ow ja dat dusquote:
Nope hier zijn we meer van de kinkelquote:Op donderdag 6 november 2008 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zal wel alleen in Oostenrijk gebruikt worden!
Als in: rinkeldekinkel, daar ging weer een bierglas?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nope hier zijn we meer van de kinkel
Als in KinderKelderquote:Op donderdag 6 november 2008 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als in: rinkeldekinkel, daar ging weer een bierglas?
in oostenrijk hebben ze meer met keldertrapjesquote:Op donderdag 6 november 2008 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zal wel alleen in Oostenrijk gebruikt worden!
Mogguh FritzLquote:
Die moet maar even in de Fok!tionary komen DaMartquote:
quote:
quote:
Flauw, sorryquote:Op donderdag 6 november 2008 10:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
God god god, het gaat weer over Oostenrijk?!![]()
[..]
Phaquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:12 schreef Pheno het volgende:
Vanavond is mijn vrouw afwezig, dus boerenkool voor mezelf (ze lust dat niet).
Met worst gemaakt van wild.
Oeeh jummquote:Op donderdag 6 november 2008 11:12 schreef Pheno het volgende:
zitten we in het zelfde rustige schuitje vandaar dat ik tussen de middag warm eetquote:Op donderdag 6 november 2008 11:12 schreef Pheno het volgende:
pruimenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zie vandaag mijn vriendinnetje weer na een weekje. En ik weet niet wat ik ga eten.
quote:Top 100 van woensdag 5 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
09. 193 Pheno
18. 153 boem-dikkie
63. 076 Bengeltje
79. 068 MPG
90. 062 Muck
Ik eet eigenlijk nooit 's middags warm. 's ochtends wel soms: japan-look-a-like ontbijtjequote:Op donderdag 6 november 2008 11:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
zitten we in het zelfde rustige schuitje vandaar dat ik tussen de middag warm eet
ik tot voor kort ook niet, maar het schijnt beter te zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit 's middags warm. 's ochtends wel soms: japan-look-a-like ontbijtje
Guest?quote:
Vast, maar ik als ik hier op het bedrijf ga koken wordt er denk ik raar gekeken.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik tot voor kort ook niet, maar het schijnt beter te zijn
bij mij keken ze altijd raar als ik de broodjes vers ging beleggen (net als mr. bean in het park maar dan minder erg)quote:Op donderdag 6 november 2008 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast, maar ik als ik hier op het bedrijf ga koken wordt er denk ik raar gekeken.
quote:
Sterktequote:Op donderdag 6 november 2008 11:27 schreef Klonk het volgende:
ik ga mijn 360 inpakken![]()
UPS zou hier tussen 12 en 13 uur zijn...
Beleggen doe ik ook. Heb nu pate van everzwijnquote:Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
bij mij keken ze altijd raar als ik de broodjes vers ging beleggen (net als mr. bean in het park maar dan minder erg)
MoggePGquote:
Ik kaas en hamquote:Op donderdag 6 november 2008 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beleggen doe ik ook. Heb nu pate van everzwijn
Mogguh chef!quote:
lekkuuurrr, doet me er aan denken dat huize klonk binnenkort maar weer eens ergens lekker van het wildseizoen moet gaan profiterenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beleggen doe ik ook. Heb nu pate van everzwijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |