Goede reportage, btw!quote:Op maandag 10 november 2008 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Nu in Netwerk (NL2) een reportage over de wijze van journalistiek bedrijven van Peter air.
ja vraagtekens.. gelukkig maar.. als het aan het OM ligt of die man van het Radboud dan moet je vooral vraagtekens plaatsen..quote:Op maandag 10 november 2008 20:32 schreef agter het volgende:
[..]
Goede reportage, btw!
Complimenten voor netwerk. Eindelijk worden er ook eens vraagteken bij de methodiek van Peter geplaatst.
Dat zal moeilijk gaan...de eventuele strafbare feiten werden IN thailand gepleegd, niet in Nederland. Lijkt me dan ook logisch dat Thailand daarover gaat.quote:Op maandag 10 november 2008 20:36 schreef kawotski het volgende:
[..]
ja vraagtekens.. gelukkig maar.. als het aan het OM ligt of die man van het Radboud dan moet je vooral vraagtekens plaatsen..
ik zou eerder vraagtekens plaatsen bij de feiten dat Nederland een dergelijk slap systeem heeft dat we die dames gewoon met open armen ontvangen en gasten als Joran lekker hun ding laten doen
En die laatste stap is nu net de allerbelangrijkste, en strafbare stap.quote:Op maandag 10 november 2008 20:36 schreef nvgr het volgende:
Peter Tak was in feb 2008 ook bij Netwerk en uitte dezelfde kritiek. Weet nu niet hoe serieus ik die man nog moet nemen. Hij hoort een beetje bij de anti-peter kliek. Maar goed, ik vind het zelf maar vreemd dat je volgens hem niets kan doen als je geld aanneemt, foto's levert en meisjes meeneemt. De enige stap die nog ontbreekt is het vliegtuig naar NL.
Hij vertelt gewoon hetzelfde verhaaltje als bij P&W: ik zit nu 30 jaar in het vak blabla.....quote:Op maandag 10 november 2008 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
Nu op Ned. 3 Peter dus.
nee, daar denk ik niet anders over, vandaar dat ik de meningen van justitie en alles wat daarvoor doorgaat ook totaal irrelevant vind zolang Joran zich in Thailand bevindt en Peter daar zijn verslag over doet.quote:Op maandag 10 november 2008 20:39 schreef agter het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan...de eventuele strafbare feiten werden IN thailand gepleegd, niet in Nederland. Lijkt me dan ook logisch dat Thailand daarover gaat.
Dan had Peter een van de dames in NL moeten laten aankomen...
Maar kennelijk denk jij daar anders over?
OMGquote:Op maandag 10 november 2008 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Check mijn zwaar relaxe remix.![]()
Wel zijn leerling, Albertoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |