lekkuuurrr, doet me er aan denken dat huize klonk binnenkort maar weer eens ergens lekker van het wildseizoen moet gaan profiterenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beleggen doe ik ook. Heb nu pate van everzwijn
Om dan nog maar te zwijgen over het slachten, bereiden en daardwerkelijk opeten.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:41 schreef MPG het volgende:
Ik ben niet zo van het wilde vlees. ALtijd zo'n gedoe voordat het rustig is en braaf op je bord blijft liggen.
Wij hebben op mijn weekend-werk in ons restaurant een wildkaart, die bevalt volgens mij welquote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
lekkuuurrr, doet me er aan denken dat huize klonk binnenkort maar weer eens ergens lekker van het wildseizoen moet gaan profiteren
Nog niet gelezen maar alleen de titel is al om te huilenquote:
Schattige wijvenlaarsjes hoorquote:
quote:
CUPD zei je?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pfff.. heb al jaren chronische bronchitis, lees ik nu pas dat dit hetzelfde is als COPD...
maar dat veranderd toch niet echt wat? of wel?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pfff.. heb al jaren chronische bronchitis, lees ik nu pas dat dit hetzelfde is als COPD...
Nu ziet hij pas de ernst van de zaak in.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
maar dat veranderd toch niet echt wat? of wel?
Nee, COPD. CUP D ga je niet dood aanquote:
En ik had nog wel zoeen mooie TR gebouwdquote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Mwahaha ik was eerder dan Klonk.
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu ziet hij pas de ernst van de zaak in.
Wehhee je speelt vet vals johquote:Op donderdag 6 november 2008 12:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik aardig gerustgesteld was door de Astma fonds reclame's waarin staat "Ben je ouder dan 40 en rook je? Dan loop je kans op..."
![]()
Ik rookte dagelijks 2 tot 3 pakjes, maar ben afgelopen maandag cold turkey gestoptGaat me beter dan ik dacht, hoewel de antibiotica en codeine misschien wel helpen
Whehehequote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat gaat je geld overhoudenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik rookte dagelijks 2 tot 3 pakjes, maar ben afgelopen maandag cold turkey gestopt![]()
dank jequote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat je geld overhoudenVeel en snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |