quote:Op donderdag 6 november 2008 09:21 schreef Klonk het volgende:
Muck, niet doen, respecteer het slotje
Sinds vandaag is mijn geest verlicht met deze nieuwe kennis!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:22 schreef Klonk het volgende:
weten jullie echt niet wat een vlizo is ?
Ik dacht het, jij zei hetquote:Op donderdag 6 november 2008 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij loopt de hele dag met snor en baard rond?
quote:
Een gelukkige typo... LeerSC...quote:Op donderdag 6 november 2008 09:23 schreef DaMart het volgende:
Ik wilde al een verzaaktopic openen, kon KSC niet vinden!
done!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:21 schreef Klonk het volgende:
Muck, niet doen, respecteer het slotje
wat is het leven toch mooiquote:Op donderdag 6 november 2008 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds vandaag is mijn geest verlicht met deze nieuwe kennis!
Ik ken het woord vlizo wel, maar ik had geen idee dat dat voor vlieringzolder staat...quote:Op donderdag 6 november 2008 09:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat echt zon raar woord dan?
Vlizotrap? Ik dacht dat iedereen dat woord kende
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:22 schreef Klonk het volgende:
mart, uitgerekend jijquote:Op donderdag 6 november 2008 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds vandaag is mijn geest verlicht met deze nieuwe kennis!
Tis een vlizotrap, die staat VOOR de vlieringzolderquote:Op donderdag 6 november 2008 09:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ken het woord vlizo wel, maar ik had geen idee dat dat voor vlieringzolder staat...
met een jetpack, of een helicopter of een achtbaanquote:Op donderdag 6 november 2008 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis een vlizotrap, die staat VOOR de vlieringzolder
hoe wil je anders op zolder komen
Ik heb nooit in een huis met zolder gewoond, en vrienden hadden gewoon een zoldertrap... doordat ik nooit in aanraking ben geweest met een vlizo heeft dit woord zich dus ook niet aan mijn vocabulaire kunnen hechten.quote:
Euh... ik heb een gewone trap naar een gewone zolder.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis een vlizotrap, die staat VOOR de vlieringzolder
hoe wil je anders op zolder komen
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei het
sinterklaasmuck![]()
Nu nog de C door de D vervangen en ineens is dit de UVT-SCquote:Op donderdag 6 november 2008 09:27 schreef Californium het volgende:
Nu al de 2e keer deze week dat ik dacht dat ik bijna in het verkeerde topic ga posten...
gewoon eerst rustig de OP bekijken, komt die je bekend voor dan zit je goedquote:Op donderdag 6 november 2008 09:27 schreef Californium het volgende:
Nu al de 2e keer deze week dat ik dacht dat ik bijna in het verkeerde topic ga posten...
donequote:Op donderdag 6 november 2008 09:28 schreef OA het volgende:
Maar goed, LSC mag worden gewijzigd in KSC hoor...
achtbaan is bij de ALDI in de aanbiedingquote:Op donderdag 6 november 2008 09:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
met een jetpack, of een helicopter of een achtbaan
*insert snuifsmiliequote:Op donderdag 6 november 2008 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu nog de C door de D vervangen en ineens is dit de UVT-SC.
ik wil bij jou wonenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
met een jetpack, of een helicopter of een achtbaan
same here, maar ssstt zij leren nog bijquote:Op donderdag 6 november 2008 09:27 schreef OA het volgende:
[..]
Euh... ik heb een gewone trap naar een gewone zolder.
MPG zal het wel op prijs stellen als je speciaal voor je fobo ff je baard laat staan voor een fotoquote:Op donderdag 6 november 2008 09:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik sta al met mijn snor in m'n fobo, maar een baard heb ik nog niet geprobeerd
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Woon je meteen op fietsafstand van MPG!
ik heb ook geen zolderquote:Op donderdag 6 november 2008 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
same here, maar ssstt zij leren nog bij
oeh! En bij zijn werk om de hoekquote:Op donderdag 6 november 2008 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Woon je meteen op fietsafstand van MPG!
denk ik ookquote:Op donderdag 6 november 2008 09:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
MPG zal het wel op prijs stellen als je speciaal voor je fobo ff je baard laat staan voor een foto![]()
sinds een paar minuten welquote:Op donderdag 6 november 2008 09:22 schreef Klonk het volgende:
thanks!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:42 schreef DaMart het volgende:
Succes met je tentamen, Muck!
boehoemquote:Op donderdag 6 november 2008 09:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Succes Moek!
Nee, zal wel alleen in Oostenrijk gebruikt worden!quote:Op donderdag 6 november 2008 10:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wisten jullie al dat Vlizo voor vliering/zolder staat?![]()
![]()
ow ja dat dusquote:
Nope hier zijn we meer van de kinkelquote:Op donderdag 6 november 2008 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zal wel alleen in Oostenrijk gebruikt worden!
Als in: rinkeldekinkel, daar ging weer een bierglas?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nope hier zijn we meer van de kinkel
Als in KinderKelderquote:Op donderdag 6 november 2008 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als in: rinkeldekinkel, daar ging weer een bierglas?
in oostenrijk hebben ze meer met keldertrapjesquote:Op donderdag 6 november 2008 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zal wel alleen in Oostenrijk gebruikt worden!
Mogguh FritzLquote:
Die moet maar even in de Fok!tionary komen DaMartquote:
quote:
quote:
Flauw, sorryquote:Op donderdag 6 november 2008 10:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
God god god, het gaat weer over Oostenrijk?!![]()
[..]
Phaquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:12 schreef Pheno het volgende:
Vanavond is mijn vrouw afwezig, dus boerenkool voor mezelf (ze lust dat niet).
Met worst gemaakt van wild.
Oeeh jummquote:Op donderdag 6 november 2008 11:12 schreef Pheno het volgende:
zitten we in het zelfde rustige schuitje vandaar dat ik tussen de middag warm eetquote:Op donderdag 6 november 2008 11:12 schreef Pheno het volgende:
pruimenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zie vandaag mijn vriendinnetje weer na een weekje. En ik weet niet wat ik ga eten.
quote:Top 100 van woensdag 5 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
09. 193 Pheno
18. 153 boem-dikkie
63. 076 Bengeltje
79. 068 MPG
90. 062 Muck
Ik eet eigenlijk nooit 's middags warm. 's ochtends wel soms: japan-look-a-like ontbijtjequote:Op donderdag 6 november 2008 11:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
zitten we in het zelfde rustige schuitje vandaar dat ik tussen de middag warm eet
ik tot voor kort ook niet, maar het schijnt beter te zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit 's middags warm. 's ochtends wel soms: japan-look-a-like ontbijtje
Guest?quote:
Vast, maar ik als ik hier op het bedrijf ga koken wordt er denk ik raar gekeken.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik tot voor kort ook niet, maar het schijnt beter te zijn
bij mij keken ze altijd raar als ik de broodjes vers ging beleggen (net als mr. bean in het park maar dan minder erg)quote:Op donderdag 6 november 2008 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast, maar ik als ik hier op het bedrijf ga koken wordt er denk ik raar gekeken.
quote:
Sterktequote:Op donderdag 6 november 2008 11:27 schreef Klonk het volgende:
ik ga mijn 360 inpakken![]()
UPS zou hier tussen 12 en 13 uur zijn...
Beleggen doe ik ook. Heb nu pate van everzwijnquote:Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
bij mij keken ze altijd raar als ik de broodjes vers ging beleggen (net als mr. bean in het park maar dan minder erg)
MoggePGquote:
Ik kaas en hamquote:Op donderdag 6 november 2008 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beleggen doe ik ook. Heb nu pate van everzwijn
Mogguh chef!quote:
lekkuuurrr, doet me er aan denken dat huize klonk binnenkort maar weer eens ergens lekker van het wildseizoen moet gaan profiterenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beleggen doe ik ook. Heb nu pate van everzwijn
Om dan nog maar te zwijgen over het slachten, bereiden en daardwerkelijk opeten.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:41 schreef MPG het volgende:
Ik ben niet zo van het wilde vlees. ALtijd zo'n gedoe voordat het rustig is en braaf op je bord blijft liggen.
Wij hebben op mijn weekend-werk in ons restaurant een wildkaart, die bevalt volgens mij welquote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
lekkuuurrr, doet me er aan denken dat huize klonk binnenkort maar weer eens ergens lekker van het wildseizoen moet gaan profiteren
Nog niet gelezen maar alleen de titel is al om te huilenquote:
Schattige wijvenlaarsjes hoorquote:
quote:
CUPD zei je?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pfff.. heb al jaren chronische bronchitis, lees ik nu pas dat dit hetzelfde is als COPD...
maar dat veranderd toch niet echt wat? of wel?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pfff.. heb al jaren chronische bronchitis, lees ik nu pas dat dit hetzelfde is als COPD...
Nu ziet hij pas de ernst van de zaak in.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
maar dat veranderd toch niet echt wat? of wel?
Nee, COPD. CUP D ga je niet dood aanquote:
En ik had nog wel zoeen mooie TR gebouwdquote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Mwahaha ik was eerder dan Klonk.
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu ziet hij pas de ernst van de zaak in.
Wehhee je speelt vet vals johquote:Op donderdag 6 november 2008 12:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik aardig gerustgesteld was door de Astma fonds reclame's waarin staat "Ben je ouder dan 40 en rook je? Dan loop je kans op..."
![]()
Ik rookte dagelijks 2 tot 3 pakjes, maar ben afgelopen maandag cold turkey gestoptGaat me beter dan ik dacht, hoewel de antibiotica en codeine misschien wel helpen
Whehehequote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat gaat je geld overhoudenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik rookte dagelijks 2 tot 3 pakjes, maar ben afgelopen maandag cold turkey gestopt![]()
dank jequote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat je geld overhoudenVeel en snel
daar heb ik te weinig zelfdicipline voorquote:Op donderdag 6 november 2008 12:16 schreef Klonk het volgende:
sterkte, ik heb stoppen met roken ook cold turkey gedaan, niet de leukste beslissing in mijn leven maar wel een van de betere
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:16 schreef Ladylike het volgende:
Mn toetsenbord en scherm zijn vuil![]()
Zo lunchen
Het bedrijfsrestaurant is echt toppie![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:16 schreef Klonk het volgende:
sterkte, ik heb stoppen met roken ook cold turkey gedaan, niet de leukste beslissing in mijn leven maar wel een van de betere
Thanx, dat zal wel lukken schatquote:
Mn vent gaf zn laatste peuk halverwege aan mij met de melding: die smaakt me niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:19 schreef Klonk het volgende:
gewoon doen, klinkt zo debiel, maar ik heb echt genoten van mijn laatste sigaar, doos weggegooid en dat was het
nee, soms op regenachtige avonden ofzo als ik gewoon was een sigaar op te steken dan heb ik het even moeilijk, maar goed dat is ook niet vreemd, ik heb meer dan 20 jaar gerooktquote:Op donderdag 6 november 2008 12:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Tnx, ook aan de anderen
Mis nu al het idee om in het gekkenhuis hier (topdrukte kerstweken) me af en toe heel even af te zonderen met een sigaretje![]()
Maar goed moet ik ook maar eens overheen groeien, gaat verkeerde kant op hier anders
Is het verlangen naar bij jou nu helemaal weg?
Heel verstandigquote:Op donderdag 6 november 2008 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx, dat zal wel lukken schat
niet te vroeg gaan, duurt de middag ten minste niet zo lang
* KapiteinGasthof alvast discipline verzamelen gaatquote:Op donderdag 6 november 2008 12:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, soms op regenachtige avonden ofzo als ik gewoon was een sigaar op te steken dan heb ik het even moeilijk, maar goed dat is ook niet vreemd, ik heb meer dan 20 jaar gerooktdus dat kun je ook niet zomaar even negeren, discipline en een omgeving die je steunt is erg belangrijk
Bahquote:
Grote stenen daar in Oostenrijkquote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 6 november 2008 12:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik probeer ook wat gezonder te doen.
Jij verdient slaag nu..quote:Op donderdag 6 november 2008 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schattige wijvenlaarsjes hoor![]()
Ik zie LL daar nog wel in lopen binnenkort
Gewoon van die vitaminepreparaten halen, hasseke handig, potje van 100. met bosbessensmaakquote:Op donderdag 6 november 2008 12:26 schreef Fha het volgende:
Uitslag van het bloedonderzoek ook binnen
vitamines zitten niet goed.. nou mag ik fijn een afspraak gaan maken bij een dietiste
en die indianenlaarsjes dan? Is dat niks voor jou?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij verdient slaag nu..
dacht dat je me onderhand toch wel een beetje kende
zijn tabletten geen oplossing?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:26 schreef Fha het volgende:
Uitslag van het bloedonderzoek ook binnen
vitamines zitten niet goed.. nou mag ik fijn een afspraak gaan maken bij een dietiste
Dat denk jequote:Op donderdag 6 november 2008 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon van die vitaminepreparaten halen, hasseke handig, potje van 100. met bosbessensmaakZit alles in wat je nodig hebt
mjah voor een van de twee welquote:
Zoiets wil ik ookquote:Op donderdag 6 november 2008 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ookik zwem tegenwoordig 3 keer in de week en eet geen vette zooi meer
en bier, ach, bier
Daar raak je ook wel op uitgekeken op een goed moment
Ben sinds eind juli al 8 kilo kwijt
en nog veel meer wat je niet nodig hebtquote:Op donderdag 6 november 2008 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon van die vitaminepreparaten halen, hasseke handig, potje van 100. met bosbessensmaakZit alles in wat je nodig hebt
en wat gebeurt er dan ?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb net te snel een pakje Goede Morgen! Fruit opgedronken
dat dus, waarom pilletjes gaan slikken als je met gezond en lekker eten (dus geen kitkat als ontbijt, sorry) hetzelfde kunt bereikenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:36 schreef Muck het volgende:
[..]
en nog veel meer wat je niet nodig hebt
Precies.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat dus, waarom pilletjes gaan slikken als je met gezond en lekker eten (dus geen kitkat als ontbijt, sorry) hetzelfde kunt bereiken
Die kitkat is niet echt een goeie afspiegeling van mijn eet patroon hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 12:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat dus, waarom pilletjes gaan slikken als je met gezond en lekker eten (dus geen kitkat als ontbijt, sorry) hetzelfde kunt bereiken
en nu?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb net te snel een pakje Goede Morgen! Fruit opgedronken
ja precies. Ik moet zeggen dat ik uit tijdgebrek regelmatig een pak wereldgerechten, maar ik heb niet voor niets een la vol kruiden.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:39 schreef Pheno het volgende:
Maar ja, gemakzucht, als het eten niet in 10 minuten klaar is, vinden mensen het al veel werk
Wereldgerechtenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ja precies. Ik moet zeggen dat ik uit tijdgebrek regelmatig een pak wereldgerechten, maar ik heb niet voor niets een la vol kruiden.
Ik kan trouwens best in 10 minuten een hele fijne gezonde wok-schotel op tafel zetten hoor
Nu?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:46 schreef Klonk het volgende:
ik ben meer van de oud hollandsche kost, er liggen nu aardappeltjes te bakken met verse worteltjes en een lekker hamlapje
ja, als ik alleen thuis ben dan eet ik graag tussen de middag warmquote:Op donderdag 6 november 2008 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu?Als in NU nu?
![]()
warm eten tussen de middag, dat deed m'n oma ook in 1977
neequote:Op donderdag 6 november 2008 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
en die indianenlaarsjes dan? Is dat niks voor jou?
Aanklagen die handel!!! dan krijg je vast een jaar lang gratis goede morgen!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
En nu zit ik hier in Utrecht met een veel te vol gevoel! Alleen maar om dat Goede Morgen! zo ontzettend lekker is!
Rustig Frits!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
En nu zit ik hier in Utrecht met een veel te vol gevoel! Alleen maar om dat Goede Morgen! zo ontzettend lekker is!
dat heb ik wel eens gehadquote:Op donderdag 6 november 2008 13:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
het zal wat zijn als je je eigen eten niet lust
Nou inderdaad!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Aanklagen die handel!!! dan krijg je vast een jaar lang gratis goede morgen!![]()
Sorry, ik zal me inhouden! Ik ga zo ff m'n paper afschrijven en daarna even e.e.a. doorlezen, gewoon voor het vermaak!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:53 schreef OA het volgende:
[..]
Rustig Frits!![]()
Neem even de tijd om eea door te lezen...
Ben net 13 kilo afgevallen dus dat ga ik wel voorkomenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:25 schreef Klonk het volgende:
ga je alvast maar voorbereiden op vreetbuien (had ik ook, leuk detail is dat tegelijk met het stoppen met roken ook gezonder moest gaan leven)
Ja het was eerst CARA toch? Mwah denk dat ik gewoon niet geinterreseerd wasquote:Op donderdag 6 november 2008 12:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Bah.
[..]
Grote stenen daar in Oostenrijk.
Maar over een paar jaar heet het gewoon wéér anders.
* KapiteinGasthof schouderklopje geeftquote:
quote:
*schuldig is..quote:Op donderdag 6 november 2008 12:39 schreef Pheno het volgende:
Maar ja, gemakzucht, als het eten niet in 10 minuten klaar is, vinden mensen het al veel werk
*jaloers isquote:
Meer mijn stijlquote:Op donderdag 6 november 2008 12:43 schreef Fha het volgende:
Ik ga een lekkere boterham met kaas en komkommer makenover een half uurtje als ik klaar ben met mn verslag
daar heb ik een machine voorquote:
Hoi OAquote:Op donderdag 6 november 2008 13:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ben net 13 kilo afgevallen dus dat ga ik wel voorkomenHeb al grote voorraad Fishermans Friend ingeslagen, elke keer als ik een sigaret wil pakken neem ik een FF
[..]
Ja het was eerst CARA toch? Mwah denk dat ik gewoon niet geinterreseerd was
[..]
* KapiteinGasthof schouderklopje geeft
[..]
Roken
![]()
[..]
*schuldig is..
Ik eet nu nog maar 1 of 2 keer per week warm, alleen omdat ik zelf moet koken
[..]
*jaloers is
[..]
Meer mijn stijl
Kaas en komkommer
een afwasmachine in een tweepersoonshuishouden is het toppunt van onnuttigheidquote:
niet als je ook een kindje hebtquote:Op donderdag 6 november 2008 13:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
een afwasmachine in een tweepersoonshuishouden is het toppunt van onnuttigheid
maar dan is het geen tweepersoonshuishouden meerquote:Op donderdag 6 november 2008 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet als je ook een kindje hebt
dat is ook weer waar...quote:Op donderdag 6 november 2008 13:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar dan is het geen tweepersoonshuishouden meer
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wed dat ik de afwas sneller en goedkoper doe dan welke afwasmachine ookquote:
Precies, ik heb er ook geen. Hoi kloonquote:Op donderdag 6 november 2008 13:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof Klonk uitnodigd om in de weken van kerst en oud&nieuw even zijn gelijk te komen bewijzenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wed dat ik de afwas sneller en goedkoper doe dan welke afwasmachine ook
Ik weet het wel zeker. Laatst was ik bij iemand die dan rustig zegt: ik spoel het eerst af, want anders staat het zo lang in de vaatwasmachine. Want ze draait niet elke dag wat, want dat ding staat zo goed als leegquote:Op donderdag 6 november 2008 13:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
in een klein huishoudenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof Klonk uitnodigd om in de weken van kerst en oud&nieuw even zijn gelijk te komen bewijzen
quote:
OMGquote:Tijdens de campagne gingen de geruchten al dat John McCain en Sarah Palin nauwelijks samen door één deur konden. Nu de verkiezingen achter de rug zijn, komen de sappige details over de ruzies tussen het McCain-kamp en het Palin-kamp naar buiten.
Zo zou Palin niet te hebben geweten dat Afrika een continent was. Evenmin wist ze welke landen het Nafta-handelsverdrag hadden ondertekend (Verenigde Staten, Canada en Mexico).
Je gelooft dat moddergooien?quote:
Ik haaaaaaat afwassenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:28 schreef Klonk het volgende:
en de zeldzame keer dat we meer afwas hebben, als vrienden blijven eten ofzo, is het meestal wel lachen om met een paar man de afwas te doen, beetje klooien enzo
Alaska heeft geen modder, alleen ijsquote:
Dan moet je het leuker maken. 5 minuten werk, nog niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik haaaaaaat afwassen
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, ik heb er ook geen. Hoi kloon
En in de zomer dus alleen maar modder (de opdooilaag van de permafrostquote:Op donderdag 6 november 2008 13:35 schreef Frutsel het volgende:
Alaska heeft geen modder, alleen ijs![]()
das goede DE-materie flesquote:Op donderdag 6 november 2008 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En in de zomer dus alleen maar modder (de opdooilaag van de permafrost)
Mja, die is wat geschrokken door wat fokkers.quote:
quote:
Voor op hun adamskostuum?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo.. bezoekers zijn aangemeld.. nu nog badges maken
Boeiend! Ik vind het een kolereklus en heb er daarom een machine voor aangeschaft!quote:Op donderdag 6 november 2008 13:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zal ik ook eens komen kijken danquote:
Is dat serieus? Heb jij ooit nog wat weer gehoord dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die is wat geschrokken door wat fokkers.
Kun je nagaan hoe zeer die klemmetjes gaan doenquote:
lekker ding?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zit hier naast een koffieapparaat op de uni, komt er net iemand die niet genoeg tegoed op haar chipknip had staan. PWND!!!![]()
vandaar dat ik dus vanmorgen bij binnenkomst ff mn saldo gechecked hebquote:Op donderdag 6 november 2008 14:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zit hier naast een koffieapparaat op de uni, komt er net iemand die niet genoeg tegoed op haar chipknip had staan. PWND!!!![]()
hij mocht wrs toch niet proevenquote:
dat de wasmachine het niet meer deed, het koffiezetapparaat niet meer pruttelde, de lampen uitgingen en de tv ineens uti stond viel niet op, maar je internetquote:Op donderdag 6 november 2008 13:54 schreef Fha het volgende:
Stomme aardlekdinges. Ik schrok me rot, ineens geen internet meer
sinds wanneer betaal je voor mensen die achter je staan?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaar dat ik dus vanmorgen bij binnenkomst ff mn saldo gechecked heb
niets zo irritant als niet kunnen betalen terwijl er een rij mensen achter je staat
Ja jij snapt hetquote:Op donderdag 6 november 2008 14:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat de wasmachine het niet meer deed, het koffiezetapparaat niet meer pruttelde, de lampen uitgingen en de tv ineens uti stond viel niet op, maar je internet... zo ineens stuk
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat de wasmachine het niet meer deed, het koffiezetapparaat niet meer pruttelde, de lampen uitgingen en de tv ineens uti stond viel niet op, maar je internet... zo ineens stuk
Jij leest ook alles wat ik typ zoals je het zelf wilt hequote:Op donderdag 6 november 2008 14:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sinds wanneer betaal je voor mensen die achter je staan?![]()
als ik bij de bank sta te pinnen krijgen die gasten achter mij echt nix
Ook, maar gestalk is ook niet echt een stimulans om te blijven.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat serieus? Heb jij ooit nog wat weer gehoord dan?
Ik dacht dat het met familieomstandigheden te maken had
Ik ben er ook nog steedsquote:Op donderdag 6 november 2008 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook, maar gestalk is ook niet echt een stimulans om te blijven.
Maar jij hebt mijquote:
Ik bedoel heel ander gestalk, niet alleen in topics.quote:
Dat is ook een van de weinige redenen waarom ik blijfquote:
Ik ben gestalkt via pm, mail enzo...quote:Op donderdag 6 november 2008 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik bedoel heel ander gestalk, niet alleen in topics.
Ook dat bedoel ik niet. Die gegevens staan op fok, door jezelf ingevuld, dus je weet dat je een mail kan krijgen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben gestalkt via pm, mail enzo...
Dit kun je heeeel verkeerd opvatten. Ik natuurlijk nietquote:
*zakdoek geeftquote:Op donderdag 6 november 2008 14:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja jij snapt het(wasmachine heb ik trouwens niet, koffie drink ik niet en de lampen zijn uit
) maar ik wou graag tegen mn neef zeggen "ohnoes!!! wat moet ik nu doen?!?!?!" maar het kon dus niet
het was echt wel heftig eigenlijk.
snif.
Dat lok je zelf uitquote:Op donderdag 6 november 2008 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben gestalkt via pm, mail enzo...
ik ontken allesquote:Op donderdag 6 november 2008 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij leest ook alles wat ik typ zoals je het zelf wilt he
oeh collega gaat koffie halen
Cappuchino aub
damnquote:Op donderdag 6 november 2008 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook, maar gestalk is ook niet echt een stimulans om te blijven.
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit kun je heeeel verkeerd opvatten. Ik natuurlijk niet
Mjah, schiet me wel wat te binnen nu over iets wat ze me eens verteld heeft jaquote:Op donderdag 6 november 2008 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook dat bedoel ik niet. Die gegevens staan op fok, door jezelf ingevuld, dus je weet dat je een mail kan krijgen.
Jij geile baguetteschuiverquote:Op donderdag 6 november 2008 14:35 schreef Pheno het volgende:
Dit kun je heeeel verkeerd opvatten. Ik natuurlijk niet
woohoooquote:
Nee, jij, sneeuwruimer.quote:
jajaquote:Op donderdag 6 november 2008 14:47 schreef Muck het volgende:
Wereldgerechten/wokken was maar een voorbeeld joh pinguin
Heb je je tentamen al gehaald?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:47 schreef Muck het volgende:
Wereldgerechten/wokken was maar een voorbeeld joh pinguin
Hier niet hoor.quote:
Wel op het toilet doen he?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:49 schreef JortK het volgende:
Tering ik moest echt vet nodig kakken!!
quote:
dat hoor ik over een week of 2quote:
verkapt kijk mij anders dan 50 berichten op een pagina hebben berichtquote:
Natuurlijk. En niet eens verkapt.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
verkapt kijk mij anders dan 50 berichten op een pagina hebben bericht
Maar is het goed gegaan?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik maak ook hele fijne risotto
[..]
dat hoor ik over een week of 2
mijn mail staat echt niet op fok hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook dat bedoel ik niet. Die gegevens staan op fok, door jezelf ingevuld, dus je weet dat je een mail kan krijgen.
Lastig in 10 minutenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik maak ook hele fijne risotto
[..]
zou ik je echt niet durven zeggen. Ik vond het behoorlijk moeilijk!quote:
haha, die maak ik ook niet in 10 minuten hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig in 10 minuten
Al heb je ook van die kookhorken die de bouillon op vol gas laten koken natuurlijk. Dan is het misschien te redden
Daar ging het over, mensen die een maaltijd in 10 minuten op tafel willen hebben. Gemakzucht dusquote:Op donderdag 6 november 2008 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
haha, die maak ik ook niet in 10 minuten hoor
Zijn er echt mensen die dat op vol gas doen?
Vlees groente aardappels?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar ging het over, mensen die een maaltijd in 10 minuten op tafel willen hebben. Gemakzucht dusEn naast wokken of een hele simpele pasta oid kan ik niet veel verzinnen wat snel op tafel staat in 10 minuten. En gezond is
okee, okee, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar ging het over, mensen die een maaltijd in 10 minuten op tafel willen hebben. Gemakzucht dusEn naast wokken of een hele simpele pasta oid kan ik niet veel verzinnen wat snel op tafel staat in 10 minuten. En gezond is
aardappels zijn niet gaar in 10 minuten..quote:
Ik kook haast nooit aardappelen, eigenlijk, maar dat moet een flinke pan water zijn. Zelfs met de full power inductie kost dat wel een minuutje of twee voordat het water kooktquote:
Ik bak mijn aardappels altijd en dat is in 10 minuten echt wel klaarquote:Op donderdag 6 november 2008 15:05 schreef Muck het volgende:
[..]
okee, okee, je hebt gelijk.
En fha, hoe wil je aardappels in 10 minuten gaar krijgen?
Mijn definite van gezond is iets anders.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aardappels zijn niet gaar in 10 minuten..
laats had ik zelf weinig tijd...
aardappelschijfjes gekocht, minutenvlees en sla...
was toch redelijk gezond vond ik
Magnetronmaaltijden, binnen een minuut of 3 tot 6 klaar!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Magnetronmaaltijden, binnen een minuut of 3 tot 6 klaar!
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn definite van gezond is iets anders.
Misschien niet gezond, maar daar word ik wel vrolijk vanquote:Op donderdag 6 november 2008 15:13 schreef Muck het volgende:
Zo, genoeg over gezond eten, ik ga een taart bakken voor mijn vader
Ik had laatst een notentaart. Goddamnit lekkerquote:Op donderdag 6 november 2008 15:13 schreef Muck het volgende:
Zo, genoeg over gezond eten, ik ga een taart bakken voor mijn vader
Niet alles hoeft gezond te zijn, maar het is niet voor niets dat mensen overgewicht krijgen: even snel patat halen bv. Of die snelle kookmaaltijden, die barsten van het zout (smaak versterker). Prima voor een keer, maar elke dag lijkt me niet zo gezond voor gewicht of anders je hart/nieren etc.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien niet gezond, maar daar word ik wel vrolijk vanWat voor taart ga je maken?
ja precies! Heel vrolijkquote:Op donderdag 6 november 2008 15:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien niet gezond, maar daar word ik wel vrolijk vanWat voor taart ga je maken?
Nee dat is vast niet gezond, maar ik kan prima in 10 minuten aardappels op tafel (nouja ik heb geen tafelquote:Op donderdag 6 november 2008 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet alles hoeft gezond te zijn, maar het is niet voor niets dat mensen overgewicht krijgen: even snel patat halen bv. Of die snelle kookmaaltijden, die barsten van het zout (smaak versterker). Prima voor een keer, maar elke dag lijkt me niet zo gezond voor gewicht of anders je hart/nieren etc.
ik koop ze al gekookt dus het werkt prima.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
aardappels kun je pas goed bakken als je ze eerst gekookt hebt dus dat werkt ook niet Fha
Gezonder als pizza of frietjes iigquote:Op donderdag 6 november 2008 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn definite van gezond is iets anders.
ovenfrietquote:Op donderdag 6 november 2008 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gezonder als pizza of frietjes iig
das wel gezonderquote:
Gezond en lekker als je het goed klaar maaktquote:
En ranzig. En smerig. En goor. En vies.quote:
Dan maak je het gewoon niet goed klaarquote:Op donderdag 6 november 2008 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ranzig. En smerig. En goor. En vies.
Dan is een lekkere kant-en-klare Ceasar Salad veel lekkerderen gezonder
Dan heb je het dus niet zelf gemaaktquote:Op donderdag 6 november 2008 15:39 schreef Ladylike het volgende:
vanavond eet ik zelfgemaakte frietjes met zuurvlees
heb extra minder met de lunch gegeten
schoonma die kookt
Wat moet je hebben?quote:
het is wel zelf gemaaktquote:Op donderdag 6 november 2008 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je het dus niet zelf gemaakt
maar wel lekker wss
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is wel zelf gemaakt
alleen niet door MIJzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |