abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63972479
Deepak en Satish Kalpoe: mededaders of onschuldig?

Als ik een stukje over de Kalpoes wil schrijven, plaats ik eerst deze link. Ik ben namelijk erg benieuwd wie die Steve Croes naar Deepak heeft gestuurd en heb daar toch nog wel iets over te melden.

Probleem opgelost.
pi_63972515
geen relclame maken he YYentle lol
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63972645
Ik denk dat de kalpoe's meer weten dan dat ze tot nu toe verteld hebben .
Maar of ze direct involved zijn weet ik niet
Ze zijn er denk ingeluisd of betrokken geraakt tegen huh zin in
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63972948
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:41 schreef yyentle het volgende:
Deepak en Satish Kalpoe: mededaders of onschuldig?

Als ik een stukje over de Kalpoes wil schrijven, plaats ik eerst deze link. Ik ben namelijk erg benieuwd wie die Steve Croes naar Deepak heeft gestuurd en heb daar toch nog wel iets over te melden.

Probleem opgelost.
zou me niet verbazen dat er wat blackmail bij zit. steve croes is natuurlijk gestuurt door de van der sloot aanhang, en verder is aruba een groot dorp iedereen houd iedereen in de gaten, zowel positief als negatief
pi_63973120
maar mijn mening over de broertjes kalpoe heb ik wel eens gegeven, ze zijn niet onschuldig. er is gewoon wat gebeurt in die auto, wat weten we niet maar genoeg om ze onder de duim te houden. de term mededaders is in dit geval moeilijk te beantwoorden , moeten we weten wat je onder mededaders versta. als je een criminele daad verzwijgt ben je toch al mededader ??
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:10:20 #281
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63973382
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:09 schreef Polleeder het volgende:
Klachten in Feedback graag, mensen. Laat dit geen tweede rebound-topic worden
Dat dus. In elk topic staat wáárom het gesloten is, en het rebound topic heeft daar niets mee van doen. Als je vragen of klachten hebt kun je in FB of PM terecht.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_63973393
-edit- verder in Feedback & FAQ : meld misdaad anoniem dus.

Hier weer ontopic gaarne

[ Bericht 78% gewijzigd door Harajuku. op 12-12-2008 22:15:38 ]
pi_63973433
Hee gezellie, de hele ploeg in het Joran toppiik

Valt er eigenlijk nog wat nieuws te melden over Joran, zit ie nog feest te vieren in Cambodja of was z'n laatste sighting in Maleisie for real??

Vast staat in ieder geval dat noch Peterrrrr's noch Greta's programma maar een spat veranderd hebben aan de situatie en slechts Joran hebben geholpen door hem flink te betalen.
I stand with the happy Island.
pi_63973480
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef johan555 het volgende:
Ik denk dat de kalpoe's meer weten dan dat ze tot nu toe verteld hebben .
Dat schreef Deepak ook in die mails.

Na de rechtszaak.
pi_63973633
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:11 schreef JoBuster het volgende:

Valt er eigenlijk nog wat nieuws te melden over Joran, zit ie nog feest te vieren in Cambodja of was z'n laatste sighting in Maleisie for real??

Vast staat in ieder geval dat noch Peterrrrr's noch Greta's programma maar een spat veranderd hebben aan de situatie en slechts Joran hebben geholpen door hem flink te betalen.
o heb je achtergrond info , ik geloof niet dat de actie van pter r de vries en greta een positieve beeldvorming rond het persoon joran heeft veroorzaakt.

JORAN zakt steeds dieper in de ellende, het mag op korte termijn hem geld opleveren , het zal een hoop geld en moeite kosten om nog iets van deze familie te maken, en ik durf te stellen dat zelfs joran's jongere broertjes er last van zullen hebben dat als je googled je niet los komt van de avonturen van joran en natalee
pi_63973650
Nieuw onderzoek naar beginfase Holloway-zaak
12 Dec, 2008, 14:18 (GMT -04:00)
Email dit artikel
Print dit artikel

ORANJESTAD — Minister van Justitie Rudy Croes wil het onderste uit de kan over de eerste dagen na de verdwijning van Natalee Holloway in 2005. Volgend jaar komt daar een onafhankelijk onderzoek naar, bevestigde hij vanochtend. “De voorbereidingen zijn nu al aan de gang. Het een en ander is al geschied.”
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:21:39 #287
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63973715
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:39 schreef duikkie het volgende:

[..]

dat heet politiek , nu word het wat hoger gespeeld , de vraag is mag croes zijn eigen rotzooi opruimen of laat iemand hem zakken
"Minister Croes wants no interference from the Netherlands." Het lijkt wel of hij bang is voor inmenging vanuit Nederland.
Wat ook kan zijn is dat hij bij zichzelf denkt: Ik kan het beter nu zelf doen voordat er strax uit Nederland een `aanwijzing`komt.
pi_63973731
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:13 schreef yyentle het volgende:

[..]

Dat schreef Deepak ook in die mails.

Na de rechtszaak.
ik hoop dat de kalpoe's er genoeg geld aan overhouden om samen met moeders en vader ?? van het eiland afkunnen. zodra dat mogelijk is zullen we het ware verhaal wel horen. dit alles alleen als deepak en/of satisch zich niet vergrepen hebben. want liegen deden deze jongens ook al tegen hun eigen moeder
pi_63973845
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef duikkie het volgende:

[..]

ik hoop dat de kalpoe's er genoeg geld aan overhouden om samen met moeders en vader ?? van het eiland afkunnen. zodra dat mogelijk is zullen we het ware verhaal wel horen. dit alles alleen als deepak en/of satisch zich niet vergrepen hebben. wat liegen deden deze jongens ook al tegen hun eigen moeder

Wat is de reden dat Jorans moeder tegen de Kalpoe's deed alsof ze niet wist dat Joran en Natalee bij het Marriot zijn uitgestapt?

Heb je daar een verklaring voor?
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:33:06 #290
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63974008
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:02 schreef duikkie het volgende:
maar mijn mening over de broertjes kalpoe heb ik wel eens gegeven, ze zijn niet onschuldig. er is gewoon wat gebeurt in die auto, wat weten we niet maar genoeg om ze onder de duim te houden. de term mededaders is in dit geval moeilijk te beantwoorden , moeten we weten wat je onder mededaders versta. als je een criminele daad verzwijgt ben je toch al mededader ??
Voor mij blijven ze mededaders. Ze houden hun mond stijf (ook tijdens de laatste verhoren) dicht.
Wanneer ze iets zouden zeggen dan zou de hele beerput opengaan IMO.
Er zijn daar vreselijke dingen gebeurd en dat moet de reden zijn dat alle betrokkenen offers brengen om de waarheid in de put te houden.
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:38:06 #291
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63974158
quote:
Vast staat in ieder geval dat noch Peterrrrr's noch Greta's programma maar een spat veranderd hebben aan de situatie en slechts Joran hebben geholpen door hem flink te betalen
.

Denk je dat de laatste ontwikkelingen daar los van staan dan?
Die zijn wel degelijk oa het gevolg van Urine`s gedragingen, die Aruba nou niet bepaald goed hebben gedaan.
pi_63974266
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:11 schreef JoBuster het volgende:

Joran kan élk moment gearresteerd worden, het bewijs hiervoor was allang geleverd
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:34 schreef johan555 het volgende:
Just in Dutch Hart van Nederland:

- Thai justice from the beginning have kept an eye on Joran;
- They are investigating all of the womenstrafficking stuff;
- They are now looking for the LAST PUZZLE PIECES;
- An arrest might be coming soon.
Als Hart van Nederland dat zegt, dan kán het niet anders of Joran is al onderweg naar de Bangkwang. 'There's something going on', jeweetzzzzz...
pi_63974285
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:19 schreef duikkie het volgende:
o heb je achtergrond info , ik geloof niet dat de actie van pter r de vries en greta een positieve beeldvorming rond het persoon joran heeft veroorzaakt.
Achtergrond info, nee hoor duikkie helemaal niet, ik ben niet zo'n interessant doener.
Inderdaad hebben de acties van Joran in de programma's van Greta en Peterrr niet geleid tot een positievere beeldvorming omtrent Joran maar daar was hij ook niet echt naar op zoek lijkt me, wel naar $$$$.

Beide programma's hebben echter absoluut niet bijgedragen aan het oplossen van deze zaak, sterker nog ze geven het OM alleen maar meer ammunitie om te zeggen; Joran is een leugenachtige mafkees, wij hebben geen bewijs van een misdaad dus hup in de Cold Case lade met deze zaak.
quote:
JORAN zakt steeds dieper in de ellende, het mag op korte termijn hem geld opleveren , het zal een hoop geld en moeite kosten om nog iets van deze familie te maken, en ik durf te stellen dat zelfs joran's jongere broertjes er last van zullen hebben dat als je googled je niet los komt van de avonturen van joran en natalee
Tsjaa dat het niet goed gaat met Joran lijkt me geen verrassing en dat deze zaak een wissel trekt op de hele familie is ook evident.
pi_63974492
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:41 schreef Polleeder het volgende:
Joran kan élk moment gearresteerd worden, het bewijs hiervoor was allang geleverd

Als Hart van Nederland dat zegt, dan kán het niet anders of Joran is al onderweg naar de Bangkwang. 'There's something going on', jeweetzzzzz...
LOL Pol, misschien moet je je nick maar in Bolleeder veranderen dan zijn we de 4B's met een eigen mening

But seriously, je hebt natuurlijk gelijk dat hele PrdV verhaal heeft nergens toe geleid al roept de campingzender nog zo hard.
Het heeft de reputatie van onze campingspeurder denk ik ook geen goed gedaan, de kritiek op hem is niet mals in de wat meer gerespecteerde media.
pi_63974620
Waarom adviseerde Jorans moeder Deepak en Satish direkt naar huis te rijden?

Waar was ze bang voor?

Dat ze aangehouden zouden worden en de waarheid zouden vertellen, waardoor de politie veel te vroeg dichter bij de waarheid zou komen?

Joran vertelde Patrick toch dat hij tegen Daury had gezegd dat Deepak en Satish ook wisten waar Natalee was uitgestapt. Dat moest ook even geregeld worden volgens Joran.

Was dat de reden dat hij Deepak belde?

Daury, toevallig met een bootje een paar meter verderop waar ze Natalee even naartoe droegen?
  zaterdag 13 december 2008 @ 00:44:38 #296
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63977643
-edit- bagger

[ Bericht 98% gewijzigd door Harajuku. op 13-12-2008 01:15:54 ]
  zaterdag 13 december 2008 @ 01:17:37 #297
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63978328
Ja, er missen wat reacties. Bagger en reacties daarop zijn weggehaald.

En maar weer ontopic!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 13 december 2008 @ 01:43:52 #298
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63978780
Toen alles nog goed leek te gaan

pi_63980971
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef duikkie het volgende:

[..]

ik hoop dat de kalpoe's er genoeg geld aan overhouden om samen met moeders en vader ?? van het eiland afkunnen. zodra dat mogelijk is zullen we het ware verhaal wel horen. dit alles alleen als deepak en/of satisch zich niet vergrepen hebben. want liegen deden deze jongens ook al tegen hun eigen moeder
Waarom zouden Deepak en Satish van het eiland afwillen?
De Kalpoe broers hebben zich niet aan het meisje vergrepen: dat ze de waarheid vertelden was allang duidelijk, ze zijn vrij snel vrijgelaten.
Het is dankzij de illegale getuige (geregeld door VdS?) dat ze later weer zijn opgepakt.

Hun verhalen komen nog wel.

Heeft mevrouw VanderSloot alle brieven en mails geschreven, al die dwaalsporen uitgezet, en alle beschuldigingen tegen iedereen bedacht? De familie was in 2005 ook al erg actief op fora, toch?

Waarom zou Jorans vader zijn baan verliezen als hij niets verkeerd heeft gedaan?
Een rechter in opleiding verliest zijn baan toch zeker niet omdat zijn zoon uit de bocht vliegt?
pi_63981077
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')