abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63122311
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:50 schreef Marrije het volgende:
suggereerde dat degene die heeft geholpen om het lijk weg te moffelen wel zijn vader moest zijn.
Dat was dus gewoon een mening...

Ik vind dat overigens nogal. Die vader wordt op basis van pure speculatie beschuldigd van het plegen van een misdrijf, waarvan niet eens vast staat dat het is gepleegd. Met naam en toenaam...

Persoonlijk zou ik als ik die vader was die Celes civielrechtelijk aanpakken. Kijken of de aandacht (want joh, waar zou het haar om zijn gegaan...) dan nog steeds zo leuk is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_63138616
tvp
pi_63149239
Ik wil Joran 3 Wanneeeeeeeer?
pi_63149755
Kan Joran niet aan een leugendetectortest van de CIA ?
Strawberry Flavour..
pi_63151105
Geen nieuws uit Thailand tot dusver?
Hoelang duurt het vertalen van zo'n programma?
Make my day!
pi_63151497
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:44 schreef agter het volgende:
Geen nieuws uit Thailand tot dusver?
Hoelang duurt het vertalen van zo'n programma?
Vertalen is al lang gebeurd.

Maar ik denk dat ze in Thailand zich wellicht afvragen of die PRdV gek geworden is. Er zou een band komen van een mensenhandelaar en dan zie je een gozertje die over prijzen zit te onderhandelen en dingen roept als "deze twee kunnen niet, die willen eerst hun school afmaken"...

Dat staat een beetje in schril contrast met mishandelen, paspoort afnemen, pistool tegen het hoofd en maar even een paar keer verkrachten zodat het went.
pi_63152472
Als Joran nog in Thailand zit, dan is de kans erg groot dat hij wordt opgepakt. Tenzij hij via een Duisenberg-methode het land weet te ontvluchten
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 12 november 2008 @ 18:08:45 #58
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_63165292
tvp , heb ik wat te lezen als ik terug ben in Nederland
Ik ben inmiddels overleden
pi_63168964
NATALEE GUY IS LINKED TO VAN DER SLUTS

http://www.nypost.com/sev(...)der_sluts_138274.htm

Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_63170280
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:30 schreef DS4 het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik als ik die vader was die Celes civielrechtelijk aanpakken.

Ik denk dat hij dat niet doet.
pi_63182359
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:45 schreef yyentle het volgende:

Ik denk dat hij dat niet doet.
Misschien niet. Het zal ook misschien wel meer kosten dan opleveren (het zal wel een kale kip zijn), maar zo leer je iig zo'n wijf dat ze met haar grote waffel de schuldhulpverlening in draait.
pi_63182455
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:03 schreef DS4 het volgende:

[..]

Vertalen is al lang gebeurd.

Maar ik denk dat ze in Thailand zich wellicht afvragen of die PRdV gek geworden is. Er zou een band komen van een mensenhandelaar en dan zie je een gozertje die over prijzen zit te onderhandelen en dingen roept als "deze twee kunnen niet, die willen eerst hun school afmaken"...

Dat staat een beetje in schril contrast met mishandelen, paspoort afnemen, pistool tegen het hoofd en maar even een paar keer verkrachten zodat het went.
Ik denk dat ze er in Thailand iets anders naar kijken; buitenlander besmeurt naam van het land (met iets wat 'eerlijke' Thaise criminelen hun geld verdienen) dus er is alle reden om hem de bak in te smijten en dan achteraf eens te gaan kijken of hij ook schuldig is.

Als ik die Joran was (godzijdank ben ik dat niet, wat een amorele klootzak is die jongen) dan zou ik ook met de noorderzon verdwijnen als ik wist dat de Thaise overheid misschien een voorwendsel heeft om mij in voorarrest te nemen.
pi_63182572
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:24 schreef HiZ het volgende:

Ik denk dat ze er in Thailand iets anders naar kijken; buitenlander besmeurt naam van het land (met iets wat 'eerlijke' Thaise criminelen hun geld verdienen) dus er is alle reden om hem de bak in te smijten en dan achteraf eens te gaan kijken of hij ook schuldig is.
Dat zou ook een mogelijke reactie zijn...
quote:
Als ik die Joran was (godzijdank ben ik dat niet, wat een amorele klootzak is die jongen) dan zou ik ook met de noorderzon verdwijnen als ik wist dat de Thaise overheid misschien een voorwendsel heeft om mij in voorarrest te nemen.
Wachten op wat komen gaat lijkt mij ook niet verstandig.
pi_63190663
die joran is wel dikke hosselaar he? ik zou zeker wel een jonkootje roken met die gast en plannen smeden jwt

Maar dat van Natalee zou ik wel zeggen van: dat moet je niet doen.
pi_63195837
Joran is opgepakt.
quote:
Joran van der Sloot in Thaise cel gevangen genomen

BANGKOK, THAILAND - Joran van der Sloot is deze middag door de Thaise autoriteiten gevangen genomen in de Thaise gevangenis 'Bangkwang' in Bangkok. Dit heeft de Thaise media zojuist bekend gemaakt (23:00 uur Thaise tijd). Na het bekijken van de videobeelden van Peter R. de Vries besloten de Thaise autoriteiten jacht te maken op van der Sloot.
bron
pi_63195943
ik hoorde van iemand over een andere Nederlander die ook vastzat in Thailand. als die kerel wat kreeg van zn moeder ofzo dan moest ie het in zn kontgat stoppen omdat andere het anders gingen stelen
pi_63195945
"Ladies and gentlemen, we've got him!"

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_63196003
HOAX

Photoshop
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_63196041
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 13 november 2008 @ 17:30:36 #70
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_63196044
Mooi!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_63196097
edit: Het is al weer terug aangepast.
pi_63196544
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Misschien niet. Het zal ook misschien wel meer kosten dan opleveren (het zal wel een kale kip zijn), maar zo leer je iig zo'n wijf dat ze met haar grote waffel de schuldhulpverlening in draait.
Bedoel je dat ze niet mag vertellen wat ze heeft meemaakt en dat ze ook niet mag zeggen hoe ze daarover denkt?
pi_63196815
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:51 schreef yyentle het volgende:

Bedoel je dat ze niet mag vertellen wat ze heeft meemaakt en dat ze ook niet mag zeggen hoe ze daarover denkt?
Het gaat niet om waarneming, maar om een beschuldiging die ze niet hard kan maken. Het is gewoon smaad.
  donderdag 13 november 2008 @ 18:13:48 #74
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63196984
Leuke hoax
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_63197647
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het gaat niet om waarneming, maar om een beschuldiging die ze niet hard kan maken. Het is gewoon smaad.
Ik weet niet of het een beschuldiging van haar is.
We doen aan vrijheid van meningsuiting hier in Nederland.
Als zij, wat zij vertelt echt zo heeft ervaren, staat het haar vrij dat te vertellen.
pi_63197807
Is dit nu zo of niet?
pi_63197899
Arme Joran, wanneer wordt ie nu ns met rust gelaten. Laat die PdV nu eindelijk ns met bewijzen komen ipv al dat vage gedoe. Precies weer afgekapt voordat ie aan echt bewijs kon komen.... De mediageile aap (Pdv dus)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_63197951
Nergens iets terug te vinden, en de duidelijke foto is van toen ie op Aruba vastzat. Een hoax dus.
pi_63198066
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:53 schreef Samson het volgende:
Arme Joran, wanneer wordt ie nu ns met rust gelaten.
Echt een jongen om medelijden mee te hebben. Zou hij ook een ander hebben die niet goed wordt op een strand.
pi_63198231
quote:
Op donderdag 13 november 2008 18:44 schreef yyentle het volgende:

Ik weet niet of het een beschuldiging van haar is.
Ja, als zij zegt dat zij meent dat de vader van Joran een lijk heeft laten verdwijnen, dan is dat een beschuldiging....
pi_63198482
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:01 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Echt een jongen om medelijden mee te hebben. Zou hij ook een ander hebben die niet goed wordt op een strand.
Het was natuurlijk enigszins ironisch bedoeld.... Wat ik wel vind is dat je maar met keihard bewijs moet komen voordat je beschuldigingen uit. En dat is in beide zaken nog steeds niet geleverd. Het enige dat hier geleverd is is een fiks bedrag op de bankrekening van PdV...
pi_63198558
Het mag toch ook niet zo zijn omdat je Peter rrrrrrr niet mag dat je Joran als held beschouwen?
Ik vind het beide ashholes
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  donderdag 13 november 2008 @ 19:37:40 #83
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63198965
hoax bericht
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 13 november 2008 @ 19:39:17 #84
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_63199021
Jammer, een hoax.

Dat ze hem daar maar echt in de cel mogen gooien.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 13 november 2008 @ 20:51:12 #85
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_63200976
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:20 schreef maril het volgende:
Het mag toch ook niet zo zijn omdat je Peter rrrrrrr niet mag dat je Joran als held beschouwen?
Mijn idee.
pi_63201209
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:20 schreef maril het volgende:
pi_63236112
Wat Peter R de Vries heeft gedaan is zo goed. Die Joran moet zijn hele leven bang zijn. Net zo bang als alle slachtoffers die hij in zijn gruwelijke leventje gemaakt heeft. Het is tragisch dat hij niet volgens de conventionele wegen veroordeeld kan worden (een reden voor ons om onszelf es goed achter de oren te krabben als we zulke walgelijke teringlijers als Joran gewoon vrij rond kunnen laten lopen), maar erg goed dat hij nou in ieder geval wel door zijn eigen paranoia achtervolgd wordt.

Net goed voor zo'n mislukt pooiertje.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_63238355
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 00:20 schreef El_Matador het volgende:
Wat Peter R de Vries heeft gedaan is zo goed. Die Joran moet zijn hele leven bang zijn. Net zo bang als alle slachtoffers die hij in zijn gruwelijke leventje gemaakt heeft. Het is tragisch dat hij niet volgens de conventionele wegen veroordeeld kan worden (een reden voor ons om onszelf es goed achter de oren te krabben als we zulke walgelijke teringlijers als Joran gewoon vrij rond kunnen laten lopen), maar erg goed dat hij nou in ieder geval wel door zijn eigen paranoia achtervolgd wordt.

goed gesproken!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  Moderator zaterdag 15 november 2008 @ 03:17:22 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63238442
ik geloofde dat eerste verhaal maar half want als een meisje dood neervalt dan is mijn eerste reactie denk ik niet 'in zee gooien' maar 'ambulancuh belluh!', daar klopt volgens mij al wat niet dus ofwel hij heeft het echt uit zijn duim gezogen ofwel hij heeft wat details weggelaten (dat hij haar heeft vermoord bv) maar in beide gevallen zou ik voorlopig even niet zulke praatjes op gaan hangen als ik Joran was

tenzij ik achterlijk was, ik snap dit echt niet ... kan me niet voorstelen dat hij om die centjes zit te springen, daar zitten echt een paar steekjes goed los!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_63239387
Er was gisteren een erg goed stukje hierover in "de leugen regeert" In een kort commentaar werden alle "feiten" van PdV onderuit gehaald en werd overduidelijk dat er echt een hele uitzending op een vage verdachtmaking is gerealiseerd. Toppie van PdV. Alles voor de kijkcijfers.
pi_63242476
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 00:20 schreef El_Matador het volgende:

En als hij nu onschuldig blijkt te zijn over een tijdje? Hoe draai je deze hetze dan weer terug? Hoe is jouw respect voor de rechtstaat waar je in leeft, als je op deze aannames je verhaal baseert? Kijk, ik vind het ook een eng mannetje, en die verhalen die hij rondbazuint zijn ziek, maar veroordelen op de gegevens die wij nu allemaal hebben kunnen we niet. Zelf justitie kan dat niet, en dat zou genoeg moeten zijn..
pi_63242552
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:13 schreef Tarabass het volgende:

[..]

En als hij nu onschuldig blijkt te zijn over een tijdje?
quote:
Hoe draai je deze hetze dan weer terug? Hoe is jouw respect voor de rechtstaat waar je in leeft, als je op deze aannames je verhaal baseert? Kijk, ik vind het ook een eng mannetje, en die verhalen die hij rondbazuint zijn ziek, maar veroordelen op de gegevens die wij nu allemaal hebben kunnen we niet. Zelf justitie kan dat niet, en dat zou genoeg moeten zijn..
Nee, het recht faalt natuurlijk keihard. Het is juist Peter R de Vries die keihard duidelijkmaakt dat juridische beslissingen NIET hetzelfde zijn als rechtspreken. Dat doet hij al 20 jaar, zeker met die 2 van Putten die eerst "schuldig" waren en toen "onschuldig".

Zo zat het natuurlijk niet; ze waren eerst schuldig bevonden, maar eigenlijk altijd onschuldig.

De enge -bijna religieuze- verering voor "dat wat het recht genoemd wordt" in Nederland moeten we snel doorbreken. Peter R de Vries -hoe arrogant en narcistisch die man ook moge zijn, het gaat erom wat hij presteert- draagt daar in hoge mate aan bij.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_63242608
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Nee, het recht faalt natuurlijk keihard. Het is juist Peter R de Vries die keihard duidelijkmaakt dat juridische beslissingen NIET hetzelfde zijn als rechtspreken. Dat doet hij al 20 jaar, zeker met die 2 van Putten die eerst "schuldig" waren en toen "onschuldig".

Zo zat het natuurlijk niet; ze waren eerst schuldig bevonden, maar eigenlijk altijd onschuldig.

De enge -bijna religieuze- verering voor "dat wat het recht genoemd wordt" in Nederland moeten we snel doorbreken. Peter R de Vries -hoe arrogant en narcistisch die man ook moge zijn, het gaat erom wat hij presteert- draagt daar in hoge mate aan bij.
En waaraan heeft hij dan volgens jouw bijgedragen met die uitzending over vrouwenhandel
pi_63242729
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:22 schreef Samson het volgende:

[..]

En waaraan heeft hij dan volgens jouw bijgedragen met die uitzending over vrouwenhandel
- Joran vertrouwt nog minder mensen en voelt zich constant opgejaagd
- Nederland weet nog beter wat een verschrikkelijke klootzak die Joran is
- De Thaise regering wordt op een presenteerblaadje aangeleverd hoe er in het land meisjes geronseld worden

En met een beetje mazzel weet het lamgeslagen juridische stelsel die gozer eindelijk voor eens en voor altijd achter de tralies te krijgen. Maar dat is slechts extra en ik verwacht niet dat het gebeurt. Het is immers belangrijker om mensen die door rood lopen aan te pakken dan criminelen die "nog niets fout gedaan hebben". ;')

Als Holleeder in 1981 zo was gechased was hij misschien nooit een grote crimineel geworden.

pi_63242746
Ik hoop dat ze die Peter de Vries aanklagen wegens smaad.
pi_63242756
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Oh, we moeten terug naar de middeleeuwen. Mensen zonder rechtspraak verbranden op de grote markt, mensen aan de schandpaal omdat ze heksen zijn, dat soort zaken. Nee, dat lijkt mij een hele vooruitgang. Kijk, Peter R. de Vries teert al lang op de puttense moordzaak. Maar dat betekent niet dat hij altijd gelijk heeft. De beelden die we hebben gezien omtrent Joran tonen niets strafbaars aan. De rest zijn gewoon aannames. Hoe je het ook wendt of keert.
pi_63242914
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:32 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Oh, we moeten terug naar de middeleeuwen. Mensen zonder rechtspraak verbranden op de grote markt, mensen aan de schandpaal omdat ze heksen zijn, dat soort zaken. Nee, dat lijkt mij een hele vooruitgang.
Die ridiculisaties zijn voor jouw rekening. Triest voor je dat je niet normaal kan discussieren.
quote:
Kijk, Peter R. de Vries teert al lang op de puttense moordzaak. Maar dat betekent niet dat hij altijd gelijk heeft. De beelden die we hebben gezien omtrent Joran tonen niets strafbaars aan. De rest zijn gewoon aannames. Hoe je het ook wendt of keert.
Ze tonen juridisch gezien niets strafbaars aan. De beelden tonen een ongelooflijke klootzak van 21 die overal de dans weet te ontspringen.

Je kan er dan voor kiezen om je daarbij neer te leggen en indirect nieuwe Natalees of uitgebuite Thaise hoertjes op je geweten te hebben.
Je kan er ook voor kiezen om die gozer zoveel mogelijk achter zijn sorry ass aan te zitten en hopen dat ie dan wel juridisch een keer goed de fout in gaat dan wel zichzelf uit paranoia van het leven berooft.

pi_63243272
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:40 schreef El_Matador het volgende:Ze tonen juridisch gezien niets strafbaars aan. De beelden tonen een ongelooflijke klootzak van 21 die overal de dans weet te ontspringen.
quote:
Je kan er dan voor kiezen om je daarbij neer te leggen en indirect nieuwe Natalees of uitgebuite Thaise hoertjes op je geweten te hebben.
Dit rijmt niet met elkaar. Eerst weet je niet zeker of hij schuldig is, er zijn immers geen juridische bewijzen voor, en vervolgens ga je er wel vanuit dat als je hem niet pakt op dat niet juridische bewijs dat je dan die ernstige zaken op je geweten hebt. Van die klootzakjes die denken veel geld te kunnen verdienen hebben we er hier in Nederland genoeg van. Zolang er geen bewijs is, is hij onschuldig. Ook al zegt hij zelf van niet. Als er een moord binnenkomt bij justitie zijn er tientallen onschuldigen die zichzelf aangeven. En dit is echt zo. Dus omdat al die mensen dat dan zelf zeggen moeten ze allemaal maar opgepakt worden voor dezelfde moord? In dat geval kunnen we alle geesteszieken per direct opsluiten in onze overbevolkte cellenb. Goed idee man
pi_63243436
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:59 schreef Tarabass het volgende:Dit rijmt niet met elkaar. Eerst weet je niet zeker of hij schuldig is, er zijn immers geen juridische bewijzen voor
Fout! Dat heb ik net uitgelegd; het verschil tussen schuldig zijn en schuldig bevonden zijn is cruciaal. Die gast is zo schuldig als wat. Of er nu juridische bewijzen zijn of niet. 1 + 1 = 2
quote:
Van die klootzakjes die denken veel geld te kunnen verdienen hebben we er hier in Nederland genoeg van.
En? Is dat een reden om deze maar niet aan te pakken?
Laten die klootzakjes maar es goed kijken, misschien leren ze dan dat als je zo bent, je op TV helemaal de grond in geboord gaat worden.
quote:
Zolang er geen bewijs is, is hij onschuldig.
Natuurlijk niet. Hij is schuldig of onschuldig, los van of er bewijs is. Het enige wat bewijs doet is iemand juridisch gezien schuldig bevinden.

Ben jij rechtenstudent ofzo?
quote:
Ook al zegt hij zelf van niet. Als er een moord binnenkomt bij justitie zijn er tientallen onschuldigen die zichzelf aangeven. En dit is echt zo. Dus omdat al die mensen dat dan zelf zeggen moeten ze allemaal maar opgepakt worden voor dezelfde moord? In dat geval kunnen we alle geesteszieken per direct opsluiten in onze overbevolkte cellenb. Goed idee man
Wederom ridiculisaties om maar niet op mijn punt in te gaan.

Joran is zo fout als de pest en natuurlijk heeft hij Natalee doen verdwijnen en natuurlijk wil die respectloze klootzak Thaise vrouwtjes verhandelen.

Dat hadden wij allemaal niet geweten als Peter zijn werk niet had gedaan. Hulde voor die man dus. Hoe vervelend hij ook als persoon zou mogen zijn, dat doet niet terzake.

pi_63243488
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- Joran vertrouwt nog minder mensen en voelt zich constant opgejaagd
- Nederland weet nog beter wat een verschrikkelijke klootzak die Joran is
- De Thaise regering wordt op een presenteerblaadje aangeleverd hoe er in het land meisjes geronseld worden

En met een beetje mazzel weet het lamgeslagen juridische stelsel die gozer eindelijk voor eens en voor altijd achter de tralies te krijgen. Maar dat is slechts extra en ik verwacht niet dat het gebeurt. Het is immers belangrijker om mensen die door rood lopen aan te pakken dan criminelen die "nog niets fout gedaan hebben". ;')

Als Holleeder in 1981 zo was gechased was hij misschien nooit een grote crimineel geworden.
In mijn ogen heeft hij er niets mee bereikt, behalve zn persoonlijke hetze tegen Joran voortzetten. En bovendien door de uitzending nog de nodige eurootjes op zn bankrekening bij kunnen schrijven. Laat die Joran een klootzak en onbetrouwbaar zijn, enige misdaad is nog steeds niet bewezen. Lekkere vent die PdV. vriendjes met de kopstukken uit de onderwereld en ondertussen kruimeldiefjes najagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')