Wel op het toilet doen he?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:49 schreef JortK het volgende:
Tering ik moest echt vet nodig kakken!!
quote:
dat hoor ik over een week of 2quote:
verkapt kijk mij anders dan 50 berichten op een pagina hebben berichtquote:
Natuurlijk. En niet eens verkapt.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
verkapt kijk mij anders dan 50 berichten op een pagina hebben bericht
Maar is het goed gegaan?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik maak ook hele fijne risotto
[..]
dat hoor ik over een week of 2
mijn mail staat echt niet op fok hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook dat bedoel ik niet. Die gegevens staan op fok, door jezelf ingevuld, dus je weet dat je een mail kan krijgen.
Lastig in 10 minutenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik maak ook hele fijne risotto
[..]
zou ik je echt niet durven zeggen. Ik vond het behoorlijk moeilijk!quote:
haha, die maak ik ook niet in 10 minuten hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig in 10 minuten
Al heb je ook van die kookhorken die de bouillon op vol gas laten koken natuurlijk. Dan is het misschien te redden
Daar ging het over, mensen die een maaltijd in 10 minuten op tafel willen hebben. Gemakzucht dusquote:Op donderdag 6 november 2008 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
haha, die maak ik ook niet in 10 minuten hoor
Zijn er echt mensen die dat op vol gas doen?
Vlees groente aardappels?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar ging het over, mensen die een maaltijd in 10 minuten op tafel willen hebben. Gemakzucht dusEn naast wokken of een hele simpele pasta oid kan ik niet veel verzinnen wat snel op tafel staat in 10 minuten. En gezond is
okee, okee, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar ging het over, mensen die een maaltijd in 10 minuten op tafel willen hebben. Gemakzucht dusEn naast wokken of een hele simpele pasta oid kan ik niet veel verzinnen wat snel op tafel staat in 10 minuten. En gezond is
aardappels zijn niet gaar in 10 minuten..quote:
Ik kook haast nooit aardappelen, eigenlijk, maar dat moet een flinke pan water zijn. Zelfs met de full power inductie kost dat wel een minuutje of twee voordat het water kooktquote:
Ik bak mijn aardappels altijd en dat is in 10 minuten echt wel klaarquote:Op donderdag 6 november 2008 15:05 schreef Muck het volgende:
[..]
okee, okee, je hebt gelijk.
En fha, hoe wil je aardappels in 10 minuten gaar krijgen?
Mijn definite van gezond is iets anders.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aardappels zijn niet gaar in 10 minuten..
laats had ik zelf weinig tijd...
aardappelschijfjes gekocht, minutenvlees en sla...
was toch redelijk gezond vond ik
Magnetronmaaltijden, binnen een minuut of 3 tot 6 klaar!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Magnetronmaaltijden, binnen een minuut of 3 tot 6 klaar!
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn definite van gezond is iets anders.
Misschien niet gezond, maar daar word ik wel vrolijk vanquote:Op donderdag 6 november 2008 15:13 schreef Muck het volgende:
Zo, genoeg over gezond eten, ik ga een taart bakken voor mijn vader
Ik had laatst een notentaart. Goddamnit lekkerquote:Op donderdag 6 november 2008 15:13 schreef Muck het volgende:
Zo, genoeg over gezond eten, ik ga een taart bakken voor mijn vader
Niet alles hoeft gezond te zijn, maar het is niet voor niets dat mensen overgewicht krijgen: even snel patat halen bv. Of die snelle kookmaaltijden, die barsten van het zout (smaak versterker). Prima voor een keer, maar elke dag lijkt me niet zo gezond voor gewicht of anders je hart/nieren etc.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien niet gezond, maar daar word ik wel vrolijk vanWat voor taart ga je maken?
ja precies! Heel vrolijkquote:Op donderdag 6 november 2008 15:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien niet gezond, maar daar word ik wel vrolijk vanWat voor taart ga je maken?
Nee dat is vast niet gezond, maar ik kan prima in 10 minuten aardappels op tafel (nouja ik heb geen tafelquote:Op donderdag 6 november 2008 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet alles hoeft gezond te zijn, maar het is niet voor niets dat mensen overgewicht krijgen: even snel patat halen bv. Of die snelle kookmaaltijden, die barsten van het zout (smaak versterker). Prima voor een keer, maar elke dag lijkt me niet zo gezond voor gewicht of anders je hart/nieren etc.
ik koop ze al gekookt dus het werkt prima.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
aardappels kun je pas goed bakken als je ze eerst gekookt hebt dus dat werkt ook niet Fha
Gezonder als pizza of frietjes iigquote:Op donderdag 6 november 2008 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn definite van gezond is iets anders.
ovenfrietquote:Op donderdag 6 november 2008 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gezonder als pizza of frietjes iig
das wel gezonderquote:
Gezond en lekker als je het goed klaar maaktquote:
En ranzig. En smerig. En goor. En vies.quote:
Dan maak je het gewoon niet goed klaarquote:Op donderdag 6 november 2008 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ranzig. En smerig. En goor. En vies.
Dan is een lekkere kant-en-klare Ceasar Salad veel lekkerderen gezonder
Dan heb je het dus niet zelf gemaaktquote:Op donderdag 6 november 2008 15:39 schreef Ladylike het volgende:
vanavond eet ik zelfgemaakte frietjes met zuurvlees
heb extra minder met de lunch gegeten
schoonma die kookt
Wat moet je hebben?quote:
het is wel zelf gemaaktquote:Op donderdag 6 november 2008 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je het dus niet zelf gemaakt
maar wel lekker wss
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is wel zelf gemaakt
alleen niet door MIJzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |