abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2008 @ 19:06:33 #31
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_63109090
Geloof er geen zak van dat er ook maar iets ondernomen wordt.

Leuk voor de kijkcijfers.
AFC AJAX
pi_63109141
Waarschijnlijk durft niemand wat tegengas te geven zodadelijk in DWDD, maar ik ben benieuwd
٩๏̯͡๏)۶
pi_63109227
Ohja hij komt zo ook nog even bij Boulevard langs, maar dat zal ook wel weer een eenzijdige zelfbevlekking worden van Peterr
٩๏̯͡๏)۶
pi_63109748
Ik zit klaar voor DWDD.
Net op SBS dat meer dan de helft van de nederlanders wil dat Joran in Thailand gepakt wordt..
Zou dat echt zo zijn? Rancuneus volkje...
Make my day!
pi_63110378
Geen probleem mee. Geld aannemen, foto's leveren, meisjes meenemen. Reden genoeg voor een verhoor door onze thaise vrienden.

Het was makkelijk geweest om gewoon te zeggen, hey Arjan rot op idioot. Ik ga niet handelen in vrouwen.
  maandag 10 november 2008 @ 19:51:39 #36
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63110470
JJ is allang gevlucht, na het foontje van Tha Freez, blijf het niet meer herhalen.
xx 236-kl-78yu-MMklo-ccdfth21
pi_63111109
Denk ook dat Joran vlucht
pi_63111206
Nu op Ned. 3 Peter dus.
sig verwijderd door FA
pi_63111622
Ze maken er wel een tof gesprek van
pi_63111645
Tvp.
Striving to be more than average.
pi_63111762
Peter zit ook in Netwerk (nu op Ned. 2).
sig verwijderd door FA
pi_63111794
Nu in Netwerk (NL2) een reportage over de wijze van journalistiek bedrijven van Peter air.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_63111900
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Nu in Netwerk (NL2) een reportage over de wijze van journalistiek bedrijven van Peter air.
Goede reportage, btw!
Complimenten voor netwerk. Eindelijk worden er ook eens vraagteken bij de methodiek van Peter geplaatst.
Make my day!
pi_63112032
Peter Tak was in feb 2008 ook bij Netwerk en uitte dezelfde kritiek. Weet nu niet hoe serieus ik die man nog moet nemen. Hij hoort een beetje bij de anti-peter kliek. Maar goed, ik vind het zelf maar vreemd dat je volgens hem niets kan doen als je geld aanneemt, foto's levert en meisjes meeneemt. De enige stap die nog ontbreekt is het vliegtuig naar NL.
pi_63112040
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:32 schreef agter het volgende:

[..]

Goede reportage, btw!
Complimenten voor netwerk. Eindelijk worden er ook eens vraagteken bij de methodiek van Peter geplaatst.
ja vraagtekens.. gelukkig maar.. als het aan het OM ligt of die man van het Radboud dan moet je vooral vraagtekens plaatsen..

ik zou eerder vraagtekens plaatsen bij de feiten dat Nederland een dergelijk slap systeem heeft dat we die dames gewoon met open armen ontvangen en gasten als Joran lekker hun ding laten doen
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_63112107
Joran heeft geen meisjes geleverd omdat Peter Air het niet zover heeft laten komen zegt Peter Air bij Netwerk (bij P&W zei hij dat hij het niet zover heeft laten komen omdat hij dat de meisjes niet aan wilde doen).

Wat een doorzichtige manier om een smoes te bedenken bij het feit dat Joran zélf niemand op het vliegtuig heeft gezet, want wat waren de nadelen geweest voor die meisjes als ze wél naar Nederland waren gekomen?

Ten eerste had je dan hét sluitende bewijs gehad, toch redelijk belangrijk voor een goede journalistieke reportage, en ten tweede had je de meisjes geen schade berokkend wanneer je ze gewoon het geld had gegeven op schiphol en ze had verteld dat ze hadden geholpen met het pakken van een misdadiger, en als ze weer naar huis waren gestuurd. Ik neem aan dat Thaise meisjes geen trauma oplopen op Schiphol.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_63112135
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:36 schreef kawotski het volgende:

[..]

ja vraagtekens.. gelukkig maar.. als het aan het OM ligt of die man van het Radboud dan moet je vooral vraagtekens plaatsen..

ik zou eerder vraagtekens plaatsen bij de feiten dat Nederland een dergelijk slap systeem heeft dat we die dames gewoon met open armen ontvangen en gasten als Joran lekker hun ding laten doen
Dat zal moeilijk gaan...de eventuele strafbare feiten werden IN thailand gepleegd, niet in Nederland. Lijkt me dan ook logisch dat Thailand daarover gaat.
Dan had Peter een van de dames in NL moeten laten aankomen...
Maar kennelijk denk jij daar anders over?
Make my day!
pi_63112228
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:36 schreef nvgr het volgende:
Peter Tak was in feb 2008 ook bij Netwerk en uitte dezelfde kritiek. Weet nu niet hoe serieus ik die man nog moet nemen. Hij hoort een beetje bij de anti-peter kliek. Maar goed, ik vind het zelf maar vreemd dat je volgens hem niets kan doen als je geld aanneemt, foto's levert en meisjes meeneemt. De enige stap die nog ontbreekt is het vliegtuig naar NL.
En die laatste stap is nu net de allerbelangrijkste, en strafbare stap.

Nu kan Joran zich er vanaf maken met het argument dat het allemaal grootspraak is geweest. Wat trouwens nog heel aannemelijk is ook gezien zijn geschiedenis van bluf-gedrag en gezien de uitlokking in de reportage waarin Joran tot 2 of 3x toe werd overgehaald om door te gaan terwijl hij in eerste instantie aangaf dit toch niet te zien zitten.
  maandag 10 november 2008 @ 20:41:36 #49
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63112229
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
Nu op Ned. 3 Peter dus.
Hij vertelt gewoon hetzelfde verhaaltje als bij P&W: ik zit nu 30 jaar in het vak blabla.....
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_63112271
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:39 schreef agter het volgende:

[..]

Dat zal moeilijk gaan...de eventuele strafbare feiten werden IN thailand gepleegd, niet in Nederland. Lijkt me dan ook logisch dat Thailand daarover gaat.
Dan had Peter een van de dames in NL moeten laten aankomen...
Maar kennelijk denk jij daar anders over?
nee, daar denk ik niet anders over, vandaar dat ik de meningen van justitie en alles wat daarvoor doorgaat ook totaal irrelevant vind zolang Joran zich in Thailand bevindt en Peter daar zijn verslag over doet.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  maandag 10 november 2008 @ 21:34:52 #51
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_63114112
Peterrrr....
Kansloos, al zou ik het niet erg vinden als Joran een paar weken in voorarrest mag zitten in Thailand...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_63116099
Bekijk deze YouTube-video

Check mijn zwaar relaxe remix.
gr gr
  maandag 10 november 2008 @ 22:33:55 #53
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63116260
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Check mijn zwaar relaxe remix.
OMG
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 10 november 2008 @ 22:47:05 #54
104137 RawneZZ
Wat kijk je?!
pi_63116763
pi_63117398
geen prdv bij p&w
pi_63117563
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:04 schreef hoipim het volgende:
geen prdv bij p&w
Wel zijn leerling, Alberto

"There are always two of them. The master and the apprentice"
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_63118226
Hier uit blijkt dat hij toch niet echt in geld nood zit?? en dat hij het poker wel leuk vind..

http://www.pocketfives.com/scores/joran_sloot die gast is er best goed in!

Hier nog een paar dingen:
http://joranvandersloot.spaces.live.com/default.aspx

[ Bericht 25% gewijzigd door discobear op 10-11-2008 23:45:43 ]
pi_63118483
Hammerstein vs Stegemans (Andere SBS6 undercover man) bij P&W nu.

Stegemans verrassend sterk. Met complimenten van Hammerstein.

[ Bericht 65% gewijzigd door nvgr op 10-11-2008 23:52:51 ]
  † In Memoriam † maandag 10 november 2008 @ 23:56:41 #59
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_63118859
hehe, ik heb dat LOL fragment ook al vaker nagekeken toen ik de aflevering had opgenomen
:')
  † In Memoriam † maandag 10 november 2008 @ 23:58:06 #60
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_63118891
DUBBEL
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')