zich niet vergrepen hebben. wat liegen deden deze jongens ook al tegen hun eigen moeder
Voor mij blijven ze mededaders. Ze houden hun mond stijf (ook tijdens de laatste verhoren) dicht.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:02 schreef duikkie het volgende:
maar mijn mening over de broertjes kalpoe heb ik wel eens gegeven, ze zijn niet onschuldig. er is gewoon wat gebeurt in die auto, wat weten we niet maar genoeg om ze onder de duim te houden. de term mededaders is in dit geval moeilijk te beantwoorden , moeten we weten wat je onder mededaders versta. als je een criminele daad verzwijgt ben je toch al mededader ??
.quote:Vast staat in ieder geval dat noch Peterrrrr's noch Greta's programma maar een spat veranderd hebben aan de situatie en slechts Joran hebben geholpen door hem flink te betalen
Joran kan élk moment gearresteerd worden, het bewijs hiervoor was allang geleverdquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:11 schreef JoBuster het volgende:
Hee gezellie, de hele ploeg in het Joran toppiik![]()
Valt er eigenlijk nog wat nieuws te melden over Joran, zit ie nog feest te vieren in Cambodja of was z'n laatste sighting in Maleisie for real??
Vast staat in ieder geval dat noch Peterrrrr's noch Greta's programma maar een spat veranderd hebben aan de situatie en slechts Joran hebben geholpen door hem flink te betalen.
Als Hart van Nederland dat zegt, dan kán het niet anders of Joran is al onderweg naar de Bangkwang. 'There's something going on', jeweetzzzzz...quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:34 schreef johan555 het volgende:
Just in Dutch Hart van Nederland:
- Thai justice from the beginning have kept an eye on Joran;
- They are investigating all of the womenstrafficking stuff;
- They are now looking for the LAST PUZZLE PIECES;
- An arrest might be coming soon.
Achtergrond info, nee hoor duikkie helemaal niet, ik ben niet zo'n interessant doener.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:19 schreef duikkie het volgende:
o heb je achtergrond info , ik geloof niet dat de actie van pter r de vries en greta een positieve beeldvorming rond het persoon joran heeft veroorzaakt.
Tsjaa dat het niet goed gaat met Joran lijkt me geen verrassing en dat deze zaak een wissel trekt op de hele familie is ook evident.quote:JORAN zakt steeds dieper in de ellende, het mag op korte termijn hem geld opleveren , het zal een hoop geld en moeite kosten om nog iets van deze familie te maken, en ik durf te stellen dat zelfs joran's jongere broertjes er last van zullen hebben dat als je googled je niet los komt van de avonturen van joran en natalee
LOL Pol, misschien moet je je nick maar in Bolleeder veranderen dan zijn we de 4B's met een eigen meningquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:41 schreef Polleeder het volgende:
Joran kan élk moment gearresteerd worden, het bewijs hiervoor was allang geleverd![]()
Als Hart van Nederland dat zegt, dan kán het niet anders of Joran is al onderweg naar de Bangkwang. 'There's something going on', jeweetzzzzz...![]()
Waarom zouden Deepak en Satish van het eiland afwillen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik hoop dat de kalpoe's er genoeg geld aan overhouden om samen met moeders en vader ?? van het eiland afkunnen. zodra dat mogelijk is zullen we het ware verhaal wel horen. dit alles alleen als deepak en/of satisch zich niet vergrepen hebben. want liegen deden deze jongens ook al tegen hun eigen moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |