Dat was dus gewoon een mening...quote:Op maandag 10 november 2008 23:50 schreef Marrije het volgende:
suggereerde dat degene die heeft geholpen om het lijk weg te moffelen wel zijn vader moest zijn.
Vertalen is al lang gebeurd.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:44 schreef agter het volgende:
Geen nieuws uit Thailand tot dusver?
Hoelang duurt het vertalen van zo'n programma?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik als ik die vader was die Celes civielrechtelijk aanpakken.
Misschien niet. Het zal ook misschien wel meer kosten dan opleveren (het zal wel een kale kip zijn), maar zo leer je iig zo'n wijf dat ze met haar grote waffel de schuldhulpverlening in draait.quote:
Ik denk dat ze er in Thailand iets anders naar kijken; buitenlander besmeurt naam van het land (met iets wat 'eerlijke' Thaise criminelen hun geld verdienen) dus er is alle reden om hem de bak in te smijten en dan achteraf eens te gaan kijken of hij ook schuldig is.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vertalen is al lang gebeurd.
Maar ik denk dat ze in Thailand zich wellicht afvragen of die PRdV gek geworden is. Er zou een band komen van een mensenhandelaar en dan zie je een gozertje die over prijzen zit te onderhandelen en dingen roept als "deze twee kunnen niet, die willen eerst hun school afmaken"...
Dat staat een beetje in schril contrast met mishandelen, paspoort afnemen, pistool tegen het hoofd en maar even een paar keer verkrachten zodat het went.
Dat zou ook een mogelijke reactie zijn...quote:Op donderdag 13 november 2008 09:24 schreef HiZ het volgende:
Ik denk dat ze er in Thailand iets anders naar kijken; buitenlander besmeurt naam van het land (met iets wat 'eerlijke' Thaise criminelen hun geld verdienen) dus er is alle reden om hem de bak in te smijten en dan achteraf eens te gaan kijken of hij ook schuldig is.
Wachten op wat komen gaat lijkt mij ook niet verstandig.quote:Als ik die Joran was (godzijdank ben ik dat niet, wat een amorele klootzak is die jongen) dan zou ik ook met de noorderzon verdwijnen als ik wist dat de Thaise overheid misschien een voorwendsel heeft om mij in voorarrest te nemen.
bronquote:Joran van der Sloot in Thaise cel gevangen genomen
BANGKOK, THAILAND - Joran van der Sloot is deze middag door de Thaise autoriteiten gevangen genomen in de Thaise gevangenis 'Bangkwang' in Bangkok. Dit heeft de Thaise media zojuist bekend gemaakt (23:00 uur Thaise tijd). Na het bekijken van de videobeelden van Peter R. de Vries besloten de Thaise autoriteiten jacht te maken op van der Sloot.
Bedoel je dat ze niet mag vertellen wat ze heeft meemaakt en dat ze ook niet mag zeggen hoe ze daarover denkt?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misschien niet. Het zal ook misschien wel meer kosten dan opleveren (het zal wel een kale kip zijn), maar zo leer je iig zo'n wijf dat ze met haar grote waffel de schuldhulpverlening in draait.
Het gaat niet om waarneming, maar om een beschuldiging die ze niet hard kan maken. Het is gewoon smaad.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:51 schreef yyentle het volgende:
Bedoel je dat ze niet mag vertellen wat ze heeft meemaakt en dat ze ook niet mag zeggen hoe ze daarover denkt?
Ik weet niet of het een beschuldiging van haar is.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het gaat niet om waarneming, maar om een beschuldiging die ze niet hard kan maken. Het is gewoon smaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |