quote:Op donderdag 6 november 2008 09:21 schreef Klonk het volgende:
Muck, niet doen, respecteer het slotje
Sinds vandaag is mijn geest verlicht met deze nieuwe kennis!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:22 schreef Klonk het volgende:
weten jullie echt niet wat een vlizo is ?
Ik dacht het, jij zei hetquote:Op donderdag 6 november 2008 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij loopt de hele dag met snor en baard rond?
quote:
Een gelukkige typo... LeerSC...quote:Op donderdag 6 november 2008 09:23 schreef DaMart het volgende:
Ik wilde al een verzaaktopic openen, kon KSC niet vinden!
done!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:21 schreef Klonk het volgende:
Muck, niet doen, respecteer het slotje
wat is het leven toch mooiquote:Op donderdag 6 november 2008 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds vandaag is mijn geest verlicht met deze nieuwe kennis!
Ik ken het woord vlizo wel, maar ik had geen idee dat dat voor vlieringzolder staat...quote:Op donderdag 6 november 2008 09:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat echt zon raar woord dan?
Vlizotrap? Ik dacht dat iedereen dat woord kende
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:22 schreef Klonk het volgende:
mart, uitgerekend jijquote:Op donderdag 6 november 2008 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds vandaag is mijn geest verlicht met deze nieuwe kennis!
Tis een vlizotrap, die staat VOOR de vlieringzolderquote:Op donderdag 6 november 2008 09:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ken het woord vlizo wel, maar ik had geen idee dat dat voor vlieringzolder staat...
met een jetpack, of een helicopter of een achtbaanquote:Op donderdag 6 november 2008 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis een vlizotrap, die staat VOOR de vlieringzolder
hoe wil je anders op zolder komen
Ik heb nooit in een huis met zolder gewoond, en vrienden hadden gewoon een zoldertrap... doordat ik nooit in aanraking ben geweest met een vlizo heeft dit woord zich dus ook niet aan mijn vocabulaire kunnen hechten.quote:
Euh... ik heb een gewone trap naar een gewone zolder.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis een vlizotrap, die staat VOOR de vlieringzolder
hoe wil je anders op zolder komen
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei het
sinterklaasmuck![]()
Nu nog de C door de D vervangen en ineens is dit de UVT-SCquote:Op donderdag 6 november 2008 09:27 schreef Californium het volgende:
Nu al de 2e keer deze week dat ik dacht dat ik bijna in het verkeerde topic ga posten...
gewoon eerst rustig de OP bekijken, komt die je bekend voor dan zit je goedquote:Op donderdag 6 november 2008 09:27 schreef Californium het volgende:
Nu al de 2e keer deze week dat ik dacht dat ik bijna in het verkeerde topic ga posten...
donequote:Op donderdag 6 november 2008 09:28 schreef OA het volgende:
Maar goed, LSC mag worden gewijzigd in KSC hoor...
achtbaan is bij de ALDI in de aanbiedingquote:Op donderdag 6 november 2008 09:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
met een jetpack, of een helicopter of een achtbaan
*insert snuifsmiliequote:Op donderdag 6 november 2008 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu nog de C door de D vervangen en ineens is dit de UVT-SC.
ik wil bij jou wonenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
met een jetpack, of een helicopter of een achtbaan
same here, maar ssstt zij leren nog bijquote:Op donderdag 6 november 2008 09:27 schreef OA het volgende:
[..]
Euh... ik heb een gewone trap naar een gewone zolder.
MPG zal het wel op prijs stellen als je speciaal voor je fobo ff je baard laat staan voor een fotoquote:Op donderdag 6 november 2008 09:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik sta al met mijn snor in m'n fobo, maar een baard heb ik nog niet geprobeerd
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Woon je meteen op fietsafstand van MPG!
ik heb ook geen zolderquote:Op donderdag 6 november 2008 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
same here, maar ssstt zij leren nog bij
oeh! En bij zijn werk om de hoekquote:Op donderdag 6 november 2008 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Woon je meteen op fietsafstand van MPG!
denk ik ookquote:Op donderdag 6 november 2008 09:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
MPG zal het wel op prijs stellen als je speciaal voor je fobo ff je baard laat staan voor een foto![]()
sinds een paar minuten welquote:Op donderdag 6 november 2008 09:22 schreef Klonk het volgende:
thanks!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:42 schreef DaMart het volgende:
Succes met je tentamen, Muck!
boehoemquote:Op donderdag 6 november 2008 09:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Succes Moek!
Nee, zal wel alleen in Oostenrijk gebruikt worden!quote:Op donderdag 6 november 2008 10:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wisten jullie al dat Vlizo voor vliering/zolder staat?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |