Mja, die is wat geschrokken door wat fokkers.quote:
quote:
Voor op hun adamskostuum?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo.. bezoekers zijn aangemeld.. nu nog badges maken
Boeiend! Ik vind het een kolereklus en heb er daarom een machine voor aangeschaft!quote:Op donderdag 6 november 2008 13:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wed dat ik de afwas sneller en goedkoper doe dan welke afwasmachine ook
Zal ik ook eens komen kijken danquote:
Is dat serieus? Heb jij ooit nog wat weer gehoord dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die is wat geschrokken door wat fokkers.
Kun je nagaan hoe zeer die klemmetjes gaan doenquote:
lekker ding?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zit hier naast een koffieapparaat op de uni, komt er net iemand die niet genoeg tegoed op haar chipknip had staan. PWND!!!![]()
vandaar dat ik dus vanmorgen bij binnenkomst ff mn saldo gechecked hebquote:Op donderdag 6 november 2008 14:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zit hier naast een koffieapparaat op de uni, komt er net iemand die niet genoeg tegoed op haar chipknip had staan. PWND!!!![]()
hij mocht wrs toch niet proevenquote:
dat de wasmachine het niet meer deed, het koffiezetapparaat niet meer pruttelde, de lampen uitgingen en de tv ineens uti stond viel niet op, maar je internetquote:Op donderdag 6 november 2008 13:54 schreef Fha het volgende:
Stomme aardlekdinges. Ik schrok me rot, ineens geen internet meer
sinds wanneer betaal je voor mensen die achter je staan?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaar dat ik dus vanmorgen bij binnenkomst ff mn saldo gechecked heb
niets zo irritant als niet kunnen betalen terwijl er een rij mensen achter je staat
Ja jij snapt hetquote:Op donderdag 6 november 2008 14:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat de wasmachine het niet meer deed, het koffiezetapparaat niet meer pruttelde, de lampen uitgingen en de tv ineens uti stond viel niet op, maar je internet... zo ineens stuk
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat de wasmachine het niet meer deed, het koffiezetapparaat niet meer pruttelde, de lampen uitgingen en de tv ineens uti stond viel niet op, maar je internet... zo ineens stuk
Jij leest ook alles wat ik typ zoals je het zelf wilt hequote:Op donderdag 6 november 2008 14:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sinds wanneer betaal je voor mensen die achter je staan?![]()
als ik bij de bank sta te pinnen krijgen die gasten achter mij echt nix
Ook, maar gestalk is ook niet echt een stimulans om te blijven.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat serieus? Heb jij ooit nog wat weer gehoord dan?
Ik dacht dat het met familieomstandigheden te maken had
Ik ben er ook nog steedsquote:Op donderdag 6 november 2008 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook, maar gestalk is ook niet echt een stimulans om te blijven.
Maar jij hebt mijquote:
Ik bedoel heel ander gestalk, niet alleen in topics.quote:
Dat is ook een van de weinige redenen waarom ik blijfquote:
Ik ben gestalkt via pm, mail enzo...quote:Op donderdag 6 november 2008 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik bedoel heel ander gestalk, niet alleen in topics.
Ook dat bedoel ik niet. Die gegevens staan op fok, door jezelf ingevuld, dus je weet dat je een mail kan krijgen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben gestalkt via pm, mail enzo...
Dit kun je heeeel verkeerd opvatten. Ik natuurlijk nietquote:
*zakdoek geeftquote:Op donderdag 6 november 2008 14:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja jij snapt het(wasmachine heb ik trouwens niet, koffie drink ik niet en de lampen zijn uit
) maar ik wou graag tegen mn neef zeggen "ohnoes!!! wat moet ik nu doen?!?!?!" maar het kon dus niet
het was echt wel heftig eigenlijk.
snif.
Dat lok je zelf uitquote:Op donderdag 6 november 2008 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben gestalkt via pm, mail enzo...
ik ontken allesquote:Op donderdag 6 november 2008 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij leest ook alles wat ik typ zoals je het zelf wilt he
oeh collega gaat koffie halen
Cappuchino aub
damnquote:Op donderdag 6 november 2008 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook, maar gestalk is ook niet echt een stimulans om te blijven.
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit kun je heeeel verkeerd opvatten. Ik natuurlijk niet
Mjah, schiet me wel wat te binnen nu over iets wat ze me eens verteld heeft jaquote:Op donderdag 6 november 2008 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook dat bedoel ik niet. Die gegevens staan op fok, door jezelf ingevuld, dus je weet dat je een mail kan krijgen.
Jij geile baguetteschuiverquote:Op donderdag 6 november 2008 14:35 schreef Pheno het volgende:
Dit kun je heeeel verkeerd opvatten. Ik natuurlijk niet
woohoooquote:
Nee, jij, sneeuwruimer.quote:
jajaquote:Op donderdag 6 november 2008 14:47 schreef Muck het volgende:
Wereldgerechten/wokken was maar een voorbeeld joh pinguin
Heb je je tentamen al gehaald?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:47 schreef Muck het volgende:
Wereldgerechten/wokken was maar een voorbeeld joh pinguin
Hier niet hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |