lekkuuurrr, doet me er aan denken dat huize klonk binnenkort maar weer eens ergens lekker van het wildseizoen moet gaan profiterenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beleggen doe ik ook. Heb nu pate van everzwijn
Om dan nog maar te zwijgen over het slachten, bereiden en daardwerkelijk opeten.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:41 schreef MPG het volgende:
Ik ben niet zo van het wilde vlees. ALtijd zo'n gedoe voordat het rustig is en braaf op je bord blijft liggen.
Wij hebben op mijn weekend-werk in ons restaurant een wildkaart, die bevalt volgens mij welquote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
lekkuuurrr, doet me er aan denken dat huize klonk binnenkort maar weer eens ergens lekker van het wildseizoen moet gaan profiteren
Nog niet gelezen maar alleen de titel is al om te huilenquote:
Schattige wijvenlaarsjes hoorquote:
quote:
CUPD zei je?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pfff.. heb al jaren chronische bronchitis, lees ik nu pas dat dit hetzelfde is als COPD...
maar dat veranderd toch niet echt wat? of wel?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pfff.. heb al jaren chronische bronchitis, lees ik nu pas dat dit hetzelfde is als COPD...
Nu ziet hij pas de ernst van de zaak in.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
maar dat veranderd toch niet echt wat? of wel?
Nee, COPD. CUP D ga je niet dood aanquote:
En ik had nog wel zoeen mooie TR gebouwdquote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Mwahaha ik was eerder dan Klonk.
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu ziet hij pas de ernst van de zaak in.
Wehhee je speelt vet vals johquote:Op donderdag 6 november 2008 12:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik aardig gerustgesteld was door de Astma fonds reclame's waarin staat "Ben je ouder dan 40 en rook je? Dan loop je kans op..."
![]()
Ik rookte dagelijks 2 tot 3 pakjes, maar ben afgelopen maandag cold turkey gestoptGaat me beter dan ik dacht, hoewel de antibiotica en codeine misschien wel helpen
Whehehequote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat gaat je geld overhoudenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik rookte dagelijks 2 tot 3 pakjes, maar ben afgelopen maandag cold turkey gestopt![]()
dank jequote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat je geld overhoudenVeel en snel
daar heb ik te weinig zelfdicipline voorquote:Op donderdag 6 november 2008 12:16 schreef Klonk het volgende:
sterkte, ik heb stoppen met roken ook cold turkey gedaan, niet de leukste beslissing in mijn leven maar wel een van de betere
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:16 schreef Ladylike het volgende:
Mn toetsenbord en scherm zijn vuil![]()
Zo lunchen
Het bedrijfsrestaurant is echt toppie![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:16 schreef Klonk het volgende:
sterkte, ik heb stoppen met roken ook cold turkey gedaan, niet de leukste beslissing in mijn leven maar wel een van de betere
Thanx, dat zal wel lukken schatquote:
Mn vent gaf zn laatste peuk halverwege aan mij met de melding: die smaakt me niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:19 schreef Klonk het volgende:
gewoon doen, klinkt zo debiel, maar ik heb echt genoten van mijn laatste sigaar, doos weggegooid en dat was het
nee, soms op regenachtige avonden ofzo als ik gewoon was een sigaar op te steken dan heb ik het even moeilijk, maar goed dat is ook niet vreemd, ik heb meer dan 20 jaar gerooktquote:Op donderdag 6 november 2008 12:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Tnx, ook aan de anderen
Mis nu al het idee om in het gekkenhuis hier (topdrukte kerstweken) me af en toe heel even af te zonderen met een sigaretje![]()
Maar goed moet ik ook maar eens overheen groeien, gaat verkeerde kant op hier anders
Is het verlangen naar bij jou nu helemaal weg?
Heel verstandigquote:Op donderdag 6 november 2008 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx, dat zal wel lukken schat
niet te vroeg gaan, duurt de middag ten minste niet zo lang
* KapiteinGasthof alvast discipline verzamelen gaatquote:Op donderdag 6 november 2008 12:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, soms op regenachtige avonden ofzo als ik gewoon was een sigaar op te steken dan heb ik het even moeilijk, maar goed dat is ook niet vreemd, ik heb meer dan 20 jaar gerooktdus dat kun je ook niet zomaar even negeren, discipline en een omgeving die je steunt is erg belangrijk
Bahquote:
Grote stenen daar in Oostenrijkquote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 6 november 2008 12:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik probeer ook wat gezonder te doen.
Jij verdient slaag nu..quote:Op donderdag 6 november 2008 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schattige wijvenlaarsjes hoor![]()
Ik zie LL daar nog wel in lopen binnenkort
Gewoon van die vitaminepreparaten halen, hasseke handig, potje van 100. met bosbessensmaakquote:Op donderdag 6 november 2008 12:26 schreef Fha het volgende:
Uitslag van het bloedonderzoek ook binnen
vitamines zitten niet goed.. nou mag ik fijn een afspraak gaan maken bij een dietiste
en die indianenlaarsjes dan? Is dat niks voor jou?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij verdient slaag nu..
dacht dat je me onderhand toch wel een beetje kende
zijn tabletten geen oplossing?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:26 schreef Fha het volgende:
Uitslag van het bloedonderzoek ook binnen
vitamines zitten niet goed.. nou mag ik fijn een afspraak gaan maken bij een dietiste
Dat denk jequote:Op donderdag 6 november 2008 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon van die vitaminepreparaten halen, hasseke handig, potje van 100. met bosbessensmaakZit alles in wat je nodig hebt
mjah voor een van de twee welquote:
Zoiets wil ik ookquote:Op donderdag 6 november 2008 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ookik zwem tegenwoordig 3 keer in de week en eet geen vette zooi meer
en bier, ach, bier
Daar raak je ook wel op uitgekeken op een goed moment
Ben sinds eind juli al 8 kilo kwijt
en nog veel meer wat je niet nodig hebtquote:Op donderdag 6 november 2008 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon van die vitaminepreparaten halen, hasseke handig, potje van 100. met bosbessensmaakZit alles in wat je nodig hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |